7
Şubat
2026
Cumartesi
ANASAYFA

İSTANBUL'UN FETHİ Mİ KURTULUŞU MU?

Baş örtüsünü beğenmeyip, türban denilen ne idüğü belirsiz şeyi milletin başına bela eden, zavallı bir çok insanında acayip kılıklara girmesine neden olan, Necmettin Erbakan ve taifesi; ülke siyasetinde boy gösterene kadar İstanbul’un fethi törenleri sade, abartısız ve içtenlikli merasimlerle kutlanılırdı.

Ne zaman ki şeriatçılar bu işe de el attılar, bu işinde suyunu çıkardılar. .

Bırakın suyunu çıkarmayı, adamlar Türkiye'yi dünya’ya da rezil ettiler ve etme yede devam ediyorlar.

Niye bu şeriatçılar doğru dürüst bir şey yapamazlar ?

Anlamak zor!

Fetih kelimesinin anlamını dahi bilmiyorlar! Kendilerine göre büyük işler yapıyorlar .

Ama sözlüğü açıp ta FETİH sözcüğünün ne içerdiğine bakmayı bile akıl edemiyorlar. Pes doğrusu!

FETİH: Başkalarına ait bir ülkeyi, bir şehri veya herhangi bir mülkü , savaşarak zorla almak, el koymak.

İstanbul'u tam 550 yıl önce fetih etmişiz... O zamana göre bu işler normal.

Bütün dünyada aynı şeyler oluyor. Peki, "burası sizlere ait değildi" diyen batı toplumlarına karşı bu olayı her sene hatırlatmanın anlamı ne?

Bakınız İstanbul 550 sene önce size aitti biz sizleri yendik, astık, kestik, ve sizin elinizden aldık oh olsun!

"Biz dini bütün insanlarız. Allah bizimle beraber. Biz Hıristiyanları her zaman yeneriz. Müslümanlar her zaman Hıristiyanları yenerler"

Bir Şeriatçı çıkıp ta; "Ya kardeşler bırakalım bu fetih işini de biz İstanbul'un kurtuluşunu kutlayalım.

Büyük törenler yapalım.

Sempozyumlar düzenleyelim. O günlerde ülkenin ne durumda olduğunu bu nedenle Türk insanının neler çektiğini dünyaya anlatalım" demedi.

KURTULUŞ: Bir şeyden ,bir yerden kurtulma. Bir şehir veya ülkenin düşman işgalinden kurtulma günü. Hürriyeti kazanma, esaretten kurtulma, kula kul olmaktan kurtulma, kötülüklerden kurtulma, iyiliklere kavuşma.

İSTANBUL'UN KURTULUŞU: Atalarımızdan bize yadigar kalan, her şeyi ile bize ait olan, olmazsa olmaz olan, artık benliğimizin, gururumuzun bir parçası ve yabancı işgal kuvvetleri tarafından işgal edilmiş olan bir şehrimizi düşmanlardan ( hemde bizden yüzlerce defa daha kuvvetli iken ) geri almak, tekrar sahip olmak .

İSTANBUL'UN FETHİNİ KUTLAMAK MI ? İSTANBUL'UN KURTULUŞUNU KUTLAMAK MI ?

Şeriatçılar; Şapkanızı önünüze koyun, kendinizi komik duruma düşürmeyin...

Biliyoruz; bu karşı duruşunuzun tek nedeni, ATATÜRK!

Ama biliniz ki Atatürk olmasa idi İstanbul’umuzun minarelerinden ezan sesi duyulmazdı. Biliniz ki sizleri İstanbul’a pasaportla bile sokmazlardı.

 

Kenthaber
Yayın Tarihi : 6 Ekim 2008 Pazartesi 11:52:50
Güncelleme :6 Ekim 2008 Pazartesi 12:54:58


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
KAAN YEŞIL IP: 212.64.200.xxx Tarih : 11.11.2008 17:45:31

Şeriat'ı bilmeyene müslüman diyemem. Bakmayın siz adımızın Ahmet,Mehmet, Arif olduğuna Şeriat nedir daha bilmiyoruz. Şeriat İnsanın geri zekalı veya kadının hiç olması değildir. Şeriat'ı önce öğren sonra konuşalım Asi. Ülkemiz cumhuriyetle yönetiliyor ama çıkıpta kimse kahrolsun cumhuriyet diye bağırmıyor.


birse ayyılmaz IP: 88.227.100.xxx Tarih : 8.10.2008 18:50:57

sevgili yazarımızın tarih bilgisinin sıfır olduğunu üzülerek görüyorum.1453 yılında istanbul fatih sultan mehmet tarafından FETİH edildi.ancak tarih kitaplarına bakıldığında öncesinde istanbulun hiç türklerin olmadığı görülebilir.çağdaş görünümlü başörtüsü takmayan ve takmayıda düşünmeyen biri olarak(bunun Allah(CC) la kul arasında olduğuna inanarak) annelerimizin taktığı örtüye dil uzatabilecek bir insana sadece gülüyorum ve şeriatçilerden daha geri kafalı olduğunu düşünüyorum.


Gokhan YÜCEL IP: 81.6.93.xxx Tarih : 7.10.2008 11:05:04

Tam olarak napmaya çalıştığını anlamadım. ama kaş yapayım derken göz çıkarmışsın. Sadece Dedemiz Fatih Sultan Mehmet Han'a sövmediğin kalmış. Sana konuyu ve yazdığın cümleleri tekrar düşünüp değerlendirmeni öneririm. resmen bize işgalci diyorsun. unutmaki teröristlerde bize işgalci diyor. peki ya sen kimsin. kendini de tanıt da hangi düşünceyle hangi zihniyetle kim olarak eleştiri yaptığını öğrenelim.


seyyah IP: 88.229.153.xxx Tarih : 8.10.2008 19:44:10

Bak ASI demişsin ki "eger bir din bir cinsi üstün tütup diğerini aşagılıyorsa ben bu dini bastan reddederim" sen bilirsin, bence önce sağlam kaynaklardan islami konuları (fıkıh ilmihal) öğren sonra islam hakkında konuş. Allah(cc) yaratılışta farklı yaratmış, kimini duygusal ağırlıklı kimini bedene-akıl ağırlıklı, kimine (kabul etmesenizde) Aile Reisi, diğerine de ev hamınlığı, teferuatını yazamam oku, bul, öyle kalbim temiz edebiyatını çok duyduk, peki ya icraat, merak ediyorum sizingibiler derken milyonlarca insanı itham edip kul haklarına girdiğinin farkındamısın, bir de yazmışsın ki "Her zaman dürüst ol, Yüreğinde fitne ve fesata yer verme,art niyetli olma, arkadan iş çevirme" demekki içinde bu tür duygular coşmuş ta herkesi kendin gibi biliyorsun, Yine tekrar ediyorum İMANI OLMAYAN KİŞİ NE KADAR İYİ OLURSA OLSUN, GÜNAHKAR BİR DİN KADREŞİM ONLARDAN HER ZAMAN DEĞERLİDİR, şunu untma kişi ahrette sevdiği iledir . . . Eğer elinde bir dedektör vs. yoksa kimin yapmacık ibadet ettiğini kimin dürüst ibadet ettiğini sana kuşlar mı söylüyor CAHİL . . .


KAAN YESIL IP: 212.64.200.xxx Tarih : 6.10.2008 17:15:43

Saygısı olmayan sayın yazar emin ol ki Bu güzel günler sağa sola saldırılarak kutlanamaz. Ezbere bir şeyler yazmışsın ama emin ol bu günler başkalarına saldırmak için değildir. Sana inanmak istiyorum ama inanamıyorum zira biz 80 yıllık ülke tarihinde hangi kutlamayı halka yaymışız. En iyi yaptığımız kışın eksi soğuklarda hala öğrencileri dışarda bekletmek. Evet sende haklısın , bu günler değerli günler sağa sola saldırmak için. Şeriat Nedir? Bir ara onu da yaz beklerim !


ASİ IP: 85.110.20.xxx Tarih : 8.10.2008 12:09:57

kimin okumuş cahil olduguna karar vermeyi ancak senin gibi geri zekalılar kara verebilir Şunu baştan söyliyeyim çok şükür Allah(cc)inancım tam ve sonsuzdur Bir insanın fikri ne ise zikride o olurmus.... ben yazımdan cinsellikten yemeden içmeden bahsetmedim ama demekki senin fikrinde zikrinde öyleymiş... zaten senin gibi düşünenlerin dini ve imanı yapmacık ibadet ( komsu pazarda görsün meselesi..)para ve cinsellikten öteye gitmiyor... eger bir din bir cinsi üstün tütup diğerini aşagılıyorsa ben bu dini bastan reddederim şunu unutmayınki hiç kimse kimseden üstün degildir Allah(cc) bütün insanları eşit yaratmıştır ve kimse kimseden üstün değildir cok haklısın su sözünde ''İnsanlardan dini, imanı alırsanız hayvanlardan bir farkı kalmaz '' ......bana görede bir cinsi ötekinden üstün tutan birininveya bir düşüncenin hayvandan/hayvanlaştırmaktan farkı yoktur zaten Benim ibadet anlayışım şudur: Her zaman dürüst ol, Yüreğinde fitne ve fesata yer verme,art niyetli olma, arkadan iş çevirme...vs vs. karşındaki kim ve ne olursa olsun ona SADECE VE SADECE İNSAN OLDUĞU İÇİN DEĞER VER. bu dediklerimide ancak insan olan anlar


ASİ IP: 88.228.143.xxx Tarih : 7.10.2008 08:41:37

şeriat nedir diye sormus bir arkadaş. ben söyliyeyim şeriat insanların geri zekalılastırılmasıdır kadının hiç olarak sayılmasıdır. umarım ne demek istedigimi anlar o arkadas...


Seyyah IP: 88.231.109.xxx Tarih : 7.10.2008 15:16:55

ASİ demişki"şeriat nedir diye sormus bir arkadaş. ben söyliyeyim şeriat insanların geri zekalılastırılmasıdır kadının hiç olarak sayılmasıdır. umarım ne demek istedigimi anlar o arkadas..." Bakıyorum da hem asi sin hemde "okumuş" cahil, Müslümanlığın yok ama bari islama saygılı olda şu 80-100 yıllık dünya hayatını kendine zehir etme, gününü gün et, gez, ye, iç çiftleş (vs) Ama dini konuladan uzak dur. 1 Şeriat demek Allah(cc) insanlara göderdiği dinin kurallarıdır (ben yazamaktan yoruldum sizler anlamamakta yorulmadınız) yahu İSLAM SADECE İNANÇ BİÇİMİ DEĞİLDİR, AYNI ZAMANDA BİR YAŞAM BİÇİMİDİR, müslüman kişi bu dini ya komple kabul eder yada reddeder, yani birkısmına inanıyorum bir kısmına inanmıyorum, yada bu devirde de bunlar olurmu diyemez... İnsanlardan dini, imanı alırsanız hayvanlardan bir farkı kalmaz (onlar da yer içer, (önüne gelenle) çiftleşir, çoğalıp nesil oluşturur . . . anladınmı bilmem, ha birde yazından anladığım kadarıyla kadın-kız sın sana şunu söyliyeyim 80-100 yıl rahat yaşayacağım, istediğimi yapıp edeceğim diyorsun ama unutmaki dünya fani veren Allah(cc) alır canı, ya sonrası . . . ben sana (yaşamış gibi) yazayım Kabir den başlayan şiddetli azap, ahrette ebedi azap. Şunu untmaki dünyanı en şiddetli azabı dayanma sınırını geçerse ya bayılırsın yada ölürsün biter gider ama kabir-cemennem öylemi, orada ölüm yok, bayılıp (azaptan yırtmak) yok . . . Elinde tevbe imkanın varken çok iyi düşün (hepimiz düşünelim) 80-100 yıllık rahat için ebedi azap değermi değmezmi (benden hatırlatması)