17
Haziran
2025
Salı
ANASAYFA

İMAM YELLENİRSE

Haber, bundan bir süre önce, gazete ve televizyonlara, okul öğrencilerden birinin cep telefonu ile çektiği görüntülerle yansıdı.

Yer, Adana’nın kent merkezindeki Tepedağ Lisesi. Yayınlanan o görüntülerde daha bıyıkları terlememiş, yeni yetme çocuklar, okulun bodrum katındaki bir bölümde namaz kılıyor.

Daha sonra gazetelere yansıyan habere göre, Adana İl Milli Eğitim Müdürü Atilla Gülsar, önce yorum yapmamış, daha sonra da Adana Valisi de konuyla ilgili inceleme başlattıklarını açıklamış.

Aslında haberin böylesine gündeme taşınması, uzun bir süredir PKK terörü ile yatıp kalkan Türk medyasının biraz gündem değiştirme ihtiyacından kaynaklanıyor. Çünkü söz konusu haber aslında, öyle manşetlere taşınacak gündem yaratacak cinsten değil.

Niye mi?

Çünkü bu manzaraları nakleden haberler, gerek yerel, gerekse ulusal kanallarda çeşitli defalar yayınlandı. En azından denk geldiğimiz kadarıyla en az üç-beş kere.

Şimdi içinizden birileri çıkıp da, “okullarda o yaştaki çocuklar uyuşturucu kullanırken, okul partilerinde, gece kulüplerinde alemlere akarken sesiniz çıkmıyor da, Allah, din, Kur’an yolundaki çocuklara yüreğiniz kalkıyor, gücünüz yetiyor” diyebilirsiniz. Hatta bazılarınız da, “Zaten dinsiz, Allah’sız, kitapsız, dış güdümlü bu medyadan başka ne beklenebilir ki…” filan gibi ifadeleri içeren yorumları da hemen bu yazının altına ekler tahmin edebiliyoruz.

Ama eğer bir nebze bu satırlardaki samimiyete inanıyor ve bu köşeyi denk geldiği zaman takip ediyorsanız, bizim kimsenin dini, ahlakı ve kitabıyla ilgili bir art niyetimiz olmadığını zaten bilirsiniz.

Hatırlayın;  daha kısa bir süre önce, ülkenin çıkarları uğruna, Ermeni meselesiyle ilgili olarak, ‘Musevi’leri bile küstürdüğümüzü medeni bir cesaretle çıkıp yazmadık mı?..

Neyse şimdi dönelim asıl konumuza;

Bir çocuğun okulda, evinde, camide ya da başka bir yerde namaz kılması veya alnı secdeye değen o çocuğun anasının başına ‘türban’ takması, aslında kimseyi ürkütmez. Pektabi bizi de.

Kabul mü, anlaştık mı?

‘Hayır efendim biz buna katılmıyoruz, sizin yine de art niyetli olduğunuzu düşünüyoruz’ diyenleriniz de çıkacak elbette.

Ama eğer bir parça vicdan sahibiyseniz, bir lokmacık gerçekleri görebiliyorsanız, azıcık insan denen o muazzam yaratılmışa değer veriyorsanız, bu ‘ritüel’ bile denemeyecek bu şekilciliği, o yaştaki çocuklara birilerinin amaçlı olarak yaptırdığını siz de kabul edeceksiniz. 

Peki; etmediğinizi farz ederek soruyoruz;

-Yüzyıllardır Müslümanlığı toplumsal yasaklardan arındırılmış şekilde yaşayan örnek ülke biz değil miyiz?

-Birbirinin gırtlağını keserek, en küçük bir tabanca patlamasında Batı'lı devlerin kol kanadına sığınan o Araplar'a niye benzemedik?

-Ortadoğu’da ‘Türkiye Cumhuriyeti’ adı verilen dışı ateş çemberi bu toprak parçasında kıt kanaat de olsa masal gibi yalancı bir cennet yaşamıyor muyuz?

E bunların hepsine 'tamam' diyorsanız, şimdi ne değişti?

-Neden bu görüntüler 3-5 yıldır gözümüze gözümüze sokulmaya çalışılıyor?

-Birilerinize göre 11 ay boyunca şişenin dibine dibine vuran en ‘dinsizinin’ bile Ramazan aylarında içki içmediği, iftar saatlerinde mahşeri kalabalıkların bir anda el ayak çekerek huşuya büründüğü bu memleket şimdi mi ‘gavur’ ellerinden biri olma yolunda?

Bunun cevabını elinizi vicdanınıza koyarak verin.

Adımız gibi eminiz ki, siz de tasvip edeceksiniz:

***

Burada bir oyun oynanıyor oyun!

Sizlerin, bizlerin o güçlü inançları üzerine ‘köşk’lerde, yalılarda, konaklarda ihtişamlı bir yaşam inşa ediliyor.

Evet sizin, bizim inançlarımız üzerine.

‘Yolu yarım saati geçmeyen’ feribotlarda, trenlerde göstermelik ‘mescid’ sahneleri hazırlanıyor. Devlet dairelerinde kıyafetlerinden ne idüğü belli kadın ya da erkek görevlilere iş yaptırabilmek için ‘selamün aleyküm’süz girilmiyor, ‘günaydın’ veya ‘iyi günler’ diyenlere makbul bakılmıyor.

Nedeni bu oyun!

Bu sahnelere çıkan oyuncular da, ben, o, siz , biz… Benim, sizin, onun evlatları, kız kardeşleri, karıları…

Ama durun! İş bununla bitmiyor. Bu oyuncular daha sonra, oyunu anlayan ve tepki koyan seyirciye, eleştirmene karşı göğsünü seve seve siper eden ‘asker’ olarak kullanılıyor asker!..

Kiminin elinde sopa, kiminin silah, kiminin ‘kalem’…

Başımızda yellenen, dünyada mekanı ‘köşk’, ‘yalı’, ‘rezidans’lı imamlar tarafından…

Kenthaber
Yayın Tarihi : 30 Ekim 2007 Salı 22:32:09
Güncelleme :5 Kasım 2007 Pazartesi 12:35:23


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
H.Yalcin Tüfekcioglu IP: 80.171.16.xxx Tarih : 2.11.2007 10:24:09

Kent haberde imamla nikahsiz oturan kadindan, "cin cikaran hoca"yla ilgili kimse yorum yapmamis hayret dogrusu..


gülden ışık IP: 88.228.184.xxx Tarih : 2.11.2007 20:49:54

yazınızı yürekten destekliyorum...kent haber benim en sık kullandığım site sayfalarımdan biridir...


kemal coşkun IP: 88.254.128.xxx Tarih : 2.11.2007 20:45:21

herkesin diniyle niçin ugraşırlar anlamıyorum.hıristiyanlar niçin cocuklarını kiliseye götürüyor soruyorum bu haberi yapanlara kimsenin inancına karışmasınlar lütfen


ayhan kılınçaslan IP: 88.242.13.xxx Tarih : 31.10.2007 18:29:15

burası türkiye.müslümanı da var,hiristiyanı da var,dinsizi de var.müslman,namaz kılınca,başını örtünce yani islam dininin kurallrını uygulayınca bazı kişiler huzursuz oluyor nedense.bu memlekette din ve vicdan özgürlüğü var.beş vakit namaz kılanın kime ne zararı var anlayamıyorum....?


Ahmet IP: 88.234.197.xxx Tarih : 1.11.2007 19:00:58

Şimdi bu yazıdan eleştiri alaçağınızı bilerek psikolojik yıldırma tekniğine başvurmuşsunuz. Gayet güzel. Başarılı oldunuz mu? Hayır! Çünkü merhabanın anlamı nedir? Benim bildiğim bir ortama girildiğinde ben geldim gibi birşey. Günaydın kelimesinin anlamı nedir. Gününüz aydın geçsin manasında bir söz. Peki SELAMÜNALEYKÜM'ün anlamı nedir? Allah'ın selamı ve bereketi üzerine olsun. Bir nevi dua ediyorsun. Ki bunu seni yaradanın adıyla yapıyorsun. He şimdi çıkıpta biz Türkçe'mizi korumalıyız diye düşünebilirsin.Selamünaleyküm arapça kelime diyebilrisin. Pek ala haklısında. Ancak bu yazınızın içlerine kullanılan "rezidans" "feribot" "tren" "ritüel" gibi kelimeler tamamen türkçe öyle değilmi? He bunun üzerine bunlar türkçeye kazandırılmış türkçe kelimelerdir diyeceksiniz. Peki "tren" " feribot" kelimelerini kabul ettim olabilir diyebilirim. Ancak "rezidans" "ritüel" ne demek yahu? Sizin eleştiri oklarınızın yerini çok iyi saptıyorum kabulde edebilirim. Ancak bu şekilde 1000 yıldır müslüman olan bu toplumun selam şekline dil uzatırsanız. O insanlar yine hayatlarına devam ederler. Bir şey daha var. İslam dinine göre vatanı milleti için ölene şehit diyoruz. Yakında siz askeriyede Laik'lik var diyerek, Laik'liğin gerçek anlamını saptırarak; "artık askerde ölene şehit demeyin yoksa suç işlemiş olursunuz" da dersiniz. Bırakın bu boş konuları artık önümüze bakalım. Ülkeyi saran ekonomik ve askeri problemler var bunlara yoğunlaşalım. Türkiye hiçbir zaman Laik'lik cizgisinden çıkmaz hiç bir zaman Ulu önder Atatürk'e karşı olmaz. Ama hiç bir zamanda dinini bir kenara atmaz.Eleştirileriniz bir gruba veya topluluğa olduğu belli bunu yaparken benim inançlarıma zarar vermeden yapın. Nasıl uyuştucu tacirlerini haber yaptığınızda öğrenci kurbanlarının sırlarını saklıyorsanız benimde selamıma laf atmayın. Baş örtüsüyle dinle bu kadar uğraşacaksanız 100 dolara hırıstiyan yapılan gençlik için misyoner faaliyetler için haber yapın. Saygılar


gercek turk oglu IP: 88.160.47.xxx Tarih : 31.10.2007 20:49:31

slm herkese lafim bu haberi yazana ve kendine turk oglu diyene;k ataturk burda olsaydi bu laflari konusabilirmiydiniz yaaa sizene baskasi bas ortusu takar yada takmaz baskasi dini gorevini yapar yada yapmaz size ne zarari var. simdiki universitelere alkollu sorhos kupeli pirsinkli ne bileyim cesit cesit giriliyoda neden bas ortulu girilmiyo ikincisi namaza muslumanlara yedi yastan sonra izin verilmis insanlar dini gorevini yapiyo.lutfen bosrularima cvp verin; neden bas ortusu sizi rahatsiz ediyo neden, neden insanlarin namaz kilmasi sizi etkiliyo ne yapiyo bu insanlar sizee lutfen cvp(ben su an tr de bile yasamiyorum mademdem tarafsiz ben kimsenin etkisi altinda kalmadan dusuncelerimi ve fikirlerimi yaziyorum ben goruyorum buyuk bi taraf var)


melike şeyma acarlıoğlu IP: 85.108.223.xxx Tarih : 1.11.2007 09:25:55

mrb.bir öğrencinin alnını yere koyup yaradanına secde etmesi mi yoksa belirttiğiniz gibi içki,alkol,eroin vs partilerinde can vermesi mi daha dikkat çekici ve endişe verici?malum kartel medyası bunu anlamayacak kadar düştüyse......bunlar daha iyi günlerimiz diye düşünmekten kendimizi alamıyoruzz....


yılmaz dişçi IP: 88.232.4.xxx Tarih : 1.11.2007 12:39:07

Hiç kimse kimseye zorla namaz kıldırmaz öncelikle bunu belirtmek istiyorum "namaz dinin DİREĞİDİR" 7 yaşına gelmiş aklı yerinde her insan namaz kılmakla mükelleftir kılar veya kılmaz bu tercih hakkı ona verilmiştir....KORK ALLAHTAN KORKMAYANDAN..Aslında yaradandan korkmayan insandan herşey beklenir yaradana nankör olan herşeye nankör olur.Türkoglu sen korkmuyorsun yaradandan ama ben senden korktum:)


mehmet çakır yiğit IP: 88.254.184.xxx Tarih : 31.10.2007 08:22:39

bu yayınınızdan dolayı size teşekkür etmek istiyorum. aynen katılıyorum.kent haberi hergün takip ediyorum. şimdiye kadar taraflı bir şey yazmadı.çalışmalarınızda başarılar dilerim.


bolubeyi IP: 193.255.106.xxx Tarih : 1.11.2007 12:16:14

Söylediğiz herşeye katılıyorum ve bunu böyle düşünen nadir insanlar var.Tabi bazı basın organlarının yabancı kişilerin elinde olunca neler olduğunu ve olabileceğini görüyoruz.


ÜMMET ATIF DİNCER IP: 85.105.132.xxx Tarih : 4.11.2007 13:09:28

BİZE YAZACAK BİRŞEY BIRAKMAMIŞSINIZ... HEPSİ DOĞRU


osman seker IP: 88.228.172.xxx Tarih : 1.11.2007 16:58:04

ya bu cocuklar sıze gore yanlış yapıyor ya pekı bu cocuklar nezamn namazkılacaklar şimdi namaz kılacayımız zaman sızemı soralım sız herseyı elştırdınız neyapmak lazım sıze soralım ccuklarımızı sıze sormadan yetıştımeyecez olemı bu karelerde ne var anlayamadım sız yorumunuzu yaptınız ama tek taraflı bakarsanız yorum sıze gore olr turkıyenın %70 muslumansa sız nerdesınız hala bılmem


adem ibatsalı IP: 88.230.127.xxx Tarih : 2.11.2007 10:05:37

TEBRİKLER,hakikaten çok iyi tespitleriniz var,fakat anlayamadığım bu topraklarda yıllardır misyoner faaliyetlerde bulunan dış mihraklı insanlar var hatta bunların bazıları itiraf niteliğinde kitap yazdılar bu milleti din in den uzaklaştırmak için her yolu denediler bunlar sizi hiç rahatsız etmedi galiba bunlardan değilde insanların birbirine verdiği selamın altında birşeyler arıyosunuz biliyorum bu yazıyı yayınlamazsınız genede canınız sağ olsun fakat unutmayın müslüman ların karşılaştıklarında yapması gereken ilk şey selam vermektir bu böyle,dolayısıyla bunun altında birşeyler aramak hakikaten bizleri üzüyor bu tür yazılar dinini iyi yaşamaya çalışan insanları rencide ediyorrica ediyorum gün beraberlik günüdür dostu ile dalaşan düşmanı ile savaşamaz bu ülkeyi bölmek isteyenlere karşı birlik olmak zorundayız bu toprakların tekrar huzur bulması yine müslüman türk lerle olacaktır inşaallah yüzyıllardır olduğu gibi teşekkürler,(allah cc herşeyi hakkıyla bilendir)


YAVUZ YILMAZ MARDİNİYA IP: 85.106.227.xxx Tarih : 5.11.2007 01:00:59

ZENGİNLER HEP YOKSULLARI,HEPBÖYLE GELMİŞ HEP BÖYLE GİDER.ALLAHIN YOLUNDAN HİÇKİMSEYİ ÇIKARMISIN,YÜCE RABBİMİZ HİÇBİRŞEYİ HATALI,HİÇKİMSEYİ HATASIZ GÖNDERMEMİŞ.MEDYA GÖRÜNEN HERŞEYİ GÖRÜNTÜLER.BUNU ZOR VE AĞIR KALDIRAMAYACAK YÜKTE OLDUĞUNU BİLEN AŞIRI DİNCİ DEDİĞİMİZ KİŞİLER ASLINDA DİNİ KULLANARAK YOLA ÇIKARLAR.YARDIM OLSUN,FAKİRİM DİYE DİLENCİLİK YAPAN,BİR DİNKÜLTÜRÜ KİTABINI BİLE CAMİDA AÇIK ARTIRIMA ÇIKARAN İNSANLAR,KENDİLERİNİ HAKLI DURUMA ÇIKARMAK İÇİN TABİİ Kİ SAVUNMALARINI YAPARLAR.BİZİM İNSANLARDA KİME İNANACAKLARINA DA ARTIK KARIŞTIRMAKTADIRLAR.BİLGİLİ İNSAN YOLA ÇIKTIĞINDA ENGELLERE TAKILACAĞI İÇİN SENARYO KARIŞIMLI BİR HARİTA ÇİZEREK YOLA ÇIKARLAR.ŞİMDİKİ ZAMAN YİNE ESKİ ZAMAN DEDİĞİMİZ 1985'Lİ YILLARA O ZAMAN HERKES EKMEĞİNİ CAMİYE GEDEN VEYA CAMİYLE ALAKASI OLMAYAN,YEDİĞİ EKMEĞE ŞÜKREDEN ADAMA YAPIŞIP, NAMAZ KILMASAN CEHENNEMDE YANARSIN DİYE,ATASÖZÜNDE KABÜLLENMEYEN CÜMLELER SÖYLENİRDİ.AVRUPALILAR NİYE AVRUPALI OLMUŞ! BUNU BİR DİN ADAMINA SÖYLEYEMEM.ÇÜNKÜ SÖZÜN NEREYE GELECEĞİNİ BİLEREK FİKRİNİ DAHA AÇIK BİR DİLLE İFADE EDECEK BİR DÜŞÜNCE VE POLİTİKA ADAMINA SÖYLERİM.BİR İMAM ARKASINA DÖNER,ARKASINI KONTROL EDEMEDİĞİ İÇİN KONTROLÜNÜ KAYBEDEN DİN YOLUNDAKİ,BAZI ÇOCUKLAR CAMİİLERDE NE TÜR BİR EDEP OLDUĞUNU ,BUNLARI SEVMEYEN BAZI KİŞİLER,YANİ CAMİİ HAVASINI KALDIRAMAYAN ÇOCUKLAR,EDEP VE AHLAKINI KAYBEDEN NESİL TÜKENMESİ,GENÇ YAŞTA ERKEN KAYBEDEN İNSAN TÜRÜ VAR.BUDA AİLE VE AİLE AHLAKINDAN KAYNAKLANIYOR.NAMAZ KILAN BİR GENÇ NAMAZ KILMAYAN BİR GENÇTEN ÇOK DAHA AZ BİR MANTIĞA SAHİP.SÜREKLİ ALLAH YOLUNDAYIM DİYEN BAZEN NE YAPTIKLARINI BİLMEYENDE VAR.FAKAT DEVAMLI KENDİSİNİ HAKLI ÇIKARMAK İÇİN ALLAHA İBADET ETTİKLERİNİ İFADE EDER.TAMAM MADEM İBADET EDİORSUN,MÜSLÜMAN GİBİ İBADET ET.KALKIPTA BİR DİLİM BAKLAVA YEMEK İÇİN KADİR GECESİNİ BEKLEMEYE DE HİÇ GEREK YOK.ZATEN ALLAH BİLİR.KİMİN NE YAPTIĞI NE ETTİĞİ.BU DÜNYADAN HAKTA ALINMAZ SÖZ DE ALINMAZ.HAKLIYIM DİYEN AĞZI VAR HAKLILIĞINI GÖSTERSİN.AMAAN HAA ŞUNU DA SÖYLEYEYİM.EŞARBI TAKIP TA YOK TAYYİP ERDOĞAN MENFAATÇİYMİŞ,YOK BATILILAŞMAYMIŞ....GEÇ BU LAFLARI!!!ALLAH AŞKINA BAŞI ÖRTÜLÜ OLMAYAN KIZDAN KORKULMAZ:ÇÜNKÜ HERŞEYİ AÇIK VE NE YAPARSA GÖZ ÖNÜNDE YAPAR,BAŞI KAPALI,BAŞI GİBİ KAPALI ŞEYLER YAPAR.YOLDA YÜRÜYÜPTE İNSANLAR İNSANIN AHLAKINA BAKMAZ BU ZAMANDA.DEDİK YA AŞIRI DİNCİLER DEDİĞİMİZ BU YÜKÜ KALDIRAMAYAN TEPKİSİNİ KAMUOYUNA ŞİDDETLE ÜSTÜ AÇIK ÜSTÜ KAPALI İFADE EDERLER.YA BEN ERKEĞİM NAMAZ KILAR VE YA KILMAM.YİNE DE ALLAH'A İBADET EDERİM.KİMSE KALKIPTA ETMEYEN YAHUDİLERDİR,BİLMEM ŞUDUR YOK BUDUR.TEK SÖZ TEK CÜMLE.BİZLERE SADECE ALLAH EMİR VERİR VE SADECE ALLAH HUZURUNDA İFADEMİZİ VERİRİZ...BÜTÜN MEDYA,MEDYA MENSUPLARINA,KAMUOYU VE ÇALIŞANLARINA,BÜTÜN DEVLET ADAMLARINA,BAŞTA B.BAKANIMIZ R.TAYYİP ERDOĞAN'A SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİZİ SUNARIZ.MEDYA KANALLARINA ÇIKAN SAÇ BOYATMA GÜNAHTIR SÖZÜNÜN SAHİBİ ZEKERİYA BEYAZ EFENDİYE:SENİN GİBİ BİR ADAM OLDUKÇA SENİN GİBİLER HEP MEYDAN SIÇANI GİBİ SAÇ SAKAL BOYATIR.GÜNAHTIR DEYİP KÖŞE BAŞLARINDA DEDİKODU YAPAN İNSANI BURDAN EBEDİ TÜRK MİLLETİNİN ÖNÜNDE KINIYOR,SİZİN KÖKÜNÜZ EVİNİZ DIŞINDA BAŞKA YERE DAĞILMASIN...


Binali Sölemez IP: 88.237.7.xxx Tarih : 3.11.2007 10:57:58

Sayın başbakan, Sayın İstanbul Belediye Başkanı, Sayın İDO Genel Müdürü;

Adım Binali (Babam Ali adını yeterli görmeyince Binali koymuş) 

İşim gereği Bursa'ya Yalova'ya ve Bandırma'ya sizin deniz otobüslerinizle seyahat etmek mecburiyetindeyim. Bu seyahatlerim sırasında sünni olan insanların feribotun mescidinde namaz kıldıklarını görünce benim de cem evine gitme hislerim kabarıyor. İnanıyorum ki feribotta hristiyan olan diğer insanlarında kiliseye veya havraya gitme duyguları ağır basmaya başlıyordur. Sizden ricam ya mescidin kapısına "Namazınızı kaza yapabilirsiniz" ayetini asınız ya da bizim gibiler içinde cem evi, kilise, havra gib bir bölüm yaptırınız. 

Not: Bu dileğim okullar ve kamu binaları için de geçerlidir.


???? IP: 85.99.44.xxx Tarih : 5.11.2007 13:18:42

evet din maneviyat malesef bir propaganda aracı olarak kullanılıyor vede çok yazıkki bazıları bundan rant sağlıyor ve yurt dışlarında sultanlar gibi yaşıyor saygılar...


mustafa aydın IP: 85.96.110.xxx Tarih : 1.11.2007 10:34:30

artık bırakın onun namazını bunun kuranınıda sokaklarda oğluna bile benim oğlum diyemeyecek babalardanda bahsedinki sizlerin tarafsızlığı ortaya çıksın nedenakşam eve sarhoş gelip anasını babasını tartaklayanlardan değilde durmadan akşam namazdan gelen anasına babasına hatta çevresine saygılı insanları kötü gibi göstermeye çalışıyorsunuz


H.Yalcin Tüfekcioglu IP: 80.171.16.xxx Tarih : 1.11.2007 21:07:29

Sn. Ahmet emek verip uzunca bir yorum yazmissiniz kismen katiliyor kismen degil.Siz isi bir Selamünaleykümle hallediyorsaniz size tavsiyem Latin harflerini bir yana birakip lütfen arapca ögrenin ve o dili konusun tercih sizin. Örnek olarak verdiginiz rezidans, feribot,tren gibi kelimeleride bence polemik yaratmak icin kullanmissiniz gibi geliyor. Bu kelimeler sizi rahatsiz ediyorsa sayet cocugunuzda varsa lütfen onlari lisan ögrenmeleri icin hic desteklemeyin paranizi sokaga atmis olursunuz (size göre). Ben en kücügü 30 yasinda olan 2 cocuk babasiyim ögrenmenin siniri yoktur deyip cocuklarimi sollamaya calisiyorum. Gün ilim günüdür akilli cocuklar yesitirelim dileklerimle hoscakalin..


H.Yalcin Tüfekcioglu IP: 80.171.16.xxx Tarih : 2.11.2007 23:51:46

MELTEM rumuzlu yorumcu; "artik bilim diye bir sey yok" diyerekten tam zirvalamissiniz. Internet sayesinde hic tanimadiginiz insanlara ulasiyorsunuz ama hic bir seyin farkinda bile degilsiniz. Cünkü siz baska bir dünyada yasiyorsunuz. Sizin gibilere göre dünya hala öküzün boynuzunda duruyor öküz kafayi sallayincada zelzele oluyor degilmi?? yazik yazik cok yazik..


H.Yalcin Tüfekcioglu IP: 80.171.16.xxx Tarih : 1.11.2007 13:49:55

Herkes birseyler yazmis, bana göre hem negatif hem pozitif hepsine saygi duruyorum. Ama biz müslümaniz diyerek Bosna icin para topliyan sonra bu paralari yutan, Kombasan gibi sirketler kurup insanlari mahveden ne mülümanlar gördük.Bunlardan hic bahseden yok.Ben dindarim demekle,Türbanla,sakal birakmakla kimse müslüman olamaz müslümanlik samimiyet ve temiz kalplilik gerektirir.Bu yukarida saydiklarimi para karsiliginda bir Hristiyanada yaptirabilirim peki bu kisi samimi olmadikca müslüman sayilabilirmi? Dis görünüs hicbir zaman kalbin aynasi olamaz. Önce akilli ondan sonra müslüman olmaktan yana oldugumu söylemek istiyorum kirdiklarimdan da özür diliyorum.


alperen Soyutürk IP: 88.232.233.xxx Tarih : 2.11.2007 01:23:59

yıllardır namaz kılanların,selamünaleyküm diyenlerin,oruç tutanların horlandığı mevkiler yavaş yavaş kaybedildikçe sinir katsayınız giderek artıyor her geçen gün yıkılan saltanatınızın enkazı altında can çekişir hale geldini.Artık arkasına sığındığınız laiklik ,cumhuriyet te sizi kutaramıyor bunu yavaş yavaş anlıyorsunuz değilmi .İşte şimdi demokrasi geldi memlekete şimdi eşit şartlarda yarışacağız şimdi eşit şartlarda yaşayacağız kusura bakmayın ama iteat sırası sizde .Kurallar yeniden yazılacak ve siz mecburen uyacaksınız...


i.yigit IP: 139.222.127.xxx Tarih : 3.11.2007 14:58:30

Sayin Yalcin Tufekcioglu, Sizin yorumlarinizi ve ozellikle cok bilmis bir edayla yazdiklarinizi okuyunca dayanamadim ve birseyler yazmak istedim. Bir kere, rezidans ve rituel gibi kelimelerin kullanilmamasini istemekle, gidin Arapca ogrenin demenin ne alakasi var, halen anlayamadim. Eminim siz rezidans ve rituel in ne oldugunu dahi bilmiyorsunuz. Kaldi ki 30 yasinda bir cocugun evladiyim diyorsunuz, yasiniza bakmadan, bir hanimefendiye tamamen zirvalamissiniz diyorsunuz. Ustelik bilimin varligi ile baglanti kurarken baska insanlarla internette karsilasmayi ornek veriyorsunuz. Iste o sizin bilim anlayisinizi gosteriyor, internetten chat yapmak! Ayrica, ben su anda Ingiltere'de bir universtide doktora yapiyorum, burada Chaplancy diye bir kurum var; bu kurumda butun dinler bir araya geliyor; herkes istedigi gibi giyinip, istedigi gibi yasayabiliyor. Onemli olan, bir veya birkac yanlis yuzunden, butun bir cemaati kotulememek; herkesi suclu ilan etmemek. Ama maalesef, siz ve sizin gibi insanlar, anlayamadigim bir sebeple, tutmus pire icin yorgani yakiyorsunuz. Butun insanlari ayni kefeye koyuyorsunuz. Lutfen artik herkes haddini bilsin, kimse benim dinime, imanima, orf ve adetlerime tehlikeli ve irtica nazariyla bakmasin.


fatihineri IP: 88.232.112.xxx Tarih : 3.11.2007 13:12:19

bütün meseleleri mevcut iktidarın üzerine yıkmanın manası yok ibadet edende kendisine etmeyende ama gençlerimizi eğitmek adına müfredatımızı değiştirip okullarda dini bilgiler verip daha sağlıklı gençlik yetiştirmeliyiz.daha abdest almasını bilmeyen var (gusul). gayrimüslimlerin yaptığı gibi bakınız yunanistan,almanya.isterse çocuklar dini eğitim almasın aileye ne yapıyorlar bi bakın araştırın ondan sonra namaz kılanlar hakkında yorum yapın.araştırmacı gazeteci olun o fotoraf hiç birşey ifade etmiyor öyle binlerce foto çekip gönderebiliriz.siz rahat olun din ve devlet elden gitmez merak etmeyin.ha şunuda ifade etmeliyim sizin istediğiniz yaşam şekli burda yok başka yerde arayın.


HUSEYİN FİGEN IP: 85.99.92.xxx Tarih : 4.11.2007 17:05:16

ÇOK GÜZEL BİR KONUYA PARMAK BASTIGINIZ İÇİN SAĞOLUN... KESKE BÜTÜN İNSANLARDA SİZLER GİBİ CESARETLİ OLUP ELLERİNİ VİCDANINA KOYUP SÖYLEYEBİLSELER..


Baba IP: 91.55.106.xxx Tarih : 1.11.2007 23:59:52

Eyer müslümaniseniz ve Allahin emirlerini kabul etmisiseniz ozaman Allahin emrettigi sekilde yasarsiniz yok degilseniz bu konuda yorum yapmanizda gerekmez ama bütün bunlara ramen söde müslümanim diyorsaniz ozaman zaten Allah ne emrederse etsin siz bildiginiz gibi yasarsiniz ve sizin enbüyük düsmaniniz seytandir ve artiken sadakatli dostunuzdur bircok insan yorum yapmis hepsine katilamazsiniz ama dikkate deyer yorumlar var Eyer okumus makam mevki ve kisilik sahibi olmus sahsiyetler isiltili masalarda özgürlükten insan haklarindan demokirasi denilen fakat bugüne kadar ne oldugunu kendileri dahi bilmeyen seyden bahsediliyorsa o vakit sunu yapmak gerekir yaparsin okulbahcesinin kösesine bir mescit isteyen gider istesen gitmez zorlamazsin cikipta felaket tellaligi yapilmaz ise vatan elden gidiyor seriat gelicek isimiz biticek demezise kimse o vakit hersey rayinda olur unutmayalimki osmanli 630yildünyaya hükmetmisise bu gücü Allaha olan imanindan almistir Eyer mustafa kemal Atatürk toplayip milletini Kahpelerin karsisina dikilip yeter artik Ya istiklal ya ölüm demis ise Bu Allaha olan inancindandir Onlar vatani kurtarmak icin ugrasti ve basardi siz batirmak icin ugrasin bakalim Namaz kilandan Korkmayin asil sizin korkunuz icinizdeki kusamadiklarinizdir Saygilarimla.


önem IP: 193.255.88.xxx Tarih : 1.11.2007 13:02:38

kardeş sen dincimisin bu ülkede oyun oynanıyor diyorsun sonrada bu bıyıkları terlememiş çocukların okulda namaz kılmalarına karşı gelinmez diyorsun okulda camimi olur iki yıl yurt dışında kaldım hiç bir okulun içindede klise görmedim senin gibi böyle zihniyetler oldukça bu ülke o beğenmediğin araplardanda kötü olur yazıklar olsun.... senin gibi dinci bu ülkeyi karanlığa götürmek isteyenlere


H.Yalcin Tüfekcioglu IP: 213.39.183.xxx Tarih : 3.11.2007 18:10:09

Sn. I.Yigit yasinizi bilmedigim icin size nasil hitap edecegimi bilemiyorum. Önce Ingilterede doktora yapmanizi kutluyorum. Maalesef doktora (hangi konuda?) yapmaniz sizide zirvalamaktan alikoyamamis. TDK kitaplarini karistirirsaniz "zirvalamak" bos ve anlamsiz sözler söyliyen insanlar icin kullanilir.Bana göre müdafasini yaptiginiz kisi bayanda olsa (bana göre) bos konusmus. Bu güne kadar sonradan pismanlik duyacagim hic bir söz ve eylemde bulunmadim bunun icinde söylediklerimin arkasinda duruyorum.Tekrar size gelelim,cok bilmis edayla yazdiklarima dayanamayip bana yazma karari almisiniz, siz beni tanimadan nasil bilgisizlikle tanimliyorsunuz? Demokratik hakkinizi kullanmissiniz saygi duyuyorum. Ayrica sizin yeni ögrendiginiz yabanci kelimeleri benim cocuklarim bunlari (benden) sizden daha evvel ögrendiler bundan emin olabilirsiniz. Bir restorantta bayanlari oturtmadan kendisi oturmayan onlara cicek hediye eden (vs. vs.) kibar bir beyle yazistiginizi hatirlatmak isterim size.Sünni müslümanim kücük yaslarda basladigim oruc tutmayi sükürler olsun bugüne dek sürdürdüm. Müzikten tutun spora kadar sizinle her konuda sohbet edebiliriz tabii arzu ederseniz? Siz Ingilteredesiniz bende bu satirlari size Avrupanin en büyük sehirlerinin birinden yaziyorum. Lütfen önyargili olmayin ben kimsenin dinine karsi filan degilim zorum ISLAM´i yanlis uyguluyan ve onu ticaret kapisi haline getirenlerle.. Sevgilerimle..


önemli diil IP: 85.106.190.xxx Tarih : 4.11.2007 09:38:39

EY NAMAZ KILAN CEMEAAT MADEM OKULDA NAMAZ KILAN GENÇLERİN HABERİNE ÇOK KIZDINIZ PEKİ RAHMİNDE CİN OLDUĞUNU VE RAHMİNDEKİ CİNİDE CİNSEL İLİŞKİYLE ÇIKARMAK İSTEYEN GÜNDEMDEKİ BU HOCAYA NİÇİN CEVAP YAZMIYORSUNUZ YETER BEEE BIRAKIN BU DİN ALTINDAN POLİTİKA YAPMAYI İÇİNİZDEN EN İYİSİ BİLE EN ZIRVASI GİDİN NAMAZINIZI ARABİSTANDA YAPIN


zafer IP: 88.232.67.xxx Tarih : 31.10.2007 08:41:37

isteyen çıkar uğruna ibadet yapsın isteyen kendi uğruna ..//şüphesiz ALLAH.C.C.herşeyi hakkıyla gören ve işitendir// ortada bir yanlış varsa cezasını ancak ALLAH verecektir..Lütfen insanların inancına saygı duyalım..


taner yaşa IP: 88.228.113.xxx Tarih : 31.10.2007 23:05:25

bırakın artık inanan insanla uğraşmayı. inanan ve inançın gereğini yerine getiren gençleri gösteriyorsunuz. inandık deyip içen, açan, çalanları örnek göstererek. acıtasyon veya keskin kalem hikayesiyle yanıltmayın insanları. bu ülkeyi ayakta tutan ayaklardan sadece biri bu kişiler ve sağlam 3 ayak yeter. inanan sayısı artınca korkuyoruz. sol görüşlü sayısı artınca ürküyoruz. 35 milyonu 2 ye bölüp ayar mı yapalım. allah başımızdan eksik etmesin bu gençleri. gidin bahsettiğiniz uyuşturucu çeken gençleri eğitin.


i.yigit IP: 139.222.126.xxx Tarih : 4.11.2007 14:45:05

Yalcin Bey, Ben yine de ozur dilerim, sizin yasiniza hurmeten. Benim calisma alanim uluslararasi ticaret ve rekabet hukuku. Tabii ki siz cok iyi bir beyefendi olabilirsiniz, buna da diyecek hicbir seyim yok. Ancak, ben sizi bilgisizlikle suclamadim. Ayrica yasim henuz 27 ki siz benden buyuksunuz; bizim orfumuzde buyuge her zaman saygi vardir. Bu nedenle tekrardan ozur diler, saygilarimi sunarim. Ayrica tecrubelerinizi ben de paylasmak isterim.


H.Yalcin Tüfekcioglu IP: 213.39.177.xxx Tarih : 4.11.2007 17:26:42

Yigit efendi nasil oluyorda bizim örf ve adetlerimizde büyüge saygi var dedikten sonra kendinizin benden önce ihtiyaci oldugu "altin semer" örnegini verebiliyorsunuz.Siz her zaman kirletip ondan sonrada bir özür dilemekle herseyin hallolacagini zanneden gruba dahilsiniz benim gözümde. Hayatta hatalarinizi asgariye indirirseniz sik sik özür dilemeye mecbur kalmazsiniz. Lütfen haddinizi bilin. Inaniyorumki aileniz su anda sizin yaptiklarinizi bilmis olsaydi kizarirlardi. Lütfen beni bu konuda bir daha rahatsiz etmeyin bunun sonu gelmez. good by


hüseyin pehlivan IP: 78.164.178.xxx Tarih : 4.11.2007 01:47:15

eğer bu çocuklar esrar eroin içki sigara gibi alışkanlıklara dadansa idi hatta kızlı erkekli ortamlarda fuhuş batağına saplansalar daha mı iyi acaba neden bu güzelim çocukların sadece allah rızası için alınlarını secdeye götürmeri birilerini rahatsız ediyor bir düşünün allah korkusu olan hangi gençten vatanına milletine ailesine zarar gelmiş isyan etmiş....ne olur yeter artık yaaaaa


ELVAN IP: 85.97.95.xxx Tarih : 4.11.2007 12:13:22

cevabım ÖNEMLİ DİİL'e kim olduğunuzu tanımıyorum ama sende haklısın kızın kendi yanlışı bence çünkü tanımadığı bir insana kanıyor ve ona inanıyor. onun yerine doktara giderek durumunu anlatsaydı mutlaka ona bir çözüm bulunacaktı.ama hatasından dolayı yanılmıştır.tabii kide imam bu dünyada belkide cezasını belki çeker belki çekmez ama bu dünyanında bir sonu var ve ahiret var sonuçta imamın yaptığı zina ve zina büyük günahlardan yani ALLAH (cc) hiçbir şeyi ahirette karşılıksız bırakmayacaktır saygılarımla c.r.a.z.y._c.a.t_@hotmail.com albatros_liseli@hotmail.com elvany_gok_evn@hotmail.com


Mehmet Mete IP: 77.183.169.xxx Tarih : 2.11.2007 17:41:38

O okulda bir mescid olduguna ben inanmiyorum dolayisiyla iki gencimiz okulun bodrum katinda müsaid bir köse bulmuslar namazini kiliyorlar. bu durumda gencler laik ve domokratik bir davranis göstermislerdir! Saygilarimla M.METE


recep yılmaz IP: 88.228.65.xxx Tarih : 31.10.2007 21:56:29

bir okulda hıristiyanlar için bir oda ayrılsa orada hıristıyan öğrenciler ibadet etseler basın bunu övermi karalarmı merak ediyorum. bu karalamaları yapanlar ( bende müslümanım deyip müslümanlığı karalayanlar) birgün ölünce camide namazı kılınmayacakmı. başımıza ne geliyorsa allah korkusunun olmadığındandır. allah korkusu olandan kötülük gelmez. maçlarda hıristiyan olanlara bakınız. gol attığında haç işareti yapmıyormu. bir müslümanda şükür işareti yapsa iltica diyorlar. uyan millet uyan uyuma müslümansan müslüman gibi ol. namaz kılmıyorsada kılana karışma kılsın.


tuna koru IP: 88.236.41.xxx Tarih : 31.10.2007 21:04:34

yorumunuza aynen katılıyorum ibadet özgürlüğünü savunanlarada şunu diyorum peki diğer din ve mezheplere mensup vatandaşlarımıza özgürlük yokmu?o zaman okullara ve devlet dairelerine neden sadece mescit yapılıyor ayrıca islamiyet gibi mükemmel bir dini ve yaşam felsefesini bu hale getirenler utanmalı namazın en makbulü gece yanlız yaradana sığındığımız saatlerde kılınanıdır TABİKİ cemaatle kılınanlar ayrıdır okullar ve kamu kurumları herkese aynı mesafede duran taraf olmayan nötr olması gereken yerlerdir sadece birtakım parti ve cemaatlere ve onlara yanaşmaya çalışan şekilci insanlara hizmet etmek için kurulmamışlardır son olarak vicdanların rahat olmadığı kalplerde islamiyetin tohumu yeşerip büyüyemez.......


kujo IP: 85.110.235.xxx Tarih : 31.10.2007 20:01:01

Bu yazının vermek istediği mesaj ne şimdi? "tamam kimsenin dinine karışmıyoruz biz de müslümanız ama küçük çocuklar aman namaza alışmasın, alışmışlarsa kesin altında bişey vardır" gibi bişey anladım. yani tamamen saçmalık.madem kimsenin diniyle ahlakıyla ilgili art niyetiniz yok o halde neden bu kadar sıradan bir olayı haber yapıyorsunuz ne var şimdi bunda? tabi ben gerçekleri göremeyecek kadar körüm dimi.bunlar oyun, gerçekte hiç bir lise öğrencisi içinden gelerek namaz kılamaz dimi.haklısınız ne diyeyim.nasılsa ne desem boş.benim anlamadığım gibi siz de anlamayacaksınız..


Serkan IP: 195.174.34.xxx Tarih : 2.11.2007 12:53:16

Yorum yazanların büyük çoğunluğu yazıyı tam olarak okuyup özümseyememişlerdir. Bu yazıda, Müslümanlık ve namazı tenkit eden, yeren bir husus yoktur. Ancak biz Müslüman’’’’ız namazımızı da her yerde vakti geldiğinde, orada eda ederiz düşüncesi yanlış ve çağ dışıdır. O zaman Gayrimüslim vatandaşlarımız da kamu kurum ve okullarda kendi ibadetlerini yapmak isterlerse ne olacak? Bir eğitim kurumu olan okullarda dini derslerin yanı sıra fen ve edebiyat dersleri verilmektedir. Bu nedenle ders saatleri içerisinde namaz kılmanın da bir anlamı yoktur. Bu arada yellenen imamın kim olduğunu da düşünmemişler veya düşünmek istememişlerdir. Bu bakımdan yaşanan olaylara, yazılan yazılara dini yönden değil de akıl ve bilimin ışığı altında bakmak çok daha doğru olacaktır. Dini eğitim ile bilimsel eğitim karıştırılmamalıdır. Eğer karıştırılacak olursa bugün olduğu gibi tam bir cehalet ve kaosun içerisine düşeriz. Hz. Muhammed’’’’in "Beşikten mezara kadar ilim isteyiniz" sözünü hiç bir zaman unutmamalıyız. Dinin yeri ayrı, bilimin yeri ayrıdır.


Gaye Töngül IP: 85.102.129.xxx Tarih : 31.10.2007 18:07:59

Özgürlükse..Dinde de özgür olmalıyız..Üniversiteye bir ögrenci küpeli veya saçı uzun olarak giriyorsa,başı örtülüde girmelidir.Neden namaz,başörtü bu kadar suistimal ediniliyor..Biz Müslüman bir ülkeyiz,çocuklarımızda kendi iradeleriyle namaz kılıyorsa ve bunada yöneticileri müsade ediyorsa ne mutlu bize..Tabi bu olayı olağanüstü gibi gösteren kirli medya ya lanet olsun...Küçük kardeşlerimiz e ne mutlu Allah herkese böyle evlatlar nasip etsin. İnadına Türküm İnadına Müslüman..


ardanlı bir vatandaş. S . IP: 85.99.137.xxx Tarih : 3.11.2007 11:33:18

bu oyun bencede kasıtlı olarak oynanmıştır ve dini inançımız zedelenmektedir çok yazık gerçekten çok yazık allah yardım cımız olsunnnnnnnnnnn.....


Murat Yigit IP: 80.141.150.xxx Tarih : 2.11.2007 00:09:00

Kenthabere aynen katiliyor, tesbitiniz ve yaziniz icinde tesekkür ediyorum.


furkan IP: 88.229.33.xxx Tarih : 31.10.2007 14:55:30

Müslüman bi devletiz ya gayet normal bi şey keşke dinimizi daha rahat yaşayabilsek ama nerde.başörtüsü takan kızlar ünilere giremiyo ne kadar saçma demi bide müslüman devler olacaz,tutturmuşlar bi laiklik die devletin başındakiler farkındamı bilmiyom ama Atatürkün annesininde başı kapalıydı.Üniversitelere şapka takıp girenler var neden başörtüsü takılmasınki,dinini ii bilen bi insan zaten ne okullarda namaz kılındıgındıgına nede başörtüsüne karşı çıkar ben milletimize gerçekten çok şaşırıyorum neye karşı çıkacaklarını bilmiyolar.bu gençler barlarda sigara içki içselerdi haber olmazlardı.hani derlerya dinle devlet işini birbirine karıştırmayın die keşke biraz karışsa en azından insanlarda biraz Allah korkusu olurda hata yapmazlar ama nerde.........????????


nuray gür IP: 88.249.164.xxx Tarih : 5.11.2007 13:23:49

görüşlerinize katılmam mümkün deyil bazi cevreleri namaz mescid neden bukadar rahatsız ediyor anlamıyorm. unutulmamalıki istiklal savası bir fransız askerinin el uzatmasıyla başladı. Allah(c.C)cümlesinden razı olsn


Türk oglu IP: 80.219.114.xxx Tarih : 31.10.2007 23:16:14

'Gercek Turk oglu' benim yorumuma ve Kent Haber sitesine bu haber konusunda yazmissiniz. Kendi adima ve ilginiz icin size cok tesekkür ederim. Siz galiba türkceyi fazla kavrayamamis gibisiniz... Cünkü baska türlü bu yazdiklarinizi yazmazdiniz. Lütfen bir daha güzelce yazdigim yorumu ve haberi iyice okuyunuz ve ilk yazdiklariniza karsi iki kere derince düsünün. Ben kendim basörtüsüne karsi bir tavrim olmadigini yazmis oldugum yorumda aciklamisimdir ama siz ise kelimelerimi cevirip kendi usulünüze göre göstermeye calisiyorsunuz... Size rica'da bulunarak yorumumu bir daha derince okumanizi teklif ediyorum. Ama zant etmiyorum yinede anlayabileceginizi... Saygilarimla NOT: Cumhuriyet Bayrami'niz kutlu olsun


Bahtiyar IP: 85.110.117.xxx Tarih : 1.11.2007 03:48:22

ne zaman bu toplum içinde insanlar özgür bir şekilde yaşayacak, başkasının duygu ve düşüncesine ipotek koymadadan hayat sürdürecek, yapmacık hayatlardan, aman rahatsız olmasınlardan kurtulacağız acaba


Türk oglu IP: 80.219.113.xxx Tarih : 31.10.2007 00:11:17

Bu olaylar kasitlidir, Türkiye Cumhuriyetini disaridan gelen emirlerle yikmaya yönelik cevirilen filimlerdir ve bizde zamaninda Türkiye Cumhuriyetinde okula gittik ve egitim aldik bu vatanda... Ne oldu bizler yani simdi dinsizmiyiz? Halen müslüman bir sekilde yasiyoruz ve dinimize, kitabimiza saygimiz vardir! Ama medeni düsünüp vede medeni yasamaktayizdir. Tarikat kuklalari gibi her günün 5 vakit namaz icin cami avlularinda kendimizi göstermeye dair showlara girmeye ihtiyacimiz yoktur ve Yüce Oender Atatürk'e dilimizi uzatip birde üstüne yalan dolanla lekeledigimiz yoktur! Bu 'vatani' Türkiye Cumhuriyetini sevip sayip kurucusunun 'Gazi Mustafa Kemal' olmadigini Yüce Oender Atatürk oldugunu cok iyi bir sekilde dile getiririz vede Resmini evimizde, kalbimizde, yasamimizda olsun hic eksik etmeyiz... AKP iktidari yokmu bu olaylarin altinda yatan ve kasitli olarak bu olaylari fisleyen vede Milleti sözde sosyal yardimlarla tavlayan... AKP gurubunun basi ve cogu mensuplari ne Yüce Oender Atatürk'ü sever nede Türkiye Cumhuriyetini -, bunlar yalan degil bir gercektir! Bu namussuzlar ve tarikatlari yok olmadikca bu Millet düzelmeyecektir... Avrupa bunlara zemin vererek ilerlemelerini ve gelismelerini saglamistir sonra Türkiye Cumhuriyetinin basina musallat etmistir! Benim Annem'den tutta Anane'me kadar ailemden cogu kisiler basörtüsü takmislardir ama türban nedir bilmeyiz ve türbani o zamanlar bile sirf tarikatin mensuplari ve üyeleri takarlardi görürdük sokaklarda az bir sayida olsalar bile... üye toplamak icin kapi kapi dolasirlar ve Milleti rahatsiz ederlerdi eski zamanlarda (cocuklugumda)... Bize'de gelirler ve bize (Anneme) yardim yapariz, ihtiyaciniz varsa karsilariz, borclariniz varsa cözüm buluruz, kocaniz calisamiyorsa sorunlarinizla ugrasiriz, vesaire diyerek cekmeye calisirlardi tarikatlarina! Gelmeyin bir daha kapimiza desek dinlemezler bir iki gün sonra yine zilimize basarlardi veyahut telefon ile ararlardi! Sonunda nasil olduysa (galiba Annem polise sikayet etti) bir daha bize ugramadilar ama bizim yasadigimiz mahalleden yinede gecerlerdi ve görürdük onlari gruplar halinde! Iste bu türbani tasiyan insanlar ve tarikatlar böyle... Birde basörtüsü diye tutturmuslar bas olmuyorlar hepsi! Basbakani'da, cumhurbaskani'da tarikat'in babasida hepsi ayni... Gelcegimizin kara günlerini hazirlayan cahiller!!!


TAŞKIN YEMLİHA IP: 85.99.161.xxx Tarih : 4.11.2007 21:08:08

MEDYA MAYMUNLARI EĞLENE BİLİR AMA İBANET ALLAHLA KUL ARASINDADIR ELHAMDÜLİLLAH MÜSLÜMANIZ İSLÂM’’DA NAMAZIN YERİ NAMAZIN HÜKMÜ: Akıl-bâliğ olan, kadın ve erkek her müslümanın cemaat halinde müslümanlarla birlikte namaz kılması farzdır. Namaz, dînin direği ve yüce İslâm dîninin beş şartından birisidir.Nitekim Allah Teâlâ namaz hakkında şöyle buyurmaktadır: “(Ey Müslümanlar!Farz) namazlara, özellikle de (bu namazların arasında bulunan) orta (ikindi) namazına) dikkat edin.Allâh’’a saygı ve bağlılık içerisinde namazınızı kılın”(Bakara Sûresi: 238 ) Peygamber Efendimiz-sallallahu aleyhi ve sellem- de bu konuda şöyle buyurmaktadır: “Hiç şüphesiz ki kişi ile küfür ve şirk arasındaki sınır; namazın terkidir.” (Yani onun kâfir olmasına engel olan şey,namazdır.Namazı terkettiği an bu engel ortadan kalkar.) (Hadîsi Müslim rivâyet etmiştir.) Başka bir hadîste şöyle buyurmaktadır: “Bizimle onlar (münâfıklar) arasındaki mîsâk, namazdır.Her kim, namazı terk ederse kâfir olur.”(Hadîsi Tirmizî rivâyet etmiş ve hadîsin hasen sahîh olduğunu belirtmiştir.) Ebu Hureyre’’den-Allah ondan râzı olsun- rivâyet olunduğuna göre, o şöyle der: “Âmâ bir adam Rasûlullah-sallallâhu aleyhi ve sellem-’’e gelerek: Ey Allâh’’ın Elçisi!Beni mescide götürecek kimsem yoktur.” dedi. Rasûlullah-sallallahu aleyhi ve sellem-’’den evinde namaz kılmasına izin vermesini istedi?Rasûlullah-sallallâhu aleyhi ve sellem- kendisine önce izin verdi.Âma adam uzaklaşırken ona: “Ezânı duyuyor musun?”diye sordu.Âmâ adam: “Evet” deyince, “O halde icâbet et (yani cemaate gel), buyurdu.”(Hadîsi Müslim rivâyet etmiştir.) Tâbiînin büyüklerinden Şakîk b. Abdullah-Allah ona rahmet etsin- şöyle der: “Muhammed-sallallahu aleyhi ve sellem-’’in ashâbı, amellerden namazdan başka hiçbir şeyin terkini küfür olarak görmüyorlardı.” (Hadîsi Tirmizî sahîh bir senedle rivâyet etmiştir.) Bu sebeple müslümanın namazını vaktinde ve müslümanlarla birlikte cemaatle kılmaya gayret etmesi gerekir.Müslümanın, hastalık gibi geçerli bir özrü yoksa namazı evinde kılması câiz olmadığı gibi, aynı şekilde özürsüz olarak namazı vaktinden sonraya bırakması da câiz olmaz. KIYMETLİ MÜSLÜMAN KARDEŞ! Bilmen gerekir ki kişinin kıyâmet günü hesaba çekileceği ilk şey, namazdır.Namazı düzgün olursa, diğer amelleri de düzgün olacaktır.Eğer namazı bozuk olursa, diğer amelleri de bozuk olacaktır. Hiç şüphesiz ki cehennem ehli olan münâfıkların en büyük özelliği, namaza üşenerek kalkmaları, namazlarıyla insanlara gösteriş yapmaları ve Allâh’’ı pek az anmalarıdır. NAMAZI TERKETMENİN CEZÂSI: Namaz kılmayanın cenâzesi yıkanmaz, cenâze namazı da kılınmaz.Müslümanların kabristanına defnedilmez.Hayattayken başkasından mîras alamaz, öldükten sonra da başkasına mîras bırakamaz. Mü’’min bir kadının, namaz kılmayan kocasından ayrılması gerekir.Çünkü Kur’’an ve sünnetin de gösterdiği gibi namaz kılmayan kimse, kâfirdir.


i.yigit IP: 139.222.126.xxx Tarih : 4.11.2007 14:09:49

Sayin Yalcin Tufekcioglu, Ben size diyecek herhangi bir kelime bulamiyorum, sadece su altin semer olayi var onu yinelemek istiyorum. Maalesef siz hala hakaretamiz kelimeler kullanmaya devam ediyorsunuz, kelimenin kullanisinda hakaret icerigini barindiriyorsunuz. Haddinizi bilin....


H.Yalcin Tüfekcioglu IP: 213.39.183.xxx Tarih : 3.11.2007 12:57:02

Sn. Binali Söylemez cok haklisiniz devlet vatandaslarina esit davranmak mecburiyetindedir. Herkes vergi ödüyor karsiliginida bekler.


ERDEM Rifat IP: 89.15.109.xxx Tarih : 4.11.2007 16:19:20

Yazarin ismini yulamadim kim yazmis Bu yazarin yazdiklarina katilmiyorum Bir kere biz TÜRKÜZ Dünyadaki hic bir millete benzemeyiz ve hic bir milletle karistirma Ne güzel selam vermek selam almak daha ne istiyorsun. Yazar ögle bir insan istiyorki kmsu komsuya selam vermesin Sen önce TÜRK MILLETINI Tani ondan sonra Parali yazarlardan birisi iste Daha cok söylenecek söz varda anlayana yeter bu kadar.


centile/ Çotur IP: 88.253.132.xxx Tarih : 3.11.2007 21:20:14

Arkadaşlar bu sayfayı bulmam iyi oldu,gördüğüm kadarıyla bu konuda çok görüş ayrılıkları var,fakat inanın bencede herşeyin aşırısı fazla.özellikle bu AKP hükümeti zamanında tarikatların dergahların sahte hocaların çoğaldığını ve buralarda çocuklarımızın beğinlerinin yıkanıp çocuklarımızı kendi menfatleri doğrultusunda kullandıklarını zaman zaman şahit oluyoruz.Bu tarikat mensupları liderlerini sanki tapılacak bir insan gibi görüp tapıyorlar, oysa benim bildiğim ALLAH'LA KUL ARASINA KİMSE GİRMEMELİ insanlar yalnız Allaha tapmalı ona inanılmalıdır. Bense görevim gereği İstanbul gibi metropol bir şehirde yaşama fırsatı buldum ve Fatih gibi tarikatların dergahların çok olduğu bir semtte gençlerin beğinlerinin nasıl yıkandığını gayet iyi biliyorum, tarikat liderlerinin son model araçlarda birçok korumalarla Başbakanı aratmayacak konforda yaşamaları ve korunmaları bence bir İNSANA TAPMAKTAN başka birşey değildir,Develetimizde bunları göz yumarak güzel Dinimizi kullanan bu din istismarcıları yobazlara fırsat vermektedir.bu istismar konusunda o insanları ve onların faliyetlerini görmek ise insanların çevrelerini at gözlüğünü çıkartıpta bakmasıyla olacaktır. Çevremizde o saf inançlı Müslüman kardeşlerimizi kullanan SAHTE HOCALAR şu sıralar o kadar çoğaldı'ki anlatamam,arkadaşlar yazıktır, günahdır, bu şerefsiz yobaz sahte hocalarda çare aramayalım, halkımızı uyaralım çocuklarımıza ise sahip çıkalım,dergah ve tarikatlarda ise gençlerimizin beğinleri yıkanmaktadır,sonra bu gençlerimiz karşımıza bir, HİZBULLAH bir EL KAİDE üyesi olarak çıkarsada şaşmayın daha dün değilmiydi, Hizbullahın masum insanlarımıza domuz bağı ile öldürmeleri,Hani Allahın verdiği canı Allah alırdı, Müslüman Müslümanın canını kıyarmı?.Arkadaşlar lütfen ben Dinimizi yaşamayalım demiyorum elbette yaşayalım ama Allahla kul arasına başkalarının girmesine izin vermeyelim, başkalarına tapmayalım, yalnızca yüce ALLAHA KULLUK EDELİM BAŞKALARINA DEĞİL ,sahte hocalara inanmayalım ibadetimizi kendimiz için Müslümanlık aleminin iyiliği için yapalım. Bu ise o kadar zor değil,bu bizlerin bir Müslümanlık görevidir, herşeyin bir çaresi vardır ibadetlerimizi Camilerimizde ,evimizde ve sakin temiz sadece( ALLAHLA BİZİM ARAMIZDA OLABİLECEĞİMİZ YERLERDE )kılmamız bence daha doğru daha sevap olmazmı? illada okulda iş yerlerimizde namaz kılmamız gerekmez hani Dinimiz kolaylık Diniydi,işte veya,okuldaysak namazımızı kazaya bırakıp sonra kılabiliriz buda bir çözüm değilmi hem böylece reklamda yapmamış oluruz. Beni üzen bir noktada insanların gösteriş için, camiye gidmeleri, o camiye gidiyor namaz kılıyor desinler diye, REKLAM İÇİN namaz kılmaları, işte, bunları kanmamalı,inanmamalıyız..Gelelim gençlerimizin kötü yollara sapmalarına inanın bu konuda yorum yapan arkadaşlara hak veriyorum, işte beni herşeyden çok üzen bir konuda bu, gerçekten Türkiye'de Misyonerlik faliyetleri hat safhada ve inanın bunu ben herkezden çok biliyorum, Kuşadasında bir kilisede malessef gençlerimizi kandırmak kiliseye gelmeleri ve Hiristiyan olmaları için 100 dolar verildiği olayı doğru bu misyonerlerin her yolu denemeleri ise çok üzücü.İşte arkadaşlar gençlerimizi bu yüzden her konuda sahip çıkmalıyız,bunda'da inanın Devletimize çok iş düşmektedir,Dini konularda İslam Dini çocuklarımıza çok iyi anlatılmalı bazı fırsatçı yobazlara fırsat verilmemeli,bunun için müftülükler ve Diyanet işleri çok iyi çalışmalıdır,gençlerimize Dinimiz örf ve adetlerimiz gelenek ve göreneklerimiz çok iyi anlatılmalı, baskıcı unsur oluşturmadan Dinimiz gençlerimize çocuklarımıza sevdirilmeli anlatılmalıdır. Arkadaşlar gerçekten kendimize soralım, bu gençliğimize ne oluyor, bu gençlerimiz nereye gidiyor? okula,ilime Bilime gidecekleri yerde internet kafelerde,Disco ve barlarda zaman harcıyorlar neden? Avrupa özentisi içersinde her pisliğe karışıyorlar ve malessef basın yayın organlarıda gençliğimizi bozmak için elinden geleni yapıyor gençlerimizde ise ne vatan sevgisi kaldı ne millet sevgisi.Onun için herkezin uyanık olması lazım, bizler baskıcı unsurlarla baş örtüsü diye tutturarak,yobaz sahte hocalara göz yumarak insanları Dinimizden soğutursak ve gençlerimizi misyonerlerin kucağını atıp Dinsizleştirirsek, Bilim ve teknoloji yerine gençlerimizi internet kafelerde, Disco ve barlarda vakit geçirmelerini katkıda bulunur göz yumarsak ve basın da buna katkıda bulunursa inanın gençliğimiz yok olup gidecektir.Dünya ülkelerine bir bakın nelerle uğraşıyorlar, ülkelerine nasıl kalkındırıyorlar. Bir İran kadar olamadık Nükler teknolojisiyle Dünyayı kendini kabul ettirebildi,bizlerse( AB VE ABD )nin boyunduruğundan kurtulamadık, hemde genç nüfüsumuza rağmen, büyük yer altı zenginliklerimize rağmen, Turizm zenginliğimize rağmen, Büyük Enerji potansiyelimize rağmen, Asya ile Avrupaya köprü oluşmamıza rağmen, Bor madenlerimize rağmen vs. vs. Tek eksiğimiz birlik ve beraberlik., Bizlerse birbirimize düşmekten bunu başaramıyoruz, oysa birbirimize düştüğümüz kadar gençliğimizi birlik ve beraberliğimizi sahip çıkıp, BİLİME TEKNOLOJİYE önem versek ayrıca Din istismarcıların ve soysuz misyonerlere engel olsak HERŞEY DÜZELECEK.. Lütfen birbirimizle çekişmekten vazgeçelim, herkez düşüncesinde, inancında yaşantısında özgürdür bunu bilelim bu bize yeter.SAYGILARIMLA


kemalettin demirci IP: 88.228.213.xxx Tarih : 1.11.2007 14:26:17

yüce türk milleti size sesleniyorum,uyanın ey millet yüce ALLAH rahmetli Atatürk ve silah arkadaşları sayesinde bu ülkeyi bize canlarını vererek emanet ettiler,Allah aşkına şöyle etrafımızdaki gençliğin haline bir bakalım çanakkalede, kurtuluş savaşında şehd olanların torunlarına benziyormuyuz,kulakta küpe,saçlar bir garip.giysiler bir garip,esrar,eroin,alkol,fuhuş,saygıdan yksun,islamdan bir haber,çanakkale mağlupları ne demişler?türklerin elinden kuranı almadıkça,ananelerini yok etmedikçe bunlarla başa çıkamayız;şu duruma bir bakın ey halkım,namaz kılanı ayıplıyoruz, acaba bizdemi onlardan olduk bir düşünelim.saygılar.ne mutlu Türküm ve müslümanım diyene.AZİZ ŞEHİTLERİMİZE ALLAHTAN RAHMET diliyorum.uyanın akşam oldu ey milletimmm.


meltem IP: 88.240.153.xxx Tarih : 2.11.2007 11:24:41

tüm okuyanların yorumlarına katılıyorum ve her zaman şunu savundum dünya dualar üzerinde duruyo bu gerek küçüklerin gerekse büyük insanların bir okuyucunuz yazmışya ben evletlerıma yetişmeye alışıyom bilim çağıı artık bilim diye pek bişey yok varsada üstü ort pas ediliyoo gençlerin çoğu okumaktan kaçıyoo aileler sorumsuz çoçuklar kendine en kolay gelen şeylerii yapıyolar kopuk hayatlarr cevre kötüü yani böle bi ortamda yetişiyoruz ve böle kardeşlerimizi kullanarak haber yapmanız çok kötüü iman gizli kalmalıdır sizin dediğiniz gibi uyuşturucu kullanan sokakta yatan insanları haber edin de uyuyan devlet uyansın artıkkk


MUSTAFA KÖKSAL IP: 85.101.88.xxx Tarih : 2.11.2007 11:44:51

Kent haber neye önderlik yapıyor dersiniz?Herhalde laikliğe diyemeyiz.niye? çünkü laikliğin temelinde herkesin inandığı dine istediği gibi ibadet etme özgürlüğü vardır.Esasen okullar da veya başka alanlarda idarecilerin ibadet edenlere kolaylık sağlamaları onların temelde laik olduklarının engüzel örneği.yönlendirerek değil kolaylık göstererek isteyene bu özgürlüğü sunmaları aynı zamanda demokrasimizinde ilerlediğinin işaretidir.Bizim zamanımızda peygamber ocağı diye nitelediğimiz askerde de namaz kılma imkanı verilirdi.mescitlerimiz vardı.Eğer taleb olsaydı başka inanca sahip olanlara da aynı kolaylık sağlanırdı.Demekki Türkiye Cumhuriyeti demokrsiyide ,cumhuriyeti de, laikliği de özümsemiş bir toplum olarak bazılarının şikayet mevzuu yaptığı şeylerin barışçıl amaca yönlendiğini görmüş olmanın mutluluğunu yaşamalıyız.ibadet edenlerde etmiyenlerde bu Cumhuriyetin yucelmesine yardımcı olmaktadırlar.Kimse kendine evham yaratıp toplumdan iş aramasın.Kent haber de zamanla bu olgunluğa erecektir.Ha birde şu turban meselesi gerçi çoğu bayanları olduğundan daha çekici yaptığı için kullandıkları gerçek.ama bazıları için siyasi amaçlı diyorlar.Nedir onların siyasi amacı bilmiyorum.Ama siyasi amaçlarını belli eden bir simge de olsa bunu belli etmenin kime ne zararı var.Zaten bir partinin Rozetini de taksan siyasi simge olmuyormu?


mesut şimdi IP: 212.156.213.xxx Tarih : 31.10.2007 08:55:30

birlisede namaz kılınıyor,bir zamanlar gençler amerikan emperyalizmine karşı koyduklarında da vatan haini namaz kılanada mürteci (irticacı)adlandırılıyor bu çocuklarımız gece kulüplerinde kokain esrar v.b gibi uyuşturucular kullansalar dahamı yararlı olacaktı ayrıca bu haberi apan yada yaptıranlar metropollerin gece kulüplerinde harcanan geçliğede bir dikkat çekseler daha yararlı olur. saygılar.


ELVAN IP: 88.233.44.xxx Tarih : 3.11.2007 14:55:59

yani sonuçta elhamdulillah müslümanız ve islamın şartlarından biride namaz.nedense sanki bu tip olaylar müslüman bir ülkede değilmişiz gibi anlatılıyor. ne olmuş yani müslüman bir ülkede bunlaryapılamaz mı. başörtülü bayanlarımız istediklerini yapamayacakmı.amerika bile saygı gösteriyor. -ki onlar gayri müslim-müslüman olan ülkemizdede bunlar bence hoş karşılanmalı.bu tip olaylar gündeme getirilerek ülkemizi içten bölmeye çalışıyorlar abartarak anlatıyorlar cahil olmayıp gündeme göz atalım ...


mustafakaradeniz IP: 88.226.36.xxx Tarih : 1.11.2007 20:36:34

ne var bunda yaptıkları kötü bişeymiş gibi anlatılıyor onlar inançlarının gereğini yapıyor müslümanlıkta ergenlik çağına gelen her insana namaz farz bilmem bunlar biliniyomu


Mehmet Mete IP: 77.183.169.xxx Tarih : 2.11.2007 14:30:43

Sayin arkadaslar,ben ibadetimi nerde istersem orda yaparim,madem laiksek bunuda hic bir allahin kulu engelleyemez.dinime dil uzatanlarki bu dünyada isi is,öbür dünyada görelim onlari,beni engellemekle bir marefetmi yaptiklarini saniyorlar,bu dünyada kaybetmisler kendileri diger dünyada onlarmi beni kurtaracak?? Neyse ki o küflenmis zihniyetlerini biz degistiremeyiz,onlari ALLAH iflah etsin insallah,eninde sonounda dogru yolu göreceklerdir.:-)) saygilar M.Mete


kent habere IP: 81.214.67.xxx Tarih : 2.11.2007 14:55:10

peki okulun içinde kilise veya cami niye yapıkmıyor?madem demokrasi ve laiklik var?azınlığın da temsili değil midir demokrasi?okulda mescidin ne işi var anlayamadım?


tuncer IP: 88.247.108.xxx Tarih : 3.11.2007 12:58:50

kainatın sahibi, sonsuz ilim irade ve kudret sahibi, kainatı pozitif ilimlerin kuralları üzerinde idare eden sonsuz güç için sadece bir din var dır. O dinin adına O İslam diyor. Bu açıdan bakılırsa islam dinin önemi daha iyi anlaşılır. Cennet ve cehenneme inanan, Allah'ın merhametini kazanmak isteyen unutmamalıdır ki cenneti ve Allah'ın rızasını sadece müslümanlar kazanabilir. Yani iman ön şarttır. İşte bu kadar önem arz eden dini 5 şartından biri olan namaz, Allah'ın izniyle temizlik şartı sağlanan heryerde kılınabilir. Yeryüzü müslümanın mescitidir. Peki neden kamusal alanlarda kılınmasın. Oralar yeryüzü değil mi? Malesef insanların çoğu namaz kılanlara övgüler yağdırır. Allah korusun, gerçekten samimi bir niyetle namaz kılan bir insan bile bu övgüleri duydukça olumsuz etkilenebilir. En büyük düşman nefs boş durmaz. Yani insanların bir çıkar elde etmek için ibadetetmelerine sebep, ibadetin kendisi değil insanların yaklaşım tarzıdır, Yorumudur. Peygamberimiz bizi çok övenlrle vakit geçirmememizi tavsiye ediyor. Bunun derin bir anlamı vardır. Üzerinde düşünemk gerek. Şunu da belirtmek gerek: Örneğin hrıstiyanlar günde beşkez mescitin varlığına ihtiyaç duymazlar. Hatta kendi ülkelerinde bile bazı kiliseler uzun zamandan beri boş olduğu için satılıyor. Hatta Avrupada bara çevrilen kiliseler var. Yani bildiğim kadarıyla Türkiye'de mürüdi olma ihtimali olan bir din için -islamın dışında- gün içerisinde bir ibadethaneye ihtiyaç duyulmaz. Aslında İslamın da böyle bir ibadethaneye ihtiyacı yoktur. Ama bir binanın en ücra köşesinde ibadet ettikleri halde insanlar eleştirilirse bahçede, herhangi bir odada vs. namaz kılınsa neler olur kim bilir... Olayı trajedik hale getiren olayın kendisi değil insanların yaklaşım tarzıdır. İbadet sıradan bir olaydır. Yaşamın bir parçasıdır. Övgüye sebep de değildir. Kendisi gibi ibadeteden insanlara torpil geçmek dinin değil insanların yanlışıdır. Allah bizi doğru yoldan ayırmasın. Doğru seçimler yapmayı, doğru kararlar vermeyi, himmet sahibi olmayı nasip etsin.


eylem IP: 81.214.116.xxx Tarih : 31.10.2007 14:50:35

ben sadece şunu söyleyebilirim bırakın bunları ama illede yapmak istiyorsanız bodrumda olmaz bide böyle yayınlayarak olmaz dinimize zarar verir beni anlamanızı dilerim...!


ömer dündar IP: 88.231.160.xxx Tarih : 31.10.2007 17:44:43

medya ne oluyo bıkmadınızmı namazı kötülemekten


SEMA IP: 88.245.207.xxx Tarih : 3.11.2007 23:14:29

NE OLUYOR BIZE.NEDEN BOYLE OLDUK.KIMSE KIMSENIN NAMAZINA KARISMASIN.NAMAZ SADECE ALLAH'A YAPILAN BIR IBADETTIR.YAZIKLAR OLSUN INSANIN IBADETINE KARISANLARA.INANC OZGURLUGU DIYE BIRSEY VAR.LUTFEN BOYLE HABERLERLE DINIMIZI ZEDELEMEYELIM LUTFEN.ZATEN NICIN GELDIK DUNYAYA BIRBIRIMIZIN KUYSUNU KAZMAK ICINMI?RABBIM BIZIM IRADEMIZE BIRAKMIS.BIZLERE NE OLUYORDA BIRBIRIMIZIN NAMAZINA KARISIR OLDUK.YAZIKLAR OLSUN BUNU HABER DIYE YAYINLAYANLARA.VE MEDYAYA.TABI BIZIM GENCLERIMIZ DISKOYA GITSIN BARA GITSIN,EROIN ICSIN HABER YAPMAYIN.BIR KISI OKULDA NAMAZ KILIDNCA HEMEN HABER KONUSU OLSUN........


Seyfettin idiz IP: 85.110.113.xxx Tarih : 1.11.2007 08:22:06

Bırakın lise öğrencisi isterse 2 yaşındaki çocukta namaz kılsın. ne gibi bir zararı var. Bu tür haberleri yazan sürekli namaz ve baş örtüsüyle uğraşan zaten gerçek bir müslüman olamaz. insanların dinine karışmaya sizin hiç bir hakınız yok. Nasıl siz disko meyhane ve oyuşturucu bataklığına girdiğinizde müslümanlar size karışmıyorsa sizde müslümanın hiç bir ibadetine karışamasınız. isteyen çıkar uğruna ibadet yapsın isteyen kendi uğruna ..//şüphesiz ALLAH.C.C.herşeyi hakkıyla gören ve işitendir// ortada bir yanlış varsa cezasını ancak ALLAH verecektir..Lütfen insanların inancına saygı duyalım.


ÖNEMLİ DİİL IP: 193.255.88.xxx Tarih : 2.11.2007 12:45:16

Ya ARKADAŞLAR ÖNCE BEN KENT HABERE KIZMIŞTIM ŞİMDİ YAZILARI GÖRÜNCE TOPLUMA KIZIYORUM KİMSENİN DİNİ İNANCINA SAYGISIZLIĞIMIZ YOK BENİM ANLAMADIĞIM KARDEŞİM OKULDA CAMİ KLİSE TAPINAK VEYA HERHANGİ BİR İNANÇ MALZEMESİ BULUNMAZ ZATEN 3194 SAYILI İMAR KANUNUNUDA DELİP HER YERE CAMİ YAPMIŞIZ BU ÇOCUKLARADA YAZIK ETMEYELİM EĞİTİM SİSTEMİMİZİDE KARANLIĞA GÖTÜRMEYELİM SAPITMAYALIM HERKES GİTSİN İBATEDİNİ CAMİDE,KLİSEDE,SİNAGOGDA YAPSIN BUNUN YERİ OKUL DİİL!!!! BU SON NOKTA Bİ DAHA YAZMIYACAĞIM


guvenkayimHTML IP: 88.253.34.xxx Tarih : 3.11.2007 23:09:09

BU HABERİ YAPAN SAYIN ARKADAŞIM BAZI SÖZLERİN DOGRU AMA ÖYLE VEYA BÖYLE BU İNSANLAR İBADETLERİNİ YERİNE GETİRİYORMU BUGÜN SEN TEŞVİK EDERSİN YARIN KENDİSİ HAC CA GİDER AĞAÇ YAŞKEN EĞİLİR ŞU TÜRKİYEDEKİ OKULLARIN HANGİSİNDE ÖĞRENCİLER TUVALETTE SİGARA İÇMİOR BANA SÖYLERMİSİN ÖNCE BU TÜR OLAYLARIN ÖNÜNE GEÇİN VEDE KİMSENİN DİNİ ÖZGÜRLÜĞÜNÜ BÖYLE YUMAŞAK KONUŞMALAR YAPARAK KISTLAMAYA KALKMAYIN NEDE OLSA BURASI DEMOKRATİK Bİ ÜLKE DEĞİLMİ BEN ÖYLE BİLİOYRUM ÇÜNKÜ HERKESİN AĞZINDA Bİ DEMOKRASİ GİDİYOR ADI VAR KENDİSİ NERDEEEE


hasan IP: 78.165.213.xxx Tarih : 4.11.2007 18:57:13

malesef müslüman türk gençliği de ulusal medyada dejenere edilmektedir


mustafa dağdur IP: 88.229.172.xxx Tarih : 31.10.2007 15:12:10

sevgili kardeşlerim namaz ALLAH ın emri namaza 7 yaşında başlanır diyor kuran[baleyede aynı yaşlarda]ALLAHIN emrini yerine getirenden neden korkarsınız.gençlik eroin,fuhuş,bataklığına düşerken siz neredesiniz a zavallılar.ben 1975 yıllarında lisede okurken bizde namaz kılıyorduk.ozaman televizyon yoktu haber yapmak için.uyanın ey halkım sokaklarda şehitler ölmez diyen kardeşlerim bilinçli olalım,şehidimize,bayrağımıza kuranımıza,vatanımıza sahip çıkalım,inancını yaşayan yavrularımızada saygısızlık yapmıyalım.editörün başlığını da kınıyorum.


MEHMET AVCI IP: 88.254.50.xxx Tarih : 1.11.2007 11:32:49

NAMAZ DİNİN DİREĞİDİR. HADİSİ ŞERİFİNİ HATIRLATMAK İSTİYORUM.GAYRİ MÜSLİMLER BİLE İBADETLERİMİZE KARIŞMAZKEN MÜSLÜMAN BİR ÜLKEDE YAŞANAN BU ELEŞTİRİLER , REZİLLİKTEN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL.


cleverman IP: 193.140.131.xxx Tarih : 1.11.2007 13:20:56

Laf kalabalığına getirerek sizde akla mantığa aykırı şeyler yazdığınızı farkettmediniz mi?


Yılmaz dişçi IP: 85.104.25.xxx Tarih : 29.01.2008 09:20:47

Bu başlık hiç şık düşmemiş bence