27
Mayıs
2024
Pazertesi
ANASAYFA

UMUDUMUZ APO!

Ömür boyu hapis cezasını çekmekte olan bir terör hükümlüsü, terör örgütü kurucusu ve hâlihazırdaki lideri olan Abdullah Öcalan’ın barış(?) için “umut” haline getirilmesi sürecini hep birlikte yaşıyoruz!

Apo kendi gayretiyle çıkardığı ve Türkiye’nin gündemine soktuğu bir “sorunu” şimdi kendisi çözüme kavuşturmak için Türkiye Cumhuriyeti Devleti’ni masaya kendi karşısına oturmaya zorluyor!

Hükümet, Apo’nun atakları karşısında geride kalmamak için alel acele bir “Kürt Çözümü” hazırlamaya çalışarak, yine, bilmeden Apo’nun değirmenine su taşıyor!

Sizden cesurca verilmiş cevaplar alabilmek için, cesurca bir soru soralım o halde:

Sizce 1984’ten bu yana süren ve ülke ruhunda derin yaralar açan bu anlamsız gerilimin galibi kim oluyor bu durumda?

* * *

Her uygulamasını ağzı açık seyrettiğimiz ABD’nden bir örnekle başlayalım o zaman!

2009 yılında bile orada bir “siyahın”, altını ısrarla çiziyorum, Amerikan vatandaşı kimliği altında Başkan olması veya bir İspanyol veya Çin asıllının çok önemli bir kamu görevine getirilmesi önemli bir olaydır, haberlere konu olur ve haftalarca tartışılır.

Siz bunca yıllık tarihimizde veya yakın tarihimizde bir Kürt, Laz veya Çerkez’in Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı veya Cumhurbaşkanı olmasının veya önemli bir kamu görevine gelmesinin başlı başına bir haber olduğunu gördünüz mü?

Göremediniz!

Çünkü bizde böyle bir ayırım asla yoktu.

O zaman nerden çıktı bu Amerika’yı yeniden keşfetme hevesi?

Anlayış olarak Amerika’dan bile ileri olabileceğimiz gerçeğini hazmedemeyecek kadar kendimizden uzaklaştık mı?

* * *

Apo’nun teröristleri kendine muhalif Kürt köylerini ve askeri birlikleri basıp, katliamlar yaparken bunları engelleyen terörle mücadeleyle görevli kamu görevlileri de bugün teker teker cezaevine giriyor.

Yani Türkiye öyle bir devlet haline geldi ki; terör yandaşının yanında terörle mücadele edenden de hesap soruyor?

Bir tane “şerefsiz” çıkıyor ve “Bilmem ne kışlasında bilmem kim komutan katliam yapmış. Ben şahit olmadım ama duymuştum” diyor, hop ertesi gün kepçeler kazı yapmak için kışlanın kapısında!

Çıkan hayvan kemikleri bile “acaba?” uyandırmamak için binlerce liralık masraf yapılarak 50 tane incelemeden geçiriliyor!

Bu iftiralar karşısında adı lekelenerek mağdur konuma düşen kişi ve kurumların haklarını aramak yine ilgili birimlerin görevi olmasına rağmen bu konuda en ufak bir girişim yapılmadığı gibi; mağdurlar da haklarını aramak için başvurmuyorlar!

Bu kadar mı sindirildik? Pes yani!

* * *

Türkiye ne zamandan beri bu terörist saldırılar karşısında tarafsız ve hatta kendi varlığının devamı için mücadele eden kamu görevlilerinden hesap sorar hale geldi; bunu bilen yok?

Bu kamu görevlileri öldürdüyse bile, şahsi düşmanını mı, babasının katilini mi öldürdü?

Hayrı! Bu ülkeye karşı silahlı savaşa girişen alçakları öldürdü.

Kafasına göre mi öldürdü?

Hayır, siyasilerden emir aldı da öldürdü, öldürmekle görevli olduğu için öldürdü!

Hiç kimse, masa başından “etkisiz hale” getirmek kavramının arkasına saklanarak kıvırmasın; çatışma alanında silahın karşılığı silah, merminin karşılığı mermidir!

Peki, bugün bütün bu olanların hesabını veren kim kaldı?

Terörle mücadele eden kamu görevlileri!

Bir dakika beyler!

Orada neler yaşandığını biz unutmadık!

Bugün vatandaş İstanbul’da "taşlanırım" korkusuyla arabasına şehitler anısına Türk Bayrağı asmaktan çekinir hale gelmiş ise bunun sorumlusu kim; önce bunun cevabını bulalım?

Kamu görevlileri ortaya konan siyasi iradeyi uygular.

Devlet de bu “evlatlarını” korumakla mükelleftir!

Bu devlet ne oldu da bugün teröristle, terörle mücadele eden arasında “şeriata” oturdu?

Herkesi bitirdiniz de eli kanlı Apo mu Türkiye’de barışı(?) sağlamak için size umut oldu?

Bir teröristi Kürtlerin lideri gibi görmek ve böylece onun değirmenine bilmeden bile olsa su taşımak, Kürtlere en büyük hakarettir, onlara Apo’yu adres göstermektir!

Bırakın bu işleri; delirtmeyin insanı!
 

Feramuz ERDİN/KENTHABER
Yayın Tarihi : 24 Temmuz 2009 Cuma 19:05:25
Güncelleme :24 Temmuz 2009 Cuma 19:09:16


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
nazım IP: 194.27.142.xxx Tarih : 24.07.2009 07:40:36

Feramuz efendi bu yazı sana yakışmadı hep aynı hep aynı ezberciiiiiiiiiiiiii penceren kirlenmiş cam sil al temizle senin temizliğe ihtiyacın var


c.yıldız IP: 78.163.0.xxx Tarih : 28.07.2009 22:33:05

Tarihe baktığımızda karşımıza hep emperyalistler çıkmıştır.  Yunanistan, Bulgaristan, Romanya, Suriye, Mısır  Vs.  İngilizlerin bölge üzerindeki egemenliğinin idamesi ve buraları sömürmek maksadıyla Osmanlı tebalarını milliyetçi ve din merkezli kışkırtarak isyan etmelerini sağlamıştır.  Şimdi bu oyun bitmemiş gibi görünmektedir. Sol-sağ teröristleri silahlandıran ve bir kardeş kavgasına sebep olanlar AB ve ABD'dir. Bunda muvaffak olamadılar. İki seçenek kalmıştı ellerinde din ve kürt . Alevi-sünni diye aynı din mensupları üzerinde oynandı bu oyun bu da tutmadı.  Büyük etnik grup olan Kürtlerin içinden PKK denilen grubu yine aynı odaklar silahlandırdılar, teçhiz ve finanse ettiler. Çok emek ve masraf yaptılar. Olmayan bir sorunu olur yaptılar.  Bu da tutmaz ise vayy bu AB ve ABD' nin haline...! 


ayhan IP: 194.24.169.xxx Tarih : 27.07.2009 22:28:39

bu iktidar başımızda oldugu süre icerisinde du tür haberlere daha çok raslarız


baran IP: 88.225.213.xxx Tarih : 23.07.2009 12:46:19

okurken nedense yerimden fırlamadım vede çok basmakalıp sözler hepsi...apo ya ne derseniz deyin bu ülkede 2.5 milyon insan gidip mahkemelere kendilerini şikayet edip apo benim iradem demiştir!!! buna ne diyeceksiniz 2.5 milyon insanı terörist ilan edip asacakmısınız??bunu yapmak sıkar 1 saat icinde ordunuza fıratın ötesini yasaklarlar hadi apo yu muhatap almadan çözebiliyorsanız çözün...


sebahattin gündoğdu IP: 94.121.175.xxx Tarih : 23.07.2009 20:27:05

apo bir terörüst başı ve destekleyenlerde terörist yanlısıdır.ülkenin bir sorunu varsa

bunu apo ve bunun gibiler çözemez bu insan her iki taraftan ölenlerin sorumlusudur.

ülkede bir kürt sorunu değil dış güçlerin bir oyunu olarak görüyorum.Allah inşallar birgün cezalarını verir


faruk IP: 78.175.221.xxx Tarih : 24.07.2009 11:14:54

baran seninde pkk yanlısı olduğun belli...

TÜRKİYE sınırları içerisinde kimse orduya yasak koyamaz.


mahmuteren IP: 85.97.188.xxx Tarih : 27.07.2009 11:23:08

sayın arkadaşlar yazdıklarınızı okudum herkez kendine göre haklıyım diyor olabilir işte sorun şuki olaylarda herkes haklı tarafını bilse kavga olmaz şimdi soruyorum kürt kökenli vatandaşlara bu memlekette yaşayan batıdaki bir insanla doğudaki insanların nerede birbirine üstünlüğü var sen kürt olabilirsin ben yörük bir vatandaşım inanın sizinle bir farkım yok kürtçe konuşmak istersen konuş kimse birşey demiyor zaten ama bu vatanı bölme bahsine gelince bu vatanı zaten doğusuyla batısıyla kanıyla canıyla savaşarak kurtarmışız bakın antebe bakın urfaya bakım maraşa apoletlerinde yazıyor bu şimdi bu vatan nasıl bölünür birde anlamadığım öcalanı lider diye lanse ediyorlar bugün doğuda öldürülen sivillerin çoğunu apo köy basarak öldürdü neden kendi insanını öldürdü bana mantıklı bir cevap verin neden kimden emir aldı ABD denmi İSRAİLDEN Mİ bizim kavgamız kime yarıyor ALLAH aşkına BİR DÜŞÜNÜN BİRBİRİMİZİ SEVMEKTEN BAŞKA  BİR OLMAKTAN BAŞKA ŞANSIMIZ YOK MAZALLAH IRAK IN BAŞINA GELENİ GÖRMÜYORMUSUNUZ


isyan IP: 88.254.210.xxx Tarih : 26.07.2009 05:04:26

bazı arkadaşlara sesleniyorum burdan lütfen ama lütfen bırakın bu at gözlüğü ile bakmayı lütfen tarafsız olunda konuşun ne öyle ne mutlu türküm diyene diye bi klişe bi laf başka bi şey yok tarafsız gözle bakın biraz  gerçeğisiz de biliyorsunuz dersen ne mutlu türküm diyene diğeri çıkar ne mutlu kürdüm diyene diğeri çıkar lazım diyene öteki çıkar çerkezim diyene bence en güzeli NE MUTLU TÜRKİYELİM DİYENE olsun


Zza Han IP: 188.3.136.xxx Tarih : 27.07.2009 22:43:09

Gaflet, delalet, hiyanet içinde olmayalım,Türkiye Cumhuriyeti Devleti terör örgütü karşısında adeta diz çöktürülmek isteniyor.


akışşşşş IP: 88.229.49.xxx Tarih : 26.07.2009 14:27:21

Feramuz bey sizi çok iyi anlıyorum.Ancak artık sizde bazı şeylari anlamaya başlarsanız ilerki süreçte sizin açınızdan çok iyi olacak çünkü ileriki süreç barış süreci olacak ve sizin gibi statükocular için sancılı bir dönem olacak.Zaten sizin gibi düşünen insanlar yüzünden onca acılı şey yaşadı bu ülkenin halkı.ama artık hiçbirşey sizin gibilerinin dediği ve istediği gibi olmayacak.Artık bu gerçeği kabullenin....


Ali İHSAN IP: 85.110.119.xxx Tarih : 26.07.2009 01:40:12

bide arkadaşlar dtp'nin şu söylemlerine dikkat adin. ÖZELLİKLE BEN MÜSLÜMANIM DİYEN KÜRTLER.

Mitinglerde Güneşin ve ateşin çocukları diye başlayan nutuklarına ve sitelerindeki EZİDİLİK inançlarından vurulan demlere. Ebedi bir geleceği elinizin tersiyle itmeyin.


murat demir IP: 78.160.242.xxx Tarih : 27.07.2009 21:01:55

Bugün dış güçlerin desteğiyle gelen iktidar ve bu iktidarın önüne konulan ödevler var...İktidarda bunu sırasıyla yapıyor...ilk önce alt kimlik, üst kimlik dediler...sonra  TÜRKİYEDE BU KADAR AZNLIK VAR DEDİLER, şu an yapılan icraatlar...ve son görünüyor galiba bir sağ sol gibi kaos ortamı...O ZAMANLAR, BİR GÜNDE ÖLDÜRÜLEN SOLCU BİR GENCİ ÖLDÜREN SİLAHLA, YARIN BİR ÜLKÜCÜ GENÇ AYNI SİLAHTAN ÇIKAN KURŞUNLA ÖLMEKTEYDİ..vARIN ARKASINDA Kİ OYUNU SİZ GÖRÜN.. lütfen gerçekçi olalım.bu ülkeden başka ülke yok...bugün kürtler bölünse ABD YADA AVRUPA MI SEVECEK ONLARI..YA DA KUÇAK MI  AÇACAKLAR...1000' LERCE YILDIR FETİH  EDEMEDİKLERİ YURDUMUZU BÖYLE KAOS ORTAMI YARATARAK, KARDEŞİ KARDEŞE VURDURTARAK BÖLMEYE ÇALIŞACAKLAR...


sirnaklii IP: 85.104.235.xxx Tarih : 25.07.2009 13:43:47

slm arkadaslar heppinizin yorumunu okudum gayet normal bir sekilde herkes yorumlarini yapmis.. ama mardinli arap diye kendini bilmezin biri kurtlere cok hakaretlerde bulunmus kendisini sacmaladigindan dolayi kutluyorum...bu arada yazi ile ilgili olarakta feramuz erdin beyefendi istanbulda oturupta sadece parasi icin calisan biri olarak 1990 yillarinda buralarda nelerin olup bittigini bilmeden sadece mesleginin geregi olarak bu yaziyi yazdigindan oturu kendini yazar olarak gormesi cok aci verici...bu arada umudumuz APO falan degil sadece karslilikli olarak anlasmak varken ne diye devleti bolme gibi dusuncelere giriyorsunuz ben bir kurt olarak gayet memnunum bu hayatimdan....bide zor durumda kalmayacaksam hayatimda da demem ne mutlu turku diyene..mardinli arap seni bu konu icinde kiniyorum.. zaten araplar dan ne zamn dogru duzgun biri cikmiski sen konusuyorsun.. kurtulus savasinda da bu devlerti sizler satmadiniz mi.. simdi ne diye kuruculugunu ustlendiniz...kurtulus savasi doguda kurtlerle berebar basladi ..bir iki arap kalkiyor yorum yaziyor...siz kurtulus savasinda yaptiklarinizi dusunun hic yorum yazmayinn...


kafkaslı IP: 85.98.127.xxx Tarih : 23.07.2009 17:06:35

bunu apo tek başına söylemiyor...bunu akp hükümeti söyletiyor.bakın bu söylem ortaya çıkınca akp.panikledi ben bir şeydir söyledim.ilerleyen zamanda her şey ortaya çıkacak...türkiye bölünme irtifasına girdi gücüm yetse bu hükümetin pasaportlarını elinden alırım kaçacaklar çünki...


serif kus IP: 88.228.176.xxx Tarih : 29.07.2009 10:48:14

düştüğümüz duruma bak


lawyer IP: 81.213.235.xxx Tarih : 26.07.2009 04:01:16

ilk szüm feramuz bey e grçekten çok basit ve taraflı bir yazı yazdığınızı beliritmek isterim.bu sürece bi katkı sağlayacak barış ve kardeşlik içerikli bir yazı yazsaydınız çok daha iyi olurdu.türk kardeşlerim siz o kadar da taraflı bakmayın olaya kabullenin kürt sorunu varrr..sizin bilmediğiniz bir sürü olay yaşandı g.doğuda bunlar size ya yansıtılmadı ya da değiştirilip yansıtıldı..herkes barıştan yana olsun bıktık artık bu kardeş kavgasından..yıllardır savaşıyoruz bir kere de oturup konuşalım..sygılar


Metin akdeniz IP: 88.246.135.xxx Tarih : 23.07.2009 16:29:28

benim anladığım  kürt - türk meselesini büyük sorun haline  getirdiler ve getirmeyede devam edilmekte neyi bölüşemiyorsunuz? bu Türkiye  Cumhuriyeti sınırları içinde kardeş kavgasına ocakların sönmesine fırsat verilmesin Kürt  -Türk ayni  toprak  üzerinde milletvekili, belediye başkanları, tüm parti başkanlıkları mevcut iken güzel Vatanımızın  içinde dış güçlerin  fitnelerine prim  verilip ayrı bir devlet  düşünülmesi yanlış olur kanısınayım


Ali Yılmaz IP: 78.163.58.xxx Tarih : 25.07.2009 21:01:22

Avrupa birligi üyesi ingilterede şu anda yürürlükte bulunan terorle mücadele yasalarının aynen kelimesi kelimesine değistirlimeden Türkiyede uygulanması lazım başka çaresi yok iyiden iyiye bu farskırmaları kendilerini bir şey zannetmeye başladılar.Türk vatanında yaşayıp Türk ün ekmeğini yiyip Türk ün askerine polisine kurşun atıyor bu kansızlar.Türk vatanının birlik ve beraberligi için sevdiklerinden vazgecen Askerlerini sorgulayan sayın savcılar burda dahi alenen vatan hainligi yapan teroristleri savunanları da sorgulayacaklarmı acaba ???


memduh yıldız IP: 78.161.103.xxx Tarih : 23.07.2009 13:58:16

terörist başını besleyen bu demokrasi düşmanı hapse girenler ve yandaşlarıdır. bunu sende adın gibi biliyorsun . ama bu msj yayınlamazsınız bunu da ben ve halkın büyük çoğunluğu biliyor.


tabuttakimanyak IP: 88.229.185.xxx Tarih : 27.07.2009 17:55:57

feramuz erdin, bana göre tıpkı bir padişah gibi konuşuyor ve varlığı bir türlü kabulenemeyn 20 milyon kürdün hepsini bir kefeye koyarak yargınsız infaz ediyor. doğrudur biz kürtlüğümüzü hiç bir zaman inkar etmedik etmeyiz de kürdüz. ne yapalım allah bizi böyle yaratmış. ne sen ne de senin gibiler bu ülkeyi birbirine düşüremez. zaten senin gibi ayrımcılık yapan insanlar bu ülkeyi bu hale getirdi. öldürülenler hepsi devlet düşmanıymış!!!! 92 de sen bazı bölgelerin halini görmedin galiba ya da duymadın. neyse burda sana siyaset yapacak değilim. biz türk-kürt yüzyıllardan beridir kardeşçe yaşıyoruz. senin gibi insanların bilinçsizce basmakalıp sözlerine inanarak hareket eden varsa hodri meydan!!!!


oflu fatih IP: 94.221.186.xxx Tarih : 24.07.2009 21:02:20

Tebrikler çok güzel bir değerlendirme olmuş. Yorum yazan kişiler çıkarın gözünüzden at gözlüklerini burası Türkiye Cumhuriyeti ötesi yok. Bu şiirde size cevap olsun. (Objektif bir habercilik yaptığınız için bu yorumlara cevaben bu önce benim  40 milyon  sehitmin hesabini verin  sonra matti kayipöarimizi ondan sonra neyaparsaniz yapin bu sözlerim apo testek cikanlaradir saygilar sunarum tesekkürler  NE MUTLU TÜRKÜM  RUMUZLU KARDESIM

Burası Türkiye, biz de Türk`üz, Türk!
Bu memleket bizim, bu vatan bizim,
Bu toprakta doğduk, burda büyüdük,
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

1071 Malazgirt`ten bir gedik,
Açıp girdik, bu toprağa yurt dedik.
Bedel ise, bedelini ödedik,
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

Türkiye`ye neden Türkiye denmis,
Bu isim bu yurda gökten mi inmiş?
Demek ki ap açık bedel ödenmiş!
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

Bedeli sayısız şehit olmuş can,
Bedeli bayrağı al eyleyen kan,
Ne isterse verdik, bizden bu vatan,
Unutamam unutamam unutmam.

Laz`da benim, Çerkez`de ben, Kürt`te ben,
Bunlar aza, bunlar el kol, Türk beden,
Ağzı olan konuşmasın bilmeden,
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

Mülayim bulupta Türk`te ki huyu,
Kuyu kazmasınlar, ardından kuyu,
Kabarmasın Türk`ün ayranı suyu,
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

Kimse şaşırmasın, kimse şaşmasın,
Bağrımda barınan yılanlaşmasın,
Türkiye`de Türk`ün sabrı taşmasın,
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

Bırakın yılanı, en küçük böcek,
Bu memlekette yaşıyorsa bilecek,
Türkiye Türklerin yurdu diyecek,
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

Ey Arif bazısı demiyor ama,
Der gardaş,... dert etme,... hiç düşme gama,
Seve, seve dedirtiriz adama,
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

Ozan Arif

 


n..n IP: 88.254.57.xxx Tarih : 29.07.2009 09:28:20

öncelikle yazarın yazmış olduğu yazıdan dolayı şiddetle kınıyorum. yazarlık böyle olmaz bir kişiyi ele alarak ona hakaret yağdırarak onun ve onun halkının iradesine saygı duymadan atıp tutmakla yazarlık olmaz. abdullah öcalan kürtler tarafından bir lider olalarak görülüyor; ve öylede siz bunu kabul etseniz etmeseniz abdullah öcalan kürtlerin lideridir. siz var olan bir toplumu görmek istemiyorsun. kürtler yok diyorsun neden o zaman tayip bey.. kalkıpta TRT (şeş)6 die bir kürtçe kanal açtı. yazar bey bir lidere küfür ederek nasıl bir yazar olduğunuzu gösterdiniz ama kürtler kürt yazarları hala atatürkten bahs ederken sayın mustafa kemal atatürk demesinide biliyorlar ve buda onların karekterini kişiliğini KÜRT olduğunu gösteriyor. kürt-türk sorunu diyorsunuz eğer bu sorunun gerçekten çözmek istiyorsa devlet. tek çözüm ümralıda diyoruz . ''SAYGILARIMLA''


okay dursun IP: 88.228.8.xxx Tarih : 25.07.2009 01:19:59

böyle bir yazarı şiddetle kınıyorum neden derseniz yazar dediğiniz insan aydın be bilir insan olmalı ne yazıkki türkiyeyi öyle bir hale getirmişler böyle kendini bilmeyen insanlar nerdeyse iki kardeşi birbirine düşman edip resmen provakatörlük yapıyor kardeş öyle şiddetli sözler kullanacağına ne gerek vardı bak bu kadar insan burda neredeyse birbirine girdi ve sen zevle izliyorsun türkiyeyi kan gövdesini götürsün diye bu oratmı germeye ne hakkın vardı ve bunu diyorum bazı olayların baş sebebi böyle kendini bilmeyen aydın dediğimiz yazarlardan çıkıyor bakalım allah bu yapmış olduğun pavakatörlüğü affedermi ya ne kadar yapılmışsa yapılsın sen ortamı sakinleştireceğin yerde ateşe su dökeceğin yerde benzin döküyorsun ark lütfen böyle oyunlara gelmiyeli sonuçta hepimiz türkiye cumhuriyeti toprakları altında yaşıyoruz kimsede bölemez bu toprakları böyle ergenekoncuların oyununa gelmeyin biraz daha azimli ve soğuk kanlıyla  davranmaya gayret edelim feremez beyi bir daha bir erkenegoncu yanlısı olarak şiddetle kınıyorum keşke o kuyularda ölen senin kardeşin yada akraban olsaydı bakalım ozaman düşüncen ne olurdu sana sadece kos koca bir yuhh çekiyorummm bence bu saaten sonra köşe yazarlığı yapmazsan iyi olur sonuçta iraden ve gerçek kimliğini kendin ortada çıkardın ergenekon terör örgütü baş yazarı..


zeki yılmaz IP: 85.99.48.xxx Tarih : 24.07.2009 14:01:31

fezemuz   yanlın   olmadığı   yazıları  yazmıyorsun   ama   senin  yandaşların  serefsiz   kelimesini  kullandımmı   niye   yazıyorsun    milliyetcilik  size   bişi   kazandırmaz   sadece   yazıklar  olsun   diye   bilirim


vangolu IP: 78.167.166.xxx Tarih : 23.07.2009 23:22:11

çoook basit  ve sıradan bir yazı ..ve  bu yazı bir köşe yazarına hiç yakışmıyyor  yani ne demek şerefsiz ibaresini kullanmışsınız ne yani bunlar olmadımı bu ülkede??..militarist anlayıştan sıyrılıp daha objektif yazabilirsiniz!!saygılar


cengizhan IP: 88.254.23.xxx Tarih : 24.07.2009 10:08:05

len kıçıkırık aponun yandaş siz kimsiniz sizi barzani dedeniz kabul etmiyor adam yerine koymuyor dağdaki üçbeş domuz sürüsü ne oldu zorunuzamı gidiyor kafamı bozmayın


ali delice IP: 94.111.8.xxx Tarih : 29.07.2009 17:26:07

Sayin Erdin

dunya kurt sorunu vardir diyor bizim sayin ergin gibi ulusalci ve milliyetci gecinen kesim oyle bir sey yok diye tv programlarindan internetten veya gorsel medyadan maaslarini aliyorlar. aslinda onlarda bu sorunun farkinda  ve abdullah ocalanin kurtlerin onderi oldugunu iyi biliyorlar ama ne yaparsin bunlarda ekmegini bu isten cikariyor.

turkiye ye demokrasi abdullah ocalanla gelecek bunu ister kabul edin ister etmeyin.


hasan abalı IP: 88.224.15.xxx Tarih : 26.07.2009 18:12:09

burada yapılan haber sadece bir zümreyi  hedef göstermektedir allahtan halk bilinçli bu nedenle kendini yazar diye tanıtanların eline kalmıyoz  mesajım yayınlanmaya bilir ama unutmayınki eskisinden çok daha iyi durumdayız biz halk olarak darbe istemiyoruz herkesin istedigi gibi giyinebilmesini üniversitelerde özgür olabilmesini ve kürtlerinde rahatça fikirlerini beyan etmesini istiyoruz ama en büyük yanlış aponun hala hayatta bırakılması şiddete hayır

aslını bilmiyoruz ama kürtler ve türkler beraber omuz omuza savaştık ve bu zamana geldik provakasyonlarla parçalamaya çalışıyolar ve bu yazar arkadaşda aynı görüşü savunuyo sanırım parçala ve yoket


akıllı ol IP: 88.226.70.xxx Tarih : 25.07.2009 23:56:10

feremuz erdin i yazar diye kabul eden şu kenthabere de bak. tahsili ne bunun.sen şerefsiz lafını kullanarak kendini şerefsiz ilan ettiğinin farkında bile değilsin.


 


GARIP KAWA IP: 88.181.221.xxx Tarih : 25.07.2009 23:33:26

UMUDUMUZ  APO   GERCEKTEN  GUZEL  BIR  BASLIK    NASIL MI?  BU  MESELEYI YANI  KURD SORUNUNU  ORTAYA  ATAN O SILAHLI  MUCADELEYI  BASLATAN   O   BU   KANI  DURDURACAK YEGANE  ADRES TE  ORASI   BIRILERI  HALA  KAFASINI  KUMA  GOMMUS  TEMIZLEMEKTEN  OLDURMEKTEN  BAHSEDIYOR  BANA  KALIRSA BU  ULKEYE KOTULUK  BU  TUR  ZIHNIYETTEN  GELIYOR  CUNKU BU  ULKEDE BELIRLI  BIR  ZUMRENIN  DISINDAN   HERKES SANKI  BU  MEMLEKETIN INSANI  DEGILMIS  GIBI MUAMELE GORDU  DISLANDI  ISKENCE  GORDU  OLDURULDU   UFAK  BIR  ORNEK  VEREYIM EGER   CADEYE  CIKAR  KIRAR  DOKER   HER  ISTEDIGINI  YAPARSIN DEVLETIN  POLISI  ARKASINDA  DESTEK  VERIR  ALPEREN  OCAKLARI GIBI  YOK  EGER  SOLCUYSAN  EN  MAHSUM BIR HAK  ARAMASINDA   BILE  POLISIN  JOPUYLA  OLDURULCESINE   DAYAK  YERSIN  ALEVISINE HAKARET  EDERSIN  KURDUNE  KIRO  DERSIN  HAKARET  EDERSIN BU  TOPRAKLAR  UZERINDE ASIRLARCA  YASAYAN  BANA  GORE  MAZLUM  BIR  HALK  ERMENIYI  KESER  YOK  EDERSIN   BUNLARIN  HEPSI KALLES  BOLUCU NAMUS  BILMEZ  HEPSINI  YOK  ETMEK  KATLI  VACIPTIR  SONRA  DA  KALKAR  DERSIN    BIZ  KARDESIZ  YA  BU  NASIL  BIR  KARDESLIK  HEP  SEN  BENI  KESIYORSUN  HAKARET EDIYORSUN   SONRADA  BENDEN  MEDET  UMUYORSUN   LAFIN  KISACASI  EGER  BU  ULKEDE   KARDESCE  YASANMAK  ISTENIYORSA   DEVLET  OLARAK     GECMISTEN  OTURU  BU  INSANLARDAN  OZUR  DILERSIN   YEP YENI  BIR  SAYFA  ACARSIN  ESIT  SARTLAR  ALTINDA  AZINLIK   HAKLARIN  DEVLET  GUVENCESI  ALTINDA  OLMASI  SARTIYLA  YOLA  DEVAM  EDERSIN     KIMILERI   SORUYOR  KURDLERI   APO  TEMSIL ETMIYOR  DIYE    BIRAKIN  ONA  KURDLER  KARAR  VERSIN SECIMLERDE   GORULDU DOGUDA NE  KADAR  OY  VERILDI   EVET  EGER BU KAN  DURACAKSA  ADRES IMRALLI  VE  DE  APO  KARSIDAN  AHKAM  KESMEK  KOLAY  OLEN   YINE  FAKIR  FUKARANIN  COCUKLARI  HIC  SIZ    SOZUM  ONA  VATAN  SEVERLER     KENDINIZE  BIR  GUN  OLSUN  SORDUNUZ MU  BU  ULKENIN    KAYMAGINI  YIYENLERIN  COCUKLARI  NEDEN  ASKERLIK  YAPMAZ  NEDEN  OLMEZ OYSA  KI  MALI  GOTUREN  ONLAR  SENI  BENI  KIRDIRTAN  YINE  ONLAR   BANA  KALSA  ISTE  O  KISILERIN  KAFASI  CALISIYOR     SEN  YINE  DE  DEVAM  ET  ASMAKTAN    KESMEKTEN   BELKI  BIR  GUN  BITIRIRSIN  KIM  BILIR?


emrahunaloglu.tr.gg KARS IP: 78.160.158.xxx Tarih : 23.07.2009 23:06:31

SORULARA CEVAP: 

SORU 1-1984'DEN BÜGÜNE GALİP GELEN KİM DİYE SORULMUŞ BENİM CEVABIM NE TÜRK NE DE KÜRT GALİP GELEN ABD BAŞDA OLMAK ÜZERE KUKLA NİYETİNE KULLANILAN DİĞER DIŞ GÜÇLER BUNUN AÇIK GERÇEG.....İ

1- IMF YE TAM BAGIMLI KALARAK EKONOMİMİZİ ELLERİ ALTINA ALDILAR VE TERÖRE 400 MİLYAR DOALR HARCADIK...

2-EKONOMİK KRİZDEN DOLAYI KAR ELDE EDİLEN DEVLETE AİT OLAN SANAYİ VE DİĞER SİRKETLERİ İÇİMİZE SIZAN ŞEREFSİZLERE SATTIK

3-PARSEL PARSEL TOPRAK SATTIK

SORU 2- ÜLKEMİZDE BAŞA GELENLER HAKKINDA AYRIM YAPILDIMI EGER YAPILDI DİĞEN VARSA AKLINI BAŞINDAN ATSIN HAYVAN KALSIN DERİM İLK OKUL ÇOÇUGUNA DA SORSAN CEVABI NETTİR........ HAYIRRRRRRRRRRRR

SOR 3- TERÖR İLE MÜCADELE EDEN VE ŞİMDİ TERÖR DİYE İÇERİ ALINANLAR HAKKINDA ARAŞTIRMA YAPILMIYO DEMİŞSİNİZ....

CEVAP: AKP YE KİM MUHALİF İSE AKP BEYAZA SİYAH DESE O BEYAZ MECBUR SİYAH OLUCAK BİRDE DEVLET YÖNETİMİNDE KADROLAŞMA SÜPER OLUNCA KİMİ KİME SÖYLEYİP ARAŞTIRMA YAPILSIN Kİ? EMNİYET,HUKUK,EL ALTINDA ARTIK TEK TSK KALDI ODA YAVAŞ YAVAŞ BİTİRİLİYO.... ALLAHIM YARDIM ETSİN ..... BÖYLE KUMPASDAN ....

SORU 4- Türkiye ne zamandan beri bu terörist saldırılar karşısında tarafsız ve hatta kendi varlığının devamı için mücadele eden kamu görevlilerinden hesap sorar hale geldi; bunu bilen yok mu?

CEVAP: BAŞDA ABD OLMAK ÜZERE MÜSÜLMAN DİYE GEÇİNEN FETO VE FETONUN SAG KOILU TAYİP BEY .................

SORU 5-Bugün vatandaş İstanbul’da "taşlanırım" korkusuyla arabasına şehitler anısına Türk Bayrağı asmaktan çekinir hale gelmiş ise bunun sorumlusu kim; önce bunun cevabını bulalım?

CEVAP: DAGDAN HAYİNİ İNDİREREK İŞ GÜÇ VERİRSEN BEN DAHİ OLSAM İNER İŞİME GÜCÜME KARIŞIR DEVLET İŞİNDE İKEN DAHA VERİMLİ OLARAK YOLUMA DESTEK VERİRİM YANİ SABAHLARI DEVLET MEMURU GECELERİ VATAN HAYİNİ OLURSAK , DEVLETTE ELIMDE OLURSA VATANDAŞ NE YAPSIN BAKAYIM , BAYRAK ASSA SABAH KALKIP ARABASI YANARSA DEVLET AL SANA BİR ARABA DİYECEK Mİ BAKAYIM ASLAAAAAA.... TEK SUÇLU ŞİMDİKİ SİYASİ OTARİTEYE OY VEREN KİŞİLERDİR SİYASİ OTARİTE DEİLLLLL.... KENDİ DÜŞEN AĞLAMAZ BEYLER.....

SORU 6-Bu devlet ne oldu da bugün teröristle, terörle mücadele eden arasında “şeriata” oturdu?

CEVAP: TEK CEVAP TSK GÜCÜNÜ BİTİRİP SİYASİ OTARİTEYİ ELE ALIP KENDİ KAFALARINDA Kİ ŞERİATI KURUP ATATÜRK GİBİ ÖNDERİ YOK SAYMAK AMACINA ULAŞMAK İÇİN AYNEN DIŞ GÜÇLER GİBİ KÜRT KÖKENLİ VATANDAŞI KANDIRIP OY ALARAK HEDEFE ULAŞMAK......

    BİLİNSİNKİ APO DENEN HAYİN ASLI VE KÖKENİ ERMENİ'DİR ASLA KÜRTLERİN ÖNDERİ,BAŞI,SONU OLMAZ OLAMAZ,BÜ ÜLKENİN TEK ÖNDERİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'DÜR ..................  


kaan efe IP: 78.161.102.xxx Tarih : 24.07.2009 12:48:21

Başlık bile.. baştan yanlış bir kelime. umudunuz apo değil..umudunuz tek olarak cahillikten kurtulup..gerçekleri biran önce görmenizdir.Şuraya dikkat edin Raif elmas yorumunda ne demiş aslında nedediği okadarda önemli değil..ama böyle kişileri boş beyinlerden kurtarmak lazım. Neymiş.1-ölenin ardından nutuk atmayı bırakın diyor ben buna..!! gülmem, kızarım .ölen beşikteki çocuklar değilmiydi.2- bizler insana saygı olmayaN yerde hiçbirşeyi hazmedemeyiz.sizler önce soda olmayı öğrenin.belki hazmettirirsiniz ozaman 2- bizler özgür olduğumuz kadar sizlerde özgürsünüz,bunu beyninize sokun sizler ya özgürlüğün ne olduğunu bilmiyorsunuz, yada................??  BİZLER KÜRT TÜRK SORUNU YAPMIYORUZ ..!!  Sizler yapıyorsunuz siz bu memelekete hangi kanınızla savaşarak ne kazandınız bir tarihiniz varmı.bu topraklarda osmanlının, Türk ordusunun,Türk vatandaşının kanları var,senin ... köpekler itler yemesinler diye dağlardan aşşağıya indiren biz Türk askerleri değilmiyizmi.sen kendi kürt arkadaşını bile dağlarda ter edecek kadar basit .. N E  M U T L U    TÜRKÜM    D İ Y E N E  ... HATAY-ANTAKYA


mardinli IP: 78.182.44.xxx Tarih : 23.07.2009 12:08:57

çıkarın kafanızı kumdan siz ne kadar terorist te deseniz şu bi gerçektir ki kürtler in 100%80 ni apo yu lider olarak görüyor  ve bunu da herkes iyi biliyor .


zulfikar cetin IP: 92.255.199.xxx Tarih : 26.07.2009 16:18:15

apoyu eskiden buyana buduruma getirmek icin ugrastilar cunki amerika israil istedi turkiye de yasayan onlarin cocuklari yani bizim devlet baskanimiz dediklerimiz bunu istiyor kurtler doguda bosuna oy vermediler bu kurulu duzen ama yurdumda oyle kisiler varki inaniyorum bunlrarin eline firsat degil baska sey vereceklerdir bunlarin istegi apoyu bakan basbakan bizi yurdumuzda esir edmeyi istiyorlar cenabi allah buna izin vermez bekliyoruz azkaldi dunya ne hale gelecek 3  5  cakalin yuzunden bunlar cakalda degil  boruda yasayan fare

 


siyabend IP: 85.103.127.xxx Tarih : 23.07.2009 18:41:02

Benim anlamadığım tek şey budur neden bu kadar çözümsüzluk isteniyor... Bu olaylardan en çok zarar gören kürtler olmasına rağmen ve halla kürtler siyasi iradem abdullah öcalan diyorsa neden kabulenmek o kadar zor geliyor... siz yazar ve aydınlar olarak tabir ettigimiz insanların buna biraz daha barışcıl biraz daha ılımlı yaklaşması gerekirken fırtına koparıyorsunuz ben korkarım sizlerin şerinden başka hiç bir şeyden degil... umarım yayınlarsınız...


abdulmuttelip IP: 88.248.143.xxx Tarih : 24.07.2009 19:23:57

Bu yorumların bazılarını yazan arkadaşlarda apo yanlısı galiba.Eğer apo muhatap alınıpta bu sorun çözülecek ise bırakın çözülmesin.2.5 milyon insan gidip apo benim iradem dese ne olur 67.5 milyon insan ne olacak. bırakın bu işleri burası t.c. işine gelen kabul eder işine gelmeyen sonunu göremez.


ELAZIĞLI_HEWAL IP: 83.66.175.xxx Tarih : 26.07.2009 16:18:28

NEDEN ARTIK BUNU KABULLNMEK GEREK KÜRTLERİM 10 KİŞİDEN SEKİZİ APOYU ÖNDERİ OLARAK GÖRÜYOR O DİĞER İKİ KİŞİ İSE TARFSIZ KARASIZ BUNU BEN ANKETE OKUDUM APOYU KENDİ SİYASİ İRADESİ OLAAK GÖRÜYOLAR ÇÜNKÜ APOYA SAYIN DİYEBİLMEK İÇİ KENDİLERİNİ İHBAR ETMEDİLERMİ BUNU HEP TVLERDE BERABER GÖRDÜK ARTIK APOSUZ KÜRT DÜŞÜNÜLEMZ HALE GELMİŞ


ahmetcanan IP: 85.104.110.xxx Tarih : 30.07.2009 11:18:02

yazıyı yazan akıl yoksunu ve yorum yapan zeka yoksunu faşist kafalı bireyler size sesleniyorum herhalde hiç birinizin evi basılmadı hiç birinizin babası gece yarısı evinden alınıp daha sonra hiç haber alamadınız eğer bunları yaşasaydınız böyle yazmazdınız


murat şahin IP: 88.232.208.xxx Tarih : 25.07.2009 16:56:42

bu yazıyı yazan insanın türkiyeden ve burada yasadığımız hayattan haberi olmayan bi uzaylı olmasını dilerim. başını içine koyduğu kumdan hiç mi çıkaramamış bu adam. yazık bu insan ve bunun gibiler çözümün önünde ki en büyük engel olmaya devam ediyor. kürt'üm diyen hangi insan bi yere gelebilmiş ki amerikadan daha ileri olduğunu ileri sürüyor  ancak asimile olduğunda kabul olduğun bir sistemde yaşıyoruz.


murat yavuz IP: 78.172.158.xxx Tarih : 25.07.2009 20:19:20

Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;
O benimdir, o benim milletimindir ancak.

Çatma, kurban olayım, çehreni ey nazlı hilal!
Kahraman ırkıma bir gül! Ne bu şiddet, bu celal?
Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helal...
Hakkıdır, hakk'a tapan, milletimin istiklal!

Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım.
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.

Garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar,
Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var.
Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar,
'Medeniyet!' dediğin tek dişi kalmış canavar?

Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma, sakın.
Siper et gövdeni, dursun bu hayasızca akın.
Doğacaktır sana va'dettiği günler hakk'ın...
Kim bilir, belki yarın, belki yarından da yakın.

Bastığın yerleri 'toprak!' diyerek geçme, tanı:
Düşün altında binlerce kefensiz yatanı.
Sen şehit oğlusun, incitme, yazıktır, atanı:
Verme, dünyaları alsan da, bu cennet vatanı.

Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda?
Şuheda fışkıracak toprağı sıksan, şuheda!
Canı, cananı, bütün varımı alsın da hüda,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda.

Ruhumun senden, ilahi, şudur ancak emeli:
Değmesin mabedimin göğsüne namahrem eli.
Bu ezanlar-ki şahadetleri dinin temeli,
Ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli.

O zaman vecd ile bin secde eder -varsa- taşım,
Her cerihamdan, ilahi, boşanıp kanlı yaşım,
Fışkırır ruh-i mücerred gibi yerden na'şım;
O zaman yükselerek arşa değer belki başım.

Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilal!
Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helal.
Ebediyen sana yok, ırkıma yok izmihlal:
Hakkıdır, hür yaşamış, bayrağımın hürriyet;
Hakkıdır, hakk'a tapan, milletimin istiklal!

 

Mehmet Akif ERSOY


Ne Mutlu Türk'üm Diyene... IP: 78.167.20.xxx Tarih : 23.07.2009 17:07:18

Tebrikler çok güzel bir değerlendirme olmuş. Yorum yazan kişiler çıkarın gözünüzden at gözlüklerini burası Türkiye Cumhuriyeti ötesi yok. Bu şiirde size cevap olsun. (Objektif bir habercilik yaptığınız için bu yorumlara cevaben bu mesajıda yayınlayacağınızdan eminim)

Burası Türkiye, biz de Türk`üz, Türk!
Bu memleket bizim, bu vatan bizim,
Bu toprakta doğduk, burda büyüdük,
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

1071 Malazgirt`ten bir gedik,
Açıp girdik, bu toprağa yurt dedik.
Bedel ise, bedelini ödedik,
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

Türkiye`ye neden Türkiye denmis,
Bu isim bu yurda gökten mi inmiş?
Demek ki ap açık bedel ödenmiş!
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

Bedeli sayısız şehit olmuş can,
Bedeli bayrağı al eyleyen kan,
Ne isterse verdik, bizden bu vatan,
Unutamam unutamam unutmam.

Laz`da benim, Çerkez`de ben, Kürt`te ben,
Bunlar aza, bunlar el kol, Türk beden,
Ağzı olan konuşmasın bilmeden,
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

Mülayim bulupta Türk`te ki huyu,
Kuyu kazmasınlar, ardından kuyu,
Kabarmasın Türk`ün ayranı suyu,
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

Kimse şaşırmasın, kimse şaşmasın,
Bağrımda barınan yılanlaşmasın,
Türkiye`de Türk`ün sabrı taşmasın,
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

Bırakın yılanı, en küçük böcek,
Bu memlekette yaşıyorsa bilecek,
Türkiye Türklerin yurdu diyecek,
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

Ey Arif bazısı demiyor ama,
Der gardaş,... dert etme,... hiç düşme gama,
Seve, seve dedirtiriz adama,
Bu memleket bizim, bu vatan bizim.

Ozan Arif


Kuddusi Kurt IP: 88.226.115.xxx Tarih : 24.07.2009 00:33:21

Çok iyi bir tespit, yazarımızı cesaretinden dolayı kutluyorum. Çok saygıdeğer ve çok ak hükümetimiz sayesinde ne yazıkki bu günleride gördük. Ülkemin ne hale geldiğini yazarımız, belliki bir kısmıyla kaleme almış. Tabiki bunundaha çoğu var. Yorum yazan arkadaşların cesareti aslında herşeyi ortaya koyuyor. Biz bitmişiz arkadaş. Bütün milli değerlerimiz yokoldu. Valla kusura bakmasınlar ama ben askerin bile sindirildiğini görüyorum. Hiçbir zaman giremeyeceğimiz ab çıkmazında nekadar değerlerimiz varsa hepsini kaybettik. ULUÖNDER'in bile yalnızca adı kaldı. Ama siyasiler söze hep ATATÜRK'le başlar. Kocaman bir PEH demek yakışmazmı buna. Yakında ATATÜRK'ün adınıda kaldırırsınız siz. NOT: Umudu tükenmiş bir adamın sözleridir bu, AFEDİN BENİ.


suat acar IP: 88.255.106.xxx Tarih : 30.07.2009 09:58:02

Apoya sahip çıkanlar ve Apoyu destekleyenlere Amerika ve İngiltere acaba cennetten mekan sözümü verdi bilmiyorum, 150 yıllık tarihe bir bakın hangi savaş ve isyanın arkasında kimler var; daha dün Darfur'da beyni emperyalistler tarafından uyuşturulan halk birbirini yerken hatta birbirinin kafasını, kolunu, bacağını kesip kanını bardak, bardak içerken o ülkenin zengin petrol ve elmas yataklarını kim boşalttı ve hala boşaltmaya devam ediyor. Aynı durum Irak, Afganistan, Somali için de geçerli. Onun için kimse kendini darı ambarında görmesin bu tür yaklaşımlar hepimiz için sonun başlangıcı akıllı olalım güzel ülkemizde ne Türk ne kürt ne laz ne arap vb ırkların hiç bir sorunu yoktur. Şunu unutmayalım ihanetin bedeli çok ağır olur...


erdo_78 IP: 78.164.168.xxx Tarih : 23.07.2009 21:21:52

Sizler Haınler Hayal alemınde yasıyorsunuz.Turkıye Cumhurıyetı devletı asla ve asla elı kanlı bebek katılıyle masaya oturmaz buna ne bu devlet nede bu mıllet ızın vermez haa sızın derdınız barıssa evet kolay yolu var kandırılmıs kurt evlatları akılları baslarına gelecek ve yuce turk adeletıne guvenıp sılah bırakıp teslim olacak ve problem cozulmus olacak  yoksa bunun baska bır turlu alternatıfı yok bunu o kafalarınıza sokun............


emrah kaya IP: 85.105.244.xxx Tarih : 23.07.2009 16:05:48

peki sizce o şırnakta çıkan kemikler hayvan kemiğimiydi? bu kadar meçul cinayet varken birde siz kalkıp diyorsunuzya hayvan kemiği yerin 30 metre altında insana benziyen hayvan kemiğinin ne işi var sorabilirmiyim


ELAZIĞLI_HEWAL IP: 83.66.175.xxx Tarih : 26.07.2009 16:29:26

SANIRIM BURDA KÜRT DİYE BİR KELİME GEÇİYOR BE KÜRT OLDUĞUM İÇİN KONUŞMAM LAZIM EVET BU ÜLKEDE KÜRT SORUNU YOK DİYENLER YANILIYOR VAR KÜRT SORUNU VE SİZ KÜRTLER HAKINDA NE DÜŞÜNÜYOSUNZ ALLAH SİZE ON MİSLİSİNİ VERSİN


By balci IP: 65.49.2.xxx Tarih : 24.07.2009 08:49:20

Yukarıda okuduğum yazı çok doğru. Bunca komutan göz altına alınarak. Terörist başıyla aynı kefeye konmuş demektir. Bu hak değil. Asıl acı olan ülkemizin üzerine oynanan oyunlardır. BOP ve Ilımlı islam projeleridir. Bu olanlar bu projelerin gerçekleşmesi için birer ayak. Bu hükümet başta iken Türkiyenin çıkış yolu yoktur. Bunuda herkes bilsin...


NOVİRACA IP: 212.15.29.xxx Tarih : 25.07.2009 03:06:33

Her kafadan bir ses çıkıyor Ama boş laflar bilindik ezberlenmiş içi boş olan kelimelerden bir çöplük yığını Herkes asıyor kesiyor mangalda kül bırakmıyor İnan o kadar sıkıcı ve bir o kadarda komik Asıp kesenleri eleştirmeyeceğim bile Çünkü kelimelerime yazık harcayacağım zamana yazık it ürür kervan yürür derler :]]]] Bedeller nasıl ödendiyse karşılığı mutlaka alınacaktır Bunuda örümcekleşmiş beyinlerinize sokun sizi cahiller sürüsü Elinizden ancak asmak kesmek küfretmek geliyor başka bi halttan anlamazsınız Bu realite er yada geç hayata geçecektir bunu içinize sindirin demiyorum çünkü zaten sindirmek zorunda kalacaksınız başka alternatıf yokkkk Birazda objektif olmayı öğretselerdi size eminim dediklerimi anlardınız Doğru değilmi sevgili yazar Köşe yazarına gelince Sevgili yazar siz benim ne dediğimi çok iyi anladınız


buhara yanıyor IP: 88.236.56.xxx Tarih : 26.07.2009 02:26:15

baran denen şahsiyet amacınız ne güneydoğuyu almak mı mümkün değilde diyelimki oldu (söylemek bile içimi ürpertiyor) orayı siz kendinize değil yahudilere alacaksınız yada yahudiler elinizden alacak sizi onlar kullanıyor  sanırım bu çoban yorumu nasıl kabul ederseniz............


kariyer IP: 88.229.143.xxx Tarih : 25.07.2009 07:32:13

baran kardeş bu ülkede türk kürt sorunu yok türk pkk sorunu yaşanıyoru sizi maşa olarak kullanıyorlar.türk topraklarında yaşayıp toprak ver denmez biz kardeşce yaşamayı biliriz ama sen aposuz çözülmez desen vatan haini derim yıkanmış beyinle yorum yapma türk milletini kimse yıkamaz türk bayragını kimse indiremez olmayacak şeylere boyun uzatma kansız olma yaşadığın topraklara ihanet etme


murat basak IP: 88.252.20.xxx Tarih : 26.07.2009 01:36:49

SLM MARDİNLİ ARAP SEN MARDİNLİMİSİN MARDİNLİYSEN YARAN SOYLUYORSUN ÇÜNKÜ O TOPRAKLARDA TÜRKLER YAŞAMADI ORASI MEZOPOTAMYA TOPRAKLAKLARIYDI MEZOPOTAMYA TOPRAKLARINDA KÜRTLER YAŞAMIŞ.HA BİDE APO BEBEK KATİLİ DEYİR APO BİR KÜRTTÜ KANITIDA VAR.2.5 MİLYONDAN FAZLA İNSAN APOYU İRADESİ OLARAK GÖRÜYOR YANİ BİR LİDER APO BEN TÜRKLERİ BÖYLE KÖTÜ GÖRMÜYORDUM AMA ŞİMDİ GÖRDÜM HİÇBİR ZAMAN UNUTMAYIN BİR LİDERE KÜFÜR ETMEK HİÇ DOĞRU DEYİR HADE O TERORİST DİYERİM SİZİNDE ONDAN BİR FARKINIZ KALMADIKİ BEN 30 YAŞIMA GİRDİM HİÇBİR LİDERE KÜFÜR ETMEDİM BAK BEN ATATÜRKKÜ SEVMİYORUM BİLE KÜFÜR ETMEDİM ÇÜNKÜ KAÇ MİLYON İNSAN ONU İRADESİ GİBİ GÖRDÜLER BİZDE DİYORUM İMAM KATİLİ DİYE ATATÜRKE KÜFÜRMÜ EDERİM YADA şeğleri öldürdü diye küfür mü ederim yok biz kürtler hiçbir lidere küfür etmeyiz sizede tavsiye etmiyoruz.BAK BEN ŞİMDİYE KADAR TÜRKLERİ SEVİYORDUM AMA ŞİMDİ TÜRKLERİ SEVMİYORUM BU DAVRANIŞLARINDAN DORAYI SİZ İSTEMEZSİNİZ BİLE KÜRDİSTAN KULURACAK VE APOYU BAŞINA ÖNDER KOYACAZ.........................LÜTFEN BUNU YAYINLASINLAR


raci kararkuş IP: 88.238.29.xxx Tarih : 30.07.2009 11:31:38

apo kurt leri  kültürünü yokeden bana göre kürtlükle alakası olmayan temamen birilerin kürtleri yok etmesinde kolanılan maşadır onun sayesiden köylrerimiz yakıldı yıkıldı resmen yok edildik  nasıl olurda birileri bunları görmezden gelemez  anlamkla zorluk çekiyurum bize çektirenler şimdi mi gördüler daha önce nerdelerdi insanlığı yok ederken nerdelerdi insanlığın aybı yaşanırken nerdelerdi biz kürdünüz asla terör olmadık dtp  veya pkk bizim sorunlarımızı taraf olamazlar ne çektiysek onlar yüzünden çektik herkes kürtleri törör gibi gördüler biz terör deiliz asla olmadık devlet apoyu lider görmek  istiyusa kürtlerindeğil başka birilerin lideri yapsın benim asla liderim olamaz dtpde partim değil asla olamaz 


kariyer IP: 88.229.143.xxx Tarih : 25.07.2009 07:24:50

artık birşeylerin farkına varın.Ergenekon diyerek bir türlü baş edemedikleri askeri yediler ve Türk askerini bitirmek üzereler.Şimdide kürt türk sorunu yaratıyorlar kürt türk sorunu yok arkadaşlar türk pkk sorunu var işte tuzaga düşürüldük artık türkite kürt devleti yolunda baştakiler bunu çözemediler sonumuz kötü kürtler,zazalar,aleviler vs. bizim kardeşimiz. Her yapacakları yanlışa karşı çıkan askerimize artık planlı bir ergenekon suçlamasıyla bitirdiler yazıklar olsun.Farkındaysanız hep doğuda PKK karşı savaşanları tutukluyorlar açın artık uyanın Türk milleti sonumuz iyi değil


KÜRŞAD BOZKURT IP: 83.66.164.xxx Tarih : 25.07.2009 11:26:00

Bu millet zamanında yedi cihana hükmedip yedi cihana DUR.....!! DEMİŞ bir millettir.Atalarımızdan miras aldığımız bu topraklar için 2.5 milyon değil 1 milyon milli bilince sahip insan ile bile FIRAT ve ÖTESİ değil OKYANUSLAR ötesine dahi geçilir.Saygılar.......


mehmet IP: 212.156.246.xxx Tarih : 25.07.2009 16:46:52

Burdaki yazıları okudumda bayağı atıp tutmuşlar o fotoğraftakileri lider görenlere söylüyorum yazıklar olsun size birde orduyu bir saat için fıratın ötesine atarlarmış deniyinde görün sizin lider dedikleriniz ıraktaki liderle aynısıdır zamanı gelince halkını bırakır ve kaçar zamanı gelecek allah izin verirse şu ana kadar bu teroristelerin doğuda mezralarda ve köylerde halka yaptıkları zulmü herkes biliyor hadi iki bucuk milyon kişi apo  destekliyor geri kalan yetmişmilyon insanı ne yapacaksınız onu anlatın cahil insansınsınız bu devletin parasını yeyin sağlığından faydalanın ve böyle konuşun sadece şunu diyor sonunda pişman olacaksınız

 


hilal ip IP: 85.102.76.xxx Tarih : 23.07.2009 19:42:41

baran mısınnesin   apo da kimdiir  ki muhattap alıncakmiş .. daha makbuldur  onda noo şerefsizden  TÜRK ORDUSUNU NE ZANNEDİYOSUNSEN   FIRATTAN ÖTEYE GECEMEZMİŞ ÖYLEDE Bİ GECER Kİ   bu ülkede yaşayıp ülkeye ihanet  eden kişiliksiz ler olarak ne oldugunuzu belli ediyorsunuz zaten sizkimsinizde bize fırattan öteyi yasaklayacaksınız  capulcular  TÜRK ADALETİ HÜKÜMETİ  KALLEŞLERİ HİÇBİR ZAMAN MUHATTAP ALMAZ

 

 


sana ne IP: 88.247.67.xxx Tarih : 24.07.2009 19:44:49

sen köşe yazarı.. gerçek bir provokatör.eğer sen bu ülkemizde barışı istiyorsan kan dökülmesi son bulsun diyorsan daha düzgün bi yazı yazman gerek.barış için eğer aponun sözlerini yanlış diyerek huzursuz oluyorsan demekki sen barışı istemeyen ve kavganın devam etmesini isteyen birisin.tabi ne kadar kan dökülse senin için o kadar haber olur ve zamlı maaş alırsın .barış yakınken rahat dur.


osman bilgiç IP: 88.230.97.xxx Tarih : 23.07.2009 16:42:06

sizin gibi vatan hainlerı olursa apo gıbı bır bebek katilini kendısine baş yaparsınız.Hiç merak etmeyin bizde o başı er yada geç ezeriz ki bu ülkede barınmanız imkansız hale gelir.ekmeğini yiyorsunuz suyunu içiyorsunuz kalkıp bırde bölmeye çalışıyorsunuz.HESAP SORULUR MERAK ETMEYİN BEYLER HESAP SORULUR...


erdo_78 IP: 78.164.168.xxx Tarih : 24.07.2009 14:03:39

turkıye cumhurıyetı devletı haını bebek katılını 80 yasındaki dedeyı ana karnındakını camıdekı ımamı okuldakı ogretmenı lojmandakı savcıyı kahvedekı vatandaşı katleden haının sozunu dınlermı sanıyorsun sen ve senın gıbıler ancak hayal alemınde yasıyorsunuz ha sunu ıstıyorsan analar aglamasın ınsanlar olmesın evet. bızde varız buna ama bunun sadece ve sadece tek yolu teror orgütü mensuplarının sartsız ve kesın bır sekılde silahlarını bırakıp yuce turk adaletıne guvenıp sılah bırakmaları ve cezalarını cekmeleri yoksa bunun baska yolu yokk bu devlet bu asker bu mıllet yapılacak boyle bır haınlıge asla ve asla ızın vermez bunu o  kafanıza sokun....


sözüm sana IP: 88.247.67.xxx Tarih : 25.07.2009 12:31:16

kent haber yine mesajımı yayınlamadın.zevkle okuduğum haberlerinizi bi daha hiçbir şekilde okumayacağım.siz ikilik yapan bir yayıncısınız.menfaatçı bir kuruluşsunuz.yorumcular yazarken hep kürtleri dışlar ve aşağılayıcı yorumlar yazdıklarından hemen zevkle yayınlıyorsunuz. biz kürtler ise bunları sadece yanlış yazdıkları için kınıyoruz siz bunu dahi yazmıyorsunuz.çıkarcılar


ELAZIĞLI REİS cCc ( NE mutlu TÜRKÜM Diyene) IP: 78.161.152.xxx Tarih : 26.07.2009 15:12:45

 

KAHROLSUN APO VE YANDAŞLARI ! HERKES RAHAT OLSUN HESAP ELBET BİRGÜN SORULUR ! 


serkan kayış IP: 88.246.232.xxx Tarih : 24.07.2009 03:20:18

öncelikle çalışmalarınızda başarılar diliyorum.eğer böyle bir sürece savaşta evladını yitirmiş bir anne zihniyeti ile yaklaşmazssanız. aksine ilkel milliyetçi siyayi bir anlayış ile sorunun kökeninde düşmanlığı ve savaşı dayatan teoriler geliştirirseniz, yarın kızgınlaşan savaşın ellerine kendi çocuğunuzuda atarsınız .geçmişin kötü izlerini silmek için şimdiki yüzyılda böyle popüler bir haber sitesinde, savaş çanları çalan konuşmalar değil.gerçek anlamda insanı duygular taşıyan barışın simgesi haline gelebilecek yorum ve değerlendirmeler yapabilme iradesinin gelişmesini diliyorum. haberci olmak realist olmaktır..


Ömer Ergün IP: 78.187.101.xxx Tarih : 26.07.2009 21:23:26

Her ne olursa olsun, her kim olursa olsun kime ne söz verirse versin,  bu vatanı bölmeye kimsenin gücü yetmez bu böyle biline . Bizi seven böyle sevecek, yok sevmeyecekse o zaman pılını pırtısını toplayıp defolup gidecek.  Yazıklar olsun böyle m.vekillerine çıkmış teröristlerin toplantısında başbakanın kafası şöyle olur diyor bu cesareti gösteriyor. Bu terörist benim vatanımın temsilcisi olamaz T.C.nin bir ferdi olarak bu vekili azl ediyorum. Bu toprakları vatan, bu Bayrağı Bayrak kabul eden herkese burada yer var. Bu işin çözümü böyle olur, yok terörist dağdan inip silahını bırakıp gelirse ona ev, iş bilmem ne varmış. Yapmayın o zaman evdei garibanın suçu ne odamı dağa çıksın. Yeter artık böyle saçmalıkları bırakın koskoca T.C.Devleti bu kadar aciz bir duruma mı düşecekti, yazıktır sızlatmayın  Şehitlerimizin kemiklerini. ALLAH (C.C.)'nın selamı Bu Vatanı ve Bu Bayrağı seven ve sayan herkesin Üzerine olsun.


ihsan saglik IP: 75.37.199.xxx Tarih : 24.07.2009 08:08:44

gercekten Turkiye  oyle  bir  duruma  geldiki,,,Teroriste terorist diyeni  bile  suclu  duruma  dusurduler, vatan  icin  canini  vermis  bir  cok  pasa  ve askerimizi ergenokon teror  suclusu  yaptilar,,kurtler  bayram  yapiyor  ergenekon  dagitildi  diye,gidin  rizgari  online  diye  bir  web  sayfasi  var  okuyunda  gorun  ne  gibi  sinsi  planlar  yapiliyor  turkiye hakkinda,  ak partide  bunlardan  birisi


raif elmas IP: 78.187.144.xxx Tarih : 23.07.2009 15:41:42

biraz düşünün hangi zamanda  yaşıyorsunuz gelin el ele kurtuluş savaşındaki mücadeleyi verelim gelin birlik olalım bırakın kan üzerinden siyaset yapmayı ya  allah aşkına ölenler kimin çocukları yine bizim kardeşimiz ya vazgeçin ölenin ardından nutuk atmayı bırakın bu ülkede kürt kavramını hepiniz en büyüükten en küçüğe hazmetmek zorundasınız çünkü gerçek bu başak bir kavram yok siz ne kadar özgürseniz bizde sizin kadar özgür olmak isteriz bu bizim en doğal hakkımız ::
 


mete can IP: 78.162.56.xxx Tarih : 25.07.2009 10:26:36

bu zamana kadar kürtlere kimse ayrım yapmadı.hatta bu hükümet tüm yatırımını doğuya yaptı.nankör olmayın,gözünüzü açın.başka türkiye yok bunu unutmayın bırajkın etnik milliyetçiliği.kendinize gelin aklınızı başınıza alın.yoksa TÜRK ün sabrı taşarsa soluğu barzaninin kucağında alırsınız.demedi demeyin.


özürdileyen IP: 85.97.68.xxx Tarih : 24.07.2009 22:05:47

mardinli arkadaş demokratça konuşmuş allah yardım etsin. yani apo da kürt dimi şuan 61 yaşında moruk dimi yaşlı dimi yaşlıya terörist denir mi yaşlıysa yaşlılığıyla alay etmemek lazım allah allah eğer kürtler barış istiyorsa barış yardımı yapılmalı demek lazım amma benim gibi türk oğlu türkler apoyu sevmez dolayısıyla nikim gibi özür diliyorum


Su Cemre IP: 85.102.165.xxx Tarih : 25.07.2009 03:23:02

Bir ülkede laik, çağdaş,demokratik sosyal hukuk devletinden yana mıyız,değil miyiz?Ya da bu yolda ne kadar yol aldık?Bu halk eğer binlerce kez anasını ağlatan adamları hala kurtarıcı olarak görüyorsa,henüz dünya uygarlık ailesinin sofrasında yerimizi almadık.Niye almıyoruz?Halk ne kadar aptal kalırsa,hasılat o kadar fazla da ondan.Bazı ihbarların incelenmesinin yararı vardır.O çukurlarda hayvan kemiklerinin de bulunduğu böylece bilinmiş oluyor.Var ama,kazılmıyor olsa daha kötü.Soruşturmanın gizliliğine dikkat etmeyenler asıl insanlara zarar veriyor.Bu ülkede zeka düzeyi halkın çok gerisinde olan adamlar halka peygamber gibi sunuluyor,çözüm üreten yok.İktidar yok,muhalefet yok,bol bol temcit pilavı,ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorlar.Ülke iki üç kişinin mide iklimine göre yönetiliyor.Ne olacak bu memleketin hali?


kağan IP: 78.170.7.xxx Tarih : 23.07.2009 15:49:54

ayıp lan kedi bile yemek yediği canağı pislemez.2.5 milyon insan olarak teröristiz diyosun bu hesap sorulacak..


mrt IP: 194.54.59.xxx Tarih : 27.07.2009 17:34:06

"kürt sorunu yoktur. sorunlu kürt vardır" bunu bilir bunu söylerim tanıdıgım bir çok kürt bu vatanın bütünlüğünü benden cok istiyor. dağdaki .. bitliler kürt değil teröristtir.


ALLAH BELANIZI VERSİN IP: 85.110.132.xxx Tarih : 23.07.2009 18:33:25

Bu ülke , Ne kürtleri, Ne azerileri, Ne çerkezleri, Ne de lazları dışlıyor. Bu ülke Bebek katilini dışlıyor. Sözüm ona yorumcular Apoyu adeta kül kedisi yapmışlar. O Şerefsizin taaa kendisidir. Kürt-Türk her zaman kardeş'tir ama APO sadece bir LEŞTİR


Elazıglı IP: 78.161.86.xxx Tarih : 27.07.2009 14:50:47

Bu ülkeyi kimse bölemez bunu böyle bilin apoyu baş görenlere tek kelimeyle hainle hain olunmaz düşünün bu ülke ne yaptı size bende doğuluyum ama sizin gibi dolduruşlu laflarım yok neden hainlik yapasınızki eğer bu devletten onca şehit düşen askerden utanmıyorsanız size tek bir hadis ile cevap veriyorum VATANINA DİNİNE İHANET EDENİN NE BU DÜNYADA NEDE ÖBÜR DÜNYADA YERİ VARDIR.O kadar nefisliyseniz destekleyin cehennem ateşindede diyecekmisiniz bu lafları bakalım


A.Ötürk IP: 78.171.250.xxx Tarih : 24.07.2009 19:36:12

KENT HABER YÖNETİCİLERİ ÇANAK TUTMAYI BIRAKIN( !

Buna benzer yorum atmıştım ama sanırım editörünüzün işine gelmedi. Yayınlamadı. Sayın Editör size soruyorum size ;

Siz hangi Devlete' hangi Millete, Hangi kuşağa, Hani mantığ3a hizmet ediyorsunuz.Habercilik anlayışı diye tuttuğunuz ve milleti birbirine düşürdüğünüz bu çirnik ' Bebek Katili' haberini oradan atın.

Eğet o haberi siz oradan atmıyor ve reyting peşinde iseniz. Bu kadar yorum yapan milletin duyguları ile oynuyorsunuz demektir. Size göre ' Ne şiş yansın, Ne de kebab' Sizi anlamakta güçlük çektiğimi daha önce yazdığıım ve yayınlamadığınız yorumumunda da belirtmiştim. Hakiketen ' Siz kime hizmet ediyorsunuz. Ezanların susmadığı, Bayrakların inmediği bir devletten bahsederken bu devletin altını ' Bu şerefsiz Bebek katilinin haberini günlerce sitenizde tutmakla onlara hizmet ettiğinizin farkında değilmisiniz. Yoksa Bu Ezan, Bu Bayrak, Sizi ilgilendirmiyormu. O halde. Gidin Başka ülkelere . Canım insanları , canım gençleri attığınız bu ipe sapa gelmez haber ile birbirine kırdırmayın ve yine işinize gelmediği için bu yorumu KOYMAYIN.

 

 


azra türk IP: 88.252.123.xxx Tarih : 24.07.2009 11:52:05

yaşasın türküm diyene yaşasın mustafa kemal gibi bi liderimiz var diye ne mutlu türküm diyene bu devlet öyle bi devlet olduki ne yaptını bilmiyo kürdüstan oluşturmaya çalışıyo ama nafile o biraz zorrm evet arkadaşlar haklısınız adını azıma almak istemiyorum ama o bebek katilini şimdiye kadar yaşattılar  şimdide o bebek ve asker katiliyle masa başına oturacaklar bakın bu sizin sectiniz hükümet neler yapıyo yazıkki o bebek katili o asker katiline nasıl davranılıyo türkümm türküzzz başka türkiye yok TEKK TÜRKÜYE VARR KİMSEYE KAPTIRMAYALIM ÜLKEMİZİİ  YAŞASIN  TEK TÜRKÜYEMİZZ


baran IP: 88.225.213.xxx Tarih : 25.07.2009 14:14:22

bazı arkadaslar seviyeli bir şekilde cvp yazmış bazılarıda bu ülkede var olan ideolojiye uyarak kendisi gibi düsünmeyini hemen küfür hakaret vb gibi hareketlerle kişiligini göstererek cvp vermiş direkt olarak degilde dolaylı cvp vereyim o zmn umarım daha ii anlarsınız...2.5 milyon insanı asacak hesap soracak kudretimiz war diyorsanız bende size şunu diyorum bir apo yu asamadınıza milyonlarca insanı nsl dize getireceksiniz!!!ne mutlu türkim diyene artık laf kalabalıgından öteye gitmiyor anlayın...bir kürtlerin 20 yıl önceki durumuna bakın birde simdiki!!!haklarını bir bir sizden almadılarmı!!!almaya devam etmeyeceklermi!!!hala eskisi gibi asarım keserim derseniz evet fıratın ötesini nslki ırak ordusuna kuzeyi yasakladılarsa sizede fıratın ötesini yasaklarlar!!tsk nın tek basına BM ile catısacagını aklınızdanmı geciriyorsunuz!!!


yıldıray kiltan IP: 78.160.140.xxx Tarih : 25.07.2009 00:54:36

apoyu lider olarak görenlerin hepsi teröristtir tabiki... yediği kaba pisliyorlar. Yazıyı yazan arkadaşın eline yüreğine sağlık süper bir yazı yarası olanlar zaten gocunmuşlar. Teröristbaşı olan haini destekleyen 2.5 milyon insan varsa kürt türk.....vs. hiç önemli değil hepsi bu vatana ihanet içindedir....Ne mutlu Türküm diyene!...Allah hainlerle mücadale edip de şehit olan insanlarımızı tekrar tekrar rahmet eylesin...Şu an hala hainlerle çarpışanlara da güç kuvvet ve sağlık versin...(İnşallah barış aldatmacasına binaen bu yorumumu yayınlamamazlık etmezsiniz.Teröristbaşını övenleri yayınlamışsınız çünkü...)


mardinli arap IP: 88.231.63.xxx Tarih : 23.07.2009 15:27:08

Senin mantığınla O zaman kürtlerin % 80 i teröristtir.. Bak git tüm kaynaklara bak Mardin de 100 sene evvel 1 tane kürt bile yoktu. Hepsi Türk Arap ya da süryaniydi. Tehcirle beraber ermeniler ve süryaniler göç ederken geldiniz mardine yerleştiniz. Allahın mağaralarından. Unutma ki Türk topraklarında yaşıorsun yaşadığın millete ve bayrağa saygılı ol. Yok ben kürdistan kuracaım dersn biz Mardinden ayyıldızlı bayrağı indirtmeyiz. O zaman Gidersin kuzey ırak a Amerikan yavşağı barzani amcanla yaşarsın.. Ha sana diyeceğim bişey var.. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.. Ama sen diyemezsin.


Ömer Hakan Tapar IP: 95.7.143.xxx Tarih : 22.10.2011 01:54:01

 Şunu unutmayın Abdullah Öcalan Türkiye yi İşgal edemez