3
Mayıs
2025
Cumartesi
ANASAYFA

SUSMASI GEREKENLER YİNE BAĞIRIYOR!

Bugün AKP’nin kapatılması için Savcı Abdurrahman Yalçınkaya’nın açtığı davanın 3. günü.

Aslında, cuma akşamı ‘piyasalar kapandıktan sonra’ gündeme bomba gibi düşen haberin hafta sonunu saymazsak, ilk günü.

Buna rağmen haber bayatladı.

Çünkü başta AKP’li yöneticiler, taraftarları ve medya olmak üzere bir hafta sonu kamyonlar dolusu laf söylendi, yazıldı, çizildi.

Kimse suskunluğunu muhafaza etmedi.

Bir Allah’ın kulu da, “biraz bekleyelim ve görelim” diyerek suhuletli davranmadı.

Türkiye Cumhuriyeti’nin bir ‘hukuk’ devleti olduğu ve hukukun üstünlüğünün tartışılmaz olduğu ilkesi ilk önce AKP’nin yöneticileri tarafından çiğnendi.

Bir komplonun piyonu olarak kamuoyuna lanse edilmeye çalışılan Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya’nın, bir ‘hukuk adamı’ olarak sadece görevini yerine getirmeye çalıştığı ihtimali nedense kimsenin aklına gelmedi.

Olay duyulur duyulmaz önce AKP’li yöneticiler aldı sazı eline, ardından Başbakan.

Siirt’te, Batman’da ve hatta Yalçınkaya’nın memleketi olan Şanlıurfa’da ekmeği elinden alınmış gariban edasıyla önce eziği oynadı ardından tehditler savurdu. Taraftarları da, “AKP’ye uzanan eller kırılsın!” diye tempo tuttu.

Hele hele uzun yıllar bu ülkede çok önemli makamlarda bulunmuş Bülent Arınç, bir siyaset adamına yakışmayacak üslupla demediğini bırakmadı.

Tüm bunlar, işimize geldiği zaman ağzımızdan düşürmediğimiz ‘hukuk’ devletinde 72 saat bile dolmadan cereyan etti.

Üstelik söz konusu davayla ilgili iddianame bile daha ortaya çıkmadan.

Gerçek demokrasilerde, ‘bir gün bana da lazım olur’ diyerek herkesin dört elle sarıldığı ‘yargı’, yine hedefte.

Sükunet bozuldu, kılıçlar çekildi.

İşine gelmeyenler için “derin devlet” bir kez daha düğmeye bastı!

Mazlumlar (!) bağırıyor, naralar atıyor, aba altından sopa gösteriyor, hukuk susuyor.

Yani susması gerekenler bağırırken, işini yapması gerekenler, kelle koltukta savunmasız.

Yine sapla saman, at iziyle it izi birbirine karıştı.

Bugünler de geçer mi?

Geçer.

Bunu da atlatır mıyız?

Atlatırız.

Neler atlatmadık ki?

Bu ‘tarih’ denilen tekerrürden ibaret sahnede, kimler, yanlarında kimseyi bulamayınca, var gücüyle ‘hukuk’a sarılmadı ki?..

Bunları hep gördük.

Yaşarsak yine göreceğiz. 

Ama gönül istiyor ki, artık birileri, susulması gereken zaman susup, konuşulması gereken zaman konuşmayı öğrensin.

Kenthaber
Yayın Tarihi : 18 Mart 2008 Salı 11:11:34
Güncelleme :18 Mart 2008 Salı 11:03:49


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
Ahmet Tunçkol IP: 78.167.179.xxx Tarih : 17.03.2008 20:22:41

Bu yazıya yapılacak yorum bulamıyorum.Yazıklar olsun.Ancak y... denir.Ve aynen doğu perinçek denilen ipcinin görüşüdür.Unutmayın zalimlerin bir hesabı varsa ALLAH (C.C) ında bir hesabı vardır.


ismail kalay IP: 85.98.152.xxx Tarih : 17.03.2008 14:41:51

her zaman söylerim bu ülkede mühür kimde ise sultan odur diye eğer bu memleketin hukuk devleti olduğu doğru ise her kesin hukuka saygılı olması lazım değilmidir burası türkiye cumhuriyeti burada kadılar değil yasalar vardır ve bu yasaları uygulayan hukukçular vardır savcı iddianemesini hazırlar cezalandırılmasını ister hakimlerde kararı verir ama bakıyorum hukuka kimsenin hatta iktidar partisinin bile saygısı yoktur bu ne biçim hukuk devleti olmak mühür kimde ise padişah odur kimsede padişaha dokunamaz oynanıyor bu millet bu hükümete vatana hizmet etsin türkiyeye dahada yüceltsin diye iktidar etti padişah olsunlar kimseyi dinlemesinler bütün güç onlarda olsun türkiyenin kaderi iledi istedikleri gibi oynasınlar kendi istediklerini istediklerigibi değiştirsinler diye değil eğer yargı dava açmışsa bunula gurur duymamız lazımdır çünkü bu hukuk devleti olduğumuzun ve hukukun çalıştığına işaret değilmidir suçyoksa zaten cezada olmaz varsa eğer yasalar çiğnenmiş ise her insan gibi suçu olan suçunu çekmelidir ama bugünkü iktidarın hiç adaletli işler yapmadığı kanaatindeyim hatta bu meclisin tamamının ülke menfaatlerini göz ardı ettiği kanatindeyim iktidarı ile muhalefeti ile bu meclisi hiç beğenmiyorum hatta bu vatana bir çok konuda ihanet ettikleri kanısındayım bu ülkede yaşayan herkes yasalara uymak zorundadır burası padişahlık diktatörlük ülkesi değil türkiye cumhuriyedir yasaların her tarafını delmeye yontmaya kalkılırsa böyle şeyler olacaktır bu memleket ne çekti ise egoist siyasetçiler yüzünden çekti bu türkiyenin bulunduğu konum tamamen bu gün ve geçmişteki siyasetçilerinin başarısının göstergesidir biz 1923 te savaştan çıktık ikinci dünya savaşından çıkan ve daha dün doğu blokundan kopan ülkeler bile bi dünya yol almışlar ve bizden çok daha ileri seviyelerdedir bu ülkeye önce siyaset ahlakını anlatmamız ve siyasetçileride siyaset ahlakı verilmesi lazım ama meclis milletin aynasıdır derlerya işte onuda karşıyım çünkü vekiller milletin değil partilerin vekili oluyor onun için bunları daha çok yaşayacağız diyorum bu millet daha cumhuriyeti bile sindirebilmiş değil diye düşünüyorum hatam varsa düzeltin saygılarımla


hüseyin gedik IP: 88.243.102.xxx Tarih : 21.03.2008 12:06:06

sevgili arkadaşlar telaşa paniğe ve endişeye mahal yok şahsen ben TAYİP beye güveniyorum er yada geç yasalara karşi kendini ve zihniyetini imha edecek yanlışları bizzat kendisi yapacakdır sabırlı olunuz bunlar haklılığımın belirtileri dir saygılarımla hüseyin .


kenan boz IP: 88.226.217.xxx Tarih : 21.03.2008 11:35:54

YAZIK YİRMİBİRİNCİ yüzyıl türkiyesine yazık lütfullah bey'e de çok teşekkür ediyorum kendine yakışan bir yorum yaptığı için lütfullah bey'e diyeceğim tek şey ''YARATILANI HOŞ GÖR YARATANDAN ÖTÜRÜ'' kendi benliğinide çok güzel ortaya koymuşsun bu ülke kimsenin güdümünde değil hiç kimsede doğruları söyleyenlere sus demesin ve kimse DE M. KEMAL ATATÜRKÜN İLKERİNİ BİLİYORUZ VE UYGULUYORUZ DİYE M.KEMAL ATATÜRKÜN DÜŞÜNCELRİ ARKASINA SAKLANIPTA SİYASET YAPMASIN ATATÜRKÜN DÜŞÜNCELERİNİN ARKASINA SAKLANIP SİYASET YAPANLAR ATATÜRKÜN DÜŞÜNCELRİNİ KENDİ ÇIKARLARI DOĞRULTUSUNDA KULLANIYORLAR ATATÜRK İLKELERİNİ AÇIP OKUYUN BAKIN NELER VAR O DÜŞÜNCELERDE ATATÜRK kendi vatanında yaşayan insanlara HİÇBİR zaman AYRICALIKLI DAVRANMAMIŞ şu sizden bu bizden dememiştir vatanı ve bu vatanda yaşayan TÜM İNSANLARI BİR BÜTÜN OLARAK KABUL ETMİŞTİR sayın başbakınımızın yaptığı da işte budur bu düşüncesinden dolayı sayın başbakanımızı çok seviyorum ve her daim yanında olcağız


ismail kahraman IP: 91.21.204.xxx Tarih : 19.03.2008 01:54:05

Anayurdumuzu yönetenlerin ne denli hırçınlaştığını, hukuka dil uzattıklarını ve çoğunluk bizde, her istediğimizi yaparız edasıyla hakaret vede tehditler savurduklarını hayretle izliyoruz. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün söyledikleri bir bir çıkıyor ortaya. Ne demişti o büyük bilge: 'İktidara sahibolanlar gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler...' O'nun ölümünden sonra, irtica odaklarına ödünler verile verile bu korkunç duruma gelindi. Bu durum bir karşı devrimdir. Anadolu devriminin kazanımları bir bir çökertilmek isteniyor. Yargının ödevi,karşıdevrime 'dur!'demektir 'Şeriat söylemlerinizle nereye varmak istiyorsunuz' diye sormaktır.Yargıtay Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya da görevini yerine getirmiş ve davayı Anayasa Mahkemesi'ne iletmiştir... Bu, anayurdumuz Türkiye'nin esenliği için gerekliydi.


BARBAROS HAYREDDİN IP: 81.213.146.xxx Tarih : 5.04.2008 19:00:45

Elif arkadaşım senin sesini okadar çok duyan ve senin sesin olan okadar çok insan varki bu ülkede.... O sesleri bugün duymamak için kulaklarını tıkayanlar çareyi sesleri susturmakta arıyorlar... Ama nafile... Milli iradeye sahip çıkalım! Saygılarımla.


dinay IP: 88.224.18.xxx Tarih : 18.03.2008 19:08:36

arkadaslar kendinizi bosu bosuna yıpratıyorsunuz bu olay sadece akppppp'nin dokunulmazlıgını kanıtlamak için sadece ve sadece küçük bir entirikası, o kadar akp'yi kim çökerte bilirki ADALET mi? inanmıyorum!.........Ama hüseyin beyin dediklerine kulak verin lütfen terörün girmesinede bu olaylar sebeb degilmidir....Hz.Muhammed(s.a.v.)me cok teklifler sunulmustur yeterki halkı müslümanlıktan vazgecir (sana hanlar hamamlar vercegiz)diye ama o ise karnına tas baglamış ve müslüman ümmetini korumak için savasmıştır.biz ise basbakanımızın degerli idarecimizin rahatı için tek tekkkkk işyerlerimiz, haklarımız söylemesi güç ama gercek bu satılıyoruz arkadaslar.......


harun yılmaz IP: 212.175.130.xxx Tarih : 19.03.2008 21:34:26

Lütfullah Bey sizin özlemlerinizi ben iyi tahmin edebiliyorum, darbeler, % bilmem kaç yüzlük enflasyonlar, hortumlar, çeteler, tüy bitmemiş yetimin hakkını yiyenler vs. siz bu dönemleri özlüyorsunuz, siz beğenmeseniz de Başbakana bu millet ikidir teveccüh etmiş,ve yine seçim olsa yine iktidar, sevmiyor olabilirsin külüstür tabiri de zatı şahanenize çok yakışmış durumda, Artık çığırtkanlığını yaptığınız dönem okunmuyor biliyorsunuz. saygılar.


Recep KOÇ IP: 81.215.50.xxx Tarih : 17.03.2008 17:20:07

Ağzı olan konuşuyor,konuşsunlar,son pişmanlık fayda etmez.


DUYGU IP: 88.243.212.xxx Tarih : 19.03.2008 11:14:55

demokratik hakkını kullanan!!!! bakın kardeşim artık şunu anlayın hiç bir demokrasi hiçbir çoğunluk hiçbir azınlık devletin yönetim biçimine ve temel ilkelerine aykırı hareket edemez Türkiye bir cumhuriyettir.Laik sosyal bir hukuk devletidir.bunlar anayasanın değiştirilemez değiştirilmesi teklif dahi edilemez maddeleridir cahil cahil konuşmayın açın okuyun öğrenin; laiklik devletin her dinden insana eşit mesafede durması herhangi bir din ya da mezhebe ayrıcalık yaratacak tutum ve yönetimlere girmemesi gerektiği anlamı taşır bu ülkede müslümanlar için yapılan bu kadar çalışmaya bakılırsa laikliğin kalmadığı akp'nin laiklik karşıtıolduğu ortaya çıkıyor.sosyal güvenlik yasa tasarısıyla zaten sosyal devlet olma özelliğimiz de kalmadı,yargının bağımsızlığı yapılan tehtitlerden danıştay saldırısından ve sizin gibilerin yargıya sürekli muhalefet etmesinden son darbenin hukuk devleti ilkesine vurulmak istendiği açıktır.sadece bunu anlayın ve kabul edin ama sizin maksadınız başka yerinde olsam akp yi desteklemek yerine hazır çanakkale zaferinin yıldönümüyken parsel parsel sattığı vatan toprağının hesabını sorardım şu günlerde..NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE SÖZÜNÜ DE HEP HATIRLAYIN LÜTFEN BU BİZİM ÜMMETÇİLİKTEN ULUSCULUĞA GEÇTİĞİMİZİN EN ÖNEMLİ İSPATIDIR.YENİDEN ÜMMETÇİLİK YAYGINLAŞTIRILMAYA ÇALIŞILIYOR AKLINIZI BAŞINIZA ALIN ARTIK


EMİN CAN IP: 85.105.180.xxx Tarih : 19.03.2008 20:43:45

TÜRKİYE MÜSLÜMANDIR MÜSLÜMAN KALACAK


METE KAYA IP: 85.108.183.xxx Tarih : 21.03.2008 14:34:44

SAYİN TAYİP ERDOĞAN, DİNİ ALET ETTİN VE KÜRTLERDEN OY ALDIN.Bİ DAKİ SEÇİMDE GÖRECEKSİN.BENDE OYUMU SANA VERDİM AMA ÇOK PİŞMANIM KEŞKE PARMAĞIM KIRSAYDI O OYU VERMESEYDİM.


hakan topbaş IP: 78.163.146.xxx Tarih : 20.03.2008 14:53:53

hayır kendinize sorun bundan iyisi bundan az yiyeni bundan az kaos yaşatanı bundan az kadını erkeği genci beşikteki çocuğu düşüneni çıkarın hodri meydan ortam büyük çakallar doymayınca ne olacak ortam gerilecek delikanlı biri çıksın desinki şu insan bundan daha iyi yönetir bizde varız basma kalıp hemideeeee


a.r IP: 83.78.33.xxx Tarih : 19.03.2008 14:33:08

SAKIN HA DOGUDNA ÜMIT BEKLEME SAYIN ERDOGAN MAKARNA YAGIN SIZE GERI VERILDI BUNU UNUTMA MUS DA HEPIMIZ SAHITIZ


Tuncay Aydeyer IP: 85.105.2.xxx Tarih : 20.03.2008 11:16:08

AKP DERHAL KAPATILMALI ÇÜNKÜ BAŞBAKANIN HUKUKA SAYGISI OLMADIĞINDAN KENDİNİ HUKUKUN ÜSTÜNDE GÖRDÜĞÜNDEN BEN BİLİRİM VE BEN YAPARIM MANTIĞI YÜRÜTÜĞÜNDEN BURASI MUZ CUMHURİYETİ DEĞİL BU MEMLEKETİN LAİK VE DEMOKRASİ İLE YÖNELTİLİĞİNİ BİRİNİN ÇIKIP ÖĞRETMESİ LAZIM.SAYGILARIMLA


kenan boz IP: 88.226.217.xxx Tarih : 21.03.2008 10:58:27

kimse ak partiye atmasın daha öncekileride gördük onlar naptı türkiye için zaten ne zaman birileri doğruları sölemeye kalksa dokuz köyeden kovulur çünkü bu bazılarının işine gelmez bir bakın ya kendinize türkiyeyi ne hale getirdiniz biz ak partiyi seviyoruz ve sonuna kadarda yanında olacaz AMA HAKLIDAN YANA OLACAĞIZ KİMSEYİ GÜLDÜRMEYELİM KENDİMİZE DEMOKRASİ:EGEMENLİK HAKLARININ HALKA AİT OLDUĞU DÜŞÜNCESİDİR VE ve azınlıkta bu karara uyuyacak EGEMENLİK KAYITSIZ ŞARTSIZ MİLLETİNDİR M.KEMAL ATATÜRK


selin gunes IP: 86.141.245.xxx Tarih : 19.03.2008 14:44:51

selam turkuyeyi bizden cok seven sevgili kardeslerim bu ulkede basimiza gelen butun olumsuzluklari siz actiniz basimiza ulkeyi soyan siz ulke onurunu baska ulkelere ciyneten siz hani bir soz vardirya ayi yavrusunu severken oldurur diye memleketi bitirdiniz bizse sadece sizi izliyoruz ve yarina nasil cikabiliriz diye dusunuyoruz abdulah ocalan bile suni ben size daha ne soyluyeyim yeter artik teror bile sizin yuzunuzde cikti diyiyorum demeki sunu olan sizlerde bir acayiplik var normal deyilsiniz isiniz gucunuz oldurmek oldurtmek not sizlerde bana aleviler ve azinliklardan ornek verirseniz sevinirim cunki sizin gozunuzdeki copu goruyorum ama bizde cop veya kiymik olmadigini dusunuyorum onun icin yazarsaniz cevap vere bilirim seve seve


oviraptor IP: 88.245.255.xxx Tarih : 18.03.2008 23:03:22

kiraz hanım öyle uzaktan bunları söylemek kolay bu memlektte yaşayıpta 359 ytl ile ev geçindirmeye çalışan bir işçinin eşi olsaydınız özellikle işçinin emekçinin elinden alınan haklar ve sırtına vurulan yeni yüklerin altında sizde olsaydınız böyle konuşurmuydunuz tabi davulun sesi uzaktan hoş gelir tayyibin sözleri sizede hoş geliyor anlılaşılan memleketi tüketen bu zatlar şimdide insanlığımızı tüketmeye çalışıyor bizi köle durumuna düşürecekler memleketimizde satılmadık yer kalmadı ama ortada para yok eğer allaha inanıyorsanız allahtan korkun daha dün bu zatlar avrupadan 2 milyar euro çaldılar konyada kayseri istanbulda lük daireler yaptılar kendilerine orada yaşıyorsunuz bunlarında farkında değilseniz tek seçenek kalıyor benim için size söyleyebileceğim sizde onlarla beraber bizi soyuyorsunuz


ahmet IP: 193.140.28.xxx Tarih : 18.03.2008 13:05:33

ne susacakmış... hukuk bizden sorulur diye milltin anasını ağlatanlara karşı niye sussun ki.hem onlar halk konusturuyor.22 temmuz u unuttunuz herhalde


zülfikar şen IP: 88.238.4.xxx Tarih : 19.03.2008 09:20:17

yorumlara bakınca yazmadan geçemiyorum.hakaretleri almış başını gidiyor.şimdi taraf olmak güzeldir ama geçmişi unutmayalım.yeni kurulmuş bir parti eğer tek başına iktidar olabiliyorsa burada bir duralım kimse o denli tanımıyordu akp yi sonra tekrar oylarını artırarak yine tek başına iktidar olabiliyorsa bu kadar insna hataya düşemez.insanları bu partiye biri mi topladı yoksa birileri bu parti de toplanması için zorladı mı.evet zorladı neden mi akp öncesine bakın tarafsızca samimiyetle sonra bugün hakaret etmek içinizden geliyorsa başbakana hakaret edin.ama samimi olun körü körüne taraftar olmadan.


cemal atmaca IP: 88.232.142.xxx Tarih : 20.03.2008 09:40:50

EY VATANDAŞ... Türkiey Cumhuriyeti kurulduğundan bu yana kazandıklarımızı bir düşünün... CUMHURİYET in kazanımları sırasında , kendilerini sığ mekanlara hapseden insanları nasıl redettiğini "ARAPLARIN OSMANLI'yı ARKADAN VURMASI" "MENEMEN OLAYLARI" "ŞEYH SAİT İSYANI" ve daha niceleri... bunlardan zarar görenler 6 yıl önce ABD ve AB ye sırtlarını dayayıp "İNTİKAM!" naraları ile iktidarı ele geçirdiler... Destekçileri ekonomik kazanımlarımızı birer birer alırken , iktidara sahip olanlar da "CUMHURİYET ' ten İNTİKAM ALIYORLAR" bunu anlamayan - göremeyenin ya aklından ya da GÖNLÜNDEN şüphe ederim. Evet bu ülkede yıllarca LAİKLİK adı altında müslümanlar rencide edildi. Ama bundan daha kötüsü DİNİ İSTİSMAR edenlerdir bence... Bu hükümet değilmidir ki halkı bu kadar YOKSULLAŞTIRAN , bu hükümet değilmidir ki her bakanın oğlunun kızının yağlı işler alan bir şirketler topluluğu var, bu hükümet değilmidir ki KÜRT gerçeği diye toplumu parçalayan, bu hükmet değilmidir ki TÜRK BAYRAĞI nın yerlerde gezdiği D.T.P. kongreleri , apo posterli mitingleri! daha ne sayayım? KUVVAYI MÜLLİYE ve Cumhuriyetimizin kuruluş yıllarını açın tekrar okuyun! Osmanlı'nın son günleri ile yaşadığımız bu günlerin ne farkı var ? Bende elhamdüllillah MÜSLÜMANIM! Şunu çok iyi bilyorum ki , "CUMA NAMAZININ FARK OLMASININ İLK ŞARTI -HÜR&ÖZGÜR- OLMAKTIR!" abd den ab den icazet alıpta icraat yapanların , Al-i İmran Suresi' ni bir daha bir daha okumalarını isterim... Yıllarca ATATÜRK çülükten bu milleti sömürenlere bu şekilde ders verilmez. Atatürkçüye kızıp GAVUR ile işbirliği yapılmaz! olmaz! ol-a-maz! Ya herkes aklını başına toplar, ya da dedelerimizin yaptığı gibi , emperyalistlere ve onun tesmilci-yaltakçlılarına KUVVA ruhu ile mücadele ederiz... Saygılarımla...


ali IP: 90.10.175.xxx Tarih : 21.03.2008 15:40:28

isinize gelinde demokrat oluyonuz! kapatilmayi gerektiren gerekceler bir ceviz kabugunu doldurmaz cinsten. borsa allak bullak olmus turkiye milyar dolarlar zarar etmis sizi ilgilendirmiyor.... bu yazinin yazarinin ismi neden yok?


duygu IP: 88.240.50.xxx Tarih : 20.03.2008 17:06:16

ben kesinlikle din adı altında siyaset yapanların samimiyetine dini duygularına inanmıyorum akp ve benzeri zihniyetlere karşı duruşumda o yüzden o da yedi bu da yedi yarın öteki de yiyecek söylemlerini de çok saçma ve cahilce buluyorum önemli olan yedirmemek diyorum ben sadece eğer akp geldiği günkü sözlerini tutsaydı insanların cebinden parasını sofrasından lokmasını çalmasaydı o zaman en büyük destekçisi olurdum ama o da yiyor yemeyecek kardeşiiiiiiimmmmmm ben bunu bilir bunu söylerim diğerlerinin ahlaksız olması onların da ahlaksız olmasını haklı çıkarmaz aldı mı o fındık kadar beyinleriniz şimdi.akp nin korktuğu çekindiği bişey yoksa bu yargılanmayı kendisinin istemesi lazım örnek; sefa sirmen uzun zaman önce af nedeniyle kapatılan dosyasını ben kendime afla kurtuldu dedirtmem diyerek yeniden açtırdı neden çünkü kendinden emin ama RTE ne yapıyor yargılanmamak için tehtit ediyor neden bu kadar korkuyor çekiniyor hesabını veremeyeceği şeyler mi var acaba????eeeee keser döner sap döner gün olur hesap döner!!!! şu halk iradesi gevezeliklerini de bırakın artık duymuşsunuz bi laf kulaktan dolma konuşuyosunuz yarın öbür gün halk iradesi ülkeyi peşkeş çekmeye heveslilerden oluşursa onu da desteklersiniz siz halk iradesi diye..halkın her istediğini yaparsanız ülkenizi yokedersiniz.milletvekillerinin görevi halkın ne istediğini değil halkın neye ihtiyacı olduğunu ülke çıkarlarını görmektir yoksa halk onu istiyo halk bunu istiyor diye herşeyi yaparsanız bigün halk abuk subuk bişey isterse ne yapacaksınız peki...bu gidişle bu ülke zaten yok olmaya mahkum dipçikleri kafanıza yediğiniz kendi topraklarınızda 10.sınıf vatandaş muamelesi görmeye başladığınız zaman anlayacaksınız dünyanın kaç bucak olduğunu burda sizin haklarınız cebinizdeki üç kuruşunuz için boğazını patlatanların ne demek istediğini ama geçmiş olaaaa!!!! bi faydası olmayacak anlamış olmanızın.uyanın artık uyanın herkesin dini de ibadeti de kendine bu adamlar sizin ne kadar dinine bağlı insanlar olduğunuzu çok iyi biliyorlar ve dini duygularınızı sömürüyorlar amaçları ne islam ne cumhuriyet!! daha soylarıyla ilgili yapılan yahudi açıklamasına bile tatmin edici bir yanıt veremediler.bülent arınçın dedesi kubilayı şehit edenlerin başında yer alıyor hangi cumhuriyetçiden bahsediyorsunuz siz..ve siz kiraz hanım benim okuduğum kitaplar burdan sizin köye yol olur ve o bahsettiğiniz insanları kılık kıyafetleri yüzünden ben değil bilakis o çok inandıkları savundukları dinleri kapatıyor!!! artık hangi dinse o bilmiyorum ama irandaki uygulamaya göre islam deniyor adına bakın orda kadın hakkı falan gördüğünüz gibi laikler de yok ama bi kadın yan gözle bi adama bakınca kafasını eziyorlar taşla bence siz bir kadın olarak cumhuriyete sahip çıkın RTE veya başı kapalı olduğu için okuyamadığını mağdur olduğunu söyleyenlere değil.bize cumhuriyet lazım türban değil cumhuriyetimizi sağlam yıkılmaz temellere oturttuktan sonra isteyen türban taksın isteyen türbanla heryerini kapatsın isteyen heryerini açsın bana ne kime ne ama bunların amacı ülkeyi bölmek yurt dışında doğdum diyorsunuz eğer doğruysa sizin bunu bi tehlike olarak görmemeniz normal ama emin olun T.C. kurulduğu günden bu yana gericilerden çektiğini kimseden çekmedi


Ekrem Dinkci IP: 88.243.120.xxx Tarih : 18.03.2008 22:14:16

Bunlar çıkar çevrelerinin iktidarı olduğu için;Avrupa İnsan Hakları Mahkemesinin kararını beğenmez,Yunan dışişleri bakanı ortadoks Bakoyani'nin görüşünü beğenirler.


Ali körhan IP: 192.121.232.xxx Tarih : 19.03.2008 14:08:50

turkiyede ne zaman bir hukumet iyi calisirsa önunu kesmislerdir mesela adnan menderes. ya bizler yani turkiye kafamiz calismiyor yada biz surunmeye alisik bir milletiz. bu kapatma davasi turkiyeye ne kadar zarar verecegini dusunen yok .avrupada basörtusu sorunu yok, cunku avrupa layik ve demokratik bir ulke turkiye musluman oldugu icinmi yoksa dis guclerin oyunumu iyi dusunmekde yarar var.


köken IP: 88.229.68.xxx Tarih : 18.03.2008 11:31:58

Madem öyle habercilik yorum değil haber yapmayı gerektirir.Yorum yapmayı bırakın halk yapsın siz haberinizi yapın.


ismail kahraman IP: 91.21.244.xxx Tarih : 21.03.2008 00:40:34

Burada yazılanları okuyorum. Ençok ilgimi çeken sav şu: Bu parti %47'lik bir oyla iktidara yeniden gelmiştir.Size ne oluyor?Halk iradesine saygılı değilmisiniz? vb. Toprağı bol olsun, Adnan Menderes de TBMM'de 'Efendiler, siz isterseniz hilafeti bile geri getirebilirsiniz!' demişti.Siz de 'halkın oylarının çoğunu alan bir parti, her istediğini yapabilmelidir!' demek istiyorsanız, çok yanılıyorsunuz. Önce seçim sisteminin bozukluğunu bir gözden geçirmelisiniz. Örneğin,%9 oy alan bir partinin yada partilerin oyları kime yarar sağlıyor? Bunu hiç düşündünüz mü? Bir parti halkın oylarını alarak tek başına yasama gücünü ele geçirdiğinde, halka ne söyledi ve ne verdi de 'beğeni' kazandı aceba diye sordunuz mu? Seçimlerde baraj %5 olan Almanya'da NPD partisi(nazi partisinin devamı)yüzde beşin daha üstünde bir oy alsa ve bu oy yoğunluğu %30 yada %40'ın üstünde olsa, Almanya Federal Cumhuriyeti Anayasa Mahkemesi ne yapardı diye hiç düşündünüz mü? Ben söyleyim: Adı geçen parti, Anayasa Mahkemesi tarafından hemen kapatılırdı! Sayın bayanlar, sayın baylar, lütfen dünyayı bir gözden geçirin ve sonra da şu sonuca varın: Oy çoğunluğu demek, her eylemin anahtarı demek değildir!


erdem erfes IP: 78.160.59.xxx Tarih : 17.03.2008 17:51:49

adamlar ne yapsın bırakmadılarki çalışsınlar yargıya güvenmek lazım ama tek yasama organı olan meclisin cıkardığı yasayı tanımayan yök ve bazı hukukçular varken kusura bakmayın kimse yargıya güvenmez malesef


hüseyin IP: 85.105.211.xxx Tarih : 18.03.2008 13:28:03

'türkİye nİn halİne bak' şu İşe bakkkk > > > > türk telekom, arap'ın. > > > > telsim İngiliz'in. > > > > kuşadası limanı İsrailli'nin. > > > > İzmir limanı hong konglu'nun.. . > > > > araç muayene işi alman'ın. > > > > başak sigorta fransız'ın. > > > > adabank kuveytli'nin. > > > > İett garajı dubaili'nin. > > > > avea lübnanlı'nın. > > > > petkim? ermeni'nin. (kazak'a sattık, dediler. kazağı bi çıkardık.. > > ermeni...) > > > > rakı , amerikalı'nın. > > > > finansbank yunanlı'nın... > > > > oyakbank hollandalı'nın. > > > > denizbank belçikalı'nın. > > > > türkiye finans kuveytli'nin. > > > > teb fransız'ın. > > > > cbank İsrailli'nin. > > > > mng bank lübnanlı'nın. > > > > alternatif bank yunanlı'nın. > > > > dışbank hollandalı'nın. > > > > şekerbank kazak'ın. > > > > yapı kredi'nin yarısı İtalyan'ın. > > > > turkcell'in yarısı finli'nin rus'un. > > > > beymen'in yarısı amerikalı'nın. > > > > enerjisa'nın yarısı avusturyalı'nı n. > > > > garanti'nin yarısı amerikalı'nın. > > > > eczacıbaşı İlaç, çek'in. > > > > İzocam, fransız'ın. > > > > tgrt(fox) amerikalı'nın. > > > > demirdöküm alman'ın. > > > > döktaş fransız'ın. > > > > süper fm kanadalı'nın. > > > > hepsi türktü. > > sadece 4.5 yıl önce. > > > > > > çok önemli....asil degerİ 9 (dokuz) trilyon dolar dikkat 9 milyar veya 9 > > milyon degil 9 trilyon dolar... abd sadece 40 kirk milyon dolara > > kapatacak.yaziklar olsun....kaptirana, verene susup seyredene....alti ustu > > bir mail gondermekle bu İş olmaz dİye düşünmeyİn lütfen. vatanini seven > > herkese gönderelİm, hepİnİzİn bİldİğİ gİbİ etİbank özellestİrİlecek.. (ve > > alicisi amerika :-) ve bor İşletmelerİ etibank bünyesİnde. konulan fİyat 40 > > mİlyon $. lütfen bİr daha okuyun ve lütfen herkese İletİn... yasadiğin > > dünyayi sorgulayamiyorsan, bari ülkenİ sorgula..... > > > > önemli! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! .. > > > > borla çalışan araba üretildi, türkiye kiskacta. arabayi bor madeniyle > > calistiracak patentli 600 proje oldugu ortaya cikti.turkiye, dünya > > rezervinin yüzde 70`ine sahip ve uluslararasi teroristler türkiye uyanmadan > > bu kaynagi ele gecirmeyi planliyor.bu maili çoklu yollayarak en azindan bir > > toplum bilinci oluşmasina yardim edebiliriz...ya da direkt silin.. > > > > tmmob > > çevre mühendİslerİ odasi > > İstanbul şubesİ


fair IP: 213.23.58.xxx Tarih : 20.03.2008 23:35:55

bugün Grundig:Ingiliz ve Türk ise AEG belcika ise Mercedes : Arabin sa citibank ta arabinsa Amerika krizdese Almanya Fransa Belcika Hollanda vs. krizdeyse daha dün Generalin biraktigi TÜRKIYE süper olsun? almanya da okula ac giden cocuk var birader,ac emekli var,dilenciler cirit atiyor,bankalar batiyor........... EN IYI GIDEN Türkiye ydi! tas uzaktan gelmez, biz bize comak sokariz.


semih çakar IP: 88.236.131.xxx Tarih : 20.03.2008 15:25:52

yani siz diyosunuski halk sussun yahu bu araştırmaları eleştirileri yıllarca bu memleketi sömüren yolsuzlukların ve haksızlıkların tavan yaptığı yani(o eleştirmediniz destek verdiniz insanlar zamanında niye üzerine gidilmedi yahu insaf ssk yolsuzlu üniversitelerdeki yolsuzluk vs.vs.memleketin bin türlü sorunları varken ve bu sorunları aşmaya yardımcı olmak varken siz kişisel egolarınızı tatmin etmeye çalışıyorsunuz ...sizin işiniz lafla olur ama icraat malesef biraz vicdan muhasebesi yapın tabi varsa..saygılar


marasli IP: 88.238.32.xxx Tarih : 19.03.2008 15:21:52

peki bu yazının yazarına sormak istiyorum biz hangi hukukçulara güvenelim de susalım hukuku siyasete alet edip belli bir ideolojinin bağnazlığını yapan hukukçulara mı toplum hayatın da dinin her türlü tezahürünü laiklik karşıtı fiil kabul eden hukukçulara mı yüzbimlerce gencimizi ya üniversite kapısında bekleten ya da başını zorla açtırıp piskolojisini bozan hukukçulara mı bütün bir avrupanın ve dünyanın ayıpladığı davayı açan hukukçulara mı laikliği kişilerin hayat tarzını biçimlendirme bireylerin en temel özgürlüklerini bile kısıtlamak için amacından saptıran hukuçulara mı bundan önceki 4 cumhurbaşkanı öyle seçilmesine rağmen 367 şartı lehine oy kullanan hukuçulara mı halkın yarısının oy verip seçtiği 3 vatan evladını hunharca katleden darbecilere övgüler sıralayan hukukçulara mı pekihalkın seçtiği cumhurbaşkanına suikast iması yapan emekli hukukçulara mı birkaç soruda bu yazıyı yazanlar hakkındaşemdinli davasında işini yapan savcıyı basın yoluyla linç eden siz değilmiydiniz yücel aşkın davasında hakimlere tehditler savuran siz değilmiydiniz daha birçok örnek var ama yoruldum yazmaktan şimdi çıkmış dava devam ediyor herkes sussun diyorsunuz bumu sizin adalet anlayışınız türkiye siz istesenizde istemesenizde demokratik bir ülke olacaktır herkes buna inansın vesselam(şimdi yazımın sonundaki kelime için bana da kapatma davası açarlarmı merak etmiyor değilim)


HÜSEYİN AYDIN IP: 85.104.15.xxx Tarih : 20.03.2008 21:22:47

Öncelikle belirteyim memlekete ukutularak adam olmuş ve hizmet vermeye çalışan bir ağrılı bireyim.Yahu kardeşim ben anlamıyorum bu haberleri...bu memlketin düşmanımısınız dostumu yoksa beyniniz bu hadiselere anlayacak kapasitede değil mi.Ortada bariz bir şekilde halkın nerdeyse %50 oyunu alıp iktidar olmuş parti.bu yargıtay meselesi ak partiye mi yoksa türkiyenin asıl sahibi olan bu %50 lik kesimemi kime kimin ülkesinde ne diyorsunuz,yada ne yapmaya çalışıyorsunuz.bu resmen  bu memleketin asıl sahibi olan evlatlarına yapılan bir haksızlık, hukuksuzluk... Ama asıl içimi yakan ise bunca vatan haini insanlara bir kaç ağrılının ki ben onlara ancak ağrının adını lekeliyor derim, destek vermesi ve bunlar uğrunda memlekete tamammen zararı dokunacak bir haber yayın organizesi yapmalarıdır.Şimdi bir ağrılı memleketin bireyi olarak rica ediyorum ki lütfen aklınızı başınıza alın ne dolapların döndüğünü fark edin artık...Yahu Vatan elden gidiyor.bari siz bu dolaplara alet olmayın kardeşlerim, hemşehrilerim, canlarım, kanlarım, yoldaşlarım, topraklarım....(KENDİ MEMLEKETİMİZ İÇİN HİÇ OLMASA)


kiraz IP: 163.156.240.xxx Tarih : 20.03.2008 17:39:14

duygu hanim benim gericiler dedigim kesim anca teknolojiyi kabul etmeyenler, dunyada ilerlemeyeni kabul etmeyenler ilimi kabul etmeyenlerdir. bir insan dini gorevlerini yapiyor olmasi ona damgasini vurmamiz degildir.bugun avrupada halk ve cogu milletvekilleri kilisiye giderler ayinlerini yaparlar ama hicbirzaman dinlerine bagli veya gerici demez.burda dini kisimdaki ailelerinde cocuklari istedigi universiteye istedigi sekilde girebiliyorlar.ve sadece hristiyan degil kapali musluman kizlaridqa okuyor,doktorluk avkatlik hemsirelik her alanda is alabiliyorlar. insanlardan saygi bekliyorsak once saygi duymasini ogrenelim. hemen. kimseyi senin basin ortulu onun icin yobazsin gerisin diyemeyiz.nasil onlarda sana veya bana sizinki acik,yeri geldiginde pantolonda giyiyorsunuz,minide giyiyorsunuz ikinizde o...... sunuz diyemiycegi gibi.en guzel yonetim artik ataturk sunu dedi ataturk bunu dedi diye herseyi ataturke mal etmeden insanlarin inanclarini yasayabilcegi.sayida azda olsa kizlarimizin okuyup biryerlere gelebilmeleri.bu insanlara uzaydan dusmus gibi degilde turkiyenin bir gercegi oldugunu kabullendigimizde belki o zaman biraz ilerleriz. saygilar.


Erdal SEVİM IP: 212.156.198.xxx Tarih : 19.03.2008 00:56:40

AKP'liler merak etmesinler, imzaladıkları antlaşma ile T.C'nin mahkemelerinde (ki anayasa mahkemesi) kaybetseler bile abd ve ab mahkemelerinde kazanarak cumhuriyeti oymaya ve listede adım varsa ne mutlu demeye devam edebilirler. bunun adı çamur at izi kalsın değildir. bunu bizzat T.C baş savcısının hazırladığı bir idda namedir. geçmişte kapatma davası açılan bir parti içinde yalan söylüyorlar halkın hür iradesini saymıyorlar demişlerdi, ama o partiden ayrılan kişilerin kurduğu ve şimdi kapatılma davası ile karşı karşıya olan aynı zihniyetin bir başka kanadı olmadığını nasıl inkar ediyorsunuz, eskiden iran devriminden TÜRKİYE'ye kaçanların söylediklerini hatırlarsak herşey yavaş yavaş gelişti sokaklarda karanfil dağıtmayla başladı ve bir sabah kalktık iranda devrim oldu kelimesi olmamışmıydı.ve kiraz rumuzu ile yazı yazan arkadaşada bir dip not düşmeyide kendi düşünceme göre bir görev biliyorum, bir kere şu türkiye cumhuriyetinde yaşayanların yüzde 99'u müslüman yalanından kendinizi arındırın artık. T.C'nin müslüman olmayan ve sayıları azımsanmayacak şekilde olan vatandaşları vardır.ve okadar övdügünüz bu hükümet bundan önceki hükümetlerin karşı çıktığı bir maddeye kazan kazan adı altında bu müslüman olmayan bazı vatandaşlarımız için önemli olan(ki sadece türkiyede yaşanlar için değil yurt dışında yaşanlar içinde önemli olan)HEYBELİADA RUHBAN OKULU'nu açmaya kılıf aramıyorlarmı? o zaman T.C'nin yüzde 99'u müslümandır demeyin. diyorsunuz ki saksı toprağı bile vermem. ama bu hükümet neleri verdi. eğer sizden önceki hüseyin beyin yazısını okursanız, çevre mühendisleri odası ist.şub. dergisinden alıntıdır değil saksı neler verilmiş neler olduğunu göreceksiniz.( orada yazmayan artvin borçkadaki madenlerinde ingilterede kurulu bir rum şirketine satıldığınıda ben buradan ki gazetelerin yazdığı ararsanız bulabilirsiniz yazmış olayım) siz bir hukukçusunuz (yazınızda öyle diyorsunuz) T.C'nin anayasasında laiklik vardır. anayasada değişemiyecek 5 maddeden birisi, laikligin nedemek oldugunu dinle devlet işlerinin birbirinden ayrı olduğunu siyasi partilerin dini temsil edemiyecegini sizde bilirsiniz vede hukukun dışına çıkılamayacağınıda. hukukun yap boz tahtası olmadığınıda.halkımıza özgürlüklerini vereceğiz diyorsunuz, türkiyede yaşayan alevi yurttaşların haklarını neden vermekten aciz kalıyorsunuz. cem evlerini ibadethaneden saymıyorsunuz, zorunlu din derslerini mahkemeler kaldırma kararı aldığı halde okullarda zorunlu ders halinde okutulmaya devam ettiriyorsunuz. daha ne diyeyim size. ha madem savcısınız hazırlanın burada kaybedilen davanın ab uzantısında akp hükümetine yardımcı olabilirsiniz


El salud IP: 88.236.130.xxx Tarih : 18.03.2008 14:10:51

Son 6 yılda daha fakirleşen ve daha işsizleşen Türkiye'de hükümetçe özelleştirme adı altında satılan tesis ve yerleri alan yabancı şirketlerin ülkelerinin bayraklarını haritamız üzerine yerleştirdiğinizde, önümüze sevr sonrası işgale uğramış Anadolu haritasından farklı bir tablo çıkmıyor. Cumhuriyet tarihimize bir bakın. Kurtuluş savaşımızı başlatan kahramanlarımıza "bunlar padişahımıza ve islama savaş açtılar" diye camilerden kurşun sıkılmıştı. Şimdi bağırıp çağıranların amaçları belli, geçmişte aynı nedenle defalarca kapatılan partilerin yöneticileriydiler. Önemli olan Türk halkının gerçeği görmesi. "Tarihini öğrenemeyen atalarının kemiklerini sızlatarak onu tekrar yazmak zorunda kalır."


duygu IP: 88.240.50.xxx Tarih : 21.03.2008 10:58:08

İSMAİL KAHRAMAN BEY SİZİ AYAKTA ALKIŞLIYORUM!!! VE KİRAZ HANIM BİR İNSAN CUMHURİYET KARŞITIYSA O GERİCİDİR BAŞKA Bİ ADI YOKTUR BU BİRİNCİSİ İKİNCİSİ KIZLARIMIZIN OKUMASINDAKİ TEK VE ENBÜYÜK ENGEL TÜRBAN DEĞİL,KIZLARIMIZIN OKUMASINI BU KADAR SAVUNUYORSANIZ İLKÖĞRETİME BİLE GİDEMEYEN OKUMA YAZMASI DAHİ OLMAYAN KIZLARIMIZDAN KADINLARIMIZDAN BAHSEDİN BİRAZ,ŞU ANDA TÜRKİYEDE TÜRBANLI KIZLAR OKUYAMIYORSA DİNİ GEREKLERİNİ YERİNE GETİRME ADI ALTINDA BAŞKA CUMHURİYET VE LAİKLİK KARŞITI EYLEMLERDE BULUNDUKLARI İÇİN OKUYAMIYORLAR TERCİHLERİ DOĞRULTUSUNDA YANİ PEKİ SİZE SORUYORUM KİRAZ HANIM DİĞER OKUYAMAYAN KIZLARIMIZ KİMİN TERCİHLERİ YÜZÜNDEN OKUYAMIYORLAR YA DA HANGİ EKSİKLİKTEN KENDİ TERCİHLERİNİ Mİ YAŞIYORLAR, YAŞADIKLARI HAYAT KENDİ TERCİHLERİ OLMAYAN,YAŞADIKLARI OLAYLAR TERCİHLERİNİN SONUCU OLMAYAN KIZLARIMIZ NEDEN OKUYAMIYOR SUÇLARI NE SİZ BİR İDEOLOJİ UĞRUNA ORTALIĞI BU DENLİ KARIŞTIRAN TÜRBANLILARIN HAKLARINI BU KADAR CANLA BAŞLA SAVUNURKEN GERÇEKTE OKUMAYA EN ÇOK İHTİYAÇ DUYAN GÜNAHSIZ KIZLARIMIZ İÇİN NE YAPIYORSUNUZ ACABA MERAK ETTİM????


kiraz hanım IP: 163.156.240.xxx Tarih : 17.03.2008 14:12:50

hakikaten turkiye bir hukuk devleti olupta hukuku konusturursa o zaman anca susulur.yoksa boyle hukukcu ayaklarina yatipta,gereksiz yargilarla ugrascaksa yargitay susmanin ne alemi varki.dunyaya rezil olduk.boyle hukuk devleti olmaz ne insanlarin din ozgurlugu var,ne okuma ozgurlugu var kilik kiyafetinden dolayi.afedersiniz ama dunya bize .......  guluyorlar.


murat IP: 78.162.224.xxx Tarih : 17.03.2008 20:42:26

ne hukuku be. kargalar güler bu lafa. bal gibi adamlar siyasi hedefleri doğrultusunda yargıyı kullanıyorlar. hala biri aman susun hukukun üstünlüğü falan filan diyorsa bu kişi ya çok saf yada çok kurnaz. bu yazıyı yazan kişi şemdinli davasında başına gelmeyen kalmayan savcıyıda böyle içtenlikle savunabildimi acaba? olay nedir biliyormusunuz. bir terazide iki güç birbirini tartmaya çalışıyor. bir yanda bürokrasi ve onu elinde bulunduran azınlık diğer yanda sadece verdiği oyla demokratik hakkını kullanan büyük halk kitlesi.


DUYGU IP: 88.243.212.xxx Tarih : 19.03.2008 12:19:16

EY TÜRK GENÇLİĞİ BİRİNCİ VAZİFEN,TÜRK İSTİKLALİNİ TÜRK CUMHURİYETİNİ İLELEBET MUHAFAZA VE MÜDAFAA ETMEKTİR.MEVCUDİYETİNİN VE İSTİKBALİNİN YEGANE TEMELİ BUDUR.BU TEMEL SENİN EN KIYMETLİ HAZİNENDİR.İSTİKBALDE DAHİ SENİ BU HAZİNEDEN MAHRUM ETMEK İSTEYECEK DAHİLİ VE HARİCİ BEDHAHLARIN OLACAKTIR.BİRGÜN İSTİKLAL VE CUMHURİYETİNİ MÜDAFAA MECBURİYETİNE DÜŞERSEN VAZİFEYE ATILMAK İÇİN İÇİNDE BULUNDUĞUN VAZİYETİN İMKAN VE ŞERAİTİNİ DÜŞÜNMEYECEKSİN!!BU İMKAN VE ŞERAİT ÇOK NAMÜSAİT BİR MAHİYETTE TEZAHÜR EDEBİLİR.İSTİKLAL VE CUMHURİYETİNE KASTEDECEK DÜŞMANLAR BÜTÜN DÜNYADA EMSALİ GÖRÜLMEMİŞ BİR GALİBİYETİN MÜMESSİLİ OLABİLİRLER.CEBREN VE HİLE İLE AZİZ VATANIN BÜTÜN KALELERİ ZAPTEDİLMİŞ BÜTÜN TERSHANELERİNE GİRİLMİŞ BÜTÜN ORDULARI DAĞITILMIŞ VE MEMLEKETİN HERKÖŞESİ BİLFİİL İŞGAL EDİLMİŞ OLABİLİR.BÜTÜN BU ŞERAİTTEN DAHA ELİM VE DAHA VEHİM OLMAK ÜZERE MEMLEKETİN DAHİLİNDE İKTİDARA SAHİP OLANLAR GAFLET VE DALALET VE HATTA HIYANET İÇİNDE BULUNABİLİRLER.HATTA BU İKTİDAR SAHİPLERİ ŞAHSİ MENFAATLERİNİ MÜSTEVLİLERİN SİYASİ EMELLERİYLE TEVHİT EDEBİLİRLER.MİLLET FAKR-U ZARURET İÇİNDE HARAP VE BİTAP DÜŞMÜŞ OLABİLİR. EY TÜRK İSTİKBALİNİN EVLADI! İŞTE BU AHVAL VE ŞERAİT İÇİNDE DAHİ VAZİFEN TÜRK İSTİKLAL VE CUMHURİYETİNİ KURTARMAKTADIR.MUHTAÇ OLDUĞUN KUDRET DAMARLARINDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR. EVET DAMARLARINDA BU ASİL KANI TAŞIYAN BÜTÜN TÜRK GENÇLERİNİ CUMHURİYETİ KORUMAYA VE YÜCELTMEYE DAVET EDİYORUM.. "GENÇLER CUMHURİYETİ BİZ KURDUK ONU YÜKSELTECEK SÜRDÜRECEK SİZLERSİNİZ" "BENİM NAÇİZ VÜCUDUM BİRGÜN ELBET TOPRAK OLACAKTIR.ANCAK TÜRKİYE CUMHURİYETİ İLELEBET PAYİDAR KALACAKTIR" "Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan, halkını esir eden, içerdeki cephenin suskunluğudur." "Uluslar, egemenliklerini geçici bile olsa, bırakacağı meclislere dahi gereğinden fazla inanmamalı ve güvenmemelidir. Çünkü meclisler bile despotluk yapabilir ve bu despotluk bireysel despotluktan daha tehlikeli olabilir. Meclislerin öyle kararları olabilir ki, bu kararlar ulusun yaşamına giderilmesi olanaklı olmayan zararlar verebilir." "Büyük dinimiz çalışmayanın insanlıkla hiç ilgisi olmadığını bildiriyor. Bazı kimseler çağdaş olmayı kâfir olmak sayıyorlar. Asıl küfür onların bu zannıdır. Bu yanlış tefsiri yapanların maksadı İslâmların kâfirlere esir olmasını istemek değil de nedir? Her sarıklıyı hoca sanmayın, hoca olmak sarıkla değil, dimağladır" "Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır" "Adalet gücü bağımsız olmayan bir milletin, devlet halinde varlığı kabul olunamaz" MUSTAFA KEMAL ATATÜRK


Remzi CANGÜVEN IP: 85.110.3.xxx Tarih : 17.03.2008 21:34:09

YORUMCULARDAN SAYIN KİRAZ HANIMEFENDİ.ÖNCE İNTERNETTE YAYINLANAN 162 SAYFA İDDİANAME'Yİ OKUMANIZI VE ONDAN SONRA YORUM YAZMANIZI SİZE TAVSİYE EDERİM+İDDİANAME'NİN DELİLLERİ 17 KLASÖR.BEN 6 SENELİK MÜSLÜMAN DEĞİLİM.BENİM DEDEMİN,DEDESİNİN DEDESİ DE MÜSLÜMANDI.SİYASİ PARTİLERİN HİÇ BİRİ İSLAM DİNİNİ YASA GEREĞİ TEMSİL EDEMEZLER,İSTİSMAR EDEMEZLER.ETNİK KÖKENE DAYALI YİNE YASA GEREĞİ MİLLİYETÇİLİK YAPAMAZLAR.AMA İSTİSMARLAR YAPILDI VE HALENDE YAPILIYOR.ANAYASANIN BELİRLİ MADDELERİ VAR.BUNLAR DEĞİŞTİRİLEMEZ VE DEĞİŞTİRİLMESİ İÇİN TEKLİF DAHİ VERİLEMEZ.BUNLARI BEN DEMİYORUM.ANAYASA DİYOR.DEMOKRASİ GEREĞİ SİYASİ PARTİLERE İNSANLARIMIZ TERCİHLERİNİ YAPARAK OY VERİYORLAR VE VERDİLER.YASAL ÇERÇEVE İÇERİSİNDE SİYASİ PARTİLER ÜLKENİN ZENGİNLİĞİDİR.ÜLKEDE YAPILACAK ÇOK ÖNEMLİ İŞLERDEN BİRİ DE İŞSİZE İŞ VE AŞ VEREBİLMEKTİR.BEN İLKELİ VE KURALCI BİR KİŞİLİĞE SAHİPİM.KURALLARIMDAN,İLKELERİMDEN KİMSEYE TAVİZ VEREMEM.KİŞİLERİN İLKELERİ VE KURALLARI OLDUĞU GİBİ DEVLETLERİNDE İLKELERİ VE KURALLARI VARDIR.YASALARA AYKIRILIK VARSA YARGI OLAYA MÜDAHALE EDER VE YAPILMASI GEREKENİ YAPAR.BAĞIMSIZ YARGININ İŞİ BU.SİZİN YARGITAY BAŞSAVCISINA HUKUKSUZ BİR İŞ YAPILMIŞ VE YAPMIŞ GİBİ HUKUKU HAFİFE ALMANIZI KUSURA KALMAYIN CEHALET OLARAK ALGILADIM.AKP'Lİ OLABİLİRSİNİZ?BUNA SAYGI DUYARIM.DUYGUSALLIK İNSANLARA ZARAR VERİR.İNSANLAR KENDİ,KENDİLERİNE ÖZ ELEŞTİRİ YAPSALAR BEN NEREDE HATA YAPTIM DESELER DAHA SAĞLIKLI OLUR DÜŞÜNCESİNDEYİM.BUNA İNANIN İDDİANAME'DE ADI GEÇENLERDEN SAYIN BAŞBAKAN DAHİL AKP'Lİ SAYIN MİLLETVEKİLLERİNİN ÇOK KÜÇÜK YAŞLARDAN İTİBAREN ŞERİAT ÖZLEMLERİYLE BÜYÜDÜKLERİNE DAİR MAKUL ŞÜPHELERİM VAR.YAPILANLAR TAKKİYE.ATATÜRK'ÜN KURDUĞU TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİNİN BEKÇİSİ OLAN BİZLERİN DAİMA DUYARLI VE UYANIK OLUNMASI GEREKİYOR.ÜLKEYE SALDIRILAR HEM DIŞTAN,HEM DE İÇTEN O KADAR ÇOK YÖNLÜ Kİ SAF OLUP ÇOCUK GİBİ BİR ŞEKERE KANMAYALIM.ZOR KAZANIM OLAN CUMHURİYETE SAHİP ÇIKIP KIYMETİNİ BİLELİM.GEÇMİŞTE İRAN'DA YAŞANANLARIN BİR BENZERİ ÜLKEMİZDE YAŞANIYOR.HUMEYNİ FRANSA'DAN İRAN'I YÖNETTİ VE OLAYLARA HOŞGÖRÜ İLE BAKILDIĞINDAN ŞAH'I YIKAN HUMEYNİ İRAN'A GELDİ VE İRAN İSLAM CUMHURİYETİNİ KURDU.YAŞASIN CUMHURİYET. MUSTAFA KEMAL'LER ÖLMEZ.YAŞASIN BAĞIMSIZ TÜRKİYE.YAŞASIN ADALET.SAYGILARIMLA


BARBAROS IP: 81.213.146.xxx Tarih : 18.03.2008 12:21:59

HEPİNİZİN YORUMLARINA SAYGI GÖSTERİYORUM AMA UNUTMAYIN BU ÜLKEDE KİMSENİN DONKİŞOTLUK YAPARAK YEL DEĞİRMENLERİNE KARŞI SAVAŞMASI, KİMSEYE FAYDA VERMEZ AKPARTİ GERÇEĞİNİ VE MİLLİ İRADEYİ GÖRMEZDEN GELMEK KÖRLÜKTÜR.


Zülküf YILDIRIM IP: 78.111.53.xxx Tarih : 18.03.2008 13:05:07

aniyamiyorum bu turkiyeye bu hale nasil getirdiler.birileri kendince bi oyun kuruyo ve bu oyunda amac meyve veren agaci taslamak eee suclanan herkesin savunma hakki vardir dimi gercekten suclu dahi olsa...(ki oyle bi durum yok suanda)bu habere gelelim bunu yazan hic dusunmemismi herkes konusuyoda ben bu haberi yazinca ne yapiyorum konusmuyorumda sadece yaziyomuyum !!!! bu kadarda olmaz ya boyle fikirler sayesinde bu hallere geldik Ataturkun adini kullanarak onun ilkelerini kullanara kendilerini Ataturkcu olarak tanitanlarin maskeleri dusuyo aslinda dusunuyorum acaba O simdi bu zamanda yasamis olsaydi neler soylerdi?yaziklar olsun be turk gencligi olarak bole anti demokrasi dusuncelere karsi olan hakkimiz asla helal etmicez bakalim asil buyuk adalet Kur'an adaleti karsisinda ne cevap verceksiniz ordaki yargiclar savcilar kimsenin tarafinda deil gercekten tarafsizlardir suphesiz .....


vişne IP: 85.107.11.xxx Tarih : 18.03.2008 17:19:58

bazı yorumlarda açıkca saçmalayan insanlara hitaben siz kim oluyorsunuz da benim dinimi sorğulayabiliyorsunuz bi bez parçası ile mi müslüman olunuyo dinimizi kullanarak kendi pisliklerini hatalarınızı örtemezsiniz zaten akp ve yandaşlarının politikası bu her pisliklerini hatalarını eğitim seviyesi düşük halkımızın dini ve manevi duygularını kullanarak örtbas ediyorlar böyle bi günde çanakkalede şehit olan yüzbinlerce şehitimizi rahmet içinde anmak yerine türbanı ağızlarına sakız yapıyolar ayrıca türbanı dini bi simge değil siyasi bi simge olarak gördüğünüzde aşikar ve artık akp nin susma vakti gelmiştir T.C hükümetinin varolabilmesi için akp susması gerekmektedir yoksa yaptıkları malum bi gecede çıkardıkları yasalar bellli sabah bi kalkmışız abd bağlı bi eyalet olmuşuz mazallah Allahım bizi tayyib ve onun kuyruklarından korusun akp ampülünün patlama günü gelmiştir vatana millete hayırlı olsun...


duygu IP: 88.243.212.xxx Tarih : 19.03.2008 11:46:55

yani BARBAROS arkadaşım ve diğer halk iradesinden bahseden arkadaşlarım demek istiyorsunuz ki halk iradesi şeriat istiyorsa şeriat gelsin yarın öbürgün halk iradesi örneğin hristiyanlaşırsa o zaman da öyle yaparız başka zaman da yahudi halk irademiz olursa bu sefer de ona uyarız birgün gelir halk iradesi vatan hainlerinden oluşur vatanı satmak başka bir ülke himayesine girmek isterse onu da yaparız kimin atına binersek onun kılıcını kuşanırız karaktersiz şerefsiz prensipsiz bi ülke olarak devam ederiz varlığımıza öyle mi..şu an milli irade cumhuriyeti laikliği hukuk devletini yani anayasanın değişmez maddelerini reddediyor istemiyor bülent arınç bağıra bağıra laik değilim diyor ki laiklik bir din ya da düşünce değil yönetim şekli cumhuriyetin desteğidir yani cumhuriyeti reddediyor aslında,o zaman yıkalım gitsin cumhuriyeti ne dersiniz?? ne de olsa halk iradesi yaşam standartlarını cumhuriyete borçlu olduğunun farkında bile olmayan cumhuriyet karşıtlarından oluşuyor eeee halk iradesi dedik mi akan sular durur söz konusu cumhuriyet ve ülke bütünlüğü bile olsa halk iradesi daha önemli yargı da sussun ATATÜRKÇÜLER DE SUSSUN HERKES SUSSUN RTE KONUŞSUN ŞEYHÜLİSLAM Bİ YERDE O KONUŞSUN HATTA FETVA VERSİN BİZ DİN DEVLETİYİZ ÇÜNKÜ


sevda Aydın IP: 85.99.41.xxx Tarih : 28.03.2008 11:40:02

ben gerçekten devlet büyüklerini anlamıyorum seçimlerden önce herşeyin çözüleceğini bize vaad ediyorlar ben hem başörtülüyüm hem imam hatipli katsayı mağduru başörtü mağduru beni duyan yok beni adam yerine koyan yok biz neden bağırmadık dinimiz elden gidiyor diye açtık başımızı öyle girdik sınıflara ne piskolojik sorunlarla hem haydi kızlar okula hem sen başörtülüsün dur sen imam hatiplisin dur yok öyle yağma bu ülkede yaşıyorsak herşeyde bizim de hakkımız var .şimdi ak parti bunlara çözüm getirdi diye neden telaşlandınız.bu ülkede yaşayan insanların oylarıyla iktidare tek başına gelen bir parti hakkında dava açmak aptalca resmen seçmenleri yok saydılar ve üstüne üstlük bütün dünyaya rezil olduk adaletin adaletsiziliği budur işte .sayın lütfullah çetin bey son model bir başkan varsa tanıdığınız buyursun o da çıksın ortaya görelim kaç kilometre hız yapacak .hukuk olsaydı ben de okuyabilirdim bende istediğim bir mesleğe atanabilirdim adalet şimdi mi lazım sadece nerde benim geleceğim ak partiyi suçlayanlar bana cevap versin ben ülkemi ve emin olun ki bir imam hatipli olarak mustafa kemali çok seviyorum .inşallah rabbim sonumuzu hayır etsin haksızlıklar son bulsun artık


mehmet yıldırım IP: 88.247.55.xxx Tarih : 19.03.2008 09:20:03

Demokrasiyi tanımıyanlara bugün demokrasi lazım oldu. Ekonomi batma noktasına gelmişken böyle bir olayın cereyan etmesi Akp nin ekmeğine yağ sürmekten başka bir unsur olamaz. Bu insanların mağduru oynamayı çok seven zihniyet olduğunu artık sağır sultan bile biliyor. Ben Türkiye Cumhuriyeti Devletinin Hukuk devleti olduğunu bilmekte ve inanmaktayım. Bu bakımdan suçları var yok anlamam. Lakin bunlara mafya babaları gibi konuşma hakkını kimse veremez. Devlet adama şamarı bi koyarsa tarih boyu kendilerine gelmezler. Benim inandığım hukuk devleti bu tür davrananlara şamarı vurmalıdır. Yoksa devlet mevlet kalmayacak. İnanıyorumki bu zavallı halkın bir gün gözü açılacaktır. mağdur olan halktır, Bunu bile göremiyoruz.


kiraz IP: 163.156.240.xxx Tarih : 18.03.2008 16:15:45

remzi bey benim yazima karsi verdiginiz cevabi okudum.siyasi partiler dini temsil edemez demissiniz.birde su acidan bakalim o zaman dini temsil etmesinler ama o memlekette yasayan insanlarin 100/99 muslumansa eger onlari temsil etmeleri gerekmezmi.ve insan ozgurlugunu temsil ediyorlar.ozgurluk demek sadece yemek,nefes almak degildir.laiklik demek dinsiz demek degildir.ataturk ilkelerindede insanlara esitlik ve insan haklarina saygi var.ataturk nerde yazmis basi kapali kizlarimiz okuyamaz yasaktir diye.nerde yazmis kadin haklarina karsi cikalim insanlari dinsiz yapalim diye.oyle bir sey olmus olsaydi bastan bu devletin ve milletin severek ve turleri urpererek dinledigimiz istiklal masrimiz kabul edilmezdi.sizden kiraz istiklal masrimizi bir kere daha dinleyin tumunu belki o zaman anlarsiniz bu kadar sehitleri neden vermisiz ne icin vermisiz.din vatan bayrak diyerek goguslerini gere gere bu insanlar sehit oldu bu topraklar ve bu din icin.sehitlerimize olan saygimizdan dolayi bari bu insanlara eziyet etmeyelim birakalim istediklerini giysinler. basi kapali diye kimseyi irdelemeyelim onlarda bu memleketin insanlari senin benim gibionlarda bizim analarimiz kizkardeslerimiz.biz boyle yaparsak onlara insanlar kendi memleketlerinde dinlerini yasayamazlarsa ne hayir bekliycez o zaman bu insanlardan ilerde.dunyanin hali malum allah etmesinki ilerde birsey oldugunda kim gitcek savasmaya vatan icin din icin.bir insanda din sevgisi ve hosgorusu yoksa o insandan memlekete hayir gelmez.ben ne akp liyim nede kapaliyim ama insanlarin ozgurlugunden yanayim.neden muslumanken avrupada kendi memleketlerinden daha rahat yasasinlar.neden onca doktorlar hemsireler avkatlar yurt disinda calissinlar orda faydali olsunlar.neden turkiyede calisma haklari olmasinki bu insanlarin.muhim olan gorev degilmidir ne farkederki kilik kiyafeti. ister basini ortsun isterse mini giysin yada cuval girsin.benim icin insanligi ve beyni onemlidir. yaptigi is onemlidir. dis gorunusu icin insanlari yargiladigimiz surece asla turkiye avrupali olmaz asla avrupaya alinmaz boyle insanlik haklarini cigneyerek bilhassa kendi vatandaslarina dini ozgurluklerini vermeden.ne yazikki ne musluman olup kendi dinimizi yasatiyoruz.nede hristiyan olupta insan ozgurluklerine din ozgurlugune saygi duyuyoruz.dilerim ilerde sadece avrupanin kotu yonlerini degil teknolojisini,yonetim seklini vede insan haklari ozgurlunude aliriz.ve boyle yazilari okudukca inanin cok uzuluyorum neden ve nasil bu hale geldik kimler bizi bu kadar dinsizlige goturdu veya itekledi.hicbir devlette dine bu kadar kin gormedim ben.burda yani ben ingilterede yasiyorum milletvekilleri incil uzerine yemin ederler goreve baslamadan bu her alanda gecerlidir yemin ecin.insanlar cogu zaman hac isareti yaparlar birsey yapcaklarinda. ama turkiyede birisi bunu yapsa hemen olay oluyor.neymis kuran ustune yeminmis. neymis doktorun basi kapaliymis.birakin bunlarla ugrasmayi artik .herkes kendi gorevini yapsin.yeterki turkiye icin birseyler yapalim.ve son zamanlarda turkiyeye disardan bakildiginda cok guzel degisiklikler var.bunu belki icerden gormuyor olabilirsiniz.ama avrupa bunu farkediyor. yurt disindan gelen vatandaslar bu calismalari gorebiliyor.niyet avrupalida turk diye bir halk oldugunu kabul etmeye basladi.avrupa gazeteleri turkiyenin gelismelerini ovgu ile yaziyorlar.uzun zamandir turkiye ve halki boyle bir gormemisti. parti turkiye ve halki icin calisiyor sadece cep doldurmuyor diyorlar.tabiki her partininde kendince sorunu olabilir.halk belki bazi konularda rahatsiz olabilir ama herseyin bir bedeli vardir.madem avrupalasmak istiyorsak bu bedelide oduycez. kendi halkimiza ozgurluklerini vericez. bastirmiycaz susturmuycaz ezmiycez halkimizi.ne kadarda disarda dogmus ve buyumus olsamda benim icin turkiye ve halki bambaskadir. asla bir saksi topragini bile kimseye vermem.bir kucuk nokta daha ekleyim biliyorum uzun yazdim basiniz agridi yarim yamalak turkcem ile. asla hukuku hafife almadim almamda bir hukukcu olarak.(savci)saygilar.


didem maskar IP: 88.236.10.xxx Tarih : 20.03.2008 15:46:23

bu nasıl bir bakıs acısı.artık gözlerinizi acın ve gercekleri görün.bu ülkeye zarar verenller sizin gibi iktidar partisine yani milletin sesine destek cıkmayan insanlar.ya hayırlı konusun yada ömür boyu susun.fatsaya yakısır bir sekilde davranın.susması gereken birileri varsa o da sizlersiniz bu yorumu yayınlamayı unutmayın.


kiraz IP: 163.156.240.xxx Tarih : 19.03.2008 14:32:57

duygu hanim ben hicbirzaman cok iyi bir derecede turkce konustugumu iddia etmedim.yazimi okursaniz anlarsiniz zaten.yurt disinda dogdum buyudum ve okudum dilim ingilizcedir. turkceyi evde kendim gelistirdim,pek iyi olmasada ayni zamanda fransizca,almanca ve polonyacada var. keske sende benim kadar yabanci dilleri gelistirebilsen bir dil bir insan demekmis. ne kadar dilini tam bilmesemde turkluk duygusu yetiyor bana. tabiki senin kadar iyi bir derecede konusamiycagimi insanlara dili iyi bilmiyor diye hakaret etme saygisizligindada bulunamiycagimi biliyorm.hic okumamis bile olsam her insanin kendince fikir ve dusunceleri vardir. insanlara biraz tolaransi davranmamiz lazim.olduklari gibi kabul etmemiz lazim.ve bir insani cehaletten kurtarmak icinde okutmamiz lazim kilik kiyafetleri icin evlere kapatmamiz olmaz.benim tek savundugum nokta budur.bugun akp gider yarin baskasi gelir. sonucta degisen ne var soylermisin.veya dunkuler ne degistirdiler.hangisi parselleyip satmadi. veya etrafina yedirmedi hangisi kardeslerine yigenlerine ihaleleri vermedi mersindeki tersaneleri yigenlerinin uzerine yapmadilar.eger gelecekte yapilmiycak diyorsan yaniliyorsun.itersen sana kitaplar oneriyim butun gelmis gecmisler hakkinda o zaman daha detayli ogrenmis olursun ben simdi burada siralarsam uzun olabilir.bos vaktin kalirsada mahir cayan,deniz gezmis ve corumlu yusuf aslan hakkindada birkac kitap oku turkiyeye baska acilardan bakmakta iyi olur.ayni fikri savunmasan bile .saygilar


duygu IP: 88.243.212.xxx Tarih : 19.03.2008 11:35:34

KİRAZ HANIMA CEVAP VEREN ARKADAŞLAR..kendisinin hukukçu olduğu falan yalandır kendisinin daha önceki yorumlarından ne kadar cahil biri olduğunu biliyorum ve eminim siz de inanmayın zaten yazılarından kelimelerinden kullandığı türkçeden eğitim seviyesi ortada..saygılar..


Remzi CANGÜVEN IP: 88.229.133.xxx Tarih : 20.03.2008 21:11:21

KİRAZ RUMUZLU HANIMEFENDİ.HABERE 4 ADET YORUM YAZMIŞINIZ.4 ADET YORUMUNUZ DA DUYGULARINIZLA YÜKLÜ.İNSANLARIN DÜŞÜNCELERİ ELBETDE FARKLI OLACAK.FARKLI DÜŞÜNCELER ÜLKENİN ZENGİNLİĞİDİR,FARKLI DÜŞÜNCELERE SAYGI DUYULMASI GEREKİR.SİZİN DUYGULARINIZI BEĞENMESEMDE SAYGI DUYUYORUM.ŞEKİLCİLİK,GÖRÜNTÜ BENİM İÇİN ÖLÇÜ DEĞİLDİR.SİZİN İÇİN ÖLÇÜ OLABİLİR.AYİNESİ İŞTİR KİŞİNİN SÖZLERİNE BAKILMAZ SÖZÜ ZİYA PAŞAYA AİTTİR.KİM NE ANLATIRSA ANLATSIN,MASUM ROLLERİ,MAĞDURİYET EDEBİYATI YAPILIRSA YAPILSIN!FARKETMEZ.YAPILAN TESBİT:ŞERİAT ÖZLEMİ VE BELİRLİ KİŞİLER ÇOK KÜÇÜK YAŞTA CUMHURİYETE KARŞI KİN VE NEFRETLE BÜYÜTÜLMÜŞLER VE CUMHURİYETİ YIKMAK İÇİN UĞRAŞ VERİYORLAR.BU OLAY AÇIK VE NET.YAPILANLARA KARŞI CUMHURİYETİN YASALARI,ANAYASA UYGULANIYOR.OLAYIN ÖZETİ REJİM.ÖNCEKİ YORUMUNUZDA HUKUKÇU OLDUĞUNUZU,SAVCI OLDUĞUNUZU YAZMIŞTINIZ VE BEN AÇIK ÇA SÖYLÜYORUM HUKUKÇU OLSANIZ BU ŞEKİLDE YORUM YAZMAZSINIZ?SAYIN YORUMCULARDAN HÜSEYİN BEYEFENDİNİN YORUMU HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?SİZLER PARASIZLIĞIN,YOSULLUĞUN,FAKİRLİĞİN NE DEMEK OLDUĞUNU BİLİRMİSİNİZ? VE YA YAŞADINIZ MI?ÜLKEDE İŞ SAHALARI,FABRİKALAR YABANCILARA SATILDI.YENİ İŞ SAHALARI VE FABRİKALAR AÇILMIYOR VE İKTİDAR SADAKA EKONOMİSİ UYGULUYOR?BİR ÇUVAL KÖMÜR,UN VE BİR TENEKE YAĞ İLE YİYECEK GIDA MADDELERİ DAĞITARAK,VEREREK FAKİR İNSANLARIMIZA ASLINDA KÖTÜLÜK EDİYOR.OYSA O İNSANLARIMIZA İŞ KARŞILIĞI AŞ VERMİYOR.KENDİNE BAĞIMLI YAPIYOR. TÜRBANA TAKILIP KALMIŞSINIZ VE HALEN ORADASINIZ?YAŞADIĞINIZ ÜLKEDE YASALARA AYKIRI DAVRANABİLİRMİSİNİZ?DAVRANAMAZSINIZ? YASALAR İNSANLAR İÇİN YAPILMIŞTIR.SAYGILARIMLA


ilknur canan IP: 193.255.88.xxx Tarih : 20.03.2008 15:01:30

AK partiyi kapatmak demek milletin iradesini hiçe saymak demektir. AK parti tek başına başa geçmedi. onun arkasında onu destekleyen insanların olduğunu unutmasınlar. tabi kendi hakkını savunmak AK partinin en doğal hakkı. meyve veren ağaç taşlanır...


İBRAHİM KARADAĞ IP: 212.175.112.xxx Tarih : 19.03.2008 08:24:56

bir çok insan gördüm kendisini bilen; birçok insan gördüm kendisini kaybeden DTP ülkemizde dağa çıkanları savunuyor ülkemizden tık yok hiç birşey söylenmiyor ama bir başbakan baş örtüsünü serbest yapıyor buna herkes kızıyor başbakan cuma namazına gidiyor herkes kızıyor bumu laiklik bumu Türk devleti bu nasıl millet ülkemizi oyunlara getirmeye çalışanların oyununu bozmak gerekirken biz kendi içimizde kendimizi yiyip bitiriyoruz çanakkale savaşında şehit olan insanlarımız vatan için öldüler ama siiizzzzzzzz  ne! .. için dövüşüyorsunuz yazık yazıkki onlar vatan için ölrüler sizin gibi insanlara bıraktılar enbüyük mirası ama siz kıymetini bilmediniz ve bilmeyeceksiniz lütfen birleşip kendimizi tanıyalım kim olduğumuzu bilelim baş örtüsünü kaldırmak laiklikmi laiklik se buyrun kaldırın bir daha müslümün ülkesiyiz demeyin sakın sakın.....,


elif IP: 88.234.15.xxx Tarih : 3.04.2008 15:56:24

ben bu olaydan gurur degıl huzun duyuyorum ve ofke nıcınmı bence mılletımız hala suru pskolojısınde anlık heveslerde soruyorum eyyy turk mılletı neden dtp kapatılamıyoda akp neden dıye sorarlar ben bılıyorum ama içimde kalsın istiyorum ve yapılan yanlışın anlasılması için yarım asrın gecmesi gerektiini düşünüyorun tıpkı adnan mendesin olayı gibi çok gec olacak boyle ılerleme boyle özgürlük olmaz ben kapalı olrak bu ülkede yaşıyamıcak sam benım dedem gazi olmuş unvan almış kimin umrunda dimi ikinci sınıf vatandaş degilim beeeeeeeeeeen sesimi duyan vaaaarmı eyy türk milleti saygılarla


Lütfullah Çetin IP: 192.229.17.xxx Tarih : 17.03.2008 13:37:09

Dünyanın en külüstür başbakanı tarafından idare edilen ülkemizin gelmiş olduğu nokta çok vahim ve içler acısı. En büyük umudumuz bu hengamenin çok yakın bir gelecekte son bulmasıdır.


Remzi CANGÜVEN IP: 88.228.239.xxx Tarih : 18.03.2008 18:49:18

EK YORUM;SAYIN KİRAZ HANIMEFENDİ UZUN,UZUN YAZMIŞ OLDUĞUN YORUMUNUZU OKUDUĞUMDA;YORUMUNUZUN DUYGULARLA YÜKLÜ OLDUĞU GERÇEĞİNİ GÖRDÜM.BEN YASAL OLMAYAN HER TÜRLÜ EYLEME KARŞIYIM.YASALARA DA SAYGILIYIM.YEMİN ETMENİN NE DEMEK OLDUĞUNU DİNİ İNANCIM GEREĞİ BİLİYORUM.TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİNİN BİZLER GERÇEK SAHİPLERİYİZ.KİMİN NE OLDUĞUNU ANCAK ALLAH BİLİR.BENİM %100 MÜSLÜMAN OLDUĞUMDAN EMİN OLUN.BENİM DEDEM DE,DEDEMİN DEDESİ DE MÜSLÜMANDI.BEN ALLAHI SEVERİM KİMSEYE KÖTÜLÜK YAPAMAM.KÖTÜLÜK YAPMAYA KALKTIĞIMDA DA VİCDANIM RAHATSIZ OLUR ALLAHTAN UTANIRIM.DEVLETİMİ SEVERİM VE GEREKİRSE VATANIM İÇİN CANIMI VERİRİM.YASA DIŞI EYLEMİM OLAMAZ OLDUĞUNDA DA DEVLETİME KARŞI MAHÇUP OLURUM.ÇOK ŞÜKÜR ŞİMDİYE KADAR UTANILACAK HİÇ BİR İŞ YAPMADIM.BU HALİ İLE DÜZGÜN BİR İNSANIM.BENİMLE İLGİLİ YORUMUNUZUN ÜSTTEN 2.YORUMU OKUDUĞUNUZDA MİLLİ DUYGULARINIZIN NE DİYECEĞİNİ MERAK EDİYORUM.SAYIN YORUMCU HÜSEYİN BEYİN YORUMUNU OKUDUĞUMDA TÜĞLERİM DİKEN,DİKEN OLDU.PARSEL,PARSEL YURDUMUN TOPRAKLARI,KURUMLARI YABANCILARA SATILDI.YARIN BİZİM ÇOCUKLARIMIZ BU YABANCILARIN KAPISINDA ASGARİ ÜCRETLE ÇALIŞACAKLAR.BURADA ÖNEMLİ OLAN NİYETTİR.SİZE VE TÜM İNSANIMIZA SAYGILARIMI SUNUYORUM


Mehmet UĞUR IP: 88.254.211.xxx Tarih : 19.03.2008 22:43:12

Yahu bunun adı siyasetse Türkiye Cumhuriyetinde bu Atatürk'den sonra ne hale geldi.Siyaset ne amaçla yapılıyor.Hepimiz çok iyi biliyoruz.A partisi B partisi hikaye herkes bir yol tutturup oy topluyor.Bunu AKP dini önüne alıp yapıyor.CHP laiklikliği, MHP milliyetçiliği vb.Hey millet uyuyoruz uyuyoruz.Hiç biri halkın işsizliğini,çaresizliğini düşünmüyor.Tüm partiler zengin dostu.Bunu en iyi bilen maliye bakanıdır.Lafın doğrusu Parasız adam gereksiz adam.Halkın genelide parasız olduğuna göre .... şimdi bizlerde kalkıp aman şu parti böyle aman şöyle geçin anam babam, milletin haline bakın onu düşünün malumların hepsinin tuzu kuru.


cinar karabulut IP: 78.162.222.xxx Tarih : 18.03.2008 16:41:19

Sayin Başbakan! Siz herkese dava açtınız, davaların çoğu rededildi. Siz iktidarı mevcut yasalar üzerinde yemin ettiniz. Mevcut yasaları yürütmüyorsunuz. Cumhuriyeti yıkmak için yasa çıkarıyorsunuz. Milli zenginliklerimizi sattınız. Borcu katladınız. Kendiniz köşeyi dündünüz; istediğiniz yerde vatan edinirsiniz. Düzen ve nizamı bozmaya devam ediyorsunuz. Suçunuz varsa işlem yapılır, suçunuz yoksa, dava rededilir. Zaten kıcıksın iyicene kıcık olmaya başladın. Sen küresel emperyalizme peşkeş çektiğini kendini görmüyormusun?


alper kökat IP: 88.234.134.xxx Tarih : 21.03.2008 16:48:37

başbakan kendi kafasına göre iş yapıyor kendi kafasına göre birşeyleri değiştiriyor şimdide liseyi karıştırdı kavgalar çıkarttı bence akp kapatılması gereken bir parti...


BARBAROS HAYREDDİN IP: 81.213.146.xxx Tarih : 2.04.2008 18:25:25

DUYGU arkadaşım. Yorumuznuzda bu milletin irade olarak yanlış bir fikri belirlediği zaman ne yapıcaz diyorsunuz. hıristiyanlık isterse ne yaparız yahudilik isterse ne yaparız diye soruyosunuz? Unutmayın ki bu millet binlerce yıllık tarihinde bahsettiğiniz din ve yönetim şekillerini bugüne kabullenmediyse bundan sonrada kabullenmez. Ama istediği, hak ettiği ve tercih ettiği şekildede yaşar. Bugüne kadar sadece islamiyet öncesi şamanizme inanmış daha sonrada sapıtmadan en güzel şekilde yüzyıllardırda islamiyeti yaşamış ve yaşatmış bir milletiz. Milletimizin kararlı iradesi sizi korkutmasın.