30
Mayıs
2024
Perşembe
ANASAYFA

TARİKATLARDAN AYAĞA SERVİS

Önce Kenthaber'de de yayınlanan ve Milliyet Gazetesi'nden alınmış şu haberi bir okuyalım...

İstanbul'da dini bir cemaate mensup oldukları ileri sürülen 9 kişilik grup, sırtlarında çanta, başlarında takkeyle yürüyerek Ankara'ya giderken, Bolu'da propaganda için girdikleri köy camisinden müftünün talimatıyla çıkarıldı.

Evet başları takkeli, ayakları şalvarlı bir grup tarikat mensubu, yürüyerek Ankara'ya giderken, yolda uğradıkları her camide bağlı oldukları tarikatın propagandasını yapıyor...

Bu Ankara'ya giden grup.

Ters yöne giden kimbilir kaç grup daha var.

Yani artık yeni taktikleri bu.

Merak etmeyin asla da vazgeçmeyecekler.

Önleri ne kadar kesilse, (Ya da 'kesilir' gibi yapılsa) yine bir yolunu bulacaklar.

Çünkü dünyada en kolay sömürme aracı 'din.'

Onlar bunu çok iyi biliyor.

Cumhuriyet'in kurucusu Yüce Önder Atatürk bunlarla boşuna uğraşmadı. Canını tehlikeye boş yere atmadı 'Tekke ve Zaviyeler Kanunu'nu çıkararak...

Ama şimdi öyle bir lider yok!

Görünen o ki, ne yazık ki, çok uzun bir süreçte de olmayacak.

Yani zemin müsait.

Ortalık toz duman.

Kurt puslu havayı sever.

Zaman tam 'av' zamanı.

Daha önce, hedef olmamak için, her gece başka bir mekanda toplanan tarikatlar, artık yollara döküldü, ayağa servis veriyor.

Yakında, kapınız çalınır ve "Yeni tebliğ var!" derlerse, hiç şaşırmayın..

Çünkü "demokrasi" yalanı adı altında bu günleri kendi ellerimizle inşaa ettik. Bunun bedelini bir gün nasıl olsa ödeyecektik.

İşte o gün bugündür. 

Kenthaber
Yayın Tarihi : 4 Temmuz 2008 Cuma 21:13:39
Güncelleme :4 Temmuz 2008 Cuma 21:54:16


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
orhan yalçın IP: 88.247.138.xxx Tarih : 7.07.2008 14:25:27

Bir alimin sözünle başlayayım diyor ki ..insan bilmediği şeyin düşmanı olurmuş ALLAH bu tür olayların gerçek niyetlerini bilmeyen müslüman kardeşlerimize hidayet nasip etsin İNŞALLAH bu kimseler çalışan fakat boş zamanlarını ALLAH ın rızası için harcayan insanlardır bu işi maddi menfaat için bir kaç kişi kullandı diye herkes aynı amacı güdecek diye birşey yok oradaki insanlar onları kötüleyenler için dua eder fakat onlara bazı kesimler beddua ederler şunu bilelim ve unutmayalım 'DÖNÜŞ YİNE ALLAH 'adır hakkını helal edin insan bazı değerleri olmadan yaşar ama ALLAH ainancı olmadan yaşayamaz insan nasıl yaşarsa öyle ölür ..... SELAM OLSUN ...


cahit kapaklikaya IP: 217.136.77.xxx Tarih : 7.07.2008 07:38:08

yahu beyler bu ankaraya yuruyenler baska bir inanca mensup olsalardi , elestirileriniz nasil olurdu cok merak edyorum , birakin bu cirkin yakistirmalari turkiye laik bir devlet, kimsenin bu devleti yikmaya gucu yetmez ,localardan yehovalardan ne haber adamlar kasaba koy demiyorlar hangi bir gun televizyon yada gazetelerde haber yaptiniz ? korkmayalim .


RAMAZAN YILDIRIM IP: 78.176.227.xxx Tarih : 10.07.2008 16:43:58

GOKAN ARKADAŞA AYNEN KATILIYORUM....ŞORTLAN GEZENLER VAR ONLARA NIYE BOYLE GEZİYOSUN DIYEN VARMI?DEMOKRASI KARŞİ GORUŞE SAYGİDIR.YOKSA DİKTA OLUR DİMİ...


hüseyin gedik IP: 88.241.142.xxx Tarih : 6.07.2008 22:35:57

arkadaşlar aşın artık bu kısır tartışmaları laiklik kıyafet demek değildir içinde kıyafet yasası var olsada laiklik farklı kavramlar içerir neden kıyafet yasası içine hapsetmek özgürlüğe karşi göstermek çabasındasınız anlayamıyorum. özünde LAİKLİK osmanlı döneminde halifelik ile dine dayalı dini önpilanda tutan yönetim tarzının ret edilerek batı sistemi CUMHURRİYET yasalarına dayalı yaşam tarzının benimsenmesi demek bu temeller üzerine kurulan cumhurriyetin koruma yürütme kılavuzu demektir. aşın artık bu kör dövüşünü sizlerden istenen DİN VE DEVLET İŞLERİNİ AYRİ TUTACAKSIN kardeşim hepsi bu. inan namazını kıl ibadetini yap sadece CUMHURRİYETİN karşısına DİN dahil başka bir siyasi kimlikle çıkma tanımazlar tanımayacaklar.saygılar hüseyin


Tarık demir IP: 85.104.236.xxx Tarih : 8.07.2008 10:01:19

Bu Tarikatcıların hepsi fetullah gülenin adamlarıdır fethulah güleni tanımayan yok! odur bu ülkeyı bölen bu şalwarlı adamları o yaratıyor kendısı yabancı dewletlere gitmeyın etmeyın diyo her fırsata ama cocukları orda okuyor ben bu adamı şidetle kınıyorum bunun gibilerini  ...bunun şalwarlı adamlarınada izin werilmemeli bunlara asla güwen olmaz hayatımda en cok korktum kişiler bunlar el kaide den farkları yok onlara inanmayanları ölümle cezalandırıyolar bu ispat edilmiş bişidir bunlara yer werılmemelıdır bunlar 2 yıl trde kalsa tr cöker batar.Anti TarikatcıLar!!!!


Kenan izmirli IP: 213.17.63.xxx Tarih : 7.07.2008 23:53:53

kursat turkmen beye katiliyorum.Atamizin arkasina siginiyorsunuz.Ama bu millet sizin dediginiz gibi salak , cahil degil sizlere birakacak kadar bu ulkeyi.


Kürşat Türkmen IP: 78.183.29.xxx Tarih : 6.07.2008 16:08:59

Laiklik kavramını din düşmanlığı ile karıştıranlara söylenecek tek şey var: Büyük bir yanılgı içerisindesiniz.Karşılaşacağınız fiyaskoyu tahmin bile edemiycek kadar kör ve acizsiniz. Sizin derdiniz rejim mi? laiklik mi? yoksa din düşmanlığı mı? Eğer cevabınız ''din düşmanlığı'' ise takip ettiğiniz savaş şekli çok çirkin ve mide bulandırıcı. Dahası külfeti çok ağır. Az önce bahsettğim fiyasko bu..Kalbimizdeki en gizli düşünceyi dahi bilen Allah'ın varlığını bilmemek; dünyada insanın başına gelecek en büyük musibettir. Buna, dinde musibet derler. Diğerleri fasa fiso.. Bence siz milleti eleştirmeyi bırakın. Gaflette devam etmek sizin tercihiniz. Bu sınavın elbet bir gün sonuçları açıklanacak...


mustafa ergin IP: 78.180.42.xxx Tarih : 8.07.2008 16:20:52

İsmet İnönü'nün o meşhur sözündeki gibi;namuslu medya namussuz medya kadar cesur olursa herşey düzelecek.


Aydın Akbay IP: 88.228.130.xxx Tarih : 8.07.2008 16:50:16

Hiç şaşırmadım başımızda bu hükümet oldukça bu gibi şeyler gelecektir


EGEMEN IP: 81.214.70.xxx Tarih : 6.07.2008 19:21:10

ÖNCELİKLE BEN ŞUNU YAZACAM..ARANIZDA EN LAYIK KİŞİ BENİM ÇÜNKÜ EVİMDE SADECE ŞORT DIŞARDADA KOBRA TİŞÖRT ALTTAN SLİP GİYİYORUM..EEE EĞER KILIK LA KIYAFETLE OLUYORSA BEN ACCAYİP LAYİK İM... AYRICA O KILIK KIYAFET DÜŞKÜNÜ ARKADAŞADA ŞUNU YAZAYIM ÇOK İ,STİYORSA ÖNCE KENDİSİ UYGULASIN O KANUNUDA GÖRSÜN SICAK HAWADA TAKKEYLE NASIL GEZİLİYO..ANLAYAN ANLADI... SIRA GELDİ T.R. YE BEN SONUN AKADAR MÜSLÜMANIM .NE Bİ BAYANLA KONUŞURKEN GÖĞÜS ARASINA NEDE ETEĞİNİN YIRTMACINDAKİ GÖRÜNEN MANZARAYA BAKIYORUM..MÜSLÜMANIM ONDAN OLSA GERE. NEDE KARŞIMDAKİ KİŞİYİ NASIL EZERİM DÜŞÜNCESİNDEYİM HERKES KENDİ İŞİNİ ADAM GİBİ YAPSA EMİN OLUN YÜCE ATATÜRK HEPİMİZLE GURUR DUYARDI UTANÇ DEĞİL. BUGÜN YAŞASAYDI ADAM KESİN İNTİHAR EDERDİ ...BAKSANIZA NELERLE UĞRAŞIYORUZ... O KURUCU NE EZİYETLERLE NE ŞEHİT KANLARIYLA WATANI KURDU...AMA MALESEF ATAÜRK ÇÜYÜZ DEYİP ARKASINDAN NUTUK ATANLAR WATANIN KURDU OLDU............ ANLAYANANAAAAAAAAA SAYGI DUYULACAK KİŞİLERE SAYGILARIMLA


mürüt IP: 78.174.217.xxx Tarih : 5.07.2008 14:07:33

atatürk şu ürkek halinizi görse üzülür yürekli olun demokrasi sadece çağdaşlara olsa ne güzel olur


hattaboğlu IP: 78.168.74.xxx Tarih : 7.07.2008 10:55:48

arkadaşlar biz eğer tc cumhuriyetinde yaşıyor isek we bu devlette demokrasi warsa her insan istediği gibi yaşayabilir. bu bu kadar açık bi durumda.buna göre de ben bu duruma karşı çıkanları çağdaş değil din karşıtı olarak yorumluyorum.Sizi biraz daha geniş düşünmeye çağırıyorum:!!!


E.ÖZ IP: 212.175.115.xxx Tarih : 7.07.2008 12:39:53

Bundan birsüre önce tv'de izlemiştim;bir gurup misyoner İstanbul'un göbeğinde incil dağıtıyordu.Bu duruma tepki pek olmadı.Niye Allah'ını,Peygamberini anlatanlara tepki var?ve niye kıyafetlerine tepki var?Bu kişiler;soygun yapın,adam öldürün,ananıza-babanıza saygısızlık yapın,kul hakkı yiyin,başkalarının namusuna her türlü saldırıyı yapın,komşu haklarını-insan haklarını çiğneyin mi diyorlar?İnsanlar İslam'dan,Allah'ın öğütlerinden uzaklaştıkça suç oranlarının arttığını görmüyor musunuz?Almanya,Japonya vb.ülkeler resmen Dünya Savaşında yıkılmalarına rağmen şimdi biz nerdeyiz,onlar nerde?Sorun onların böyle giyinmesi mi?Eğer öyle ise onlara güzel bir takım elbise,kravatı ile beraber giydirelim.Bir de traş yaptıralım.O zaman Çağı yakalar mıyız?Yoksa durumumuzda bir değişiklik olmaz mı?


özcan IP: 88.225.240.xxx Tarih : 5.07.2008 09:48:40

Aaaaaaa burası Türkiye'mi yok vallla inanmıyorum olsa olsa pakistan afganistan arabistan geri kafalılar beyinleri yıkanmış zihniyetler yıl 2008 Yüce Önder ATATÜRK TÜRKİYE CUMHURİYETİ'Nİ düşmanın elinden ve sizin gibilerle mücadele edip kurdu onlara söylenecek laf yoktu çünkü şeriatla yönetiliyordu size ne olmuş peki millet Marsa ayak basmaya hazırlanırken siz ne yapıyorsunuz dini su istimal edip çağdaş Türkiyemizi geriye cekmeye çalişiyorsun siz hiç mi aynaya bakmıyormusunuz ne bu tip ne bu hal palyaço sizden daha yakışıklı daha temiz daha derli toplu duruyor yazıklar olsun koşun bakalım yapın ne yapacaksanız.Suç sizde degil suç kanunu uygulamayanda nerde kılık kıyafet kanunu yetkililer bir an önce el atsın buna Ruhun şahd olsun Yüce önder ATATÜRK VE SİLAH ARKADAŞLARI


BIR MÜSLÜMAN IP: 88.78.184.xxx Tarih : 6.07.2008 17:18:14

Arkadaslar hebinizin yorumlarini okudum ve daha önce söyle bir yazi yazmistim EBUCEHILLER HER ZAMAN OLMUSTUR OLACAKTIR BU deyimi islamiyeti bilenler iyi anlamistir sanirim bazi din kardeslerim cüppeli allah dostlarini kastetmisim gibi alkilamis alakasi yok hasa ne hattime Allah hebisinden razi olsun KÜRSAT TÜRKMEN KARDESIMI BU GÜZEL ANALIZINDEN DOLAYI KUTLARIM AGZINA SAGLIK ALLAH YARVE YARTIMCINIZ OLSUN SELAMUN ALEYKÜM BIR MÜSLÜMAN


Kürşat Türkmen IP: 78.183.19.xxx Tarih : 7.07.2008 00:51:10

Cumhuriyetin karşısına kimsenin çıktığı yok. Kimsenin rejimle bir sorunu da yok.Birileri bir kaç muhterem vatandaşa yobaz, geri kafalı , vb ithamlarda bulunmuş.Biz de diyoruz ki: bu önyargılı davaranan beyefendiler hala anlayamamışlar mı laikliğin ne olduğunu ki hala kıyafete bakarak bu yobazca yorumları yapıyorlar. Asıl yobazın kim olduğu ortada. Küçük kapasiteli akıllar zihinsel anlamda çaba göstermeyi, mantıklı düşünmeyi gerektiren konularda düşünce üretemez. Üretse de yukardaki yorumlarda olduğu gibi ''Sizi gidi yobazlar'' der durur. Elinden ancak bu gelir. Gerçekleri bilseydiniz az güler çok ağlardınız...


orhan ucakan IP: 85.104.75.xxx Tarih : 8.07.2008 23:40:13

insanların dine,laiklige ve cumhuriyete bakışları neden farklı bir türlü anlamış degilim.aslında bu 3 terim bir birini tamamlayan unsurlardır.ve ne yazzikki yabancı insanların türk toplumunun bu konular hakkındaki tıtızlıgını gayet iyi biliyor.sanırım bu yazılan onlarda yorumdan anlasılır.unutmayın laiklik,cumhuriyet ve din kimsenin MALIVE SAVUNMASI gereken bir unsur degildir.bizlere düşen sadece bunları bekçilik yapmaktır.gelin orda yatan başta MUSTAFA KEMAL ATATÜRK olmak üzere milyonlarca sehit atalarımızın kemiklerini sızlatmayalım yoksa onlar yattıkları yerden kalkıp bizleri bogazlamak üzereler saygılarımla


MEHMET SUNGUR IP: 78.167.172.xxx Tarih : 9.07.2008 20:48:27

Çok doğru nurtopu gibi halife adayımız yani amerikanın halife adayı fettullah amcamda başımıza dönüp tüm müslüman ülkeleri abd ve israile peşkeş çekmek için sabırsızlanıyor. En kısa zamanda bu tarikatları serbest bırakıp gerçek yüzlerini halkın görmesi gerkiyor. Tarikatlar türkiyede müslüman coğrafyayı orta doğuyu bitirmek sömürmek isteyen güçlerin ajanların çiftliğine dönüştü.


Kürşat Türkmen IP: 78.183.23.xxx Tarih : 8.07.2008 19:11:14

İşte şimdi oldu. Demekki bu ülkede hala tarikatın ne olduğunu bilmeyen insanlar varmış ki Fetulllah Gülen cemmaatini tarikat ile ilişkilendiriyor.Siz önce dini cemaatleri öğrenin ondan sonra yorum yapın.Tarikatlar ile Fetullah Gülen'in uzaktan yakından ilgisi yok. Hay Allah! cahilliğimizi yine sergiledik.


mustafa balcan IP: 81.214.86.xxx Tarih : 8.07.2008 14:17:52

neden zorunuza gidiyor anlamıyorum bu ülke müslüman bir ülke her dinden insanlar istediği gibi davransın müslümanlara sıra gelince feryadı koparın unutmayın biz osmanlı torunlarıyız bizim dedelerimiz olmasydı sin şu an da dininiz bile yoktu


Gökhan IP: 85.108.156.xxx Tarih : 7.07.2008 01:05:51

Hadi bunlar hakkın da da soruşturma açsanıza? 1500 yıl öncesine dönmeyeceğiz döndüremezsiniz. Ayrıca,sokaklarda çırılçıplak gezenler,sokak ortasında öpüşenler ne kadar bayağı ise bunlar da o kadar bayağı.İşte herşey açık bunlar siyaset yapıyor.Dini yaşamak falan değil bu.İsteyen inanır istemeyen inanmaz bırakın herkesi.Yoook ama bunlar böyle görmüş,inanmayanlar ya canlarını verecek ya haraç verecekler.Eski sistem buydu.Kendilerinden olmayana yaşam hakkı tanımayan bu güruh,kendileri palazlanırken kendilerini öyle acındırırlar ki şaşarsın.Ama ellerine bir düş sonon ya domuz bağıdır ya da şehit Kubilay gibidir....


ramazan yıldırım IP: 78.176.227.xxx Tarih : 9.07.2008 17:22:44

arkadaşlar yapmayın.elalem kendı ideolojısını yapıyor bırakın adamlar kımseden bışe istemiyor sadece islam dınını ve peygamberını anlatıyo kötümü ?unutmıyalım kı bu dun yada azami 100 yıl yaşanıyo ya ondan sonrası yoksa (haşa)inan mıyomuyuz asıl hayatın varlığına.adamlar sadece allah ve resulunu anlatıyolar varsın anlatsınlar kı belkı bızım çocuklarımızda nasıblenır.


m.özdemir IP: 87.178.97.xxx Tarih : 6.07.2008 09:38:57

sayin kürsat beye bu güzel yorumu icin katiliyorum tarikatlari iyi bilmeyenler oralara ugramayanlar bu ralari öcü gibil görüyorlar cünkü onlar haklidirlar o güzelim yerleri görseler böyle bu sekil yazmazlar TARIKATLARIN HER BIRI BIRER TERBIYE OLGUNLASMA BAZI ALISKANLIKLARDAN ALI KOYMA BAGLI BULUNDUGU MADDELERDEN UZAKLANMA AILE ORTAMINI IYI BILGI EDINME INSAN INSANI MÜSLÜMAN MÜSLÜMANI KOMSU KOMSUYU ANABABAYI KARDES BACIYI TANIMA VE TANITMA YERIDIR BIR YARDIMLASMA FAKIR FUKARA KIMSESIZLERRE YASLI VE SAKATLARA ELUZATMA YERIDIR SAYGILARIMLA M:ÖZDEMIR


shmet IP: 85.96.174.xxx Tarih : 7.07.2008 18:37:18

Bu tür haberleri okudukça insanımızın geçmişinden ne kadar koptuğunu biraz daha iyi anlıyorum. bir bakıma hepimizin soyunda kesin bir tarikata mensup olma vardır. ama bakarsanız şimdi çoktan koptuk onlardan. Sahabileri alıp günümüze getirsek bunlar irticacı,bunlar Atatürk ün ilkelerine aykırı davaranıyor diye hapse mi atıcaz.(aslında Atatürk ün ilkelerine ters değil ama bugün birileri bu ilkeleri kullanıyor) yani Ebu cehil ve yanındakiler gibi mi yapıcaz. belki hepimiz hayır deriz ama gelin görün ki bugün bu duruma düştük veya düşürüldük. belirli medya gruplarının, ki bunların çoğu ..bize oynadğı ve 300 yıldır oynamaya devam ettiği bir döngü içinde bucalıyor ve bir türlü önümüzü göremiyoruz.aslında yahudiler kadar kendi inançlarını rahat yaşayan millet yok. ama oonların türküyedeki uzantısı dini hayatımızı bize yabancı kıldı. çok şey söylenir ama burda keseyimAllah yardımcımız olsunve bizi kendimize tekrar getirsin.


alp eren IP: 88.76.183.xxx Tarih : 8.07.2008 14:35:48

t.c devleti sanli osmanli devletinin uyuyan bir evladidir.Günün birinde elbette uyanip yeniden o sanli gunlerine dönecektir hic süpheniz olmasin sevgili müslümanim diyipte kalplerindekini yalniz Allahin bildigi vatandaslar. Ayrica irana falan gitmeye gerek yok burasi müslüman bir ülke;bi sikayetiniz varsa siz o cok sevdiginiz avrupaya gidin. gerci siz ordada rahat edemezsiniz cunku onlar bile kendi dinlerini bizden iyi yasiyorlar bangir bangir dünyanin dört bir yaninda propagandalarini yapiyolar. siz en iyisi kutuplara gidin ancak sizi orasi paklar.dünyada esi benzeri olmayan laikliginizi(dinsizligi) orda yasarsiniz. Sanli TÜRK MILLETI sizin gibileride arasindan ayiklayip layik oldugu yere gelmesini bilecektir.siz hic caninizi sıkmayın.


hüseyin gedik IP: 88.243.2.xxx Tarih : 4.07.2008 23:02:14

önceden kent haberde okumuştum bu haberi tabiki herkes içinde bulunduğu şartlar ve aldıkları eğitim doğrultusunda ilerleme gayreti gösterecekdir gösteriyorda. zira bunlar en tehlikelileri milletin en hassas duygusu olan dini inançlarını kullanıyorlar sözde efendim biz millete dinimizi öğretiyoruz bunda ne kötülük var diyorlar gayet basit ve masumiyet altında öz düşüncelerini gizleme eğilimi gösteriyoe ve kırsalda bulunan bilinçsiz insanlarımızı avlıyorlar tarikatlarına bağlyorlar. DİN ÖĞRETİYORUZ DİYE YOLLARA DÜŞENLER EĞERKİ BASİTBİR DİN İMTİHANINDAN GEÇİRİLECEK OLSA gerçek anlamda dini eğitim verebilecek düzeyde olmadıkları görülecekdir birzamanlar mezarlıklarda kur an okuyanlar gibi bunlar tesbit edildi belediyeler tarafından toplatıldılar yasaklandılar. fakat bizler millet olarak çabuk unutanlardanız bu zihniyetle sizlere yaklaşım gösterenleri köyünüze caminize sokmayın köylülerinizi bile guruplara bölerler BUNLAR BÖLÜCÜDÜRLER kendilerinden cemaatlerinden olmayanlara selam bile vermiyorlar böylesi zihniyet sahiplerine İNSAN DEMEK insanlığa ihanet etmek olur bunlar DİN DAHİL herşeyi menfi çıkarlar üzerine programlamış sözde görünüşte DİN ADINA ALLAH için mücadele ediyorlar İNANMAYIN yalan yalan yalan saygılar hüseyin.


selçuk çelikay IP: 85.96.248.xxx Tarih : 7.07.2008 11:00:51

Laik insanlarımız bilmeden konuşupta Atatürk'ün arkasına saklanmayın. O beğenmediğiniz kılık kıyafet Peygamber Efendimiz(S.A.V)'in kıyafetidir. Onada bu kıyafeti Allah(C.C) Uygun görmüştür. Peygamber Efendimiz(S.A.V) kendi kafasına göre iş yapmaz Allah(c.c) ne emrederse onu yapar. Dolayısyla siz Allahı (c.c.) eleştirmiş oluyorsunuz.


umut IP: 88.226.19.xxx Tarih : 6.07.2008 15:19:53

yüce önder atamızın kurduğu cumhuriyet bunlara teslim edilmeyecektir


murat demir IP: 88.247.65.xxx Tarih : 7.07.2008 05:47:38

BU SARIKLI VE CÜBBELİ İNSANLAR HERNEDENSE ORTAYA ÇIKACAKLARI ZAMANI İYİ BİLİYORLAR,BİR ZAMANLARDA KENDİLERİNE ŞİŞ SOKARAK ZİKİR YAPANLAR VARDI KAMERALAR ÖNÜNDE,BUNLAR BİRER OYUNDUR BUNLAR,KONTROLÜ BAŞKALARININ ELİNDE OLAN FÜGÜRANLARDIR,BUNLARIN ŞAHSINDA CEMAATLERİ DEĞERLENDİRMEK CAHİLLİKTİR.


BIR MÜSLÜMAN IP: 88.78.165.xxx Tarih : 5.07.2008 00:28:34

EBUCEHILLER HER ZAMAN OLMUSTUR OLACAKTIR


Kürşat Türkmen IP: 78.183.29.xxx Tarih : 6.07.2008 21:38:35

Sayın Umut kardeşim! Cumhuriyet sadece senin mi? Sen kimsin? Onlar kim? Onlara bırakmayacağın şey ne? Bu ülkede kimler yaşıyor? Onların(tarikatçıların) devleti ele geçirmek gibi bir dertleri mi var? Niye böyle bişey olsun? Bu korkunuz niye? onlar öcü mü? Adam mı yiyorlar? Onlar, senin ebedi hayatını kurtarmana yardım etmeye çalışırken sen niye onları öcü gibi görüyorsun gösteriyorsun? Hocam bunun külfeti çok ağır. Bunu ahirette görürsün.


ömer köse IP: 78.184.127.xxx Tarih : 10.07.2008 20:02:41

ülkemizdeki hristiyan misyonerlere neden hiç kimse sesini çıkarmıyor. atatürk sadece islama yasak koymadı bütün dinleri devlete karıştırmadı ve tüm dinlerin ülkemizde yayılmasına engel oldu. bu yüzden sadece islam düşmanlığı yapıp islamı yobazlık gibi görüp avrupa dinlerini medeniyet diye tanıtmayın. ya hiç birine karışmayın. ya da misyonerlerin de propagandalarını engelleyin. ömer köse cvp bekliyorum...


kemal özsoy IP: 78.48.37.xxx Tarih : 7.07.2008 23:50:42

sayin arkadaslar sizler ne yaziyorsunuz böyle ve neyi paylasamiyorsunuz be hicmi hic anlamadim birakin bu isleri.


leyla efe IP: 88.236.152.xxx Tarih : 9.07.2008 09:13:54

benim tarikatlarla bir sorunum yok.benim tarikata giden eşimle sorunum bir türlü dozunu ayarlayamıyor evle ilgili hic sorumluluk almıyor madem kitarikat allaha giden yol ise peygamberimiz diyyorki eşleriniz cocuklarınız size emmanettir emanetlere iyi bakın diyor biz emanete hiyanetlik görüyoruz.eşim beni ortamdan soguttu davranışlarıyla.sözün kısası tesadüf yazılarınızı okudum paylaşmak istedim eşimi hocası cagırdı ve giti artık bir hafta bir ay bilmem nezaman gelir üstelik evde tip 1 diabet hastası olan cocugum var eşim kendine cennette yer icin calışıyor ama biz eşime hakkımızı helal etmiyoruz.sanmayınki oralara cahil insanlar gidiyor bunların içinde çok ünüversite mezunu doktor avkot emekli polis daha niceleri var allah akıl vermiş başka canlılardan ayırmış biz o aklı başkaların eline vermisiz direksiyon gibi istedigi yöne ceviriyorlar bir tarikat mensubu eşi olarak yanlış bir söz ettiysem affola yorumu size bırakıyorum teşekkür ediyorum


ZeK IP: 78.187.45.xxx Tarih : 6.07.2008 20:23:40

BURASI TÜRKİYE BIRAKIN ÖYLE KALSIN...Laik cumhuriyet ve demokrasi ülkesi olarak söz edilen bu ülkede ne zaman birileri giyimde konuşmada tarzda vs benzeri olgular sergilediğinde, Kendilerini mualiff sayan sözde Atatürkcü düşünen ve laikliğin sadece sadece göz ve zihin zevklerini bozduğunda savunan cumhuriyetcilere sesleniyorum içinizde vicdan olmadığı doğru o zaman yüreğinizdeki laiklik sesine kulak verinde bırakın özgür bir ülkede nasıl yaşanıyorsa öyle yaşasın insanlar herşeye mızmızlanmanıza GERENKKK yok!


müslüman IP: 88.247.168.xxx Tarih : 6.07.2008 15:07:41

o kişilerin gerçek niyetlerinin ne olduğunu nereden biliyorsunuz? hemen böyle kolayca yorum yapıyorsunuz? ben o insanlardan bir kaçı ile tanışmıştım. içlerinde işsiz güçsüz kimse yoktu. hepsinin belli bir işi vardı. ayda üç gün yılda 40 gün böyle gezerler. Allah rızasından başka bişey bi çıkar yoktur onlara? ayrıca gittikleri yerde camilere alınmazlarsa da dışarda yatıp kimseye rahatsızlık vermeyecek donanıma sahiptirler. kimseden hiç bir hediye kabul etmezler. asla birşey istemezler. sadece hadis ve kuran ayetlerini anlatırlar. gittikleri camilerde köşelere oturmazlar cünkü o köşelerde oturmaya alışmış yaşlı insanların tutunarak namaz kılıyor olabileceklerini düşünürler, ön saflara geçmezler kendilerini dğer cemaatten ayırmazlar. imamla göz göze gelmek istemezler gözleri yerdedir. cünkü imam onlardan müezzinlik veya imamlık yapmasını isteyebilir diye ön plana çıkmaktan kaçınırlar evlere giderler kapıya direk bakmazlar kapıya çıkan kişinin sesine göre peygamberin sünneti ile kişileri camide namaz kılmaya çağırırlar camilerin kimsesiz bırakılmamasını ve camide namaz kılmanın faziletlerini anlatırlar hiç bir tarikat için hiç bir yorum yapmazlar. siz hangi cemaattensiniz diye sorulduğunda hepsi ayrı ayrı evlerine ve işlerine en yakın caminin cemaatinden olduğunu söyler ve başka cemaatler için iyi kötü yorum yapmazlar. kendileri için tebliğ cemaati denmesi diğer müslümanlardan ayrı gösterilmesinden hoşlanmazlar. yanlarına yeteri kadar para alıp ve zamanlarını Allah için harcama niyetiyle tamamen sünnete uygun bi şekilde Allah'ın rızasını bulmaya çalışırlar. onları siz sevmesseniz de onlar için Allah'ın sevdiği kul olmak yeter. siz onların niyetlerini bilmesenizde Allah'ın onları bilmesi onlara yeter. onlar küfür dayak ve kötü muamele karşısında sadece sabr eder ve dua eder. onların tek niyeti cennete gitmek ve diğer insanlarında cennete gitmeleri için Allah yolunda çalışmak o yol üzerindeyken can vermektir. onlar iyi bir kul olmaktan başka bişey istemezler. onlarla bir sohbet edin ne akp ne chp ne laiklik ne amerika onlar için güncel konular değildir. onlar için güncel konu ölümdür. ölümden sonrasıdır. Allah'ın rızasıdır.. tüm peygamberlerin tarihine bakın hepsi tebliğ yapmıştır. ve hepsi hor görülmüştür. biliyormusunuz Peygamberimizin döneminde Allah'ın bir olduğuna inanan ve bunu anlatanlara 360 küsür puta tapınan insanlar " ne kadar geri kafalı insanlar bunlar" çağdaş değiller derlerdi. şimdi biz taşlara tapmasakta aslında çokta farklı davranmıyoruz. kücücük beynimizle ve minicik bilgilerle din olayını çözmüşüz ve din için çalışan çalışmayan herkezi yargılayabiliyoruz bravo bize...


kürşat türkmen IP: 78.183.29.xxx Tarih : 5.07.2008 20:59:45

Çağdaşlık dediğiniz şey kıyafetle olacaksa çırılçıplak gezin hepten çağdaş olun.Ne gerek var giyinmeye? Tarikatçılar dedeğiniz kişilerin kimler olduğunu tam olarak bilmiyoruz ancak onların giyinişine bakıp '' Ayy!! 2008 de bu da olur muymuş'' gibi ahmakça bir tavır içine düşerseniz ancak ve ancak maskara olursuuz... Bir halt olamazsınız. Meseleleri kıyafete göre yorumlayacak kadar kadar basit kalırsınız? siz giyinişe bakmayın. kafaya bakın. Nedir bu Türkiye'nin çektiği sancı? Bırakın millet istediği gibi giyinip istediği gibi dinini yaşasın. herşeyi kötüye yormayın. Neymiş efendim rejim tehlikedeymiş. onlar sizden daha demapokrat sıkmayın canınızı. islami terbiyeyi almış bir insan demokrat değilmidir? islamı ne kadar biliyorsunuz? sayın yorumcu kardeşler...


erdal oz IP: 88.242.73.xxx Tarih : 8.07.2008 16:17:48

özde ve közde çagdaş arkadaşlara sunulur yorumların altındaki adreslerini bırakan kız arkadaşlar sorarsan sanırım hepsi laik ve çagdaştır. bu topraklarda bu insanlar 600 yıl böyle dolaştı. kim kimin yaşam şeklini kendine hayat tarzı seçti açık ve ortada inandıkları gibi yaşamayanlar yaşadıkları gibi inanırlar bukadar basit ve net


ŞABAN ALTIN IP: 78.176.76.xxx Tarih : 6.07.2008 23:33:55

Herkese saygılar sunarım arkadaşlar neden bu kadar ön yargılı oluyosunuz bu arkadaşlar tebliğ cemaati denen bir cemaat, bu arkadaşların bende bir kaç tanesiyle tanıştım şeker gibi insanlar kesinlikle devletle alakalı,,ayrımcılık yapmayan,kimse hakkında konuşmayan sadece insanların yaratıcısı olan allahın birliğinden,allahın kudretinden,allahın insanlara lazım olan havayı ,suyu,güneşi,, ayı,meyvaları dölleyen arıyı,polenleri bir çiçekten diğer bir çiçeğe taşıyıp dölleyen rüzgarı,insanların uyuyup dinlenmesi için geceyi,çalışıp bu dünyanın nimetlerinden faydalanması için gündüzü KISACASI ALLAHIN YARATMA GÜCÜNÜ VE KUVVETİNİ anlatıyorlar gittikleri yerlerde..Bu nasıl bir fedakarlık nasıl bir ALLAH sevgisi... Siz eşinizin ve çoluk çoçuğunuzun yanından dizlerinin dibinden ayrılmayan arkadaşlarım neden bu arkadaşlara bahane buluyosunuz kin duyuyorsunuz BENİ,SİZİ,VE TÜM İNSANLARIN YARADANI ANLATIYORLAR...yoksa siz başka bir DİNE mi mensubsunuz .mensubsanız o bakşa....(((((İNSAN DİNİ YAŞAMIYORSA YAŞADIĞINI DİN SAYAR))))Birde yorum yazan bazı arkadaşlar atatürkçülüğü ön plana çıkarmışlar ....


kurşat laçin IP: 88.230.31.xxx Tarih : 6.07.2008 10:45:54

siz neden bahsediyorsunuz zorunuzamı gidiyor. bunu hristiyan yahudi yapınca bişey yokta müslüman din için çalıştığında size ne oluyor.siz bu vatanın savunucusumu zandınız kendinizi bu vatanı en fazla sevenleri çanakkalede gördük.


erol_kartal24@hotmail.com IP: 85.96.186.xxx Tarih : 6.07.2008 21:10:56

VAYBE YOBAZLAR İYİCE AZDI.ĞİDİN ŞERİYATÇI GERİCİLER İRANA.....SİZLERDEN NEFRET EDİYOM.BU ÇAĞDA BÖYLE ĞİYİM KUŞANMI OLUR BUNE YOBAZLIK YAZIKLAR OLSUN DİNİ SİYASETE ALET EDENLER....HERZAMAN ATATÜRKÇÜYÜZ HERZAMAN CUMHURİYETÇİYİZ


Gökhan Göktürk IP: 88.248.26.xxx Tarih : 10.07.2008 14:56:20

Ya kardeşim şimdi öyle bir haber yapmışsınızki,Şimdi bu adamlar çıkmışlar katliam yapacaklar. ortaliği karıştıracaklar. Bu ülkenin vatandaşı ise bu ülkede yaşıyorsa kamusal alanda nasıl gezerse gezsin.Nasıl yürürse yürüsün. Kimle konuşursa konuşsun. Kimsada zararlı ise kanmasın. Bu adamlar sanki kaleşnikof taşıyor. Atatürk zamanında cüppeli ve şalvarlı sakallı imamlarla bu ülkeyi bağımsızlığına kavuşturdu. O zaman millet Allah için vatanını savundu. Atatürk olsaydı şimdi aynı insanlarla birlikte olur sahte Atatürkcüleride kovardı. Ama kim anlarki?


yahya cüre IP: 88.232.133.xxx Tarih : 7.07.2008 20:40:20

Vatanı için kendini feda eden şehitler KALKIN!görün kimler için canınızı feda ettiğinizi.Ama utanması gereken varsa onlar da bizleriz.bıraktığınız emaneti koruyamadığımız için sizden ÖZÜR DİLİYORUZ!birileri ülkeyi bataklığa sürüklerken Yola devam nidalarıyla yürürken.bakar körlerde peşlerinden gidiyor.Yola devam ALLAH yolunuzu açık etsin ne diyelim...


emre IP: 85.98.61.xxx Tarih : 9.07.2008 15:17:06

tek kelimeyle basın gidin yuvanıza we kafanızı bile cıkarmayın....


metin IP: 88.225.114.xxx Tarih : 9.07.2008 15:12:34

bazı konuları hunharca eleştirmek kolay ama o konuları iyi bilip iyi inceledikten sonra yorum yapsalar daha iyi olur zaten şu anda ortam gerkin temelli germeyelim kişilerin giyim kuşamına başartüsüne turbanına bakarak yargılamayalım öbür taraftan açık saçık diye bilmem ne diyede yargılamak yanlış olur bu tür tavranışlar ülkemize hep yıllarca zarar vermiştir ve hala zarar vermeye devam ediyor biz bu ülkede beraber yaşıyoruz ve beraber paylaşacağız hoşgörü ve sağduyudan kimseyi ayırmasın