22
Mayıs
2024
Çarşamba
GÜNCEL

'Milli Müdafaya Hıyanet' soruşturması

Genelkurmay Askerî Savcılığı, PKK tarafından Dağlıca baskını sırasında kaçırılan 8 asker hakkında 'Milli müdafaya hıyanet' ve 'Silahı terk' suçundan soruşturma başlattı.


Hakkari Dağlıca'da 12 askerin şehit olduğu saldırıdan sonra irtibat kesilen ve önceki gün Kuzey Irak'ta PKK tarafından serbest bırakılan 8 askerin Ankara'daki sorgusuna başlandı. Genelkurmay Askerî Savcılığı'nın soruşturmayı, Askerî Ceza Kanunu'nun 56 ve 136'ıncı maddeleri gereğince 'Milli müdafaaya hıyanet, nöbette dikkatsizlik sonucu ehemmiyetli zarar ile silahı terk' suçları kapsamında sürdürdüğü öğrenildi.

Gazeteport'un haberine göre 'Milli müdafaaya hıyanet' maddesi, 8 askerin Kuzey Irak'ta kaldıkları süre içinde PKK tarafından sorgulanmaları ve bu sorgu sırasında herhangi bir bilgi verip vermedikleri konusu ile irtibatlı bulunuyor. Bir askerî savcılık yetkilisi, bu konuda şunları söylüyor: "Öncelikle bu askerlerimizin baskın öncesi nöbet sırasında bir kusurları olup olmadığı araştırılacak. Nöbette dikkatsizlik sonucu bu baskın ile mal ve can kaybının meydana geldiği saptanırsa, bu durum ACK'nın 136'ıncı maddesi çerçevesinde hapis istemiyle değerlendirilir. Daha sonra 8 askerin zorla mı yurtdışına götürüldüğü, yoksa kendi istekleri ile mi gittiklerine bakılacak."

Zaman
Yayın Tarihi : 7 Kasım 2007 Çarşamba 07:53:51
Güncelleme :7 Kasım 2007 Çarşamba 08:26:59


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
fortuna IP: 82.171.242.xxx Tarih : 6.11.2007 22:52:52

bence suclamalar agar gercekten iyi dusunuldugunde 3 ay eyitim surecinden gecmis ve hayat tecrubesi olamayan 20 yaslarinda bir insanin ve bu olay karsisinda verebilecegi tepkiyi dusunmek gerekiyor bence sonucta orada yasananlar orada olanlarin bile iyi takip edemeyecegi bir hizla gelismistir olaya elbette her dusunce kendi mantigini kullanarak yaklasacaktir fakat bilinmelidirki oradaki pisikolojik durum sanilandan daha farkli bir sekilde gelismistir bir subaydan boyle bir davranisi bekleyemeyiz ama sonuc itibariyle kisa bir eyitim gormus asker icin durum biraz daha farkli ve oyle bir olaya hazirlikli olsalardi eminim canlari pahasina da olsa teslim olmayi kabul etmeyeceklerdi ama beklenmedik bir anda beklenmedik bir saldiri sonucunda beklenilmedik bir sekilde esir dusmus olmalari ihtimalini one cikarmak yerine kendi evlatlarimizi kardeslerimizi suclamakla elimize ne gececek merak ediyorum dogrusu ote yandan askerlerin yuz ifadelerinden hayalci bir sekilde bir seyler cikarmak isteyen arkadaslarimiz hayalperest yaklasimlarini paylasmadigimi bilmelerini isterim birini ihanetle suclamak hepimizin bildigi gibi agir bir itamdir simdi bu askerler kanunlar onunde askeri mehkemelerce suclu bulunmadan biz on yargili bir sekilde onlari sucluyoruz onlarim topluma geri donduklerinde suclu bulunmamalari halinde onurlarini sedeliyoruz bu cok yanlis ne sekilde teslim edildikleri siyasetcilerin isi olmali teslim edilen askerlere gecmis olsun dileklerimle


bedrettin mirza IP: 85.106.177.xxx Tarih : 6.11.2007 17:48:40

yav nedir bu her tarafta barut ve kan kokusu herkes bu adamlar ölseydide teslim olmasaydı demiş ya arkadaş ne kadar kolay çıkıyor ağzınızdan ölmek öldürmek lafı sorarım ben size siz hiç öldünüzmü ya. allah aşkına anlıyorum bir vatan için bir can nedirki diyeceksiniz doğrudur bir vatan için bir can hiçbirşeydir ama maalesef hiç bir şeyde bir can değildir ama. ben o askerlere geçmiş olsun diyorum diri her zaman ölüden daha iyidir ve bu savaş onların savaşı değil egemenlerin savaşı amerika bir yandan pkkyı silahlandırıyor bir yandan türkiyeyi k ıraka çekmeye çalışıyor başbakanımızda taa amerikalara icazet almaya gidiyor bu savaş bizim savaşımız değil o görüşenlerin savaşı ve savaşlarda silah tüccarlarından başka da kimse bir afedersiniz bok kazanmaz. ölen gençlerimize yazık. görmüyormusunuz başını sokacakları evleri bile yok ben o şehitlerin içinde bir tane zengin çocuğu görmedim ya siz siz gördünüzmü


saban IP: 88.228.228.xxx Tarih : 6.11.2007 14:44:03

vatan hayınleri keske oleydınızde teslım olmayaydınız DAĞCI KOMONDO


köksal kızıltunc IP: 88.227.248.xxx Tarih : 6.11.2007 22:14:04

turk mılletıne esır duşmek yakışmaz. oelısıkmakdansa oçandan olmayı tercıh ederdım


Sukru Arslan IP: 82.231.126.xxx Tarih : 6.11.2007 18:57:54

Bektasi kafayi bulunca sokakta "ulan pezevenkleeeerrr!" diye basmis narayi. Duyanlar ne oluyor diye disariya firlamislar. Erenler kendi kendine: "Ulan mahallede amma da cok pezevenk varmis" demis. Bakiyorum da yorumcularin cogu aslan kesilmis, ahkam kesiyorlar. Biz oglunun Guneydogu'da askerlik yapmamasi icin torpiller yapanlari da duyuyoruz. Hatta hic askerlik yapmamak icin sahte raporlar alanlari da...


mesut tekinyer IP: 81.213.219.xxx Tarih : 6.11.2007 13:46:44

islam dinine göre ölüm tehlikesi altından müslüman diilim dahi diyebilirsin burda bilgisayar başından atıp tutmak kolay bi çoğumuz askerliği doğuya düştü die gece gündüz ağlayıp duruyoruz hadi alnına silah dayanmış hanginiz sık öldür beni diebilir hiçbiriniz hele o böle asker olunmaz diyenlwer hiç... bence biraz saygılı olun çok saçma konuşuyosunuz biraz kendinizi erlerimizin yerine koyun öle düşünün 2 dkkada vatan haini ettiniz gitti adamları sizin bu konuşmalarınız yüzünden şehit kanları helal diil bize


İLHAN KARATAŞ IP: 88.247.32.xxx Tarih : 6.11.2007 11:06:53

Biz ülkeyi savunurken ölümüne savunuyor idik.böle kancık insanların bu tür operasyonlara götürenleri araştırmak lazım.Eğerki bu çocuklar vatan haini ise bunların tüm ailelerinin ve çevresinin iyi araştırılması lazım.Zaten böyle bir anlayış içerisinde olan kişiler bölüğündede bu tür söylemlerde bulunmuşlardır.bunuda askeri yetkililer araştırıyorlardır.Ülke yi sahipsiz sanmasın kimse.Ben o günden bu güne hep şunu söylendim bir TÜRK askeri ya ölür ya öldürür başkada bir şey söylenemez.Ne demek ya esir olmak üç tane çapulcuya.besbelli kendileri gitmişler.o yorum yapan arkadaş sen doğuda askerlik yaptınmı,yanında arkadaşların şehit oldumu.O şehitlerin hesabını kime soracağız.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.


akın IP: 88.224.112.xxx Tarih : 6.11.2007 20:21:15

slmlar arkadaslar sizlerinde dediği gibi benimde burnuma kötü kokular geliyor bu askerlerin secereleri iyice arastırılmalı ve bunların askeri sura önünde yargılanmaları gerek biliyoruzki anneleri onlara kavustukları için mutlu sanmayın ki biz mutsuzuz ama içimizde de bir sancı yok degil NEDEN!!!! BU İNSANLAR ASKERLER DEMİYORUM BAKIN CÜNKİ TÜRK ASKERİ BÖYLE OLMAZ TABİKİ YÜZÜNÜZE KAFANIZA BELKİ DE NAMLU DAYANDI AMA BİLİYORUZ Kİ BİZ BU VATANI SİLAHIMIZ MERMİMİZ OLMADAN KAZANDIK TASLA YABAYLA KÜREKLE BALTAYLA AMA SİZ AMA SİZ BUNLARI BİLE YAPAMADINIZ SİMDİ O SEHİT OLAN EVLATLARIN ANNELERİNİN YÜZÜNE NASIL BAKACAKSINIZ TABİ BAKMAYA YÜZÜNÜZ VARSA ONLARIN HAKKINI NASIL VERECEKSİNİZ VARSIN 12 15 20 SEHİT OLSUN AMA YÜREKLİ OLSUN DÜŞMANI GÖRDÜĞÜNDE KORKMASIN DİZLERİ TİTREMESİN TİTRETSİN DAGI TASI DÜŞMANI BASI VE KARDESLERİM SON BU VATAN İÇİN TOPRAGA KANINI DÖKEN BAYRAGA KANINI VEREN SEHİTLERİMİZ İÇİN !!!!!! TÜRK OLMAYI ONUR MÜSLÜMAN OLMAYI GURUR SAYANLARIN,BOL YILDIZLI BAYRAK ALTINDA DEGİL AY YILDIZLI BAYRAK ALTINDA SAF TUTMAK UGRUNDA SEHİT OLAN MEHMETCİKLERİMİZİN RUHU SAD OLSUN !!!! ANNELERİMİN BASI SAGOLSUN


TANER ÖZDEMİR IP: 88.239.86.xxx Tarih : 6.11.2007 14:28:32

bunlara türk askeri diyenlerde vatan hainidir.bunların ailesi varda o 12 şehidin ailesi yokmuydu.bular görevini yerine getirseydi o12 aslan şehit olmayacaktı belkide ama ALLAH onları şehadetle onurlandırdı bunlarıda korkaklıkla cezalandıracak inşallah.dostlar dagdaki binlerce köpek bize karşı koyamazken bunlar hiç bi halt yapamaz .normal 8 türk askeri digil binlerce terorist yüzbinlri bulsa sayısı bir türk askeri aralarına dalar ALLAH BÖYLE TAVUKLARDAN BİZİ KORUSUN


oguz karacor IP: 88.247.214.xxx Tarih : 6.11.2007 15:15:18

daha ne soylıyelım eger bılerek yaptılarsa bınlerce sehıdın kemıklerı sızlar bastan yemın edıyoruz vatanımızı koruycamıza daır.teslım olmaktansa kanın son damlasına kadar savasmalıydılar


mesut tekinyer IP: 81.213.219.xxx Tarih : 6.11.2007 13:41:39

pardon ama bizim milletimiz çok get git fikirli daha 2 gün önce askerlerimizi serbest bırakın kahraman askerlerimiz şimdi ne halde kahraman askerlerimiz bizim için esir düştü diyordunuz şimdi çıkmış böle askerlik yapılırmı şehit ol daha iyi ya 8 kişi 3 bin kişiye nasıl kafa tutsun hanginizde o yürek var ya o adamlar sizin için esir düştü biraz saygılı ve seviyeli konuşun


sevim tok IP: 88.240.63.xxx Tarih : 6.11.2007 13:07:47

kusura bakmayın ama o askerlerin neyle karşılaştığını kimse bilmiyor kendi canlarına zarar gelmmemesi için tabiki öyle davranıcaklar burda herkes artis kesiliyor tabi ! başınıza geldiğini düşünün biraz eminim aksini yapmazdınız olan fakir fukara köylü insanlara oluyor gerçek sorumlular keyif çatıyor !


ahmet nizam IP: 85.108.17.xxx Tarih : 6.11.2007 15:31:36

böyle olmamalıydı asker ölür ama asla esir olmaz. hele bu türk askeriyse. bu adamların eline düşeceğine sıkacaktın kendi kafana.


erdal atlas IP: 78.181.20.xxx Tarih : 6.11.2007 10:39:00

onların yerinde siz olsanız ne yapardızı önce kendinize sorun hiç bir türk askeri vatanına ihanet etmez edende türk değildir özür diliyerek söyliyorum


engin turhal IP: 88.242.157.xxx Tarih : 6.11.2007 19:37:25

oradan kafasına göre herkes bi şeyler söylüyor.bırak kın bunları git de sen yap askerligi .. kaçırılan 8 asker bence elinden geleni yapmıuştır. hain senmisin askermi belli olacak .. internet başında kelime yapanlara sesleniyorum.


mubeccel capar IP: 88.255.169.xxx Tarih : 6.11.2007 11:59:33

ASIL SORUSTURMA DEVLETIN BASINDAKILERE ACILMALI;İHANETİN NE OLDUGUNU ONLAR KANITLIYOR.BU SİSTEM NEREYE KADAR BÖYLE GİDECEK.HERKESE KARSIDAN KONUSMAK KOLAY GELİR,İCNDE OLMADAN KİMSE BİLEMEZ GERCEKLERI.ASKERE SORUSTURMA ACMAK YERİNE dtp Yİ MECLİSTEN CIKARIN BOS İSLERLE UGRASMAYI BIRAKIN.ASKERE SAHİP CIKIN


Mehmet Emin Yanbeyi IP: 85.98.243.xxx Tarih : 6.11.2007 16:15:33

Esir düşen mehmetcikler hakkında soruşturma başlatanlara duyuru:Kalem elde birilerini suçlamak kolaydır.hele de eli kolu bağlı esir askerleri.Meclisde hür dolaşmakda olan ben PKK yım diye haykıran milletvekillerine neden soruşturma başlatmıyorsunuz.Neden hala meclisin altında bu vekilleri saklıyorsunuz.Milli müdafa meclisde başlamıyormu.?Vatanımızın bekcisi siz soruşturma açan askerlerimiz.sizde üstelik pkk yı vur emri varken.!hala neyi bekliyorsunuz.


Nazım TEKİN IP: 88.240.179.xxx Tarih : 7.11.2007 12:08:23

arkadaşlar:12 kahraman mehmet çiğimizin şehit düştüğü gece anında teröristlerin yuvalandığı her taraf cehenneme çevrilmesi gerekliydi.Niçin yapılmadı anında operasyon.Valla askeri ve sivil savcıların yerinde ben olsamo birlikteki bütün rütbelileri sorgularım.Evet teröristlerle tokalaşmak kesinlikle iyi değil benim arkadaşımı şehit edenle ben nasıl tokalaşırim.ama yinede bu işte bir bit yeniği var. Tepeden tırnağa bu iş irdelenmeli.En yüksek yetkili tarafından kamuoyu aydınlatılmalıdır.Vede TBMM de bulunan DTP lilere de gereken dersin verilmesiTBMM DE bulunan 530 vekilin boyunlarının borcudur.Osmanlının torunlarının şeref ve haysiyetini kimsenin ayaklar altına almasının kabül edli yanı yoktur.Bu kanayan yarayı artık bir an önce temizleyin.Deri koltuklarda bedava oturmayınız.


fikret akpınar IP: 88.226.229.xxx Tarih : 6.11.2007 10:17:11

ya apo posteri önünde durmak ne demek arkadaşımın dediği gibi arkadaşını şehit eden adamlarla el şıkışıyor allah mehmetçiğe kuvvet versin bence bu konun en ince ayrıntılarına kadar incelenmeli pkk öbür askerleri öldürde 8 ini niye öldürmedi


ibrahim albayrak IP: 88.224.63.xxx Tarih : 6.11.2007 20:17:31

DOĞRUSU ASKERLERİN GEÇMİŞİ İYİ SORUŞTURMALI YOKSA HİÇ BİR TÜRK ESİR DÜŞMEKTENSE ÖLMEYİ TERCİH EDER TABİ BUNLARI YAZMAK KOLAY ORDAKİ ASKERLER NE DE OLSA SAVAŞ ORTAMINDA BİZE KOLAY GÖRÜNÜYOR SAĞLIKLI DÜŞÜNMEMİŞ OLABİLRLER BİZİM İSTEDİĞİMİZ GİBİ DAVRANIŞ YAPMAMIŞ OLABİLR ALLAH DEVLETİMİZE GÜÇ KUVVET VERSİN EYER İÇİMİZDEN PKK YA DESTEK BİLGİ GİDERSE HEPİMİZİN İŞİ ÇOK ZOR BUNU DÜŞÜNMESİ BİLE KÖTÜ :(


süleyman akılı IP: 194.27.186.xxx Tarih : 6.11.2007 14:10:59

bu sorturmayı psikoloklarla yapsınlar kı tam sonuc alınsın


abdullah SIRCAN IP: 88.237.193.xxx Tarih : 6.11.2007 22:36:49

ben öncelikle çok üzüldüm bir türk evladının silağını veripte iti kopuk iki tane culsuza kaışı silağını verip teslim olması ben ğer orada olsaydım yapacağım tek şey vatanım için biz ATATÜRK EVLATLARI olarak o vatan için şehit olan arkadaşlarımızı kardeşlerimi asla yalnız bırakmazdım canımı seve seve feda ederdim bu topraklar için beni şimdi oraya alsınlar ben seve seve giderim bu vatan için ne canlar verirdi ben üzüldüm bizim askerimiz bu kadar aciz değil ama bu arkadaşlardan kuşku duyuyorum ben öleceğimi bilsem yinede onların yanına gitmezdim canımıda bu vatan için seve seve verirdim


vedat yusufoglu IP: 81.13.74.xxx Tarih : 7.11.2007 03:08:17

bu askerler olmus olsaydi vatan saolsun diyeceklerdi ama simdi yasadiklari icin sorusdurma altina aliniyorlar ben o askerler deyilde o askerin bu hale gelemesin sebep olna basindaki yekililer sorusdurma acilsin ve bizde bu ulken evlatlariyiz her sey turkiye cumhuriyeti ve bayaragi icin ben askerligim en sekilde yapdigima inaniyorum ve yine ayni sekilde yapamak isterim yeterki teror bitsin ama yarin benim icinde bir sorusdurma acilmasin istemem?


erdınc kızıltunc IP: 88.227.248.xxx Tarih : 6.11.2007 23:18:37

buvatan bize dört tane çapulcunun elını sıkmakıcın emanet edılmedı o silahlar onnara süs için verilmemiştir bunlar türk askerine yakışmayan hareketlerdir


orkun,,aslan IP: 85.228.74.xxx Tarih : 6.11.2007 15:49:49

ben de doguda askerligimi yeni bitirip geldim,,benim silahim catismada iki kere tutukluk yapti ölumden döndum ve 20 yasindaydim egitim cok az karsindaki her turlu silaha sahip,,ve belli mermin var,sehitlik en ust mertebe ama dagi tasi karis karisbilen onlar,,


lokman kurt IP: 81.214.100.xxx Tarih : 6.11.2007 15:50:33

ben şahsen bu duruma çok ama çok üzülüyorum asker dediğim zaman vatanını için canını veren kişidir. gerçekten bu işte biiş var arkadaşlar şahsen ben olsam mücadelemi verirdim o şerefsizlerede teslim olacağıma kendi canıma kıyardım, allahım turk askerlerimizde gücünü eksik kılma allah yardımcınız olsun, her türk vatandaşımızın dediğigibi vatan sağolsun,


uğur sevilay IP: 88.245.55.xxx Tarih : 6.11.2007 13:09:34

bu yorumlarda bulunan insanlar bence çok insanlardır nasıl kendi askerlerimizden şüphe edrsiniz yaa siz olsaydınız n yapardınız biliyorum onlar belliki korkmuşlar ne yapsınlar ya yoruma bak


nazif kılıc IP: 88.254.193.xxx Tarih : 6.11.2007 15:55:47

öyle ahgam kesmak kolay siz olsaydınız o askerlerin yerinde acaba ne olurdu önce meclistekileri ayıklayın sonra askerlerle uğraşın.


hakem IP: 88.224.233.xxx Tarih : 6.11.2007 11:02:25

Hani bir söz vardır bekara karı boşamak kolay,işte sizde bunlardan birisiniz .Madem bu kadar yürekliyseniz buyrun,neden mertçe konuşmuyorsunuz kimse canını sokakta bulmadı,ben şahsen adelet bakanı,cemil çiçek,mhp li oktay vural memnun kalacaklar diye canımı vermem,onların yanlış politikaları yüzünden bu insanlar bu duruma düştü,hatayı başkasında aramasınlar.Hangi birisinin burnu kanadı? hangi birisinin oğlu operasyonlarda canından oldu?hangisinin oğlu askerlik yapmış,nerelerde yapmış?yada doğuda mı yaptı?Zamlar almış başını gidiyor,bunları söyleyen yok ,biz canımızı mı düşünelim yada hayatta nasıl kalacağımızı mı? herkes bizden ölmemizi bekliyor.Bakanların generallerin,zengin şımarık patronların ve çocuklarının böyle bir kaygıları var mı?Vatan sadece bizim değil,sizinde vatanınızsa o halde buyrun sıra sizde,biz vurduk vurulduk, esir düştük,şimdi sıra sizde buyrun bizden bu kadar.


özcan yiğit IP: 88.228.120.xxx Tarih : 6.11.2007 19:15:23

Oturarak yorum yapmak kolay buyrun boş konuşanları dağlara bekliyoruz hepsi aslan gibi asker ve delikanlı secereleri araştırılacak varsa oda burada atıp tutturmaya çalışan boş konuşan cahillerdir oturun oturduğunuz yerde ve TSK nin vereceği sonucları degerlendirin bilmem anlatabildimi?


fikret akpınar IP: 88.226.229.xxx Tarih : 6.11.2007 10:14:31

arkadaşlar bu işte bir iş var ya asker esir olurmu ölsün daha iyi yinede bilemem bu işte bence bi iş var


ömer günay IP: 193.255.125.xxx Tarih : 6.11.2007 19:15:16

yazık bee onları araştıracagınıza önce içeridekileri araştırın meclise girmelerine izin verdiginizi araştırın kadının kocası pkk terör örgütünün elemanı çıkıyor siz hala kendi askerlerinizle ugraşıyorsunuz cidden ayıp....


yalçın IP: 78.181.143.xxx Tarih : 6.11.2007 16:09:04

askerlerin nöbette uyudugu belli her halikarde ama omlar nasıl ölmedide diyerleri öldü yorumu org.yaşar büyük anıta bırakıyorum


MAHMUT DİKER IP: 88.228.95.xxx Tarih : 6.11.2007 10:00:11

İLK ÖNCE BU ASKERLERİN GERÇEKTEN KAÇIRILDIĞINI DÜŞÜNMÜŞTÜK AMA İŞİN İÇ YÜZÜ FARKLIYMIŞ SONRADAN ÖĞRENDİK PKK ŞEREFSİZLERİNE BİR MERMİ ATMADAN TESLİM OLAN BU İNSANLARIN SORUŞTURMASI İYİ YAPILMALI PKK YA KORKUDAN HEMEN TESLİM OLMUŞ BU İNSANLAR ONLARLA GEÇİRDİKLERİ 15 GÜNDE ALLAH BİLİR DEVLETİN VE MİLLETİN HANGİ SIRLARINI VERMİŞLERDİR İNŞALLAH BİZ YANLIŞ DÜŞÜNMÜŞÜZDÜR BÖYLE BİR HATA OLMAMIŞTIR ALLAH DEVLETİMİZİN VE ORDUMUZUN YANINDA OLSUN ONLARA GÜÇ VE KUVVET VERSİN


SELİM IP: 85.110.78.xxx Tarih : 6.11.2007 12:13:18

AYIP BE BİR TÜRK ASKERİNE YAKIŞIRMI TESLİM OLMAK DEDELERİMİZ ATAMIZ HÜRRİYET İÇİN ÖLMEDİMİ NEDEN SİZDE KAHRAMANCA ÖLMEDİNİZDE TESLİM OLDUNUZ


mustafa IP: 85.105.88.xxx Tarih : 6.11.2007 21:22:12

sebep nedir bilmem ama sebep neolur saolsun ben olsam tek mermim de kalsa catışırdım vatan uruna ne fada olmazki gerekirse vücudum dan siper edrim ama yinede teslim olmazdım biz neşehitler verdik buvatan uruna öle kolay del teslim olmak gerekirse yine vermete hazırız cümle muhammedümmetiy le beraber işallah


edbahar IP: 81.213.198.xxx Tarih : 6.11.2007 14:08:59

8 askerin Ankara'daki sorgusuna başlandı da ya meclistekiler nolacak. Asıl soruşturma açılması gerekenler meclistekiler değil mi? Örgütün ülkemizdeki yasal uzantılarının çökertilmesi daha öncelikli olsa gerek.


metin IP: 85.99.50.xxx Tarih : 6.11.2007 15:19:02

size diyorum okadarda ceza vermek istiyorsanız siz onların yerinde olun hele bakalım kendinizi nasıl savunursunuz zaten vatanı görevlerini yapmak için orduda deyilermi gerek canlarınıdamı versinler zaten olan olmuş bi çare bulun bi işe cezalandırmayın


aslan IP: 85.107.221.xxx Tarih : 6.11.2007 18:56:02

ben bunların asker olduklarından bile şüpheliyim ya dtp liler neden onları almaya gittiler sizce bu bir şeyin işareti degilmi


Mehmet Emin Yanbeyi IP: 85.98.243.xxx Tarih : 6.11.2007 17:01:44

Esir düşdüm suçladılar...şehit düşeni kucakladılar...bana çok bulaşık yıkattılar...silahı nezaman tanıttılar... Vatanıma etmem ihanet...yaptığımız oldu cehalet...Esir düşdü paşam, amerikaya...başbakanım korkar,ayağı kalkmaya...Bayılırız martaval atmaya...savaş değil geldik operasyon yapmaya...benzemez dağda kefenle yatmaya...göstermelik operasyonla başlayacaklar,halkı ağlatmaya...dilerim boş dağları bombalarken şehit vermeyiz.Allah mehmetciğimizin yardımcısı olsun


sadi IP: 88.251.171.xxx Tarih : 7.11.2007 00:35:36

BUNLAR TÜRK OLAMAZ TÜRK ASKERİ HİÇ OLAMAZ. BİZ ASKERLİK YAPARKEN 1 TANE MERMİYİ HÜCUM YELEĞİMİZİN CEBİNDE TAŞIRDIK.OLURDA BASKIN YERSEK ÇATIŞMADA MERMİ BİTERSE O SON MERMİYİ O ŞEREFSİZLERE TESLİM OLMAKTANSA YADA O ŞEREFZİLER TARAFNFDAN VURULMAKTANSA KENDİMİZE SIKMAK İÇİN SAKLARDIK. ATAMIZIN KEMİKLERİ ÇOK SIZLIYOR ÇOOOOOOOK. RESMEN VATANA İHANETTİR TARTIŞILAAAAAMAAAAAAAAAZZZ.


AYHAN AYDIN IP: 78.163.108.xxx Tarih : 6.11.2007 12:59:19

BİZDE VATANI BUNLARA EMANET EDİYORUZ İŞTE DEVLETİN ACI GERÇEĞİ BOŞ DAG VE TEPELERİ BOMBALAMAKTANSA TERÖRİST ELE BAŞISININ RESMININ BULUNDUGU O FOTOGRAF KARESİNİN ALAYINI BOMBALAYACAKSIN Kİ MİLETİN İÇİ FERAHLASIN ASKERİNE GÜVENİ ARTSIN ESİR DÜŞEN ASKELER TESLİM ALINIRKEN SANKİ KAHVEHANEDEN AYRILIYOR GİBİ ĞAYET RAHATLAR


ATAKAN KERVANCİ IP: 85.108.209.xxx Tarih : 6.11.2007 21:01:13

TERÖRİSTİN ELİNE DÜŞÜP ESİR OLACAĞIMA, ONUN KAHPE KURŞUNU İLE ÖLÜR ŞEHİT OLURUM DAHA İYİ. ÇÜNKÜ BİZ ASKERLERİN YEMİN METNİNDE AYNEN ŞÖYLE YAZAR; "İCABINDA VATAN, CUMHURİYET VE VAZİFE UĞRUNDA, SEVE SEVE HAYATIMI FEDA EDECEĞİME NAMUSUM VE ŞEREFİM ÜZERİNE AND İÇERİM" BUNUN ÖNEMİNİ BİLENLERE İTHAF EDRİM. ÖZEL HAREKATÇI....


ahmet nizamo IP: 85.108.17.xxx Tarih : 6.11.2007 15:34:16

bence bu işin içinde birşey var. baksana kaçıran pkk lı onları teslim alanda pkk lı. çok iyi araştırmalı.


ali kalkan IP: 81.215.164.xxx Tarih : 6.11.2007 20:46:37

arkadaşlarım olayın iç yüzü şu sadece tek kelimeyle başından beri pkk, akp, vede abd anlaşmalı askerlerin şöyle bir yüz ifadesine bakın sanki misafirlikten kalkmışlar evlerine gidiyolar bunu göremiyomusunuz can dostlarım dtp liler geliyor imza atıyor ve askerlerimizi kurtarıyor inanın çok dugulandım ağlıcam şimdi.. birde soruşturmaya tutmasalar şu bizim iyi niyetli halkımızı nasıl uyutacaklar sevgili dostlarım........


efe yağmur IP: 88.240.221.xxx Tarih : 6.11.2007 13:42:26

günahlarını almak istemem ama bende bılırım o duyguları çatışmayı ve şehit arkadaş acısını.eğer 12 gencın şehıt olmasında en ufak kusurları varsa butun bır mıllet olarak hakkımızı helal etmeyız onlara.önce 8 askerın seceresıne bakın yaaaa.ne mutlu o 12 arkadasınıza şeadet şerbetını içtiler ama sizin yuzunuzden içtiklerini bilseler kemıklerı sızlar.mıllet olarak sızden utanıyor ve ana babalarınızın oglumuz asker dıye sevınmesını yadırgıyorum NE MUTLU TURKUM DIYENE


RZN IP: 88.254.54.xxx Tarih : 6.11.2007 16:40:09

herkez kendi kafasına bişey yazmış bence 8 canın dünyada kalmasına sevinmemiz lazım evde oturupta yorum yapmanın anlamı yok olayın ic yüzünü bilmeniz lazım aslında..hangi şekilde kacırıldıklarını nasıl olduğunu bide onların ağzından duymak lazım hemende infaz etmeyin


Mehmet Emin Yanbeyi IP: 85.98.243.xxx Tarih : 7.11.2007 00:58:44

Askerlik yatma yeri değildir diyen sayın başbakanım.Genelkurmay yani askerler benim emrimdeki bir kurumdur diyen sayın başbakanım .Her türlü Olaydan en son siz ve başkomutan olan cumhurbaşkanı sorumludur.Ne şehidimizden utanırız ne gazimizden ne de esirimizden.Bizler Amerikalıların elini sıkan hanımınızdan utanırız.(cunkü zınadır yanacı erkek eli)Bakanınızı görevden alın sayın Mehmet ali Şahini


yücel IP: 88.252.157.xxx Tarih : 7.11.2007 01:47:25

kardeşim doğudaki her askere verilen eğitimin başında son çare mühimmat'ta bitti diyelim teslim olmaktansa el bombasının pimini çek kendini de yanına kadar gelmesine sebep olduğun teröristide öldür hiç olmazsa sarılacağın bir bayrağın olur derler olay biter anlaşılmayan bir şey varmı


kaaN IP: 91.100.21.xxx Tarih : 6.11.2007 16:09:42

Esir edilen turk askerlerimizin youtube deki roj tv e verdikleri roportajlarini izledim,cok uzuldum,tamam o an cok zor durumda kalinabilir tamam canda tatlidir ama bu roportajlari verirken sonrasinida dusunmek gerekirdi.ben o askerlerin adina utandim .olmek daha sereflidir. VATAN SANA CANIM FEDA


menekşe IP: 81.214.148.xxx Tarih : 6.11.2007 22:50:49

türk askerinin teslim olduğu nerde görülmüş yahu.biz o bayrağımızdaki kan kırmızı rengi sehitlerimizin kanından aldık bunların hepsi isbirlikçi ve çok kötü politikalar kuruyonlar bizim üstümüzde.asla bunların gerçek türk askeri olduklarına inanmıyorum


EYLEM SAĞLAM IP: 85.96.200.xxx Tarih : 6.11.2007 16:46:28

arkadaşlar bence çok yanlış düşünüyorsunuz binlerce şehiy öldü milyonlarca anne agladı artık birileri bu savaşa dur demeli kan dökülmesin artık.kendinizi onların yerine koyunn kimbilir neler yaşadılarr....


Ceyda Ceren Türkmen IP: 78.160.6.xxx Tarih : 6.11.2007 19:43:18

Yazık insanlarımız o kadar alçalmışki vatanı için şehit olmak yerine şerefiyle teslim olmayı kabul ediyolar peki ya can veren şehitlerin kanı ne olcak peki neden görev başında can veren askerlerimiz şehit sayılmıyo neyse konu dışına çıktım bence iyi soruştursunlar çünkü kimseyi kolay kolay bırakmazlar tamam belki insan onların yerine koyunca kendini korkuyo ölümden ama vatanı milleti için canını düşünmeden vermiycekse neden askerlik yapıyo kendini hazır hissetmeyen asker olmasın evliliği işi değil vatanı milleti düşünerek gidin HERŞEY VATAN İÇİN DEYİN


MUSTAFA DİNÇER IP: 88.247.181.xxx Tarih : 7.11.2007 09:00:16

ORDUYA SÖZLEŞMELİ VEYA MUVAZZAF ASKER ALINACAĞINDA LÜTFEN DAHA DİKKATLİ OLUNSUN. MECLİSİ KİRLETTİLER BARİ ORDUYU KİRLETTİRMEYELİM.


tozak68 IP: 86.32.92.xxx Tarih : 6.11.2007 20:20:42

size söylemesi kolay tabi kolaymi bile bile kursunlarin önünde durmak size soruyorum siz olsaydiniz ne yapardiniz. kolay sizin icin söylemesi cünkü hepiniz gecmissiniz bilgisayarin basina ben böyleydim onlar söyleydi diyorsunuz arkadas kendinize gelin ben buna ihanet diye bakmiyorum sevinelimki 8 askerimiz geri alindi bu kadar CAN yandi bari acimizi onlarla biraz DINDIRELIM ne mutlu turkum diyene en büyük türkiye saygilarimla.


herşeyvataniçin IP: 88.224.8.xxx Tarih : 6.11.2007 14:25:27

Ben Şırnak/Silopi de askerlik yapmış biri olarak oraların psikolojisini yaşadım ve iyi bilirim.Diyorum ki arkadaşlar soruşturma bitene kadar fikirlerinizi kendinize saklayın bu VATAN'ın evladı ve bu milletin nöbetini tutan bu kişilerin yaptıklarının mutlaka bir nedeni vardır.Bunun hesabı mutlaka verilecektir. Ya ödül olarak yada ceza olarak. Sabırlı olmaya davet ediyorum herkezi.Ne 8'i nede 8008'i bu Ülkenin kılına bile dokunamaz...Teşekkürler...


tolga IP: 88.231.207.xxx Tarih : 7.11.2007 01:08:22

meraba ben tolga yılmazok askerlerımız kurtulmasına cok sevındım kımse vatanına ıhanet etmez bu kadar askerlerın uzerıne gıtmeyın lutfen vatan hepımızın vatanı olen askerlerımızın ailelerıne bassaglı dılıyorum hersey vatan ıcın vatanımız ıcın herzamn savasır kanımızın sondamlasına kadar savasırız yeterkı cagrılalım


kürşat öz IP: 88.229.225.xxx Tarih : 6.11.2007 10:56:17

Atatürk böle adamlaramı teslim etti bu vatanı yazıklar olsun silah namusumdur bırakılmaz teslim olmaktansa kafama sıkarım gene teslim olmammmmm


MEHMET YILMAZ IP: 88.247.205.xxx Tarih : 7.11.2007 02:21:09

KOMANDO OLARAK GÖREV YAPAN ASKERLERİN HER ZAMAN (1) MERMİSİ VARDIR ONU SON ANA KADAR KULLANMAZ BUNU ANCAK KOMANDOLAR ANLAR


abdül keskin IP: 88.231.4.xxx Tarih : 6.11.2007 21:22:54

kaçınız dağda esir düşdünüz !!!kaç kere dağa çıktınız weya da adamların arkasından böle konuşuyorsunuz..akıllı olalım arkadaşlar..hiç bi müslüman türk ewladı watanını satmaz anlayıp dinlemeden yorum yapmayın...


şahin çolak IP: 85.105.1.xxx Tarih : 6.11.2007 17:04:32

bizim arkadaşlar olarak düşüncemiz bu adamların vatanı sattığı yönündedir.hiç bir türk askeri teslim olmaz. öyle bir yapıya sahip değildir.


murat kaya IP: 88.239.39.xxx Tarih : 6.11.2007 18:15:00

adam gibi şehitlik mertebesine ulaşmak varken böyle rezil olursunuz birileri bunlar dışarıya bilgi sızdırmıştır der birileri vatan haini der bu lekeyle yaşayacağınıza ölseydinizde adam gibi arkaızdan helal olsun deseydik giydiğiniz o şerefli kamuflajın hakkını veremediniz yazıklar olsun


özgür vatan IP: 88.241.108.xxx Tarih : 26.11.2007 14:42:26

hayatını vatan için veren milyonlarca şehit için utanç kaynagı oldunuz sizin eksinizi tamamlıcak milyarlarca türk genci var kimse dagdan gelip bagdakini kovamaz pkk nın türk topraklarındaki yeri topragın altıdır


mehmetiz hepimizzz IP: 81.213.147.xxx Tarih : 6.11.2007 12:39:16

o yorum yapmış gerçekçi arkadaş kendine gel biz burda bilgisayar başında keyif çatmıyoruz bizde milli mücadele içindeyiz bizde canımızı seve seve veririz düşmanlarımıza teslim olmaktansa ölmeyi tercih ederiz bebek katillerini ne çabuk unuttun bunlar vatan haini o askerlerde özür dileyerek söylüyorum vatan hainidirle yanlarında 12 tane arkadaşı şehit olmuş sen silah bırakıyosun bu milletin yüzüne nasıl bakacaklar elimde olsa inanın bana kurşuna dizdirirdim ayrıca dtp lilerin vatan hainlariyle ne demek masaya oturmaları bizi küçük düşürdüler bizi bu aziz vatanı küçük düşüren her kim olursa olsun ALLAH belalarını versin çanakkalede ve bu ülkenin ferahı için canını vermiş büyük mehmetçiklerin kemiklerini sızlattı bu şerefsizlerrr çok çok özürrrrrrrrr büyük milletimden ama bu nlara vatan haini...


coşkun ataş IP: 81.213.197.xxx Tarih : 6.11.2007 13:37:26

BENCE BU SUÇUN ADI MİLLİ MÜDAFAYA HIYANET DEĞİL VATANA İHANET.ATEŞ ALTINDA SİLAHINI BIRAKARAK TESLİM OLAN YÜZLERCE ASKERİMİZE ZAAFİYET YARATAN BU YÜREKSİZLERİN YÜZÜNDEN 12 ASLAN ŞAHİT OLDU 16 SI DA ARTIK İFLAH OLMAYACAK ŞEKİLDE YARALANDI VE GAZİ OLDULAR.NEDEN?BU BEŞ PARA ETMEZLER ÖLMESİN VEYA YARALANMASIN DİYE.ÇÜNKÜ ONLAR VE YANINDAKİLER VEETÜRK MİLLETİ PKK YA TESLİM OLAN BU REZİLLERE GÜVENMİŞLERDİ O YÜZDEN SIRTLARINI DÖNMÜŞLERDİ.AMA ONLAR ŞEHİT VE GAZİ OLDULAR BUNLARSA YAŞIYORLAR BÖYLE YAŞAMAYI SEÇTİLER.ANALARININ BABALARININ BAŞINI ÖNE EĞDİLER.TORUNLARININ TORUNLARINA ÇOK KÖTÜ BİR DAMGA VURDULAR DAHA DOĞMADAN.EMİNİM Kİ OLAYI BU NOKTAYA GETİREN BU NE OLDUKLARI BELLİ OLMAYAN KİŞİLERE ORDUMUZ VE ADALET MEKANİZMAMIZ EN AĞIR CEZAYI VERECEKLERDİR.İSTERİM Kİ BU DAVANIN ADI VATANA İHANET VE CİNAYET OLARAK DEĞIŞTIRILSİN.ŞEHİTLERİMİZİN VE GAZİLERİMİZİN ÖNÜNDE SAYGIYLA EĞİLİYORUM.ÇÜNKÜ ONLAR GERÇEKTEN ÇOK SÜYÜK ŞAHSİYETLER.BU OLAY BİZE ŞEHİT VE GAZİ OLMANIN NE DEMEK OLDUĞUNU NE KADAR BÜYÜK OLDUĞUNU AÇIKÇA GÖSTERİYOR.


ertan canbaz IP: 81.213.78.xxx Tarih : 6.11.2007 09:13:04

Bu askerlerin tüm secereleri çok iyi şekilde araştırılmalı, bu işten pis kokular geliyor ve bence bu işin içinde bir bit yeniği var, şuan bu askerlerden ben bir türk evladı olarak utanıyorum, hadi hepsine eyvallah dedik ama ya o artık teslim edilirken PKK lılarla tokalaşmalarına ne dersiniz, daha 15 gün önce yanındaki arkadaşlarını şehit eden birinin elini sıkmak bir türk askerine yakışmayacak derecede bir harekettir, şiddetle kınıyorum.


fatih IP: 194.27.143.xxx Tarih : 6.11.2007 07:18:57

boyle askerlik yapılırmı be.esir olmaktansa çarpışır adam gibi şehit olursun.


ugur ebik IP: 88.233.55.xxx Tarih : 6.11.2007 20:38:37

bu askerlerimizin kaçırıldığına inanmıyorum ve dtpliler tarafından alınmasını içime sindiremiyorum.türk askeri şereflidir............şehit olmayı bilir en azından.


ela IP: 83.76.184.xxx Tarih : 6.11.2007 13:38:03

ben askerimizi bu vaziyete beklemiyordum o yuzden bu isde bir ihanetlik seziyorum bir turk askeri elini kolunu saliyarak vedalasarak gelmesini kiniyorun turk askeri bu deyil silahlariyla olselerdi vatan icin savassalardi genede gitmeselerdi diye dusunuyorum


hasan bulucu IP: 81.215.51.xxx Tarih : 6.11.2007 15:35:08

neden arkadaşlar nedeeeeeeeeeeeeeeeeen şehit olan askerlerin kanlarını son damlasına kadar akıtan pkk bunların burnunu bile kanatmamış.


asilkan IP: 88.251.226.xxx Tarih : 6.11.2007 13:19:19

tarihi şanla şerefle ordularının kahramanlıkları ile dolu bir milletin evladı olarak bunlara türk askeri demekten utanıyorum kaynagını vererk konuşmalıyım milli gazetenin köşe yazarlarından mustafa kardaş ve mustafa yılmaz kaçırılan erlerden birinin dtp genel başkanı ahmet türk ün yegeni oldugunu iddia ediyor bu iş önceden ayarlanmış tezgahlanmış bir olay bu baskın daglıcadaki askeri birligin içindeki köstebek+dtp+pkk tarafından kurgulanmıştır içerdeki köstebek içeriden bilgi verdi belki askerlerin silah cephanesini kilitlediler askerlerimiz baskında silah bile alamadan şehit düştüler bu 8 askerin içinde 3 kadar köstebek var dtp ye yakın bunların iyi sorgulanması gerek.


burak çetim IP: 88.230.235.xxx Tarih : 6.11.2007 20:38:21

bu askerler teslim olana kadar kendilerini vurup dtp almaya gidemeyeceklerdi ve TC. o kadar büyük ki memedimizde çok şehitlik çooook güzel bir his o hiski GURUR DUYACAĞIM tek hiss dir..... ANK.


vatandaş IP: 88.227.91.xxx Tarih : 6.11.2007 14:57:07

bütün yorumcuları okudum hepsine görüşlerinden dolayı teşekür ederim işte biz tam özgürlüğü yaşayan ülkedeyiz sadece şunu demek yeter bence allah vatandaşa yardım etsin!


dikkat IP: 88.233.213.xxx Tarih : 7.11.2007 12:49:37

ne biçim yorumlar yazılıyor askerler hakkında şaşırıyorum. nerdeyse öldürecekler adamları elllerine geçseler... lütfen biraz duyarlı olalım. sağ olduklarına sevinin yada onlarında bir aileleri var bari onları düşünün..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


mubeccel capar IP: 88.255.169.xxx Tarih : 7.11.2007 14:31:26

HERSEYİ TEK TARAFLI DÜSÜNÜYORUZ ONLARDA ELBETTE TÜRK ASKERİ NE DEMEK ONLARA TÜRK ASKERİ DİYENLER VATAN HAİNİDİR SAYIN SAHSİYET BİR TÜRK VE TÜRKİYELİ OLARAK BU DÜSÜNCELERİNİ COK YANLIS BULUYORUM EMİN OL AYNI DURUMDA OLSAN FARKLI OLANI YAPMAZDIN GERCEKCİ DÜSÜNÜRSEN DOGRULARI BULURSUN ÜLKENİN YARISINA VATAN HAİNİ DEMEK SANA DÜSMEZ KAN DÖKMEYE BU KADAR MEİLLİ OLMAK YERİNE YADA BOS KONUSMAK YERİNE KONU HAKKINDA ARASTIRMA YAP YADA MAİL ADRESİNİ YAZ BEN SANA ARASTIRMALARIMI GÖNDEREYİM UNUTMA VATANINI SEVMEK SADECE KAN DÖKMEKLE OLMAZ DOGRULARI BİLMEKLE DE ALAKALIDIR ÖNCE GERCEKLRİ ARASTIR SONRA VATAN HAİNİ SİMGESİNİ GEREKİRSE ADALET ZATEN TAKAR


ylçn IP: 78.181.143.xxx Tarih : 6.11.2007 16:14:57

j.komando olarak ben olsan ellerine teslim olmaktansa kendimi vurup şerefli olarak ölürdüm hayinlerin bu t.c de yerleri yok nasıl bu vatana yaptınız bee canakkaleyi gezinde atalarımızın halini anlarsınız yazık be delikanlılık ölmüş


TANER ÖZDEMİR IP: 88.239.86.xxx Tarih : 6.11.2007 14:35:02

SİZ BUNLARIN YERİNDE OLSANIZ DİYENLER :BİZ ONLARIN YERİNDE OLDUK VE ARKADAŞLARINIZDAN ŞEHİT OLANLAR OLDU BİZLER DE GAZİ OLDUK ECELİ GELEN ÖLÜR AMA BUNLAR GİBİ KAÇMAZ :ALLAH SİZLERİ BİLDİGİ GİBİ YAPSIN TÜRKİYE BÜYÜKTÜR VE SİZLER ÖNÜNDE DURAMAYACAKSINIZ.


cansuuu IP: 212.239.240.xxx Tarih : 6.11.2007 11:05:50

ya valla biz turkler belcika oturuyoz ama bizimde icimiz kan agliyo


gerçekci IP: 88.226.178.xxx Tarih : 6.11.2007 10:12:27

tabi elinizde kahveniz ya da çayınız bilgisayarın başında ahkam kesmek kolay hemde çok kolay.Yorumcu arkadaşlar insanoğlunun birinci görevi hayatta kalmaktır.Ayrıca objektiflere yansımayan üzerinize silah çevrilmiş halde yapılan tüm eylemler kişinin hür iradesiyle gerçekleşmeyen davranışlardır ve bunlar geçersizdir.


cuma kartal IP: 88.226.153.xxx Tarih : 6.11.2007 14:31:11

alah vatanımıza milletimize zeval vermesin kimseye güven kalmamış kardeş allah kalleşleri cehennemin de yaksın biz en büyük yar ve yardımcımız cenabı allah bazıları bunu kabul etmese de


feyzullah ünal IP: 85.102.238.xxx Tarih : 6.11.2007 10:45:24

herkes her kafadan bu askerler için yorum yapıyoo..kendinizi onların yerine koyun arkadaşlarınız şehit olmuş ve silahlar size çevrili o na insanın hayatı gözlerinin önünden geçer aileleri eşleri çocukları gelecekleri geçmişleri onları öle terk edip göz göre göre ölüme atlamak kolay olmasa gerek o yüzden bu askerlerin şahsi hareketlerinede saygılı olun canlarını hayatlarını bizler kontrol etmiyoruz..tersinide düşünün karşı geldiler ve şehit oldular ailelerini düşün neler 8 acılı aile daha lütfen sağ duyulu olalım bu kahramanlara kucak açıp bağrımıza basalım..8 asker daha şehit versydik pkk yine bitmeyecekti..okuyan herkese slm saygılar..


ŞEREF POÇU IP: 85.100.44.xxx Tarih : 6.11.2007 12:50:19

ARKADAŞLAR SİZ TÜRK ASKERİNİN NE ZAMAN TESLİM OLDUĞUNU GÖRDÜNÜZ. BU ASKERLER ŞEHİT OLMAK VARKEN NASIL OLUR DA SİLAHLARINI BIRAKIP ONLARLA GİDER. TÜRK ASKERİNE HİÇ YAKIŞMADI BU DAVRANIŞ. ŞEHİTLERİMİZİN RUHU ŞAD OLSUN...


ogur IP: 89.220.12.xxx Tarih : 6.11.2007 22:47:34

t.c devletinde son yillarda cok ucuzlasan iki kelime,hain ve kahramanlik.yorumlara bakiyorumda biz ne kadar kan sever olmusuz,keske bu genclerin yerinde olsaydinizda istenileni yapsaydiniz.burda kahramanlik yapanlarin cogu bu sorunda rant saglayanlardir,esir ducsuncede rantlari kesildiginden milliyetcilige sarilip kahraman kesiliyorlar,erkek olan gonullu tekrar hakkariye askere gitsin,ama bizim kana ihtiyacimiz yok yeter artik.


emrah akın uşak lı IP: 88.243.149.xxx Tarih : 6.11.2007 11:28:16

bizde askerlik yaptık hemde sıfır noktada hakkari çukurca da biz iyi biliriz bu olayları bu askerler dikkatsiz davranmasaydı bu sonuçlar ortaya çıkmazdı hem bunlarıda bırak bir askerin teröristle el sıkışması ne kadar doğrudur yorumunu sizler yapın hiç yakışmadı ayıptır be şehitlerimizin ruhu şad olsun


UGUR ER IP: 88.245.188.xxx Tarih : 6.11.2007 20:31:55

HAYATTA KALABİLMEK Bİ SANATTIR AMA SANAT YAPACAGIM DİYE ASLA KİMSEYE BOYUN EGMEYİN BEN EGER O ASKERLERİN YERİNDE OLSA İDİM KAFAMA SON BİR KURŞUN SIKAR GİDERDİM ARDIMDAN AGLAYAN BİR MİLLET OLURDU . PEKİ ŞİMDİ NE OLUYO O ASKERLERE ŞİMDİ TÜM DÜNYA GÜLÜYO DEGİLMİ HAKSISSAM YAZIN LÜTFEN


selami ergün IP: 85.98.169.xxx Tarih : 6.11.2007 21:03:20

eyyy gençler....ben bu yaşa kadar ŞEREFİNİ SATANLAR GÖRDÜM ........askerlerimizin vatana ihanetlerini düşünmeyi düşünmek bnile beni kahrediyor....ama genede onlarla gitmektense şehit düşmelerini yeğlerdim.şimdi sivil hayatta ne anlatacaklar ....psikolojileri nasıl olacak...umarım insanlarımızın çogunun düşündüğü gibi tek kurşun atmadan gitmemişlerdiribir arkadaş basa başında yazmak kolay demiş..EMMOĞLU BİZDE ASKERLİĞİMİZİ SARIKAMIŞ DAĞLARINDA YAPTIK......


METEHAN IP: 85.104.24.xxx Tarih : 6.11.2007 13:22:46

teröristlerin eline esir düşmektense kafama sıkarım daha iyi


xalo murat IP: 81.215.50.xxx Tarih : 7.11.2007 11:25:01

BURDA BİR SÜRÜ YORUM VAR.YİNE BİLGİSAYAR KAHRAMANLIĞI YAPMIŞLAR BAZILARI.ANLIYORUMKİ BU KONUŞANLARIN ÇOĞU NAMLUNUN UCUNU GÖRMEMİŞ YOK ÖYLE YOK BÖYLE YA SİZ HİÇ ESİR ALINDINIZMIKİ KAFANIZA GÖRE YORUM YAPIYORSUNUZ.SİLAHLARI ELLERİNDEN ALINMIŞ NE YAPABİLİRLER DURUM O ŞARTLARI GEREKTİRMİŞKİ ONLARDA ESİR DÜŞMÜŞLER.HEM KİMSEDE CANINI YERDE BULMAMIŞ.BİLGİSAYAR KAHRAMANLARI BU KADAR DELİKANLISINIZ GİDİN ÇATIŞIN BAKİM.HEPİMİZ ÜZÜLDÜK ESİR DÜŞTÜKLERİ ZAMAN AMA KOSKOCA TÜRK ORDUSU BİŞEY YAPAMIYORSA YAZIK 8 ASKER NE YAPSIN.NEYSE ONLARDA BUNUN ÜZÜNTÜSÜNÜ YAŞIYORLARDIR BEN BUNA EMİNİM.BU VATAN İÇİN ÖLÜNÜR AMA KİMİN UĞRUNA SORARIM.BİRİLERİ SICAK YATAĞINDA SİYASET YAPACAK BİRİLERİDE GİDİP CANINI VERECEK YOK ÖYLE.NEYSE DEŞMEYİN YARAMI.BU VATANIN BİR EVLADI OLARAK VE BİR KÜRT OLARAK YAŞASIN TÜRKİYE BU ÜLKEYİ BÖLMEYE KİMSENİN  GÜCÜ YETMEZ.XALO MURAT


Engin IP: 88.251.133.xxx Tarih : 7.11.2007 16:19:41

bende askerlik yaptım ve bize özellikle komutanların söylediği şey şuydu bir mermimi saklıyorum sizde saklayın


tamer zazayurt IP: 88.230.70.xxx Tarih : 6.11.2007 12:50:35

merak ediyorum acaba siz pc başındaki klavye delikanlıları askerlerin yerinde olsaydınız neyapardınız burdan nutuk atmak kolay çaresiz kaldıgınız zaman sizi görmek isterdim çogunuz belki daha askerlik yapmadınız bile o anı yaşamak gerek kimse erkeklik taslamasın


halil atabay IP: 88.246.173.xxx Tarih : 6.11.2007 21:35:21

ya abi olmaz böyle bir şey ya bir tük bunu yapamaz kardeşlerini 15 gün önce şehit edenlerle tokalaşamaz bir türk bunu yapmaz bu işte bir bit yeniği var ofotoğraf cekilirken sırıtmaları yokmu türk insanını öldürüyor


tolga yılmazok IP: 88.231.207.xxx Tarih : 7.11.2007 01:10:22

ben ce bu askerler naptık larını bılmıyodu kacırılan askerler korktular teslım oldu lar ama onlarda pkk uyesıyse hepsını atın ıcerı vatana ıhanet olum dur :@


OFLU FATIH IP: 88.77.76.xxx Tarih : 6.11.2007 22:42:38

VATAN KORUMAK IMAN ISI HERKEZE LAIK DEYIL BU IS SILAHLI ASKER TESLIM OLURMU KIMIN KÖPEKLIGINI YAPIYORSUNUZ MEHMETCIGIN YÜZKARALARI DEMEK GELIYOR ICIMDEN ATALARIMIZ O VATANI ETTEN DUVAR ÖREREK KORUMUSLAR SILAHSIZ CARIKSIZ YENI DILIMIZDE BOTSUZ AYAKKAPISIZ MÜTAFA ETMISLER TÜRK ASKERI TESLIM OLURMU BE VICTANSIZLAR TARIHE GECMISSINIZ GURUR DUYUN SANA ACEMI BIRLIGINDE YETERINCE EGITIM VERILDIGINDEN ADIM GIBI EMINIM NET SÖYLÜYORUM KANINIZA BAKTIRIN VATAN HAINLER ÖCALAN DOSTLARI AMA ERGEC TÜRK SILAHLI KUVVETLERINE HESAP VERECEKSINIZ SEHIT KARDESLERIME ALLAHTAN RAHMET GAZILERIMIZE ACIL SIFALAR DILERIM VATAN SAG OLSUN OFLU FATIH


çelebi akkuş IP: 85.105.247.xxx Tarih : 6.11.2007 22:14:03

bu vatan savaştan kaçanların değildir. bu vatan savaşta canını malını ortaya koyan atalarımızın ve mehmetciklerin. vatanseverlerindir. defolun bizim ülkemizden satılmış amerika ve pkk köpekleri. araştırmama göre kacırılan askerlerin hepsi kürt kökenliymiş bu işte cok insanın canı yanacak altından cok şeyler cıkacak TSK kuvvetleri size gerekli cezayı verecektir allahım TSK LERİNE ve onun mensuplarına zeval vermesin başımızdan eksik etmesin. YAŞASIN TÜRKİYE CUMHURİYETİ


güney dogu gazisi IP: 85.104.203.xxx Tarih : 6.11.2007 15:30:16

bence o askerler vatan hainidir bizim ordumuzda teslim olmak diye bir şey yoktur şehit olmak vardı


Fatih IP: 85.104.33.xxx Tarih : 6.11.2007 13:10:52

bunlarin kendisi pkk li zaten ne güzel poz veriyolardi bunlar sanki kan kardeşleri pkk lilar.Yazıkk ya Diyecek birsey bulamiyorum Bükemediğim Eli öperim hikayesine döndü bunlarinki yuh sizee


deniz can IP: 88.246.116.xxx Tarih : 6.11.2007 22:29:09

sehıtlık herkese dusen bısey degıldr al bunlarda vatan korumaya gderler ben kız oldugum taktırde olumune savasırdımmm.


MANSUR IP: 88.226.180.xxx Tarih : 6.11.2007 15:51:34

kent haberde yorum yapanların %50 den fazlası bütün kürtleri duşman biliyor ve ver yansın yapıyor eğer bu askerleri dtp değilde başkaları gidip alsaydı (zaten başka bir partidende bu cesaret bekelemek akıl karı değilde )o zaman herşey güzel olurdu 8 askerimiz kurtulmuş kurtaranların ellrinden öperiz gibi yorumlar askerlerde hain olmazdı ne yazıkki dtp gidip teslim aldığı için askerler hain damgası yedi aynı pkk ile ilgisi olmayan kürt gibi


adem kubuk IP: 81.215.221.xxx Tarih : 6.11.2007 16:36:03

Türk halkını kücük düşürdüler ben şahsen inanmıyorum bence gönüllü gittiler  keşke catışmada ölselerdi


ALİ ÇETİNKAYA IP: 81.215.180.xxx Tarih : 7.11.2007 09:30:37

İNŞALLAH BU ASKERLERİN HAKKINDA ÇIKAN BU SÖYLENTİLER YALAN ÇIKAR.EYER DOGRU İSE O ZAMAN BU TERÖR BELASINDAN KORKMAMIZ GEREK.ALLAH TSK YARDIMCI OLSUN


umut IP: 88.230.25.xxx Tarih : 6.11.2007 22:56:22

hani diyorsunuz ya bu askerlerden utanıyoruzz bende utanılıcak bişey yok o pusuda 'utanıyoruz'diyenler bakalım ne yapardı çok merak ediyorum öyle savaşın ölün demesi kolay tabi bence iiki teslim olmuşlar hiç deilse aileleri üzülmedi


halil kaya IP: 88.235.9.xxx Tarih : 6.11.2007 13:07:00

türk mileti sizi çoçuk katillerin onunde durasınız diyeyetiştirmedi içtiyiniz su soluduğunuz hava size haram olsun


K. Mükremin BARUT IP: 88.224.194.xxx Tarih : 6.11.2007 12:44:59

GENÇLER İNTERNET BAŞINDA AHKAM KESMEK NE KADAR KOLAY DEĞİL Mİ ? BU GENÇLERİ ŞİMDİDEN HAIN OLARAK İLAN ETTİNİZ.PEKİ HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ ? NE ZAMAN Kİ ŞEHİT BİR ASKERİMİZİN ÇOCUKLARININ FUKARA HALLERİ EKRANA YANSIDI, İŞTE O ZAMAN MİLLET YARDIM YAĞDIRMAYA BAŞLADI. İÇİNİZ EL VERİYORSA BU 8 ERİMİZİ KURŞUNA DİZELİM OLUR MU ? SİZ AKLINIZI MI ZAYİ ETTİNİZ ? 3 AYLIK EĞİTİM ALMIŞ ASKERİ 22 YILDIR DAĞDA ÇARPIŞAN İLE KARŞI KARŞIYA GETİRİYORUZ. ÇARPIŞMALARI GEREKİRDİ DİYENLER SİZİN HİÇ BİR YAKININIZ ÖLDÜ MÜ ? ONU BİR DAHA GÖRMEMENİN ACISINI BİLİR MİSİNİZ ? KENDİNİZE SORUN BAKALIM SİYASETEN BİTİRİLEBİLECEK BİR KONU İKEN NEDEN ASKERLE BU İŞİ ÇÖZMEYE ÇALIŞIYORUZ ? BU SAVAŞLA KİMİMİN DEĞİRMENİNE SU TAŞIMIŞ OLURUZ. YILLARIN BİRİKİNMLİ GENERALLERİ BİLE ASKERİ ÇÖZÜMÜN TERÖRÜ BİTİRMEYECEĞİNİ SÖYLÜYORLAR. Mükremin BARUT 06 Kasım 2007 ANKARA


tozak68 IP: 86.32.92.xxx Tarih : 6.11.2007 20:23:44

arkadasin biri demiski 8 asker teslim olmasaydi 12 sehit vermezdik hangi zihniyetle bu sözü konusuyor anlamiyorum nasil hesaplamis bu arkadas sen o zaman 12+8 sehit verecektin güzel arkadasim iyi düsün iyi hesabini yap bidahaki sefere saygilar....


TuranYurt IP: 88.224.186.xxx Tarih : 6.11.2007 11:44:02

Bu sözüm ona 8 askeri Divan-ı Harpte yargılıyacaksın.Diğer 12 arkadaşları şehadeti seçerken bu hainler alçakça teslim olmuştur.Bu 8 askerden biriside Dtp genel başkanı hain Ahmet Türkün yiğenidir.


yalın IP: 212.175.115.xxx Tarih : 6.11.2007 15:30:39

Kana susamışcasına ölmenin,öldürmennin,öldürülmenin bu kadar basit olduğunu düşünen bir kitle ile aynı ülkede yaşamak beni mutsuz ediyor. esir düşen askerler yerinda olmayı düşünün sonra ahkam kesin.askerler vatan hayini oldu.suçları esir düşmek.böyle cani bir anlayış mı olur?bu kadar dar bakış acısıyla,canice ifadelerle hangi sorunu çözdük?neden kendimize gelmiyoruz.insani düşünmek bu kadar mı zor?askerler esir düştü.siz silahı gördüğünüzde evet öldürün ben esir olmayacağım mı diyeceksiniz?bu nasıl bir yalan ve iki yüzlülük.askerlere haksızlık yapmayın.amerikan askerleri subayların başına torba gecirerek esir aldılar.iyi eğitimli subaydılar neden esir düştüler?demekki çaresiz olundu mu düşülüyor.bu askerler gariban çocukları.bakanrahat rahat konuşuyor.kendi oğlu aynı durumda olsa ve esir düşse böylemi konuşacaktı?tabiki hayır.kendimizi kandırmayalım ve askerlerimizi bağrımıza basalım.vatan sizin gibi saldırganlarla kurtulmaz yıkılır.insan olmayı denemeliyiz


mahmut sarıkaya IP: 85.104.33.xxx Tarih : 6.11.2007 13:38:28

vatanın birligini bütününü bozakcak birşey yaptlarsa devlet geregini fazlasıyla yapsınlar eger pkk teslim oldularsa beni gözümde vatan hayinidir


Bilal Cakir IP: 91.39.181.xxx Tarih : 7.11.2007 01:47:45

Arkadaşlar merak ettiğim bu işe yaramaz teslimiyetçiler bundan sonra halk arasında nasıl gezecekler utanmadan? Sehitlik makamına inanmayan, bide bundan sonra kendilerini ne olarak isimlendirekcekler? Ben buldum 'Korkak hain' Allah bunların durumuna hiç bir Türk oğlunu düşürmesin.


Fazil Özer ÜNÜVAR IP: 87.184.157.xxx Tarih : 6.11.2007 22:02:22

SEVGILI YORUMCULAR:SÜPHESIZ YORUM YAZAMADAN ÖNCE HERBIRIMIZ DEFALARCA VERILEN HABER VE ViDEO YAYINLARINI iZLEDIK.BiR DEFA DAHA DÜSÜNÜN BAKALIM: BUNUN TAMAMI BENCE DÜZMECE.ÖNCEDEN YAZILMIS BiR SENARYO OKUL MÜSAMERESi HALiNE GETiRiLMiS.KURTULUS SAVASIMIZDA Ki SAHNELER SINIF ÖGRENCiLERiMiZE YAPTIRDIGIMIZ GIBI. EY BASKOMUTAN GAZi MUSTAFA KEMAL: ATAM; SENIN HAKiKiSiNi YARATTIGIN O DESTANLARINI SiMDi KiMLER NERELERDE KiMLERE OYNATIYOR.UTANC DUYUYORUM.BU SENARYOYU YAZANLAR KiMLER OLABiLiR ACABA?NE HALLERE DÜSTÜK YARABBi SU SON YILLARDA...


Engin IP: 88.251.133.xxx Tarih : 7.11.2007 16:18:16

bence bu ıraktaki çuval olayı ile aynı. ikiside tarihimize kara birer leke olarak geçmiştir. bir türk nasıl esir alınır. ölür ve şehit olursun ama esir olmazsın. ve görüntülerde de hallerinden çok memnun görünüyorlar. bunlar herşeyden sorgulanmalı ve cezaya çarptırılmalı. Bence içlerinde hain var


Mehmet Emin Yanbeyi IP: 85.98.243.xxx Tarih : 7.11.2007 00:42:52

Askeriye de zimmet olayı vardır.her ere silah zimet ederler.ve diğer araç gerecleri.onbaşıya on kişiyi zimmet ederler cavuşa da zimmet ederler subaya da bu ta başa kadar gider.En baş unutmayalım ki GENELKURMAY dır.biz halk olarak zimmet ettik mehmetciği silahlı kuvvetlerimize.ve silahlı kuvvetlerimiz de ya şehit ya gazi olarak bize teslim ederler.Fakat burda ki olay okadar garip ki mehmetciğimizi dtp vekilleri teslim etmişdir ıraklı yöneticilerle birlikde.


mert doganay IP: 88.228.174.xxx Tarih : 6.11.2007 18:26:17

arkadaşlar boş kafadan atıp turtmayın o boşkafadan atıp tutanalar söylüyorum dil dir sıcak yerde döner sizde yani yorum cular olarak abartıyorsunuz kimin ne şartlarda ötürüldüğünü bilmeden yorum yapıyorsunuz cahişl çok bilmiş zaneder kendini ama hiç bişi bilmez erdemli oaln insanlar kendi insanlarına easkerine sahip çıkar leke çamur atmaz dünyada örneklri var tüm dünmya kendi askeriyle gurur duyar öyle bi duruma geldiki türkiye kendi evlatlarını kabulenmiyor kendinize geli naklınızı başınıza alın yöneticiler yoksa toplum sizi feci ezerrr dikkat edin davranışınıza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


AYHAN AYDIN IP: 78.163.108.xxx Tarih : 6.11.2007 13:13:31

YORUNLARIN HEPSİNİ OKUDUM BU TOPRAKLAR ŞEHİT KANLARIYLA SULANDI ÖYLE CAN TATLI BEN KARIŞMAM DİYE BİR ŞEY YOK BU OLAYLAR YENİ OLMADI 22 SENEDİR DEVAM EDİYOR DEVLETİN YANLIŞI KADAR DOGRUSUDA VARDIR BEN ŞIRNAK CİZRE DE SINIRDAYDIM EN UÇ KÖŞEDEKİ KÖYLERE GİTTİM DEVLETİMİZ SON ÇİZGİYE KADAR ELEKTİRİK SU YOL NE VARSA YAPMIŞ O DEVLETİN GÖREVİ BİZİM GÖREVİMİZDE BU DEVLETİ KORUMAK ŞAHSEN TESLİM OLUPTA BAŞIM ÖNDE GEZMEKTENSE O BAŞI KESERİM


olcay avcı IP: 88.253.104.xxx Tarih : 7.11.2007 01:41:45

bizler işimize geldiği gibi konuşursak.vay bu vatanın haline,esaret tabiki güzel bir şey değil göbeğinden ABD ye bağlı bir ülkenin şehit ve esir vermesi doğaldır bence insanlar masa başlarında esir alınıyor kimsenin gıkı çıkmıyor.bu gariban insanlar ne yapsın 30 yıldır süre gelen bu savaşta halk çoçuklarının öldürülmesi yeter artık anaların göz yaşları kurudu.çıkarları uğruna bu memleketi satanları şehitler ve esir ettiren sermayeyi sorgulamak lazım.rantları uğruna hainlerle asıl iş birliği yapanlar sorgulanmalıdır. bu memleketin tek şanslı tarafı TSK dır allahtan onlar var yoksa halimiz yaman dostlar.saygılar.


aperi IP: 88.248.245.xxx Tarih : 6.11.2007 11:16:01

gercekci arkadas! İnsanoğlunun birinci görevi hayatta kalmakmış! Türkiye Cumhuriyeti Kuruluna dek, Senin bu ülkede huzurlu bir şekilde yaşamanın dayanağı olan yüzbinlerce şehit neden şehit oldular? Onlar kerizmiydi? Bu vatan uğruna, bu toprak uğruna gerekirse can vereceksin. Allah'tan ülkede senin gibi düşünen çok insan yok. Öyle olsaydı ABD bayrağını çakmış, bizide mandasını alıp geçmişti.


murat ertekin IP: 85.100.176.xxx Tarih : 6.11.2007 22:39:33

bir türk askerinin katillerle oturup çay içmesi tokalaşması türk askerıne yakısır bır davranış degildır teslım olmaktansa kafana kalan tek kurşunu sık mezarında rahat uyu hiçolmazsa acaba şimdi rahat olacaklarmı pkk ya sır vermekle allah mehmetcigimize güç versin onlar herşeyin hakından gelecektır


RAMAZAN OKUMUŞ IP: 88.224.10.xxx Tarih : 7.11.2007 12:03:47

SLM ARKADAŞLAR BAZILARINIZ ÇOK YANLIŞ DÜŞÜNMÜŞ ORDA ÖYLE OTURDUNUZ YERDEN YORUM YAPMAK KOLAY GELİR ÇIKIPTA BİR MERMİDE SİZ SIKSAYDINIZ DAHA İYİ ANLARDINIZ ASKERLER NAPSIN TABİKİ YA ÖLECEK YA TESLİM OLACAK AMA ASKERLERİ ÖLDÜRME NİYETLERİ OLSAYDI O ŞERFSİZLERİN KAÇIRIR KAÇIRMAZ ÖLDÜRÜRDÜ ONALRIN NİYETİ BAŞKA ASKERE KARŞILIK APOYU İSTİYECEKLERDİ AMA OLMADI MADEM ÇATIŞMA ESNASINDA NEDEN DESTEK HEMEN GELMEDİ MADEM BİLİYORLARDI ÇATIŞMA OLCANI NİYE DESTEK VERİLMEDİ NİYE DAHA FAZLA ÖNLEM ALINAMADI SORUYORUM SİZE? BUYRUN CEVABINIDA SİZ YAZIN? ŞUNUDA SÖYLEYİM VERDİMİZ OYLAR HARAM OLSUN. ASKER ANALARININ VE BABALARININ YAKINLARIN BAŞISAOLSUN ALAH RAHMET EYLESİN


memet kaya IP: 88.226.3.xxx Tarih : 6.11.2007 12:13:05

Hiç bir Türke Esaret yakışmamış ve yakışmaz. 8 Tane Komanda bu rezil duruma düşmektense ya ölür ŞEHİT olur ya kalır GAZİ olurdu. ÖLÜM VARKEN ESARET HİÇ BİR TÜRKE YAKIŞMAZ.


esra IP: 88.245.56.xxx Tarih : 6.11.2007 21:50:59

bende herkeze katılıyorum bence bu işte bit eniği var fotoğraflarda çok rahattıar hiç kimsenin günahını almamak lazım bence artık bu askerlerin işi zor ben oulda bu esir askerlerin kaçırılmadığını söledim ama bana kızdıalr öle bişi olamaz dediler örnek işte


Mehmet Emin Yanbeyi IP: 85.98.243.xxx Tarih : 6.11.2007 23:20:20

TÜRK bunu yapamazmış.Çanakkalede esir düşmedik mi.Savaş sırasında esir değiştirmedik mi.?Düşman subaylarına ekmek aş vermedik mi?hastalarının yarasını sarmadık mı.gazi ve şehit vermedik mi?Şimdi kalkıp esir düşen ve belkide silah zoruyla konuşturulan bu 8 mehmetciği nerdeyse vatan haini diye ilan etmeye.ben Türklüğümden utanırım sizin yaptığınızı yaparsam.Kara muratlar türktü esir düşdüler.Düşman kızlarıyla el sıkışmayı bırak sarmaş dolaş oldular.ve bu olayları filim yaptılar ve yıllardır seyrettik cüneyt arkından ve hala seyretmekdeyiz.daha bugun bile verdi.Sizin aşağılamak istediğiniz 8 mehmetcik birer karamurat misalidir.Eğer içinde köstebek varsa eğer!!! dikkatinizi çekerim. bu köstebeği oraya gönderen dağıtımını yapan neden bugune kadar bu olayı meydana çıkarmadı.ve yine dikkatinizi çekerek.Askerimizin bu duruma düşmesini istemiyorduysak ki istemiyoruz.4-5 saat sonra haber alınan karakoldan neden haber gelmeyince anında hareket edilmedi ve bu 8 Asker neden korunmadı.Bugun koruma isteyen DTP vekilleri TÜRK kuvvetleriyle korunduğu halde.bir karakoldan haber alınmaması şu olaya benzer.cocuğum okuldan dönmedi ve haber de alamadım.Başına gelenlerden kim sorumlu!!!!ya veli, (veli askere oğlunu yollayan halkdır) ya da öğretmen müdür(öğretmen başında ki komutanlardır)cocuğun başına şimdi gelen olaylardan kim sorumlu?kendi mi.Eğer kendi sorumlu olsaydı başına öğretmen eğiten verilmezdi.


DEVRAN IP: 88.231.167.xxx Tarih : 6.11.2007 12:25:23

Tarihi bilen insanlar bilirlerki tarihte nice savaşlar olmuş ve bu savaşlar sonucunda nice savaşçılar nice insanlar esir düşmüştür ve esirler içinde üst düzey yöneticiler hatta padişahlar olmuştur.ve bazı kurallar geçerlidir savaş meydanında ya ölürsün ya öldürüsün yada hiç bir şansın kalmamış esir düşersin ve soruyorum kafalarına sıksaydılar diye yazan arkadaşlara namluyu kendine doğrultup tetiğe basmak klavye tuşlarına basmaya benzemez insana can tatlı gelir 12 şehit canını korumak için şehit oldular bunu yanında vatanı korumak için onlara nasip oldu bu 8 askere ise ölmek nasip olmadı onlarında kaderiyde buydu ölmediler esir düştüler esir düştükten sonra güzel demeçler vermediler ama hiç birimiz düşündükmü bunlar bu demeçleri verirken üzerlerine namlular doğrultulmamış diye ve son olarak 8 can kurtuldu 8 ana sevindi nice akrabalar sevindi bence bu bize yeter


mete yalçın IP: 85.104.61.xxx Tarih : 7.11.2007 12:55:10

bu askerler resmen o teröristlere katılmış ben olsaydım son kurşuna kadar çarpısırdım en sonunda onlara teslim olacağıma kafama sıkardım


halil kaya IP: 88.235.9.xxx Tarih : 6.11.2007 12:59:42

türk mileti sizi bunun için yetiştirmedi çoçuk katilinin resmin onünde durun diye deyil şehit düşün diye yetiştirdi


celal gökalp IP: 88.229.115.xxx Tarih : 6.11.2007 10:41:31

bu askerler önce askerlik yeminini ne olduğunu bilmiyorlar veya işlerine gelmiyor askerler teslim olmasaydı belkide o oniki asker şehit olmayacaktı tererüsler belkide onların nöbet tuttuğu yerden sızdılar bunlar asker falan olamaz bunlar korkak yaşamaya mahkumdur şehitlerimizin ruhu şad olsun


hasan bulucu IP: 81.215.51.xxx Tarih : 6.11.2007 15:27:58

bu olay bana 1993 yılında siir te asker olarak göreve giderken benle birlikte gelen bir çok kürt asker vardı.yola çıkmadan önce birliğimdeki çok samimi olduğum kürt arkadaşım,orada çatışmaya girerseniz arkana dikkat et diye uyarısı tekrar kulaklarımda çınladı...


yalnızkurt IP: 88.229.189.xxx Tarih : 6.11.2007 23:23:22

acaba o yardımlar yerine ulaştımı. çanakkaledede askerlerimiz şehit düştü arkadaşlar.


semih SmHbRtC IP: 88.227.87.xxx Tarih : 6.11.2007 14:44:56

askerin gerçek bir düşmana esir düşmesi bile bu eli kanlı teröristlerin eline düşmekten daha onurludur.Karışık araştırılması gereken bir olay.


8 asker sadece insan IP: 81.214.67.xxx Tarih : 7.11.2007 10:30:02

öyle veya böyle 8 askerimiz hangi vatanı kurtarmaya gitti gençler? vatan bakın ne durumda ? içeriye iyi bakın incirlik üssüne gidin mesela ... gidin orayı kurtarın yok gidemezsiniz ... antalya rus alman ingiliz ... karadeniz dağları talan ediliyor altın için amerikalı şirketlere... bergama.. kazdağları .. hanginizin geleceği garanti hanginiz eğitim ve sağlık haklarınızdan yeterince yararlanıyorsunuz ? insanca yaşıyor musunuz? asıl önemlisi kaçınız kitap okuyor ?Kaçınız üniversitede eğitim görme şansına sahipsiniz? asıl vatanı satanlar bu 8 çocuk değildir.. ha! vatanı satanlar ençok "ölürüz uğruna "diyenlerdir yani bol keseden atanlar... insan olun ve insanca yaşamak için savaşın ağzınız kokuyor açlıktan vatan kurtarmaya gidiyoruz... eli silah görmemiş çocuğa öl demek kolay ne ihaneti? bizim çocuklarımız ihanet etmedi... onlar önce insanlar asker değil...


erhandurmaz IP: 88.230.77.xxx Tarih : 6.11.2007 23:58:44

arkadaşlar önyargılı olmayın kimse bu vatanı satamaz satamazda ama eğer öle birşey varsa bence ne yüzle bu ülkeye döndüler bnce gelmesinler benim kardeşimi öldürecekler bn bole bişey yapacam aklım alkıyor ama önyargılıda olmak iyi değil