16
Mayıs
2024
Perşembe
ARTOVA - TOKAT

Artova MYO'ya öğrenci alımına YÖK engeli

GOÜ tarafından bir süre önce Artova İlçesi'nde açılan Meslek Yüksek Okulu'na öğrenci alımı konusunda YÖK'ün devreye girdiği, ancak ilçenin gelişmişlik düzeyini yetersiz bulduğu bildirildi. 

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi (GOÜ) Rektörü Prof. Dr. Zehra Seyfikli, Artova Meslek Yüksek Okulu'na öğrenci alınması konusunda ilçenin gelişmesini beklediklerini kaydetti. Seyfikli, Artova Meslek Yüksek Okulu'na öğrenci almaya karar verdiklerinde YÖK'ün ilçenin gelişmişlik düzeyiyle ilgili sorular sorduğunu ifade ederek, " 'Orası biraz daha gelişsin, öğrencimizi öyle alalım' dediler. Artova bölgesinde ciddi yatırımlar var. O yatırımlarla birlikte öğretim üyelerimize; 'araştırmalarınızı yapın, en azından öğrencilerimizi uygulama için götürüp getirelim' dedim. Daha sonra tekrar gidip ben oraya öğrenci isteyeceğim. İş bulamayan insanların İstanbul'a göç ediyor ve bunun önüne geçmek için özellikle küçük ilçeler Sulusaray, Yeşilyurt gibi gelişmesi gerekiyor. Ben, Artova İlçesi'nin gelişmesi ve öğrenci almasını çok istiyorum" dedi. GOÜ'nin Sivas'a bağlı Koyulhisar İlçesi'nde Meslek Yüksek Okulu açması hususunda yapılan eleştirilere Seyfikli, "GOÜ başka bir ilde meslek yüksek okulu açmışsa bence bundan gurur duymanız gerekiyor. Bölge sahip çıkıyorsunuz demektir" şeklinde cevap verdi. 

Seyfikli, Koyulhisar'ın Sivas'a bağlı olsa da Tokat'a yakın bir ilçe ve GOÜ'nün bölge üniversitesi olması konusunda çok önemli olduğunu belirterek, "Çünkü Kelkit'in içinde bir ilçe. Koyulhisar'a okul açmak için YÖK'e başvurduğumuzda, YÖK Koyulhisar'ın Sivas'ın ilçesi olduğunu biliyordu. Çünkü böyle bir okul açılmasına kesinlikle siyasiler devreye giremezler. YÖK kabul etmez. Reşadiye ile Koyulhisar öğretim üyesini ortak kullanacak. O yörede bize bağlı bir araştırma merkezi olmak zorunluluğu vardı. Koyulhisarlılar okul istediler. Orada bir sosyal yapı oluşmuş, her şey var. YÖK burası için sorun çıkarmadı. Yapılan bina konusunda ise sayın Bakanımız Abdullatif Şener direkt katkı verdi. YÖK de uygun gördü. Tokat'ın bölge üniversitesi olması hususunda çok ciddi desteği olacağı için Tokatlıların bana teşekkür etmesi lazım" diye konuştu.
iha
Yayın Tarihi : 16 Ocak 2007 Salı 12:57:42


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
emsile IP: 88.234.18.xxx Tarih : 7.10.2007 00:41:52

ya arkadaşlar bn ek kontejndan artovaya yerleştm yorumlara bakıyorum da o kadar mı kötü bir yer bu artova daire yurt şu bu yok deniliyo korktum yani ne yapcm bn şmdi ya


Selim KARA IP: 88.228.45.xxx Tarih : 27.06.2007 16:31:00
Be kardeşim Artovada üniversite olurmu.Oraya nasıl hoca göndereceksiniz. Allahtan korkun orası köyden farksız orayı geliştirmek için okul açacagınıza bbaşka bir proje düşünün. Bunlar ülkenin geleceğini popilist politikalara alet etmektir.

feyzi elibol IP: 212.174.15.xxx Tarih : 22.06.2007 12:57:23
sayın rektör yökün böyle bir karar alacağını daha önceden tahmin edemediniz Mİ?ben bunun tamemen sizlerin düşüncesi olduğunun tahminindeyim.ÜMÜTLER VERİLİPTE GERİ ÇEKİLİRSE NE OLACAĞINI SİZ TAHMİN EDİN.ÜMÜTTTTTTTTTTTTTTTTT

zeynep IP: 88.226.157.xxx Tarih : 6.09.2007 17:27:50

inanamıyorum böyle bir şeye ya.nasıl bu ilçeye myo açabilirler.hiç mi gelip görmemişler!bu ögrenciler nerde kalacaklar vallahi yazık günahh..birine buranın bir üniversiteye bağlı myo olduguna inandırmaya bin şahit ister.şahsen ben inanamıyorummm


(dadaloglu ) O; BİR ARTOVA SEVDALISI IP: 85.101.186.xxx Tarih : 19.12.2007 19:51:23

filiz daban,zeynep,zehra eyfikli,yafer şahin,yorumculara katılıyorum.ancak,,,geleceğe ışık tutacak siz eğitimli insanlar olmaya talipleri;''SAHİPSİZ KALAN MEMLEKET BATMAYA HAKTIR.SİZDE SAHİP ÇIKARSANIZ BU MEMLEKET BATMAYACAKTIR''sözünün özüyle başta sizleri ve sonra sn:rektörü, siyasileri vede idarecileri kısaca artovayı seven herkesi hizmet seferine davet ediyor mübarek kurban bayramınızın hayırlara vesile olmasını diliyorum.SELAM ve DUA) hanzala60@mynet.com


HALİS KARABULUT IP: 88.224.215.xxx Tarih : 12.06.2007 11:02:21
iyi günler ben de artovanın aktaş köyündenim sitenizden dolayı çok teşekür ederim sitenizi begendim yalnız yibo sitesini de açarsanız teşekkür ederim

artov sevdalısı IP: 88.226.171.xxx Tarih : 30.08.2007 09:26:32
orhan kardeşim senin gördüğün yerlerde üniversite öğrencilerinin hepsi elele sarmaş dolaşmı geziyorlar okumaya geliyorlar. Ayrıca senin bahsettiğin durumu bırak artovayı büyük ilçeler çözememişler. bırakın böyle boş konuşmaları artovamız yürüsün

fahrigüler IP: 85.105.14.xxx Tarih : 11.09.2007 13:45:48

rektör hanımdan ricam bu kararını tekrar gözden geçırmesı çünkü bir ilçenin kaderiyle oynuyor madem ögrennci verilmeyecektı neden okadar masraf yapıldı yazık degılmı okul artovanın gelişimi için çok önemli insallah rektör hanım tekrar düşünür...... . .,, eyvallah,,,,,


ERKAN IP: 88.233.82.xxx Tarih : 23.01.2007 23:56:35
öncelikle artova ilçesi hakları kısıtlanmış bir yer oarak görüyorum ben bende tokat artovalıyım ama ist oturuyorumbaşka yerler bakaraktan artova bence çok geride kalış burdan iş admalarına sesleniyorum artovaya çalışma olanakları saglamalılar ordaki toparaklar boş kalacagı yere yeni yeni iş sektörleir açıla bilr ondan sonrada ilçeyi belirli anketlele çevre illere tanıta bilrler myo bence gelşişmiş ama ilçe gelişmeidig için kimse orayı bir egitim alanı olarak görmüyor o yüzden ilçeiy ttanıtmaları alzım bukadar erkan sever ist

ayfer şahin IP: 78.187.18.xxx Tarih : 11.12.2007 11:43:58

ben filize katılıyorum orda myo kurulması çok saçma lise bile bizden güzel okulda okuyolar evleri desen doğru düzgün ev yok neye güvenip açmışlar acaba mecburiyetten okuyoruz orda yapacak bişi yok ama keşke alsalar okulu koşa koşa gideriz:) halk kalkınacakmış öyle diyolar bizene halktan onlar kalkınsın diye biz mi cekicez okulun eksikliğini kimse memnun değil okuduğu yerden ama bazı istisnalar çıkıyo tabi(sinan gibi...!!!!!)


mahmuteminsenel@hotmail.com IP: 88.226.34.xxx Tarih : 19.09.2007 17:29:47

ARKADAASLAR BEN AARTOVALI BIR GENCIM VE SU ANDDA OGRETMENLIK YAPIYORUM. NEDEN BOYLE YAARGILIYORSUNUZ BURAYI. SIZ TERCIH YAPARKEN RAST GELE YAPMAYIN O ZAMAN VEE COOOOK CALISIP YUKSEK PUAN YUKSEK PUAN ALIN VE IYI BIR UNUVERSTEYE GIRIN... EYWALLAH


mahmut emin senel IP: 88.228.161.xxx Tarih : 27.06.2007 00:35:26
ÇOK SACMA BIR MANTIK.. O ZAMAN HER YERIN GELISMESINI BEKLEYELIM... AMA SUNU DUSUNEMEYECEK KADAR APTALIZ... GELISIMİ GENÇ BEYINLER YARATMIYCAKMI. OKUL OLMADAN ZOR.... MANTIKLLI OLALAIM ....

özkan gan IP: 81.213.73.xxx Tarih : 20.08.2007 08:39:37
sayın rekter okulu kapattıgınızı söylüyorsunuz ama yinede ögrenci yerleştiriyorsunuz peki şimdi ne olacak o ögrencilerin hali sizden cevap bekliyorum

halil güner IP: 88.240.89.xxx Tarih : 3.02.2007 01:40:26
Sayın rektör çok talihsiz bir açıklamada bulunmuş.Üniversiteler devletin bir kurumu niteliğindedir.Artova'nın geri kalmışlığı, Türkiye de devlet kurumlarının acziyetini daha doğrusu sayın rektör gibi düşünenlerin geri kalmışlığını gösterir.Artova gibi küçük ilçelerde üniversite gelişime ivme kazandırır.Eğer bahane buysa, Artova'nın zaten elinde bir şeyi yoktur.Üniversitenin kurulması için Artova'nın biraz daha gelişmesini bekleyen zihniyet, bu işi engelleyen zihniyettir.

sinan IP: 78.163.156.xxx Tarih : 3.12.2007 14:50:04

slm.ben yeşilyurta kalıyorum ve artovada okuyorum.yorumlara baktımda herkes karalama çalışmasında.ya arkadaslar kimseyi zorla getirmiyolar bu okula.istemiyen durmaz gider kimseyı zorla tutmuyolar valla.sonucta gençler okumaya geliyo.bizler diger öğrencilerle aynı eğitimi alıyoruz.öğretim görevlilerimizde çok çok iyi.hepsi bölumlerinin uzman kişileri.bu okulun açılmasında emeği geçen herkese teşekkur ediyorum...


mert mert IP: 81.215.45.xxx Tarih : 19.02.2007 12:37:41
o öğrencilerin yerinde bir de siz olun....öğrencimi durur orda.nerde yemek yiyecek nerede kalacak.birde o kızılca mahhalleli insanların öğrenciye bakışını hayal ediyorum da....aman aman kalsın.myo için başka yer mi yok

zamane IP: 88.247.244.xxx Tarih : 22.01.2007 11:19:32
Sayın Rektörümüze igi ve alakalarından dolayı teşekkür ediyoruz ama İlçemiz zaten gelişmekte kaldıki fabrikanın temelleri atılmış bitme aşamasında ve gelişmesi beklenirse zaman kaybı olacağı kanaati bizde haizdir. Okuln açılışı ve Fabrikanında üretime başlamasıyla diğer yatırımların da geleceği aşikardır. Sayın Rektörümüzün bu konu üzerinde tekrar düşünmesi ve uygulamaya geçmesi dileklerimizi iletir, tüm Artovalı hemşerilerimizde bu konuya biraz daha duyarlı olması dileklerimizi iletir, saygılarla..

osman ipek IP: 88.228.40.xxx Tarih : 21.04.2007 12:04:09
sayın rektörümüzün bu tutumu gerçekten çok üzücü ...ama ben yine de bu işi bizden daha iyi bildiği kanısın dayım umuyorumki en kısa zamanda artova için gerekli olan şeyler yapılacaktır ama unutmamalıyızki bizler bütün herşeyin takipcisi olmalıyız artovaya sahip çıkılırsa bu makus talihinden kurtulur ilçemize yapılan yatırımlar doğrultusunda buna bağlı öğrenci yetişdirilmesi en uygun olan şeydir.artovalılara sesleniyorum bir araya gelin birlik olun kendinizi yetişdirin okuyun okutun cahil kalmayın artovayı kalkındırmak bilinçli toplularla mümkün olur ..artovaya haksız yere dil uzatanlar birgün bundan pişman olacaktır...diyorumki HAYDİ ARTOVALILAR GELECEK AYDINLIK GÜNLER İÇİN EL ELE .....

mahmut emin şenel IP: 88.224.150.xxx Tarih : 1.07.2007 11:24:53
lütfen karaınız tekrart gözden geçirin... çünkü burda yasayam insanların gçrüş ve tavırlarının değişmasi için hatta dışan açılabilmesi için üniv gerekli. bunu ben görebiliyorsam, sizde göreblirsiniz... hakkımız olanı istiyoruz...

SELAHATTİN DEMİREL IP: 88.224.153.xxx Tarih : 6.06.2007 19:02:31
çok umutlanmıştık fabrikamıztamam sıra okulumuzda demiştik sn seyfikli bizi üzdün umarız seneye bu kararınızı tekrar gözden geçirirsiniz

Kamuran BIYIK IP: 88.234.241.xxx Tarih : 20.03.2007 00:21:55
Gelişmişlik anlayışınız nedir sayın rektör bir ilçede olması gereken herşey Artovada var.Bizden ne istiyorsunuz Avrupa birliğinin Türkiyeye yaptığını yapmayın.Rakip ilçelerden yanınıza gelen üçbeş kişinin gazına gelip bu insanların umutlarıyla çocuklarımızın geleceğiyle oynamayın.Yazık günah değilmi milyarlaca para harcandı okulun bütün malzemeleri belediye tarafından temin edildi.Artovanın gelişmişliğine kanaat getirmeden neden kestiniz kurdelayı neyin açılışını yaptınız burada seneler önce.Gaza gelmeyin rektör hanım Avrupa Birliğnin Türkiyeye yaptığını sizde bize yapmayın açın şu okulu.

mahmut emin şenel IP: 88.224.150.xxx Tarih : 1.07.2007 11:28:25
sayın rektör hanımın söylediği bu sözlerde pişmanlık duyduğuna EMİNim. lütfen karaınızı birdaha gözden geçirin... saygılarımla...

M.Can Bingöldağ IP: 78.163.128.xxx Tarih : 31.10.2007 02:37:09

selam arkadaşlar. ben eczacı can malümunuz beni pek cogunuz tanırsınız.kent haberleri ve dolayısı ile yorumlarınızı okudum.gercegi bilmeden cok kişi rektör hanıma serdenişte bulunuyor cok üzüldüm.Tüm Artovalılar olarak kendilerine şükranlarımı sunuyorum. Artovaya yüksek okul acılması için rektör hanıma ricada bulunan üç kişiden biri benim. sagolsun hiç itiraz etmeden bende cok arzuluyorum bölümünü secin yanıma gelin dediler.Ben organik Tarımı bölümünü kaymakam Ugur Kolsuz ve Ali Bicakcı da muhasebe bölümü olsun denildi ve rektör hanıma iletildi. Sagolsun iki bölümüde uygun gördü ve bu okulları şahsi gayretleri ile yök den cıkardı.Ve bu yüksek okuları Artovaya kazandırdı.ALLAH ragzı olsun diyorum ve Artovalılar adına kendilerine şükranlarımı sunuyorum. Artovanın gelişmesi lafına gelince onuda yanlış anlaşmısınız. Yüksek okula yapılacak yurtlar ve sosyal kanpüs için yapılması gereken binalardı. onlar için zaman istendi . talihsizlik merhum belediye başkanı Halis Bıyıgın ani olümü oldu. Hatta benim belediyeden alacagım olan 37 milyarlık ilaç parasını bir yıl erteledik o parayı sosyal tesislerin yapımına sarfeti.Merhum Başkanın ölümünden sonra neler yapıldı onlardan haberim yok. Biz bu okulu Sayın Prof. Dr.Mümtaz Topbaş hocadan cok istedik şartlar uygun degil diye bizi boş cevirdi.o acıdan biz Artovalılar olarak rektör hanıma cok şey borcluyuz.ZAten kendilerine hazırlamış oldugumuz şükran plaketini sunacagız.Artova meslek yüksek okulları Prof.Dr.Zehra Seyfikli hocamızın eseridir. Artovalılar olarak hocamızı asla unutmıyacagız.Bir yurdumuz eksik onunda en kısa zamanda yapılacagından şüpemiz yok.Şunu gercekden söylüyorum Artovamıza herşey layık.Ecz. Can Bingöldağ


NACİ ÇALİŞGAN IP: 88.243.246.xxx Tarih : 17.12.2007 22:29:53

Artova ilçemize hayırlı olsun fakat bazı şeyleden ferekat yapmalıyız örnegin ögrencinin iyi yurt binası. cafeler hamam eğlence yerleri güzel kiralık evler.bunlar gibi ben örnek veregim benim bulunduğum ilçe 4500 nüfüslü çanakkaleye baglı ilçe eceabat bu sorunlar burda yok fakat yabancıya karşı duyarlı burada ARTOVA halkına çok büyük iş düşüyor nasıl 70 yıllarda yabancılar çok idi canlılık vardı şimdi daha iyi olacak yeterli belediye başkanı kaymakam biraz fedakarlık yapsalar halkdan yardım gelir inşallah gelişmiş gelir sevyesi yüksek göç vermeyen gurbete gitmeyen yabancı gelen ilçemiz olur ARTOVA HALKI İSTESİN BUNLARIN ALTINDAN KALKAR BİRAZ AKPYE SIRTLARINI DAYANSINLAR YATIRIMLAR DAHADA GELİR BÜTÜN ARTOVALI HEMŞERİLERİME SELAMLAR ÇOK ÇALIŞMAMIZ LAZIM ALLAHA ISMARLADIK.


filiz daban IP: 88.226.157.xxx Tarih : 6.09.2007 17:23:24

ya böyle bi yere nasıl üniversite kurulur anlamıyorum.ben sahsen gittim gördüm kesinlikle okunabilecek sartlar yok.hicbir yerlesim yeri yok.gelen ögrenciler için kalacak yer yok.daha dogrusu kalacak bina denen yapı yok..yani YOK YOK YOK!!!myo kurmaya baska yer mi bulamamşlar.ben orda okuyacak öğrencilere sadece ALLAH'tan sabır diliyorum..


bilal yalçın IP: 88.254.249.xxx Tarih : 16.04.2007 22:40:56
sayın rektörümüz gerçekten önyargılı ve talihsiz bi açıklamada bulunmuştur herşeyin bir ilki vardır neden bu yüksek okul artova için bir milat olmasın eminim ki artovayı bu duruma düşürenler sizin gibi zihniyetlerdir ve şuna da eminim ki artova sizin gibi zihniyetlerde olsa gelişecektir

Zehra Seyfikli IP: 85.99.213.xxx Tarih : 22.09.2007 16:15:23

ya kardeşim tamam gelişmesini istersiniz ben ona birşey diyemem ama gelişmesi içinde bişilerin olması lazım burda birşey yokki okulu yapıyorsunuz ortada ev, bina, kiralık daire, yurt, bunlar kurulmadan alt yapı olusturummadan bu işe nasıl kalkılıyor ben onu anlamıyorum burda eğitim kosulunu sağlayacak hiç birşi


emrehan şener IP: 88.224.146.xxx Tarih : 9.08.2007 22:25:04
sayın rektör artovaya açılacak bu oul zaten artovanın gelişmesinede yardım edecektir ama siz inatla açılmasını istemiyorsunuz artovalısı olsun, dışardan gelen ler olsun artovayada yardım edecektir ama siz galaziniz neyse açılmasını istemiyorsunuz

orhan taş IP: 88.252.8.xxx Tarih : 25.06.2007 13:02:46
Ya Artovalı Hemşerilerime soruyorum. Üniversiteye hadi öğrenci yerleştirildiğini varsayalım. Öğrencilerimiz nasıl bir sosyal ortamda olacak. Peki kabul edebilecek misiniz? Gençlerin elele kolkola sarmaş dolaş gezmesini. Yoksa öğrencilerin namusu bizden sorulur diye onları baskı altına mı alacaksınız. Varmı gençlere böyle bir güvenceniz. İyi düşünün Tamam gelişin ama her alanda açık görüşlü olarak gelişin. Tutucu yaklaşımları sergilemeyi bırakırsanız gelişirsiniz. Saygılar

ilhantürkten IP: 81.214.181.xxx Tarih : 6.11.2007 14:44:52

gerikalmış toplumlara baktığınızda eğitimsizlik sonucu olarak görürüsünüz.ilceye acılması düşünülen myo o yöre halkı icicn belkide bir dönüm noktası olacaktır.ögrencilere ve öğretim görevlileri sosyal ve ekonomik yönden ilceye katkı sağlayacaklardır.Uzayla uğrşanlar varken biz neleri düşünüyoruz.teşekkürederim herşeyin hayılısı olsun balıkesirden sevgilerle ilhan türkten


yusuf güven IP: 78.167.76.xxx Tarih : 2.09.2008 18:23:12

arkadaşlar ben sinana katılıyorum konuş sinan arkandayım.arkadaslar böyle konuşmayalım lutfen biz bu okulda okuyoruz ve de cok mutluyuz isteyen gelir istemeyen de gelmez sizi zorla göturen yok okula.


kutlu erbas IP: 78.163.135.xxx Tarih : 22.11.2008 16:53:34

BEN SADECE KISA VE NET OLARAK SUNU SÖLEMEK İSTİYORUM ELİM KIRILSAYDIDA ARTOVAYI YAZMASAYDIM


rıdvan öz IP: 78.163.147.xxx Tarih : 24.11.2008 16:09:08

beyler burakın onu bunu artık buraya gelmişz yapacak bişey yok bize düşen en iyi şekilde okulu bitirip bi iş sahibi olmaya calışalım zorluklar tabiki yasanacaktır şunu untmayın cefa cekmeden sefa sürülmez


erkan güzel IP: 78.163.146.xxx Tarih : 20.11.2008 19:53:06

slm arkadaşlar burda artovaya myo açılıp açılmamasını geçtik artık illeride durumumuz ne olcak bunun cevabını bulalı nasıl olsa artovanın gelişmesindeki kurbanlar olrak seçildik ve şunu söylüyorum nasıl artova halkı bize karşı bir halka oluşturmuş özgürlüğümüzü kısıtlıyosa gelin bizde kendi hür haklarımız için direnelim BU ARADA KAYMAKAMIMIZA SESLENİYORUM YURDUMUZ HAKKINDA DÖRT YILDIZLI OTEL DEMİŞ PEKİ SORUYORUM bu nasıl bir dört yıldızlı otel ki tavanları damlıyor,kanalizasyon borulrı patlayıp yurdu su basıyor ,yurtta kaldığımız 45 günlük süre zaafında kıyafetlerimizi yıkama olanağı sağlanmıyor Hhherkese selam ve saygılar LÜTFEN SESİMİZİ DUYUN


eda mete IP: 88.230.14.xxx Tarih : 21.10.2008 17:05:14

dört duvar bi çatı kondurmayla okul mu oluyomş.devlet büyükleri her ilçeye bir üni. açılacak orası ilçe değil köyy.okul açma merakını bırakıp biraz ilçe olmaya çalışsınlar.bi okul açılmasıyla ilçe gelişmesinin ne alakası var.bazı zihinlere bazı şeyler yerleşmştr onları değiştrmek zordur.o ilçe denilen kocaman yerde:)hadi yurdunu geçtm öğrencilerin kalabileceği bi ev bile yok dğru dzgün.olanlardanda bi güzel kira istiyolar sanki nişantaşında oturucaz.el insaf!!rektör hanıma sesleniyrm sen kalır mısn o evlerde?


emine şen IP: 85.105.180.xxx Tarih : 10.07.2008 11:21:31

ben öyle bi yere okul yapılabilecegini kırk yıl düşünsem akıl edemzdim.herkes çıkarcı olmuş.ilçelerine okul yapılsın onlarda gelişsin maksadıyla.kardeşim okul yaptırdınız o öğrencilerle o halkın ne sorunu var dışarı çıkamıyorlar halk hanımlarını dışarı çıkarmazmış.yok artık daha neler.madem böyle geri düşünceleriniz vardı niye okul istediniz ki.o öğrencilere yazık degil mi.


bbbb IP: 78.163.155.xxx Tarih : 14.04.2008 22:29:27

çok güzel bir ilçe okumak için herşey müsait ben de çok memnunum ok


ayhan bilgin IP: 88.228.22.xxx Tarih : 14.01.2008 12:19:14

merhabalar yorumları bende okudum ben artovada okuyon ögrencilere üzülüyorum benim yakın akrabam da orda okuyor çok güçlüklerle kalacak düzgün bir yer yok bende geldim gördüm orayı hergün tokattan artovaya gidip geliyor bir düşünün servis parası ev kirası okul masrafi ben kabalama saydım birde siz hesabını yapın bilmiyorum ögrencilerimize başarılar diliyorum...


TACETTİN IP: 78.174.47.xxx Tarih : 31.07.2008 15:42:35

Arkadaşların yorumlarını okuduğumda çıldırdım ben Artovalı olarak ilçe statüsünde gelişmemiş olabilir ancak okumayan zaten gelmesi mantıklı değil. EĞTİM NERDE OLURSA OLSUN İÇİNDE OKUMA İSTEĞİ VARSA OKURSUN YER VE MEKAN ÖNEMLİ DEĞİL. ilçenin havası suyu insanların sıcak davranmaları misafir olarak gelen kişilere yardımlarını esirgemiyeceğini biliyorum. Zaten Artovanın kalkınması için gerekli çalışmalar yapılıyor bir şekilde engel çıkıyor ünüversitede olduğu gibi fabrikamız açıldı birazda olsa hareketlendirdi. Daha çok yatırımcı gelip kalkınması için gerekli çalışmalar yaparsa kalkınmamak elde değil.. DUYARLILARA SESLENİYORUM BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR


FatiH GeCeM IP: 78.183.200.xxx Tarih : 4.08.2008 17:53:33

TaceTTin Dioki : EĞTİM NERDE OLURSA OLSUN İÇİNDE OKUMA İSTEĞİ VARSA OKURSUN YER VE MEKAN ÖNEMLİ DEĞİL... Üniversite öqrenciLeri için bu qeçerli değil sonucta baska bi Kültürden baska bi ortamdan geLıoLar imkanlar kısıtlı olduqunda Kimse Kendını eqitime endeksLeyemez Kardan Kıstan Elk KesiLdi Ders caLıs Olay bu xD :D uLasım Yok Kıstan DoLayı AiLenin Yanına qitme Soqukta Yaşa... Tamam Oranın İnsanı O böLqeye aLısmıstır Ancak geLişmiş Bi insanın Ortama aLısması Çhok Zor oLabilir... Bu Arada emsiLe Yazmıs Ve Suanda Orada Okuyor :D :D


semra arı IP: 78.160.134.xxx Tarih : 31.08.2008 17:34:33

kalkınmak için sadece okul kurmak olmuyo okulun yapılacagı yerde yurt vs gibisylrnönceden yapılması gerektı.burası ögrencinin kalabilecegı bir yer degil artova kalkınsın diye acısını biz cekiyoruz yazık bize be. bu artova anca 10 sene sonra bir adım ilerler bence.iyiki bi fabrika yapılmıs o da olmasa hepten vahim.okulunda üniversteye benzer yanı olsa bari ilkokuldan bozma ünv.1 sene zor gecti 1 sene daha nasıl geccek orda off:(


seda memişoglu IP: 85.105.180.xxx Tarih : 14.07.2008 15:53:57

arkadaşım orda okuyo ve onun çektigi sıkıntıları duydykça ben üzülüyorum.biz bursa gibibüyük şehirlerde yaşamış bile olsak orda yaşayamıcagımız anlamına gelmio o gençlerin kalacagı bi yer bile yok.günahtır ya.rektör hanım o ögrenciler ne yiyip içio.istedeikleri gibi bile olmasa alış veriş yapabilecekleri ortam varmı.arkadaşım üzülme oraya ünversite yapmak isteyenler üzülsün sizin adınaza.türkiyeninde ayıbı olsun bu olay. kalacak yer sunulmamış.bide ögrenci için rektöre onca istekte bulunmuş siz o ögrencilerin hakkına girdiniz.bakalım rahat edecekmisiniz