28
Mayıs
2024
Salı
SİYASET

MHP'li Tenli öldürüldü

Van'ın Bahçesaray MHP İlçe Teşkilatı Başkanı Burhanettin Tenli, silahlı saldırı sonucu öldürüldü.

Alınan bilgiye göre, Burhanettin Tenli (36), kendisine ait İslam Mahallesi'ndeki iş yerine gelen bir grupla alacak-verecek meselesi nedeniyle tartıştı. Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine açılan ateş sonucu Tenli, vücuduna isabet eden 4 kurşunla ağır şekilde yaralandı.

Çevreden gelen vatandaşların yardımıyla Bahçesaray Devlet Hastanesine kaldırılan Tenli, yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Bu arada, grubun bir araçla olay yerinden kaçtığı bildirildi.

Olayın ardından jandarma ekiplerince geniş çaplı soruşturma başlatıldı
AA
Yayın Tarihi : 21 Ekim 2006 Cumartesi 16:26:54
Güncelleme :21 Ekim 2006 Cumartesi 16:35:37


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
mehmet altaylı IP: 88.230.31.xxx Tarih : 18.11.2006 17:48:17
haluk arkadasımızın yaptıgı bu yorumu kınıyorum.böyle kendisinden emin konusmasın çünkü cinayeti isleyenler belli olsaydı simdi ceza evinde olurlardı.haluk görünüs , ismini werdikleri sahısların her zaman böyle yaptıklarını söylüyor onun böyle söylemesine kesinlikle hakkı yoktur. haluk, ağzından çıkanı kulagın duysun lütfen..

faysal eliona IP: 85.108.255.xxx Tarih : 17.11.2006 10:34:32
KENDİNİ BU SEVİYEYE GETİREN BİR İNSAN ÖLDÜRÜLMEZ AMA SİNİRE HAKİM OLUNMAYINCADA NE OLSUN Allah'tan kendisine rahmek Ailesine başsağlığı diliyorum.

mehmetorhan IP: 85.99.176.xxx Tarih : 12.11.2006 17:54:06
HASİM ORTA ARKADASIMIZIN YAPTIGI YORUMUDA KINIYORUM Bİ KİSİNİN YAPTIGINI BİR BUTUN AİLEYE MAL ETMEMELİ BEN BAHCESARALI Bİ VATANDASIM BOYLE CAHİLCE BİR YORUMU YAPAN HASİM KARDESİMLE TANISIP FİKİR ALIS VERİSİNDE BULUNACAGIM BU SİTEDE CALISANLARADA KOLAY GELSİN DİYORUM SAYGILARIMLA

xezal garip IP: 88.230.31.xxx Tarih : 18.11.2006 18:35:12
Yaşanmış olan olayı, hiç kimse gerçekleşmesini istemezdi. Ama yaşandı,ne dersek diyelim boş.Bazı şeyler vardır insanın yüreğine,vicdanına,şerefine ve yaşadığı hayata dokunuyorsa artık o kişiyi kimse durduramaz,kendisi bile.Ve bu cinayetin olmasına sebep olanda bu yüreğinin enn derinliğine dokunan sözlerdir. Hayat gerçekten zor ve yaşamında bize ne sonacağı belli değildir.İnsan bazen öyle bir duruma geliyor ki,yarını düşünmeme hatta şuan `dan sonraki anı bile düşünmeme gibi bir psikolojiye girer.Ve böylece hem kendi hayatını hemde başkalarının hayatını yıkmış olurlar.

ebubekir yabalak IP: 85.100.236.xxx Tarih : 7.11.2006 18:04:42
eylül karaali,gibi devlet memurları bile doğu hakında böyle düşündüğü sürece,bu doğu doğu olarak kalır.

çetin orhan IP: 88.239.8.xxx Tarih : 26.11.2006 23:26:20
bende newroz arkadaşıma katılıyorum buolayda kesinlikle kasıt olduğuna inanmıyorum verilen isimlerinsde bir hayaalden ibaret begler olmasaydı b.saray çoktan mah olmuştu kim inanırdıki yollar alsfatlanacak 17 saatlik yol 5 saatte inecek herneyse eeazla ortalığı karıştımamak lazım herşey olacağına varır.saygılarla

newruz orhan IP: 85.97.20.xxx Tarih : 21.11.2006 00:18:59
hakan yılmaz kimsenin bahce sarayı yıkmak veya kamu oyuna böyle tanıtmak istemezdi kimse kimsenin sebebsiz yere tırnagına bile zarar vermez bırak öldürmeyi kimse istemezdi bu olaylar gelişsin ve kamu oyuna güzel ilçemizi böyle tanınmasını istemezdi!!!bence yorum yapmak için olayın iç yüzünü arastırın sonra yorumunuzu yapın kulaktan duyma sözlerle bu sekilde kimsenin kimseyi yargılamaya veya kınamaya HAKKI YOK ARKADASIM tmm herseyi ögrenin arastırın diyorum size sonra gelin ben hergun yorumları takıp ediyorum beklerim ok herkes ALLAHA EMANET OLSUN guzel ilçemizde yasanan son olay olur inşallah tabii herkes karsısındaki insanın gurur, hasyiyetini,izzet-i nefsini düşünerek hareket ederse bu tür olaylar yasanmaz arkadaslar sinir harbiyle degil mantıklı yorumlar yapın allanızı severseniz...

A.BAYSUNGUR IP: 88.240.39.xxx Tarih : 24.12.2006 18:25:02
sevgili gençler butür vakkalarda özellikle insanlarin pozitif düşünmesi lazim burada sadece fikrimi beyan ediyorum bu olayıde herkesin özellikle gençlerin barişcıl düşünmesi gerekmektedir yorumları okuduğum kaderile gençlerin yazıları beni ve zaan ediyorum tüm bahçesaraylıları çok özdü geleceğinizi birbirinize boy göstermek yerine isanlık adına bilgi adina bariş adina sevgi adna gösterseniz ilerde bu tür yorumlar yerine bahçesarayın olanaksız sorunlraı ve genç iş adamların başarısı tartışmak daha iyi değilmı biliyorum söylediklerım havada kalacak ama yine şunu biliyorum insalık ve barış adına savaşan geçlerımiz fidanlarını açacaklar saygılar

erdal saltık IP: 85.104.27.xxx Tarih : 30.10.2006 18:03:37
bu kavgalar hiç bitmeyecekmi yazık değilmi biri mezara diğeri c.evine

hakan yımaz IP: 88.226.69.xxx Tarih : 17.11.2006 17:07:16
ben haşim ortaya katılıyorum ve bey denen kişileri kınıyorum ve tabilide mehmet orhanıda kınıyorum bu benim msn:karayel.65@hotmail.com isteyen benimle konuşsun

memet akkaş IP: 85.102.229.xxx Tarih : 4.12.2006 14:01:53
sevgili dostlar gerçekleşen olay istenmeyen bir olaydı.fakat bunu dallandırıp budaklandırmanın anlamı yok.olayı kimse ailevi veya siyasi bir platforma çekmesin.zira olay tamamen alacak verecekten kaynaklanıp büyüyen bir formatta grçekleşti. Gerçek şu ki kan akmıştır.ve kan ya kanla yada insaniyetle temizlenir.kanla temizlemek vahşettir.insanlıkla temizlemek ise herkesin istediği yoldur.olayın taraflarına sağduyu çağrısı yapmaktan başka birşey gelmiyor elimizden...

eylül karaali IP: 88.226.119.xxx Tarih : 3.11.2006 23:23:06
adam öldürmenin sokak ortasında yapıldıgı ulaşımın sıfır oldugu hastane olanaklarının yetersiz oldugu bahçasaray da görev yapan tüm memur arkadaşlara allah kolaylık ve sabır versin...

yasemin buzar IP: 88.226.65.xxx Tarih : 12.11.2006 20:37:46
Gerçekleşmiş olan olay gerçekten üzücü ve yapılmaması gerekenbir davranıştı.Bir bahçesaray vatandaşı olarak inşallah böyle vakalarla bir daha karşılaşmayız.Ama yorum yazanlardan da ricam, bey dedikleri insanları katil olarak anmamalarıdır.

mehmet altaylı IP: 88.230.31.xxx Tarih : 18.11.2006 18:00:59
haluk görünüs seninle tanısmaya can atıyorum... ama fikirlerimiz bir tutmuyor ne yapalım. belki düzeltirim seni. hasim arkas içinde aynı seyeleri düsünüyorum.. hasim sen şuan nerdesin bahcesarayda olmadıgın kesin cünkü bu kadar rahat konusamazdın.haluk galiba sende bahcesaray dısındasın belli.yazık neyse sonraya bırakırım ben sizi...

haşim ORTA IP: 85.98.64.xxx Tarih : 10.11.2006 22:36:27
OLAYDAN AYRINTILI BİR ŞEKİLDE BİLGİM OLMADIĞI İÇİN FAZLA YURUM YAPAMIYORUM YALNIZ BİR BAHÇESARAYLI OLARAK OLAYI GERÇEKLEŞTİRENLERİ ESEFLE KINIYORUM ZİRA HER NE NEDENLE OLURSA OLSUN OLAY DİNİMİZİN KURALARINA AYKIRIDIR KATİL VE OLAYA SEBEBİYET GÖSTERENLER KESSİNLİKLE CEZALANDIRILSIN SON OLARAK ŞUNU SÖYLİYE BİLİRİM BAHÇESARAYI BOZAN O KATİL BEKLERDİR SAGILAR

ali hanlı IP: 88.224.169.xxx Tarih : 5.12.2006 11:34:44
bir insan eline.beline.diline sahipmolacak...... ben sene 1995 yılında b.sarayda askerlik yaparken herzaman b.sarayda olaylar olurdu ama büyle gitipte adamı işyerinde vurmak ve 4 kişi 1 kişiye saldırmak yoktu ben buna canilik ve kahbelik diyorum saygılar.... b.saray daki tüm görünüş ailesine ve muzafer görünüş ün ailesine saygı ve selam ederim ben b.saraydan teskere aldıktan 2 yıl sonra muzafer abinin vevat etiğini öğreninçe çok özüldüm ve günlerce ağladım....ben b.sarayı görünüş söz. düşünemiyorum ve beylerinde halkın üstündeki zulmünüde kınıyorum ...... gezegen müküz.saygılar

hakan yılmaz IP: 88.226.69.xxx Tarih : 17.11.2006 16:04:11
mehmet orhan kardeşim adam cahil diye yorum yapmaya hakkı yok mu asıl ben seni kınıyorum beni sorarsan bende o öldürülen adamın akrabasıyım benimle tanışmanı isterim benim adım hakan msn adresimde budur:karayel.65@hotmail.com ama inan ki bu yorumun hiç hoşuma gitmedi... neyse beni eklersin tanışırız. bye

muhammed söylemiş IP: 212.175.112.xxx Tarih : 17.12.2006 10:07:44
bu olyı hiç bahçesaray halkına yakıştıramadım.bahçesaray halkı kardeştir,diyorlar bu mu kardeşliğiniz.bunun bahçsarayda olacağını hiçdüşünmüyordum hatta tahmin bile edemiyordum.Bu dünya fani dünyadır. bir çıkar yüzünden insanlar neden birbirlerini öldürüyorlar.Bana göre bir insanı öldürmek bütün insanlığı öldürmüş demektir. suçlu her kimse olursa olsun ya bu dünyada,ya da öteki tarafta muhakkak cezasını bulacaktır.ailesinden baş sağlığı,allahtan rahmet dilerim.

Uzak Adam IP: 85.96.213.xxx Tarih : 4.12.2006 11:42:13
Burada bu olay için yorum yapan herkese saygılar. Öncelilikle sevgi ve saygı çerçevesinde birbirinizle konuşmayı öğrenin. Malum olayı tasvip edecek hiç kimse olamaz, nitekim nahoş ve de ağır bir olaydır. Fakat her olay gibi; sebep olmadan olaylar gelişmez. Hangi taraf olursa olsun, sebebini kendisine mazur görür. Yani haklılığını ortaya atar. Olayların içyüzü bazen tahmin ettiğimizden çok daha farklı olabileciğini unutmamamız lazım. Kırıcı olmanın bir yararı yok artık. Yaşanan olayda her iki tarafın da itidalli davranması lazım gelir. Bir de bakıyorum da yorum yapanlar; hep genç arkadaşlar. İşte artık iletişimin farkına varmışsınız, bilgisayarla tanışıp sorunlarınızı çözmeye çalışıyorsunuz. Yani demek istediğim artık gelişen dünyada bu gibi olayları sizin gibi genç arkadaşlar yok edeceklerdir. Hepinize derin sevgi ve saygılarımla.

haluk görünüş IP: 88.226.69.xxx Tarih : 17.11.2006 12:21:55
katillerin adı belli o yapılan yorumlarda katillerin adı geçmiyor.adlarını söylemek istiyorum.halim orhan,muhlis orhan,ferdi orhan,akif orhan,bu yapılan kalleşçe bir cinayetti bunlar herzaman böyle yapıyor.ama bu aile yıkılmayacak.müküsü yıkmaya çalışıyorlar.ama yapamayacaklar.inanın sizlerde onları tanısaydınız bizim gibi düşünürdünüz.saygılar

nusret orhan IP: 88.234.162.xxx Tarih : 14.02.2007 23:43:30
istanbuldan bahçe saray halkına selamlar ölen kardeşimize allah rahmet eylesin aylesine başsaglıgı diliyom boyle bir olayın bir daha yaşan maması için için allahtan duacıyız not= hakan ve hakan gibileri kınıyorum eyer biraz yapıcı olmuyosanız ortalıgı bulandırmayın. saygılarımla.....

orhan görünüş IP: 85.99.139.xxx Tarih : 15.03.2007 20:40:43
BUNU UNUTMAYIN Kİ HER ŞEYİN Bİ ZAMANI VARDIR.BOŞ BOŞ KONUŞMAYA GEREK YOK BENCE

inan yaşa IP: 85.104.52.xxx Tarih : 6.01.2007 21:18:19
bızi rahat bırakin sızbızden ne istiyor sız üyle yapıyur bız gıne bırbırımıze fişang atağ hema üle yazmayin hepımız gardaşiğ bız hepınızi coğ seviyor lötfen reca ediyurum hepımız mısılmanığ hepınıze üpüyurum.

Metin Orhan IP: 88.234.125.xxx Tarih : 2.01.2007 14:04:36
YASEMİN BUZAR senden özür dilerim yanlışlıkla asıl gerici zihniyetle burada yorum yapan haşim ORTA adlı kişiye seslenmek istemiştim umarım bu hatamı mağzur görürsün tekrardan özer dilerim.

sinan okur IP: 212.156.230.xxx Tarih : 15.03.2007 13:43:02
memleketimdene ne güzel insan manzaraları var... her halde bir satıcının ölümü ve ya kırmızı pazartesi (marquez)bunun yanında solda eksi bir kalır. küçük insanların küçük dünyasının küçük cinayetleri. alaah rahmet eylesin su testisine... umarım masumdur. müküse de sevgili selamlar herşeye rağmen..

m.fatih cesur IP: 85.100.126.xxx Tarih : 10.01.2007 22:08:26
öncelikle buradaki yorumların bir çoğonu seviyesizce bulduğumu söylemeliyim.çünkü son derece acıverici olan bu konu reklam malzemesi olarak kolanılıyor. bana göre bu cinayet bir insanlık ayıbıdır;çünkü bu bir zihniyet meselesidir.insan hakları konusonda bize ahlak dersi veren avrupa fedalite(derebeylik) rejimini 1789 fıransız ihtilalinde ortadan kaldırmıştır.ağalık,beylik,şeyhlik gibi kavramları içeren ve bana saçmalığın bile ötesinde gelen feodalite bahçesaray'dan silinmedikçe bu tür özücü olaylar yaşanacaktır.ayrıca FEQé TEYRAN gibi bir edebiyat ve aşk adamının memleketini bu tür olaylarla kirletmeye kimsenin hakkı yoktur.aylenin acısını tüm yüreğimle paylaşıyorum.teşekürler.

salih IP: 85.108.211.xxx Tarih : 16.04.2007 16:27:25
Öncelikle şunu söylemek istyorum böyle bir olayım ilçemizde yaşan ması beni çok ama çok üzdü kardeşçe yaşamak varken öldürmek niye ama öldüren mutlaka cezalarını bulmalıdır her nasıl olursa olsun eğer cezasız kalırsa demının geleceğine inanıyorum evet beglerin bahçesaraylılar üstünde bir ambargosu var bu bir gerçektir herzaman kendi istediklerini yapmaya çalışırlar ama bu değilki hepside kötü insanlar dır insanların birbirine saygısı olmadığı zaman bir düzenin olacağını sanmıyorum hele bahçesarayda olacağını hiç sanmıyorum saygılar hepinize biz ilçemizi seviyoruz

hakan hazır IP: 85.98.67.xxx Tarih : 8.02.2007 19:39:19
ben bir bahçesaraylı olarak şunu demek istiyorum bahçesaray halkı hep beklerin ellerinden eziyet görmüşler görüyorlar vede görecekler ancak kurtulmanın bir tek yolu var oda bahçesarayı beklere bırakıp oradan taşınmalarıdır.aksi takdirde dövülmeye öldürülmeye mahkum kalacaklar.beklere sesleniyorum lütfen halkı rahat bırakın ne istiyorsunuz onlardan insafsızlar ne hakla milletin canına kıyıyorsunuz hiçmi allah korkusu yok sizde ya insaflı olun insaflı

bünyami adıyaman IP: 88.235.214.xxx Tarih : 24.08.2007 21:36:43
slmlar arkadaşlar herkes kendi fikrini yada kendi bildiğini yazar ama buna emin olun hepimizinde bilmediği tek şey işin gerçek yüzü bizler burda bu şekilde yazıyoruz ama mutlaka biri birgün bu işin gerçek yüzünü yazacaktır.o zaman haklı yada haksız ortaya çıkacaktır...ama ben toprağımı çok özledim hepinizi saygımla slmlıyorum..benjo_clab

Metin Orhan IP: 88.234.44.xxx Tarih : 1.01.2007 23:25:55
ALINTI> SON OLARAK ŞUNU SÖYLİYE BİLİRİM BAHÇESARAYI BOZAN O KATİL BEKLERDİR SAGILAR yasemin buzar < Diyeceğim her cinayeti kim işlemiş şe sonuçta katildir ama ne varki bu tür faşist düşüncelere sahip insanlar var oldukca da bitmeyecek bu sorunlar YASEMİN BUZAR sen kimsin nesi diyorsun ki bilgim yok ama diye bileceğim BEKLERDENDİR sadece karalama yapmaklamı kafanız basıyor biraz yapıcı biraz örnek olmasını öğrenin sonra yorum yapın.

Şükrü TAN IP: 81.213.216.xxx Tarih : 7.05.2007 10:24:13
ÖNCELİKLE HERKESE SELAM VE SAYGILARIMI ARZ EDERİM.BAHESARAYI SARSAN BU OLAY GERÇEKTEN ÇOK ÖZÜCÜ.İNANIN Kİ HİÇ BİR BAHÇESARAYLI BU OLAYIN GERÇEKLEŞMESİNİ İSTEMİYORDU.BEN BURDAN YORUM YAPAN YABANCILARA SESLENİYORUM LÜTFEN AMA LÜTFEN YANGINA KÜRÜKLE GİTMEYİN.BÜTÜN B.SARAYLILAR BU MESELENİN SONA ERMESİNİ İSTİYORLAR.BAZILARI DA GELİP ORTAMI GENE KIZIŞTIRIYORLAR. TEK DİLEĞİM İKİ TARAFINDA SAĞDUYULU DAVRANIP OLMASI GEREKEN BARIŞ SAĞLANMALI.LÜTFEN BU KÖTÜ OLAYLARLA İLÇEMİZİ REZİL ETMEYELİM.İNŞALLAH HER İKİ TARAFTA ANLAŞIR HEM ONLAR HEMDE B.SARAYLILAR TEKRAR HUZUNA KAVUŞURLAR... SAYGILARRR

garip adam IP: 85.101.113.xxx Tarih : 19.01.2007 22:48:55
arkadaşlar birileri bu sitede benim adımı kulanarak yorumda bulunmuştur.ben FATİH CESUR.böyle bir yorumdan kesinlikle haberim yoktur.benim bir söyleyeceğim varsa bunu ben dile getirebilirim. başkasının benim yerime konuşmasına gerek yoktur.cesur ailesi bahçesarayda sevilen vede sayılan bir ailedir.böyle üzücü bir konu üzerinden siyaset yapacak kadarda cahil seğildir.bu vesileyle başsağlığı diler,tüm sevdiklerime selemlar gönderiyorum.

İLHAK ERBAY IP: 88.238.17.xxx Tarih : 3.03.2007 13:59:44
Slm millet çok konuşuyorsunuz.Seçim diye bir şey var.eğer begleri sevmiyorsanız oylarınızı vermeyin.Ama bakıyorum orhan ailesi seçimlerde iktidara çıkıyor.Çünkü onları halk seçiyor.LÜTFEN KISKANMAYIN

TANER ORHAN IP: 85.97.21.xxx Tarih : 22.01.2007 21:06:07
SELAM BEN DE BAHÇESARAYLIYIM İSTANBULDA YAŞIYORUM ÖNCELİKLE HERKESE GÜZEL VE BARIŞ DOLU BİR DÜNYA DİLİYORUM.BU KONUDA ARTIK FAZLA SÖZE GEREK YOK BENCE KONUŞTUKÇA İNSANLAR ARASINDAKİ DÜŞMANLIK KÖRÜKLENİYOR.BAŞKA KİMSENİN ÖLMEMESİ İÇİN DAHA SAKİN OLALIM YOKSA KÜFÜR EDEREK KİMSEYİ GERİ GETİREMEZSİNİZ.HERKESE SAYGILAR

ali kantarcı IP: 88.235.66.xxx Tarih : 5.02.2007 16:36:13
merhaba arkadaşlar türkiye cumhuriyetindeki bürokrasi uyuduğu sürece bu olaylar yaşanır bir insan öldürmek ve öldürmeyi düşünmek çok büyük bir suçtur ama görüypruz güzelim türkiyemdeki olaylara bakın doğu güneydoğu sorunu diyorlar devlet bu tür sorunlara eğilmedikçe bu sorunlar çözülmez mülki amiri evinde oyuyor bu işe karışanlar hala devletten para alıyor siz bu tür konulara eğilmedikçe bu sorunlar çözülmez 1 ondan 1 bundan bu böyle devam eder bunu önünü hiçbir güç kesemez sevgiler

engin görür IP: 85.110.116.xxx Tarih : 22.07.2007 13:33:18
daha öncede yaşanmış ve bu sayfaya herkesin kendine üzgün bir yorum bırakmış şuan da vatani görev yapmakta olduğumu ve izin için geldiğim vana benim adıma yazılmış bir yorum var olduğunu söylediler müküslü engin benim yazısın benim aiit değil ama keşke bana ait olsaydı.şunu söylemek istiyorum yaşanmış bir olayı yenide canladırmak değil amacım yapılan bir yorum var bana ait değil olduğunu ama kim yazmışsa da tamamen katılıyorum ha Abdullah orhan her kimse ve yüreğine güveniyorsa gelsin yüzüme karşı söylesin ben ölümü peşinde koşan bir insanım ölümde kaçmam Umarım bir bu tür olay yaşanmaz bir daha öylüyorum müküslü engin yorumu bana ait değil ve onu düşüncelerine katılıyorum...

delil orhan IP: 88.230.101.xxx Tarih : 11.03.2007 13:46:15
işin özünü bilmeyen internete çıkıp laga lloga etmesin bu aile namusu ve şerefi için hiç bir şeyden sakınmayacaktır biz bahçesaray halkıyla bir arada yaşamaktan yanayız istemeyenler kendileri bilirler hayrullah ORHAN

m.fatih cesur IP: 85.100.126.xxx Tarih : 18.01.2007 21:28:52
öncelikle beni çok sevdiğini söyleyen MEHMET AKTAŞ'I tanıyamadığımı özülerek ifade edeyim.ayrıca;sayın MEHMET AKTAŞ'ın okuduğunu yorumlayamama problemi olduğunu düşünüyom. çünkü ben bahçesaray'daki herhangi bir siyasi kişi hakında yorum yapmamışım.herhalde başka bir kişinin yorumuyla karıştırıyor.böyle bir konu kulanılarak polemik yaratılmasına karşı olduğum içinde daha fazla konuşmak istemiyorum.kişisel bir konu hakında görüş alışverişinede açığim. msn'mi kenthaber.com'dan öğrenebilirsiniz.teşekürler...

muhammed affan orhan IP: 88.254.56.xxx Tarih : 27.02.2007 12:21:25
merhaba arkadaşlar..bu yazıyı okyan herkesi selamlıyorum..bahçesarayda neler dönüyor neler oluyor bunu sadece bahçesaraylılar biliyor o yüzden yabancı insanlara yanlış bilgiler vermeyin..bu mesle siyasi bir mesele değildir ve birlerinin kışkırtmasıyla olmuştur.organize bir şekilde "bey" ailesine karşı yapılan büyük bir komplodur ve görüldü ki kendi kazdıları kuyuya düştüler.yıllardır beylerde bahçesarayda yaşıyor ve bahçesarayın bütün sıkıntılarını yaşıyolar yani bahçesarayın içinde halkı sömürdükleri onlara işkence ve zulum yaptıklarını söylyenler tamamiyle kendi çıkarlarının peşindedirler nitekim bu şekilde çıkar elde etmelerine kimse izin vermyecektir..burda yorum yazanlar adam gibi yazın..sağduyulu olun kimseyi kışkırtmayın orhan ailesi sağduyuludur sabırlıdır halk onların ne olduğunu bilir verdikleri ekmek ile halka hizmetle tanınırlar ama inanınki sabır ve merhametleri bir yere kadardır..ortalığı karıştararak bunu sınamayın..orhan ailesi susamaz çünkü orhan ailesine karşı haksız ithamlar mevcuttur..biraz daha sabır ve sağduyu temennisiyle..

ilhakerbay IP: 85.101.241.xxx Tarih : 28.01.2007 20:16:59
slm millet başınız sağ olsun ne diyim.Bu gün bahçesarayı biri tanıyorsa bu begler sayesindedir.nankör olmayın lütfen.ne olduğunuzu çok iyi bilin.ülkücüler

salim orhan IP: 81.215.89.xxx Tarih : 6.02.2007 15:35:28
saygılar;ali kantarcı denen arkadasımız bu olaya yönelik hic alakası olmayan gene sıradan gene Beylere karsı oldugunu belirtmiştir.ona gercekten üzülüyorum ne yapalım inşallah gelecekte degişir diye umuyorum.yani bende bir bey olarak bu olayın yasanmasını istemezdim dogrusu ama demekki artık sınır aşılmıştı. ali kantarcı arkadaşımızada burdan sesleniyorum ki kendi kilosunu kendi kantarında bi tartsın ondan sonra gelip bos bos konuşsun..saygılarımla..

ali cesur IP: 85.98.38.xxx Tarih : 18.01.2007 18:46:05
slm bahçesaray halkı ben olayla ilgili bir şey söylemem yalnız bir hatamı itiraf etmek istiyorum HAŞİM ORTA adına bir yorum yazılmış aslında o yorumu ben yazmıştım HAŞİM ORTA benim arkadaşım sonra baktım ki aleyhınde çok yorumlar yazılmış ben kendisinin affına sığınıyor ve çok üzür diliyorum ve burdan ona sesleniyorum inşallah internette bakar bu yorumumu görür ne olur haşim kusura bakma yemin ederim ben böyle büyüyeceğini bilmiyordum ben hata yaptım biliyorum ama hata yaptığımın farkına vardım ne olur haşim orta kusura bakma o kadar milletin sana kızmasına sebeb oldum allaha emanet ol haşim abı inşallah beni af edersin

bünyami adıyaman IP: 88.235.214.xxx Tarih : 24.08.2007 21:21:23
eğer gerçekten işin iç yüzünü halka açıklıyacak biri olsaydı hiç bu tür muhabetlere girmezdik..bende isterdim bu veb sitesini açtığım zaman güzel şeyler görmek ama ne yazık ki bahçesarayın kaderi bir kaç insan östüne kurulmuş ve o düzenide kimse buzamıyorum ben bir behçesaraylı olarak bunların hepsini kınıyorum..allah ordakilerine sabır versin

mustafa YADİGAR IP: 85.98.38.xxx Tarih : 18.01.2007 19:00:45
ben haşim ortayı iyi tanırım o yorumu onun yazdığına inanmıyorum.o böyle şeylerle hiç ilgilenmez bu olsa olsa kendisine karşı yapılan bir oyundur. tabii eğer o haşim orta benim bildiğim o bahçesaraylı haşim orta ise o çok iyi bir insandır ben onu beş senedir tanırım.

salim orhan IP: 81.215.95.xxx Tarih : 4.03.2007 18:59:04
bütün burda anlamlı,sacma olmayan,bu olayı tehlike tarafına yönlenndirmeyen arkadaslarıma selamlarımla,diger abuk sabuk sözler yazıpta beyleri boş bir yalan uğruna dısardaki yabancı insanların gözünde kötüleyen insanlara seslenmek istiyorum yeter bu kadar bu sitede böyle yalan şeyler yazmayın neden diye sorarsanız,çünkü hiçbir zaman sizin bu yalan sözlerinize kimse inanmadı artık inanmazda.çünkü bahcesarayı herkes beyler tarafından tanıdı siz kalkıpta bu sınırı asılmıs olayı mazeret gösterip hemen siyasetle karıştırıyorsunuz böyle sacmalık olamaz.siz bir ilçeyi hep yalanlamı yöneteceksiniz yalancı insanlar.kusuruma bakmayın siz hayatta ne siyasette nede baska işte basarılı olursunuz.yalancının mumu yatsıya kadardır arkadaslar.elbet bu olayın sonundada mutlaka İYİLER KAZANACAKTIR.saygılarımla.

mehmet aktaş IP: 88.254.63.xxx Tarih : 17.01.2007 01:33:36
FATİH CESUR Kardeşim,seni çok seviyorum.Ama bence derebeyliğin ne olduğunu ve bahçesarayda derebeylik rejiminin varolduğunu sanman beni üzdü. Bildiğin üzere bahçesarayda "beyler" adı altında bir aile var.onlara bey ünvanı verilmesinin sebebi osmanlı döneminde bu bu insanların dedelerinin yönetici olması. bende o ailedenim.fakat ben asla bey olmadım.Çünkü bey yöneten demektir.Ağa ve şeyhten çok farklı bir sıfattır bu.lütfen karıştırma bunları. Sevgili FATİH,bende feodalitnin karşısında yer alıymışımdır her zaman.Her ortamda ve her fırsatta feodaliteyi şiddetle kınamışımdır.Fakat şunu gönül rahatlığıyla diyebilirimki bahçesarayda feodalite uzun yıllar önce ortadan kalktı. Bunun en büyük ıpatı seçimdir.Bahçesarayda yöneticilik seçimle ve Ankaradan yapılan atamalarla belirleniyor.Biz buna demokrasi diyoruz.Sende feodalite diyorsun.Bence fransız devriminden sonraki süreçleride öğren yani en azından demokrasiyi öğren.Demokrasi demek,seçim demek.Bahçesaraydada seçim birinci öncül olduğu için,Bahçesarayda derebeylik değil demokrasi vardır diyebilirim.sevgilerimle

MEHMET ORHAN IP: 88.227.37.xxx Tarih : 23.01.2007 11:34:34
sevgili fatih bende mehmet aktaşın dediklerine kesinlikle katılıyorum ayrıca onun seni tanıdığına eminim çünkü başka ad altında yorum yazıyor benide tanımadığını söyleme gerçekten hakkımızda böyle düşündüğünü bilmiyordum....senden herkese örnek olacak yorumlar yapmanı beklerdim madem derebeylik diyorsun şuan istanbuldasın hep orda kal tamam sen çağdaş demokrasinin olduğu yerlere meraklısın kal orda buradaki huzuru bulabilecekmisin orda 1 günde onlarca insan öldürülşüyor ve başkasının namusuna dil uzatmamışken öldürülüyorlar. okadar biliyon orayı düzelttiğinde bir ara burayıda düzeltirsin oradaki feodaliteye son ver burası zaten elinin altında FATİH SULTAN MEHMET BEY.....

MEHMET ORHAN IP: 85.104.162.xxx Tarih : 13.03.2007 22:19:02
BAHÇESARA'YA YILLARCA HİZMET VEREN EMEK VEREN BİR AİLEDİR ORHAN'LAR AİLESİ ve BUNLARIN ALEHİNE KONUŞAN BAHÇESARAYA YILLARCA UĞRAMAMIŞ ve BAHÇESARAYI KADERİNE TERK EDİP KAÇAN SONRA BAHÇESARAY EMEKTARLARI İÇESİNDE BAŞI ÇEKEN ORHANLAR AİLESİNE SATAŞANLARA SESLENİYORUM ŞUAN BAHÇESARAY HALKININ AYAĞI ÇAMURA DEĞMİYOR HASTALAR SAATLERCE YOLLARDA MASUR KALMIYOR BUNLARI SAĞLAYAN ELBETTEKİ YÜCE DEVLETİMİZ AMA BU YOKLUKLARIMIZI ve ÇARESİZLİKLERİMİZİ YÜCE DEVLET ADAMLARIMIZA GÖSTEREN ONLARIN BİZE EL UZATMALARINI SAĞLAYANLAR KİM?TABİKİ ORHAN AİLESİNİN ve BAHÇESARAYIN DEĞERLİ BÜYÜKLERİDİR BAHÇESARAYDAKİ İYİ OLAN GÜZEL OLAN HERŞEYDE ORHAN AİLESİNİN İMZASI VARDIR,YAŞANAN O OLAY ÜZÜCÜ BİRŞEYDİR AMA HERKES GİBİ BİZDE HAKARETİ Bİ YERE KADAR KABUL ETTİK...ŞU AN BUNDAN SONRASI İÇİN BAHÇESARAYIN DAHA GÜZEL GÜNLERE VARMASI İÇİN VAR GÜÇÜMÜZLE ÇALIŞIYORUZ LÜTFEN UZAKTAN MANALI MESAJLAR GÖNDERECEĞİNİZE BUNDAN SONRASI İÇİN NE YAPABİLİRİZ ONU DÜŞÜNMEK AMACIYLA SİZLERDE O ÜSTÜN ZEKANIZLA GELİN BİZE FİKİRLER VERİN ZAHMET OLMAZSA kent haber çalışanlarına kolay gelsin diyorum bizlere böyle bir imkanı sağladıkları içinde teşekkürler ediyorum...

Metin Orhan IP: 88.234.125.xxx Tarih : 2.01.2007 14:48:19
erdal saltık IP: 85.104.27.xxx Tarih : 30.10.2006 18:03:37 bu kavgalar hiç bitmeyecekmi yazık değilmi biri mezara diğeri c.evine eylül karaali IP: 88.226.119.xxx Tarih : 03.11.2006 23:23:06 adam öldürmenin sokak ortasında yapıldıgı ulaşımın sıfır oldugu hastane olanaklarının yetersiz oldugu bahçasaray da görev yapan tüm memur arkadaşlara allah kolaylık ve sabır versin... ebubekir yabalak IP: 85.100.236.xxx Tarih : 07.11.2006 18:04:42 BURADA BAKIN YAZILIŞ ŞEKLİ BİR YAZZIYLA YOLLAYAN KİŞİ FARKLI VRLMİŞ ARAYA ÇEKMİŞ OLUNULAN ÇİZGİ YAZI İLE İÇİ İÇE BULUNULAN İSİM VE SOİSİM ME AİTMİŞ GİBİ GÖRÜNÜYOR AMA DEĞİL YAZAN KİŞİYLE YAZI ARSINDA ÇİZGİ ÇEKİLMİŞ BUDAYAZININ YANLIŞ KİŞİ TARAFINDAN YAZILMIŞ GİBİ GÖRÜNMESİNE NEDEN OLUYOR LÜTFEN DÜZELTİLMESİNİ DAHA BELİRGİN BİR ŞEKİLDE SUNULMASINI SAĞLAYA BİLİRSENİZ BİZLERİN YORUM ALIP VE YORUM YAPMAMIZ DAHA AÇIKLAYICI OLACAKTIR.

engin görünüş IP: 88.241.111.xxx Tarih : 27.06.2007 19:42:24
BEN OLAYI YENİ DUYDUĞUM İÇİN GÖRÜŞLERİMİ BELİRTMEK İSTİYORUM sayın yasemin BUZAR gerçekleşmiş olan bu VAHŞETİ sizin deyiminizle olayı üzücü kılan beg'lerdir benimde temennim böyle bir olayın tekrar yaşanmaması ama çetin orhanın dediği gibi HER ŞEY OLACAĞINA VARIR ortada bilinen bir suçlu varsa o gerçekten suçludur MERHUMUN AİLESİNE SAYGILAR

mehmet sabırlı IP: 88.231.162.xxx Tarih : 4.12.2007 10:41:54

ben bir bahcesaray halkı olarak bunlerı süylemek istiyurum kimse bahcesaray hakkında kütü laflar süyleyemez çünkü bahçesaray kendi halinde sessiz bir ilçedir bu kadar saçmalıgada gerek yuk bırakın dünsün dünya saygılarımla


serkan dalda IP: 88.239.48.xxx Tarih : 21.09.2007 16:28:07

neden öldürüldü kimlerın yaptı sebebi neymiş zaten insalık diye bir şey kalmamiş bahçesarayda zölümden başka bazı insanlar bile bile diyurki insanlara zölüm yapiyurlar bahçesaray aslında çok güzel bir ilçe ama ne yazıki bazı insanlar dedi koduluktan başka bir şeyler bilmezler ama o tör insanlar gitseydi çok güzel olurdu saygılarımla


müküslü engin IP: 85.97.160.xxx Tarih : 4.01.2007 02:35:06
bahçesaray çok büyük değerlere sahip bir ilçemiz ayrıca ata sözüyle yola cıkmiş olsak şöyle bir deyimle orman çakalsız olmaz begler bir çakalı imhan etiler ve sıra diğerlerinde ben inanıyorum ki çakal olduğu müddetçe biz bunları temizleyeceğiz ha insanı hayatı derecesini iyi biliyoruz yaşam koşuları gittikçe zorlaşıyor ayrıca bahçesarayda yaşana olayı tamamem farklı yönüne taşınmakta oysa oturup duğrusunu bulacağımıza hemen asıp kesiyoruz ha neden diyeceksiniz burhanetin adlı ölen adam tamamem öldürmeyi hak etmiştir nedeni insanı kişiğyle ve onuruyla asla oynamaz ama ne biçim kişiliği olduğunu ortaya koyarak bunu canıyla ödemişti asla kimseni onuru ve kişiğyle oynamayın eğer böyle bir durumda davranacak olunursan yine de caniyla ödenecektir atasözüyle başladım ve atasözüyle bitiriyorumayağını yorgana göre uzak. halkımıza ve bahçesarayı olduğu değeri bilin bizler bahcesarayı seviyoruz ve çakaları yok edeceğiz hep beraber ve elele sevgilerimle

mehmet tanrıyar IP: 88.230.103.xxx Tarih : 11.02.2007 14:10:31
slm arkadaşlar biraz global olalım bu olay tabiki basit bir olay değil acaba yabancılar ne döşünüyor onu bilmek önemli ben görüşüm bunu yapan eğer şuanda devlete maaş alıyorsa bunun tek soçlusu bahçesaray hakim savci ve kaymakamdır saygılar sunarım lütfen kırıcı olmayın yapıcı olun orhanlar size sesleniyorum bari siz sosun

mehmet ORTA IP: 81.213.77.xxx Tarih : 12.04.2007 06:36:13
...Tüm yorumlarınızı okudum sevgili hemşerilerim ben bir zamanlar gelişen düşünen,tartışan bir bahçesaray gençliğinin özlemini duyardım,aslında bugün böyle bir gençliği görmenin boruk acısını his ediyorum,çünkü benim özlemini duyduğum gençliğin, gelenekçi feodalizmin mirasçıları olmayan daha aydın daha çağdaş uzlaşı kültürüyle geçmiş olumsuzluklardan kurtulmuş geleceği için proje üreten bir gençlik olmasını isterdim,değerli kardeşlerim hala onlar bunlar begler diğerleri tartışması bizlere bişey kazandırmaz.Ben bu tartışmaların bilinç altında kalmış geçmişte yaşananların etkisi olduğunu biliyorum,tıkanıp kalmayalım feodalizmi gerciliği sümürüyü bizlere dayatan sistemdir yüzyıllar boyunca,bu bütün bölgede böyledi sadece bizde değil,egemenler bunu birileri eliyle yapacaktı,her yerde adı başka olmuştur bunun bir önemi yok,bugün farklı bir noktadayız,sizler hepiniz hiç ayırım yapmadan o aile bu aile bu kavramların artık önesizliğini kavramalısınız,bu tartışmaların çıkış noktası adli bir olay,bu olay üzerinden yanlış tartışma ve kutuplaşmak yüzyıllardır birilerini bizlere dayattığı egemenlere hizmet eder.Lütfen kardeşliğimize zarar verecek tartışmalara girmeyin,uzlaşı kültürünün hakim olduğu bir bahçesaray gençliği olmalı artık,geçmişimizi iyi analiz edip aydın bir gelecek için aydın bir gençlik gerek, sevgilerimle...

serdar altın IP: 88.226.71.xxx Tarih : 10.01.2007 21:51:58
arkadaşlar bırakın artık birbirinize taş atmayı olan olmuş zaten kimse geri çeviremez zamanı önemli olan zaten bundan sonrası barışı hep beraber sağlamamız lazım siz böyle birbirinizi taşlarsanız biz bahçesaray olarak hiç bir yere varamayız öncelikle iç karışıklıklara derhal bir son verir bahçesarayımız için hep beraber çalışalım bu şirin ilçemizi hep beraber biraz da olsa gelişmesini sağlayalım

A.BAYSUNGUR IP: 88.240.37.xxx Tarih : 1.03.2007 21:01:16
Sanırım bazıları ne yazdıklarını bilmiyorlar yada tek hücrelidırler baksanıza bir bey pardun bek. muhamet orhan sağ duyuya çağırıyor ve bek usuluyle tehdidini de savuruyor aman millet dikkat bu sefer ağzı kanlı geliyorlar.unutmayın muhammet orhan pardun orhanlar yıllardır bu millette hizmet(zülüm)ediyorlar mazzallah bu sefer bütün bahçesaraylıların kökünü kurutacaklar sn muhammet bek kimsenin bir canında fazla vereceğı başka hiç bir şeyı yoktur sakın kimsenin zekkasıyle oynamayın yoksa kendini kandırırsın kimsenin kimsede korktuğuda yok orhanlar ne kader hizmet ne kader doğru olduğunu herkes orhanlardan(bey .bek)lerden daha iyi bilyor onun için kimse kimsenin sabrını ölçmiyor eğer ölçülecek sabrı olanlar varsada onlarda bahçesaraylıdır saygılar

yunus güzel IP: 88.230.25.xxx Tarih : 9.01.2007 00:22:30
inan abicim sana katılıyorum ama birazdaha türkçeni düzeltmeni tavsiye ediyorum ve bu olay hakkında bilgi vermek istemiyorum zaten bu tarafta olmasa bile diger tarafta haklı kim haksız kim hatasız olarak belli olacak allah yardımcımız olsun saygılarımla inan abi

serhan orhan IP: 88.230.24.xxx Tarih : 22.06.2007 21:31:21
öncelikle bu olayı kınıyorum ben beklerin böyle aşalıyıcı hakaretleri maruz bırakılmasını istemem lütfen böyle demeyin haşim orta yalış söylemiş onun bu söylediklerinden özür dilemesini istiyorum saygılarımla

faxu pırasor IP: 88.234.43.xxx Tarih : 13.01.2007 21:37:49
SLM İLK ÖNCE YETER ARTIK BU KADAR KUNUŞMAYA ÖNÜMÜZDEKİ YILLARA BAKALIM ARTIK SİZ SİZ OLUN VE HEP BERABER KARDEŞ OLARAK DEVAM EDELİM. BU KAN DAVASINA GİRSE DİYELİM Kİ HA BENİ ÖLDÜRDÜNÜZ SİZİN OĞUL GERİ Mİ? GELİR BANA CEVAP VERMENİZİ İSTERİM BEYLER ARTIK YETER DEMEYE VARDI ŞİMDİDEN BAHÇESARAY HALKI (3600) İNSAN BİR BİRİNE KAN KESİKDİ VE NEREYE KADAR SÖRER BİLMEM BIRAK MOLANLARI GELECEĞE BAKALILIM..... TEŞEKÜRLER DOSTLAR.BİLAL GÖRÜR

inan yaşa IP: 88.226.177.xxx Tarih : 26.01.2007 14:44:28
slm arkadaşlar yeter artık bız butür olayları coktandır gürmemışiz bu tür olaylar bizlere acı veriyur ALLAH TAN diliyurumki bidaha bu tür olaylar güzel bahçesarayımızda olmaz siz yurumcularda birazdaha anlayışlı olmanızı ıstıyurum burhan tenlıye ALLAHTAN RAHMET EYLESİN

ilhak erbay IP: 85.101.157.xxx Tarih : 12.10.2007 19:18:36

Tarih 7 ekim 2007 Tekin orhan sokak ortasında kurşuna diziliyor.Bu olayın bence tek sorumlusu burda yorum yapan insanlar. Olayı yatıştırmanız gerekirken siz daha da ateşlediniz.Şimdi soruyorum sizlere mutlu oldunuz mu?Başınız göğe erdimi.İki çocuk yetim kaldı.O çocuklara simdi kim babalık yapacak.Sizlermi yoksa halis bey mi?Tabiki hiçbiriniz e ne olduysa çocuklara oldu.Umarım vicdan azabı çekiyorsunuzdur Tekin ab ye Allah tan rahmet akrabalarına baş salığı diliyorum.


abdullah orhan IP: 85.98.38.xxx Tarih : 6.01.2007 12:32:31
slm bahçesaray gerçekleşen olaydan üzüntü doymamak mümkün değil yalnız yorum sayfasını açtığımda birbirlerine zıt çekişmeli çeşitli yorumlar yazılmış. normal herkes kendine göre bir yorum yapa bilir mesela haşim orta ismindeki yorumcunun aleyhinde yazmışlar halbuki bende bir bek olarak aleyhinde yazı yazanları kınıyorum adam kendine göre bir yorum yapmış bu normal ancak müküslü engin her kimse yaptığı yorum hiç hoşuma gitmedi bana dokunmayan yılan bin yaşasın demek istiyor ama gön gelir o yılan onuda ısırır başkasına çakal diyeceğine önce kendine baksın bence eceliyle oynuyor saygılar

sinan orhan IP: 195.175.70.xxx Tarih : 27.03.2007 01:49:32
gerçek şu ki : İYİLER HEP KAZANDI;KÖTÜLER HEP KAYBETTİ.VE HEP TE BÖYLE OLACAK...

ferdi görünüş IP: 78.182.18.xxx Tarih : 19.07.2013 01:04:26

 adaletin değil menfaatin hüküm sürdüğü bir ülkede yaşıyoruz malesef,ama adalet er yada geç yolunu bulur,herkes rahat olsun :)


Ruh-u Alda IP: 85.99.203.xxx Tarih : 6.01.2014 04:43:24

 Ferdi Görünüş , Tekin abinin Öldürülmesi Adaletmiydii ??? Bunu yapan ve yaptıranları  bu dünyada bir nebze sevabı kalmaz olsun beter üstüne beter olsunlar