15
Mayıs
2024
Çarşamba
HANİ - DİYARBAKIR

Tarım Bakanı Hani'de

Diyarbakır'ın Hani ilçesinde seçim bürosu açan Tarım ve Köyişleri Bakanı Mehdi Eker, 22 Temmuz'da AK Parti'nin sandıktan zaferle çıkacağını söyledi.


Bakan Mehdi Eker, AK Parti Diyarbakır milletvekili adayı Mahmut Erdoğmuş ve kalabalık bir grupla Hani ilçesine gelerek Cumhuriyet Meydanı'nda bir miting düzenledi. Mitingde konuşan Eker, 22 Temmuz'da AK Parti'nin sandıktan zaferle çıkacağını belirterek, "Meclis'e 400 milletvekili göndereceğiz" dedi. Bakan Eker ve beraberindeki kalabalık, daha sonra çarşı turu atarak esnaf ziyareti yaptı. Esnaflarla sohbet eden Bakan Eker ve beraberindekiler, daha sonra ilçeye bağlı Kuyular beldesine giderek yapılan yol asfaltlama çalışmalarını yerinde inceledi.

Bakan Eker, incelemelerin ardından Belediye Başkanı İbrahim Lale ile birlikte sohbet ettiği vatandaşların sorunlarını dinledi. Bakan ve beraberindekiler ardından Dicle ilçesine gitmek üzere ilçeden ayrıldı.

İHA
Yayın Tarihi : 14 Temmuz 2007 Cumartesi 02:29:40


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
maruf narin IP: 88.227.11.xxx Tarih : 14.07.2007 16:23:44
bu memleketen çok mehtiler geçti.ne değişti hiç bi katkıları olmadı.hep tamam dediler bu sefer seçimden sonra yapacaz dediler ama seçim sonunda bi faydalarını görmedik.size diyorum mehtiler açık ve seçik konuşuyorum başka kapıya.artık burada satılacak oy yok paranızı alın başka kapıya gidğin.halk uyandı, artık fayda etmez.

barış ucak IP: 85.100.30.xxx Tarih : 21.12.2007 15:43:27

sayın hanili kardeşlerim öncelile bayramınızı kutlarım şahsım adıma fazla söze gerek yok allah aşkına bu akparti kimin elinde olsa bu iki dönemdir bu devlet hastahanesini en iyi şekilde faliyete sokmazmı wallah şehlerde olsaydı mirede olsaydı dtpde olsaydı bu devlet hastahnesini faliyete sokardı wallah lutfen oyunuzu kulanırken artık elinizi vijdanınıza koyun ve oy atın lutfen


recep aydın IP: 85.98.156.xxx Tarih : 14.07.2007 16:23:45
ak partinin 2002 seçiminde haniden zaferle ayrılırken halkın ak partinin ilçeye hizmet yapacağını bekliyordu.maalesef geçen 4,5 yıla rağmen gözle görülmeyen bi hizmet yapılmadı.örnek mi:başbakanın 2002 de haninin yeni yolu olan terkanın en kısa zamanda hizmete sokulacağını söyledi ama geçen 4,5 yıla rağmen hala yol bitirilemedi.içme suyunu en ücra köy ve mezraya götüren ak parti ne hikmetse bi ilçenin su ihtiyacını gideremedi.halk sağlık açısından temiz olmayan kuyulardan su ihtiyacını karşılıyor.biz hanili olarak sayın başbakana sesleniyoruz:bizi sadece seçim zamanında mı hatırlıyorsunuz.

ilhami ünal IP: 88.229.185.xxx Tarih : 27.11.2007 00:09:55

sevgili gençler, doğrusu buralarda sözde yazmış olduğunuz bu yorumları hep takip ediyorum.inanın nefretle esefle kınıyorum.ya her şeyin bir edebi var.hep fesatlık iftira lı manalı kelimeler ve cümleleler kulllanıyorsunuz.kaş yapayım derken göz çıkarıyorsunuz.milleti biribirine bırakmanın alemi yok adamakılı yorumunuzu yapın inanın sizin bu yazışmalarınızı kimse kaale bile almazken gülünç ve komik duruma düşüyorsünüz.halkın hepsine çamur atmanın sizin haddiniz değil.adam gibi adam olarak yorum yazın asıl cahaleti sizler yaratıyorsunuz benden şimdilik bu kadar sevgili yorumcu arkadaşlar yorumlarınızı olumlu yönde yazarak sizi edep ve terbiyeye davet ediyorum.yakışık kalmaz sevgilerimle


velat ARAL IP: 88.229.48.xxx Tarih : 28.09.2007 20:51:12

sevgili kardeşim bu sefer daha net konuşayım ancak öle anlarsın beni demek istedigim d.bakır mekez ve diger bir çok ilçesini dtp li belediyeler yönetiyo onlar halkı parti olarak yönetiyo hanideki gibi degil bana kalkıp diyeceksin hani ufak yer sahıslar konuşur lice dicle hazro gibi ilçeler haniden daha ufak ama orda öle bi aile savunma yok son olarak söleyecegim tek şey var bu ilçeye yarar verecek tek yol var oda dtp li bi belediyenın başa gelmesi hani için tek çözüm bence dtp nin başa gelmesi gelecek kişi mutlaka ailesini belediye işlerinden ve belediye binasından uzak tutmalı çünkü aksi taktirde hanide aynı film aynı senaryo ile devam eder herkese saygılar


velat aral IP: 88.227.10.xxx Tarih : 14.10.2007 13:37:40

maruf kardeş millete bazı şeyler kalkmaya çalışıyosun ama sen burda herkesten fazla klavye delikanlılıgı yapıyorsun sende burda neden açık konuşmuyosun bak senin ailenin hangi partiye yakın oldugu ortada DAVUT KARDEŞİM dtp ye karşı olan bir zihniyete cevap vermiş sen gelip onu tersliyosun tüm yorumlara iyi bak one göre yorum yaz BABARAHMAN adındaki zihniyetin yorumlarını iyi oku...........


BABA R A H M A N IP: 88.247.210.xxx Tarih : 1.10.2007 17:54:24

sevgili hanili kardeşlerim gürüyorumki çok değişik ve farklı yorumlar var bu çok güzel ammma haddim olmayarak bi konuda sizlere üneride bulunma ihtiyacı hissettim.yorumlara baktığımda çoğu arkadaşım HANİ nin kurtuluşu DTP olarak yorumluyorlar ancak şunuda çok iyi bilinki israil filistin için ne kadar tehlikeliyse DTP HANİ için okadar tehlikelidir.umarım maruzatımı hoş görür söylediklerimi anlamışsınızdır.tüm hanili kardeşlerime SAYGILAR..


MEHMET KAYA IP: 88.229.185.xxx Tarih : 26.09.2007 12:13:57

ARKADAŞLAR BOŞUNA KONUŞUYORUZ BU DUZEN BÖYLE GELMİŞ BÖYLE GİDİYOR 1 DÖNEM YILDIZLAR 1DÖNEMDE KAYHANLAR MEMLEKETİ YÖNETECEK ARTIK BÖYLE İSTEMEYEN MEMLEKETİ YERK EDER.


maruf narin IP: 85.104.59.xxx Tarih : 27.11.2007 11:30:31

sayın demircan teşekür ederim ben iyiyim.askerlikte iyi gidiyo ham olsun.sizin iyi olmanız beni sevindirir. saygılarımla MARUF NARİN


nedim arak IP: 88.234.186.xxx Tarih : 18.09.2007 16:36:56

sevgili hanili hemserilerim öncelikle hayırlı ramazanlar hani ilcesi güzel harika doga yapısına sahip ama büyüklerimiz yanı baskanlarımız biraz alt yapısını genis tutsalar hani harika bir yerlesim alana sahip olabibilir yanı uzun lafın kısası herseyi zaman gösterecek hep beraber görücez istanbuldan nedim arak


mustafa maya IP: 88.231.143.xxx Tarih : 29.09.2007 17:16:26

selam arkadaşlar selam welat kardeş sanada selam mehmet kaya.şimdi benim burda anlatmak istediğimi anlamayan bazılarıvar mehmet kardeşim sen çok yalan söyluyorsun ewet babam vermiş ama ben vermedim vede vermiyicemde bunuda herkes biliyor demekki bisen bilmiyosun..ben buna ver ona ver demem. kime weriyorsanda ver oyunu umurumda değil. ben şahsım adına konuşuyorum ne şiğe ne mireye nede kayana oy veririm nede bazıları gibi aile baskısı altında kalıpta ailemin istediği AİLEYE oy vereyim.İnşallah bundan sonra yazdıklarına dikkat edersin ha tanımadığın kişiler hakkındada böyle yorumlar yazma. senden rica ediyorum. ben senin o dediğin aileye oy verseydim eğer bu gun burda bu yazıyı yazmazdım sewgili kardaşım sen diyorsun 30 yıldır mireler başkanlığı kazanmamış peki o senindediğin 30 yıl önce kim başkandı ha söylesene bana.. arkalarında bıraktıkları kaç tane eserleri var gözle görünen ha söylesene kardeş..SEN başkaları için kendini yorma memet kardeş. artık herkesi biliyor benim istediğim şey inşallah memlekete sahipçıka bilen memlekete hizmeteden halka kendini kul köle eden hırsızlık yapmayan şerefli namuslu doğru durust bi insan diliyorum allahtan bana katılanlarda rica ediyorum AMİN desinler saygılar dilerim k.i.b.bay bay


nurullah arda IP: 88.227.8.xxx Tarih : 1.10.2007 16:39:28

sevgili hanili hemşehrilerim ben şuanda adanada oturuyorum burdan 20 yıl önce geçimsizlikten dolayı göç etmek zorunda kaldık...20 yıl önceki hani hala aynı gelişen ne hani nede hanideki genel mantık yapısı hala birileri için birbirimizi kırıyo ve incitiyoruz..bu arada yorumlara baktım bayagı bi tartışma içerisindesiniz.memet kaya kim oldugunu bilmiyom ama hanide bi mhp li belediye başkanının seçilmesini kabul eden bir mantık içerisinde olmanı hayretle karşılıyorum. evet bu gün hani için kim yarar saglayacaksa başa gelsin A kişi veya B kişi ama partinin adıda önemli bu gün biz bazı konularda haniyi siyaseten savunamıyoz bunun tek nedeni hanide belediye başkanlıgında insanımızın parti ayırmaksızın adaylara oy vermesii..haniye güzel bi görünüm ve insanına refah düzeyi yüksek bi ilçe olması dilegiyle byyyy


velat ARAL IP: 88.231.143.xxx Tarih : 29.09.2007 20:48:14

genel olarak yapılan yorumlara bakıldıgında hanideki siyesetin artık başka bi yolda ilerlemesi gerektigi belirtiliyo.kendi içinde barışık olmayan bi haninin degişim göstermesi gelişmesi olanaksız çünkü hanide siyeset belirli bi kaç ailenin tekelinde devam etmekte ve rant kavgasına dönüşmekte bunları görmezlikten gelmek kör olmaktan daha beter olmak gerekir. bencede artık hanide geç kalınmış bi dönemin başlamısı gerekir.bölge belediyelerinde oldugu gibi hanidede DTP nin başa gelmesi DTP seçili oldugu bütün belediyeler parti denetimi altında hizmet etmekte ve hizmet yapılırken halkı kazanma mantıgı üstün gelmekte açıkçası hanide yaygın olan mantıktan öte sadece kendi taraftarına degil bütün halka hizmet etmekte ..


ali IP: 88.229.53.xxx Tarih : 16.07.2007 09:29:49
recep kardeşim bu memleketin içmesuyu yaklaşık 50yıl önce ozamanın belediye başkanı HASAN BORA tarafından yapılmıştır. ogunden beri kimse dokunmamıştır yer altındaki butun borular çurumuş kanalizasyon sularıylan birlikte akıyor yani bu memleket kanalizasyon suyunu içiyor ve ne yazıkki kimse tepki göstermiyor geçensene 2 defa su ihalesi yapıldı ve belediye başkanı kendi çıkarlarına uymadıgı için iki ihaleyide iptal etti ve bu halk genede sesini çıkarmıyor demekki hak ediyoruz bunları aglamayana mama yok derlerya. inşallah halk bu sefer hesabını soracaktır bunlardan.

mustafa maya IP: 88.227.8.xxx Tarih : 1.10.2007 22:46:22

sevgili dilek yiğit helal sana yorumun için t.ş.k.ederim bizim anlaşamadığımız nokta belediye seçimleridir herkes bi şeyler yazıyor bilerek yada bilmeyerek parmakları dolandıkça yazıyorlar bizim isteğimiz belediye seçimlerinde d.t.p yi birinci görmek karşı çıkanlar olur destekleyenler olur hepsine saygımız war.görüşün için sanada tekrar teşekür ederim bay bay okul hayatında da başarılar dileriz...


velat aral IP: 88.231.137.xxx Tarih : 26.09.2007 17:06:49

sevgili mustafa kardeşim sana sonuna kadar katılıyorum MEHMET adında biri yorumunu yapmış ve seni eleştiriyo bende ona diyorumki kardeşim önce cesaretini gösteripte bi soyadını yazsaydın senin kim oldugunu bi bilseydik bak mustafa kardeşim ne güzel isminide soyadınıda belirtmiş ama sen sadece isim yazmıs onunla sınırlı kalmıssın kardeşim ben ve mustafa gibi düşünenler burda kimseyi övmüyoruz diyoruzki artık aşiretler gelmesin yok sen diyorsunki MİRELER AŞİRET İSMİ DEGİL PARTİ İSMİDİR diyosan o ayrı ben böle bi parti görmedim ve duymadım AŞİRETÇİLİGE SON siyasi çizgimizi degiştirip artık parti taraftarlıgına geçmeliyiz biz hala AFGANİSTAN siyaseti yapıyoruz feodalal yapı bi an önce yıkılımalı ....


demircan_2121 IP: 88.230.64.xxx Tarih : 21.11.2007 15:40:41

arkadaşlar bir insan akrabasına olmadıktan onra memlekete nasıl faydası olur?bu memleket fesatlarla dolu oldugu için gelişmemiş.öncelikle birlik yok kalp kıran çok yani anlayın ne demek istedigimi?


demircan_2121 IP: 88.230.67.xxx Tarih : 2.12.2007 10:54:16

marufbizler çok iyiyiz seni sormalı k.i.b


vatandaş IP: 88.227.11.xxx Tarih : 30.11.2007 21:59:09

yahu kardeşim bu memleket her şeyi hakediyo bırakın burda slogan atmayı oyunuzu akp ye verdiniz tayip erdogan gelip sizi kurtaracak hem belediyenizde akp li hemde genel seçimler akp yi tercih ettiniz liceye dicleye bakın utanın siz hala burda aşiretleri savunup aşiretleri eleştirin ...


uğur çelik IP: 85.107.56.xxx Tarih : 8.10.2007 23:50:53

BEYLER artık uyanın kimse kimseyi kollamasın.ne hizmeti yav geçmiş dönemlerde dahil bütün dönemlerin hizmetlerini toplasak adı hizmet bile olmaz.çarşının yolları taşla döşenmiş merkezde bi park yapılmış bugüne kadar gelmiş hizmetler bunlarıda çok BÜYÜK görüyorsanız helal olsun.BELKİ BAZILARINIZ daha barakalrı görmemişsiniz yolllarını görmemişsiniz içme suyunun durumunu bilmiyosunuz bunlar daha bazıları.GÜZELİM MEMLEKET İLÇE VİLAYET OLMAYA DOĞRU YOL ALMAYA BAŞLAMASI LAZIMKEN KÖY DURUMUNA GİDİYORUZ BIRAKIN VİLAYET OLMAYADA KENDİ KENDİNE YETEMEYECEK BİR İLÇEDEN NE GELİŞME BEKLENİR SİZ DAHA BURDA BAZILARINI SAVUNUYORSUNUZ VE YADA BAZILARINI TARAF TUTMUŞ GİBİ KARŞIYI ELEŞTİRİYOSUNUZ.


MUSTAFA MAYA IP: 88.230.68.xxx Tarih : 21.09.2007 15:52:55

bence butun suç bizde yani hani halkında ben bu gune kadar belediye makamında 3 aileden başka kimseyi görmedim şiğ. mire. kizir.bunlar o makamı saltanata çewirmişler her dönem biri oturuyor o kursude kimse yalnış anlamasın hepsine saygım war değerli insanlardır ama yeter artık bi şeyler yapmiyacaksanız çekilin çekilinki yapan birileri gelir elbet.biz hanililer kendi kararlarımızı kendimiz wermedikçe hiç bi yere varamayız siyaset özgurlüktür ne anne babamızın nede eş dostumuzun baskılarıaltında kalmayalım kendi hur irademizlen kendimizi yönetelim kendimizi şeçelim değiştirelim artık bu eski kafaları Dunyada her şey değişim içindedir her gun yeni değişimler oluyor ama MALESEF bu değişimler HANİ için geçerli değil ben ce dunyada değişim geçirmeyen tek şey hanidir 100 sene sonra tekrar gel genede aynı haniyi bulursun karşında allahtan tek dileğimiz hanininde değişmesi güzelleşmesi insanlarının daha bilgili daha birbirine bağlı kin fesatlık olmadan herkesin beraberce kardeşçe yaşaya bilecek bir hani ortamını yaratmak olsun amacımız ve inşallah yeni nesil bunları gerçekleştirir


ömer IP: 88.227.14.xxx Tarih : 29.07.2007 16:18:12
tarım bakanı 15 gün önce hani deydin şimdi nerdesin bagımsız aday seçimi kazandıgı diger gün hemen hanideydi sen nerdesin gelseydin ama niye gelesin oylarını topladın işin bitti daha 5 yıl gelmezsin??

uğur çelik IP: 85.103.233.xxx Tarih : 9.10.2007 22:18:42

EEE ARTIK bende yeni şahsın denenmesini destekliyorum.bakalım neler olacak.hizmet yapılacaksa yeni birisini çözüm olarak gösteriyorum ama hizmet karşılığı olarak.yav bu ilçe zaten hemen vilayet olma değilde hemen herşey çözümlensin değilde.. ama biraz da olsa yavaş yavaşda olsa hizmet görmek istiyorrr.gerek sosyal faaliyetler gerek turistik yerleri tanıtma içme suyu kanalizasyonlar yollar hastane yada sağlık ocağının daha da gelişmesi yani bunları da yapsalar iyi olur çalışmalar ağır gitsede halk gene razı olur.artı halk oylarını satmasa gelecek seçim hani için güzel şeyler olacak umarım ....UĞUR ÇELİK.lütfen tarfsız olalım..


bayram diyarbakır IP: 88.231.136.xxx Tarih : 31.08.2007 18:50:30
SAYIN bakan EKER sizi kutlamak istiyorum çünkü bu halkı hep aynı taktiklerle kandırıyosunuz tek kelime ile BRAVO.AMA suçlu siz degil bu cahil halk oyunu onurunu şerefini gururunu hiçe sayan kimligini unutan ve herşeyini bir kutu erzak paketine degiştiren feodal yapıyı aşiretçiligi savunan bi halktan ne beklenirki? SİYASET DENİNCE HANİDE AKLA GELEN TEK ŞEY VAR ODA AŞİRETLERİ KENDİSİNE ÇOBAN YAPMAK(KİZRO)(ŞİXO)(MİRO)bana katılmayan varsa lütfen beni aydınlatsın... bu 3 ailenin dışındakiler zaten açlıga yenik düşmüş kendisine bakmaktan aciz bununda sebebi bu 3 ailenin kendi dönemlerinde sadece kendi altlarını doldurmaları belediyeyi rant kavgası yapmışlar nede olsa sagolsun bizim gibi PİYONLAR var bu ilçede onlar şahmat yapmasını düşünsünler bizde başka seçimi .....ölme EŞEGİM yaz gelsin............

süleyman bayer IP: 88.230.68.xxx Tarih : 21.09.2007 15:48:21

arkadaşlar bu sayfa birilerini kendi çıkarlarımız için eleştirmek veya savunmak için açılmış bir site degil.ilçemizin faydasına yarar saglayacak yöntem bulma yeri olarak görmeliyiz.bu gün biz hanililerin en büyük hatasıda bu degilmi sırf bize yarar saglanacak diye o adayı kendi başımıza getirmiyoz mu ? bu gün başımıza gelen belediye başkanlarının önemi kadar bir başka önemli ana unsurda var belediye başkan adaylarının taraftarlıgını yaptıgı partiler bu gün bizim için fazla önemli gözükmemekte ama dışardan haniyi tanımayan biri için son derece önemli çünkü bu gün belediyeyi kazanan parti o halkın ideolojisini yansımakta . hani ufak yerdir sahışlar konuşur bireylere oy verilir diyosanız LİCE DİCLE HAZRO ve daha bir çok küçük ilçe var bu cografyada onlar kendilerine bir yol bir hedef bir siyaset çizgisi çizmişler ve o hedefte ilerliyolar ama bizde hiç bi düşünce hiç bi hedef yok biz hala aşiretleri temsil eden bireyleri savunmakta ve onalrla kendimizi temsil etmekte bulunuyoz hani için bi yarar fayda gösteren ve çaba gösteren herkese tşklerrrr


tamer bayer IP: 88.230.69.xxx Tarih : 30.09.2007 21:09:24

yorumcu bütün arkadaşlara selamlarımı sunuyorum yapılan yorumlar farklı pencereden bakılmakta ve farklı degerlendirmekte ancak tek gerçek var haninin geçmişten bu yana hak ettigi yerde olmaması. mehmet kaya kardeş yorumlarına baktım mirelerden olmadıgını ifade ediyosun ancak mirelerin 30 sene önce yaptıklarını belki mirelerden daha iyi biliyosun ve savunuyosun.mustafa kardeşimde diyoki haklı olabilirsin ama orta da hiç bişey görülmüyo hani köy görünümünde ve artık haninin tabuları yıkma zamanı geldigini belirtiyo bende sevgili mustafa kardeşime ve velat kardeşime katılıyorum artık hanideki siyesetin aile siyetin den çıkma zamanı gelmiştir . benim bireysel düşüncem dtp nin bu ilçeye ancak yarar saglayabilecegidir .mireler olsun veya kayhanlar olsun benim için farketmez onlarda kendini dtp den aday gösterse onlara verecem . o zaman demem filan kişiye veya falan aileye oy verdim tek bi cevabım olur dtp verdim derim.son olarak şunu demek istiyorum her ne fikirde olursak olalım fikirlerimizi sayfı ve sevgi çerçevesinde belirtelim ...site yöneticilerine bize düşüncelerimizi ve görüşlerimizi belirtme şansı verdikleri için tşklerrr sunarımm..


tamer bayer IP: 88.231.137.xxx Tarih : 18.09.2007 14:51:45

sevgili bayram kardeşim dediklerin tamamen dogru sana sonuna kadar katılıyorum. senin sölemiş oldugun bu düşüncelere katılmayanlarında yaralarına tuz serpiyosun hesaplarına gelmiyove onlarada şunu sölemek istiyorum sag yanımızda dicle sol yanımızda lice HANİ ile bi karşılaştırın bayram kardeşimin ne dedigini iyi anlarsınız bayram gibi düşünenlere SAYGILAR


özgür alsaç IP: 88.231.137.xxx Tarih : 9.10.2007 20:39:26

allah aşkına siz neyi savunuyosunuz ben haniliyim ama dogma büyüme manisa lıyım hayatımda ilk defa 3 sene önce haniye geldim haniye gelmeden önce haniyi çok farklı bekliyodum büyük gelişmiş bir ilçe olarak ama haniye geldigim zaman nereye geldigimi karıştırdım köye mi ilçeye mi geldim diye hayal kırıklıgına ugradım valla bana göre hava hoş ister bişey yapsınlar ister yapmasınlar çünkü benim yaşayacagım ortam şehir belli ama siz orda yaşıyosunuz bakıyorum yinede halinden memnunsunuz bazılarınız hala bazı insanları savunduguna göre ben olsam geçmişe kalın bir çizgi çizerim bu s efer daha farklı birine oy verirdim ama yinede siz bilirsiniz


bayram diyarbakır IP: 88.230.69.xxx Tarih : 3.10.2007 16:49:44

BABARAHMAN bu siteyi karıştırmana gerek yok gerçek ismini yazarsın senin kim oldugunu anlarız.yorumlarına bakılırsa ya GÜRBÜZ lüsün yada KUYULAR lısın ALLAH bilir sen köy korucususun yada yakınısın...kalkıp bize ahval kesme bazı haklar yazıyosun orda o hakları dtp nin veremeyecegini sölüyosun ama hangi siyasi partinin bu cografyaya hizmet ettigi ortada yokk.bu ilçe binlerce yıllık bi tarihe sahip bi kent ama hala ne bi hastanemiz var nede bir iş aş sosyal alanımız var..yıllardır bu ilçede diger siyasi pariler oy almıyomu belediye başkanlıgını onlar yönetmiyomu.Burda diger d.bakır ilçelerine göre çok büyük yatırım alması gereken bi hani varken nede hepsinin gerisinde kalıyo,digerlerinde dtp var HANİDE ise TEK başına iktidar olan AKP din sömürgecisi parti var neden burda bişeyler yapılmıyo senin belitmiş oldugun kültürel sosyal ekonomik haklar nerde acaba..arka cebinde marlboro gezdirenler bizim savundugumuz düşünceyi düzeni savunmuyolar onlar çıkar siyasetini savunan her şeyi maddiyatta gören basit insanlar. kaldıki öle insanları sadece haniye mal etmek daha yanlış bir düşünce onlardan her tarafta var haniye özgü bişey degil..aslında herşeyin cevabı şuanda yorum yazdıgımız haberde mehdi ekerin haniye seçimde gelmesi sorarım sana seçimden önce ve sonra kaç bakan geldi burda açılış yaptı kaç fabrika açtı kaç hastane açtı..seçim esnasında gelirler ve sonra bi dahaki seçimlere kadar kayıplara karışırlar.onlara bidaha bizden oy alacak cesareti yüzü biz veriyoruz.bu seçimde koca bir halkı makarnayla kandırmadılarmı?son yıllarda bu bölgede çocuk parası adında para veriliyo o paranın kim gönderdigindende haberin var mı? dünya bankası tarafından geri kalmış bütün bölgelere çocukların egitim masraflarını karşılanası açısından tüm dünya ülkelerine dagıtılır..yani senin anlayacagın o cocuk paralarını bile bir takım çevreler akp ye baglıyo..senin gibi kendini düşünür sanan insanlar var oldukça degerimiz her zaman bir kaç kuruşla ödenecek ve bizi o paralar la satın alacaklar..çünkü bu cografya her zaman sefalet içinde bırakılacak bununda tek sebebi yoksul insanları kandırmak ve kontrol altında tutmak kolay iştir


mehmet kaya IP: 88.229.189.xxx Tarih : 3.10.2007 10:45:43

SERFIRA ZAGROSUN DUŞUNCELERİNE KATILIYORUM. HERKES ARTIK BU MEMLEKETE HİZMET İSTİYOR BİŞEYLERİN YAPILMASINI İSTİYOR KALKINMANIN HUZURUN GELMESİNİ İSTİYORUZ AMA NE YAZIKKİ BUNLARA ULAŞMAMIZ İÇİN BİRAZDAHA BEKLEMEMİZ GEREKİYOR ÇUNKÜ ŞUANDA AYNI DUŞUNUN İNSAN KİTLESİ ÇOK AZ BUDA DTP Yİ KAZANDIRMAYA YETMİYORBU DÖNEMDE DTP NİN KAZANMASI ZORGÖRUNUYOR AMA BİRDAHAKİ DÖNEMDE OLABİLİR ÇUNKU. BURDA DTP NİN DE HATALARI ÇOK SEÇİME ÇOK AZBİR ZAMAN KALMIŞ VE HALEN DTPNİN ADAYI BELLİ DEGİLBUDA ÇOK KÖTU BİR GİDİŞATTIR. SEÇİMLERE 3 AYKALA ADAY AÇIKLANMAZ ÇUNKU OZAMANA KADAR KURTLAR BUTUN KUZULARI KAPIYOR VE HERKES YERİNİ BELLİ EDİYOR VE ORDADA KALANLARDA DTPYE YETMİYOR BUNUN İÇİN DTPNİN BELEDİYE BAŞKAN ADAYI ŞİMDİDEN AÇIKLANMALI VE ÇALIŞMALARINA BAŞLAMALIDIR HALKI BİLGİLENDİRMELİDİR HALKA GUVEN VERMELİ YOKSA ESKİ TAS ESKİ HAMAM OLUR YA CELAL KAYHAN YADA MAHMUT YILDIZ BAŞKA ALTERNATİF YOK ÇÜNKÜ ARKADAŞLAR.


mehmet emin çalı IP: 88.227.8.xxx Tarih : 22.09.2007 16:16:42

unutmayın ki herkes kendi menfaaiti için bişeyler istedikçe hanide hiçbir gelişme olmaz hatta daha da geriler. artık bi reform yapalım ve hakk eden kişiyi seçelim. cebi delik insanların peşini bırakalım


uğur çelik IP: 88.240.217.xxx Tarih : 21.11.2007 19:45:00

beyler artık kimse fazla kendini yormasın herkes hani halkını tanıyor yorum yapmaya gerek yok. hani halkına o menfaatçilere menfaatın dokunduğu sürece bin derler insanı taşırlar menfaat leride bitince in derler. hadi bakalım buraya kadar. haninin düzelmesi için tek yol var ve en büyük görevde halka düşüyor.HALK OYUNU SATMADIĞI sürece hanide inanıyorumki çok güzel şeyler olacaktır başa gelen kim olursa olsun yapacaktır çünkü sürekli kalabilmesii için yapacaktır vede memleket aşkı olmalıdır insanda.EY HANİ HALKI BİLİYORUZKİ İŞ YOK AMA SEN 5 SENE AÇ KALMIYORSUN GEÇİNİYORSUN SEÇİM ZAMANI GELİNCEMİ AÇLIKTAN ÖLÜYORUM DEYİP OYUNU SATIYOSUN .İŞTE BU YÜZDEN OYU PARYLA ALANLARDA HİZMET YAPMIYORRR BU DÜZEN GİTTİKÇE BAŞA GELEN KİM OLURSA OLSUN BAŞARAMAZ HİZMET YAPMAYI...


nizam yalınkaya IP: 88.229.186.xxx Tarih : 10.11.2007 21:28:49

mehmet denen klavye delikanlısı bak burda yorum yazanlar en azından adını soy adını yazmış sen o soyadı cesaretinde bile bulunamamışsın ne oldu birileri yarana tuz mu serpti bu kadar canın acıyor yalakaların yalakası siyasetçiler olur halk olmaz siz milete yalakalık yaparsınız oyunuzu alırsınız ondan sonra miletti bi 5 yıldaha unutursunuz hey bee delikanlıya bakkk


abdullah hazar IP: 88.227.11.xxx Tarih : 14.07.2007 12:08:22
hoşgeldiniz bakanım hazır gelmişken bizim hanideki sorunları halledip gidseydiniz daha iyi olurdu... saygılar

mehmet kaya IP: 88.229.202.xxx Tarih : 27.09.2007 12:15:23

selam velat aral benim adım mehmet kaya ben mireler bir siyasi partidir demedim sen yanlış ankıyorsun ben sadece 30 yıldır mireler belediye başkanlıgı yapmamıştır dedim bunuda iyi bil ben mirelerdende degilim sadece gerçekleri söyliyorum burda varsa yanlışım söyle velat aral.


uğur çelik IP: 88.244.149.xxx Tarih : 22.07.2007 11:12:46
siz ak parti bişey yapmadı diyorsunuz..kimsede yapmadıki zaten.herkes kendine çalışıyor.bu suçu liderlerde aramak çok yanlış.herkes önce hani halkı önce kendini yargılasın.her seçimde oylar satılıyo haberlerini hepimiz duyuyoruz ve biliyoruz hizmet yapılmıyorsa halk ilk önce hesabını kendine sorsun suçu kendinde arasın.anlayan anlamıştır zaten.

metin IP: 88.247.10.xxx Tarih : 24.07.2007 13:05:16
hani halkı akpartinin ankara kanadından memnun olduğu için oyuynu vermiştir yoksa belediye başkanından veya onun yandaşlarından memnun kaldığından değil.bunuda herkes bilsin.Özellikle oyunu paraya dönüştürenler okusun bunu az kaldı geliyoruz.hemde her zamankinden çok ama çok farklı bir şekilde hanimiz o zaman hizmet nasıl yapılırmış görecek ve ALLAH'ın izni ile takdir edecektir.saygılarımla........

mehmet IP: 88.229.191.xxx Tarih : 14.07.2007 11:54:40
mehdi ekerin bu memlekete ne faydası olmüşturda gelip bu halktan oy istiyor ne yüzlen gelirler anlamış degilim. allahın izniyle bu halk sandıkta onlara cevap verecektiri

abdullah bektaş IP: 88.231.141.xxx Tarih : 7.10.2007 12:03:27

tarim bakanı hanimize geldi allah razi olsun ondan iyiki gelmiş işallah hanimize bi umut verir..........


BABA R A H M A N IP: 88.247.210.xxx Tarih : 8.10.2007 21:43:45

Sivri sineğin bitanesi kendini kaptanı derya zannediyomuş ve gitmiş yolun kenarındaki idrar birikintisinin üzerinki çöpe konmuş ve demişki işte ben işte derya artık dümen elimde.sevgili arkadaşlar malesef yazdıkça batıyrsunuz benim okuduğum kadarıyla bi kaç kişi dışında gerisinin hanili olduğunu zannetmiyorom.çünkü yaptığım yorumlar dikkat ederseniz hepsi aydınlk ve huzur dolu bir hani içindi ancak bazı arkadaşlar sadece ismimden rahatsız oldular çok şükür adım ne serfıra nede zagros adımın büyüklüğüne yakışır bir şekilde sadece başına baba koyduk.sizleri daha duyarlı daha saygın ve hani için ne yapabiliriz düşüncesiyle saygılar.


mehmet IP: 88.229.185.xxx Tarih : 26.09.2007 12:11:53

MUSTAFA MAYA KARDEŞİM ÖYLEDİYORSUN AMA 30YILDIR BU MEMLEKET KAYHAN VE YIZDIZ AİLELERİ TARAFINDAN YÖNETİLİYOR BENBURDA MİRELERİ ÖGRMEDİM HİÇ VE SENDE HEP YILDIZLARA OY VERDİN VE ŞİMDİDE VATANDAŞI SUÇLUYORSUN MADEM ÖYLE ÖNCE KENDİNİ DUZELT O İNSANLARA OY VERME ONDAN SONRA VATANDAŞA SÖYLE DEMİ.


ö.faruk şirin IP: 85.98.39.xxx Tarih : 1.09.2007 17:32:45
sayın bayram arkadaşıma sonuna kadar katılıyom.şimdiye kadar sırf bi kaç kuruş uğruna seçim zamanı oyunu satan bu halka ne türlü hizmet yapılırki.belediyeyi desen bi iki aşiretin tekelinde şuana kadar yürütülüyor.şimdide halk internette vay kimse haniye hizmet yapmıyor,vay bu adam şöyle böyle diye sayfaları dolduruyor.siz bunları seçmişsiniz şimdi de veryansın ediyorsunuz.seçim zamanı gelince her şey bi kalemde siliniyor.demek ki seçtiklerinize razı olacaksınız.umarım halk geçmişten ders alıp memlekete faydalı işler yapacak birini seçer..saygılarımla.

velat ARAL IP: 88.227.8.xxx Tarih : 1.10.2007 16:22:42

tamer kardeşim agzına saglık aslında bu sölediklerimizi bütün halk biliyo ama her nedense hem fikir olamıyoz bi türlü millet akrabalarını veya dost saydıgı insanları kaybetme korkusundan bişeyleri göze alamıyo....hepimiz biliyozki o siyaset dostlugu ve akrabalık çıkar üzerine kurulmuştur 4 yıl kimse kimseyi sormaz birbirini tanımamazlıktan gelir adeta ama son 1 yıl seçim kokusu çevreyi sarınca can kardeş olu veriyo herkes herkese saygılarrr


mahmut IP: 81.215.101.xxx Tarih : 27.09.2007 13:18:05

sayın arkadaşlar mireler diyorsunuz ama ne haniye ne hizmet geldiyse mireler tarafından geldi sayın rahmetli hasan bora belediye başkanıyken haniye elektrigi ve suyu getirdi ondan sonra kim taş üstüne taş koydu mahmut yıldız geldi 3 dönem oturdu nerdeyse belediye binasını satacaktı yapılan belediye dükkanlarında bir sürü yolsuzluğu var halen hak sahiplerine tapuları verilmemiş ondan sonra celal kayhan geldi oda gelen parayı alıp ankarada keyif çatmaya gidiyordu.


zaza yılmaz IP: 85.98.21.xxx Tarih : 29.07.2007 22:08:50
sağlık bakanı recep akdağ erzurumda ilçe bırakmadı hastahane yaptı peki sayın mehdi eker siz d.bakıra ne yaptınız yaptığınız d.bakırı 10 yıl geriye götürmek helal olsun recep akdağa erzurumu erzurum yaptılar yapmassa erzurum halkı yapacağını bilir

serfıraz zağros IP: 81.215.101.xxx Tarih : 7.10.2007 20:36:11

sayın arkadaşlar boşuna konuşmayın sizler alışmışsınız bedava çaya ve yemege gelecek seçimde yine hırsızlara yolsuzluk yapanlara o güzelim memleketimizi teslim etmeyelim boşuna konuşmayın haniyi hani yapacak li ce gibi dicle gibi DTP li bir belediye başkanına ihtiyacımız var. yoksa eski tas eski hamam olur uyanık olun sizleri kandırmasınlar 3-5 kuruşluk paraya ve gelecek beş yılımızı heba etmeyelim vallahi bu sefer haniyi satarlar haberiniz olsun.


maruf narin IP: 85.104.59.xxx Tarih : 18.11.2007 16:45:55

yaw bu hani kahve fesatlık ortamını bu internet sayfalarınada bulaştırdınız ya helal olsun.hani halkı hep böledir hep konuşur icraata geldimi ortada kimse yok bırakın klavye erkekliğinide memleket için zere kadar olsa icraat gösterin.


maruf narin IP: 88.246.68.xxx Tarih : 7.10.2007 14:47:25

merhaba hemşerilerim ben askerden size yazıyorum.öncelikle davut oğuz hemşerime şunu sölemek isterim sen konuyu yanlış anlayıp başka yere çekmekten başka birşey yapmıyorsun.okuduğunu anlamaya çalış.ben burda bakıyorum çok kişi klavye erkekliği yapmakta.o ona suçu atıyo bu şuna atıoyor.işte bizim tek sorunumuz bu. birlik ve beraberliğin olmaması ve düşünülmemesi.haniye hizmet diyosunuz bide.arkadaşlar hizmet denince hanililerin aklına ilk gelen fabrikalardır.siz sanıyormusunuz fabrikalarla hani kalkınsın.bence yanlış düşünce öncelikle neyi savunduğunuzu yada neye isyan etiğinizi ii düşünün.bence haninin kaderi halkın bilinç yapısının değişmesiyle başlar.iş konusu sonra ki zamana bırakılır.haninin her tarafı fabrikada olsa halkı bu bilince sahip oldukça halk yine aç kalır.umarım herkes ne demek istediğimi anlamış ve kışkırtmaya sebebiyet olacak yazıları yazmaktan bıkar ve doğruları yazmaya başlar.saygı ve sevgilerimle MARUF NARİN


mehmet kaya IP: 88.231.195.xxx Tarih : 8.10.2007 15:05:33

mrb serfıraz zagron kod adlı vatandaş madem dtp diyosun özaman dtp de adayını şimdiden açıklasın gelsin halkın arasına karışsın halk onu tanısın kendini kalka kabul ettirsin ondan sonra seçimde herşey belli olur. yoksa vallahi 50 yılda geçse bukafayla dtp hanide belediyeyi alamaz. bunu herkes iyi bilmeli arkadaşlar.


Abdullah Adsız IP: 88.227.8.xxx Tarih : 15.11.2007 21:12:35

mahmut alkın bey, benim ismim osman değil abdullah bu birincisi,siz nerdesiniz. bu kadar sorunlar var bildiğiniz halde hep uzaklarda fikir üretiyorsunuz.dürüst belediye adayı diyorsunuz gelin hanide parti var. aklınızdan geçen aday varsa dile getirin,üzerinde beraber tartışalım.sonuca varalım.bu sözüm sadece size değil, bu soruyu yönelten çok kişi var.Komisyon diyorsunuz, güzel birşey ,örgütleme siyorsunuz, ama bu çalışmayı beraber yapalım diyen yok.biz yönetim olarak yapmaya çalışıyoruz.doğru, eksik kalabiliyoruz.ama halkın destğini de yanımızda görmek isteriz.bu örgütlemenin içinde yer alırsa sizin gibi arkadaşlar daha çabuk sonuca gidebiliriz.yeterki lafta kalmayalım.mehmet kardeşim sana gelince önce isim ve soy isimlere hakaret,sonra aynı insalardan sana hak verilmesini bekliyorsun,valla helal olsun . saygılar


uğur çelik IP: 88.244.150.xxx Tarih : 22.09.2007 22:42:38

belediye öyle ailelerin ve yandaşlarının tekeli gibi çalıştırılırsa görülürse ve haninin ileri gelenleri işadamları büyük admalrı haniye sahip çıkmazsa hani hep yerinde sayar düşünün hani nin belediyesi var ve çok yıllar önce ilçe olmuş ve sadece tahmini nufüsü 10 bin den fazla göçler hariç diğer ilçelere göre çok geride kaldığı görülmektedir.ne BİR FABRİKA ..VE İŞSİZLİK HADİ İŞSİZLİİDE BIRJKALIM ONU DEVLET BİLE BAŞARAMIYOR YA 1.İÇME SUYU 2.LİSE[lisesi taburun içinde ]3.DEVLET HASTANESİ[YILLAR ÖNCE BAŞLAYAN VE BİTMEYE İNŞŞAT]4.ASKERLİK ŞUBESİ[LİCEYE TAŞINDI]YA BUNLAR5A NE DERSİNİZ..NE DEVLET NE BELEDİYE NE BAŞKASI İLGİLENİYOO..


osman IP: 88.229.187.xxx Tarih : 18.09.2007 13:08:16

halit duran dediklerinin hepsi senaryo kim kendi ilçesinden fabrikayı alıp başka yere göturur insanın aklı erermi böyle senaryolara bunların hepsi uydurmadır asfalt işindede haklıydılar oda hep celal kayhan yuzunden oldu ama sen ayrıntıları bilmiyosun ondan sagdan solda duydugunu anlatıyorsun. sor soruştur ondan sonra gel. ok.


fırat arpa IP: 88.231.137.xxx Tarih : 9.10.2007 15:09:59

sevgili kardeşlerim hepimiz bu ilçe için agzımıza geleni sölüyoz boşu boşuna nefes tüketiyoz.biz hanililerin hayatı hep böle geçmiyomu zaten siyasetten bişey anladıgımız yok siyasete burnumuzu sokarız.yok biz anlıyoruz diyosanız haninin hali ortada kimse kalkıp demesin falan kişi zamanda yapıldı şimdi yapılmıyo demesin şimdi de yapılmıyo eskidende yapılmıyodu herkes babasının tapulu malı sanıyor..ugur çelik kardeş sen eleştiryosun ama hani için yararlı bir formülveremiyosun sence kim gelse hani için bişeyler yapar çaba harcar


bayram diyarbakır IP: 88.230.69.xxx Tarih : 3.10.2007 16:24:10

mehmet kaya kardeş sana ve diger yorumculara katılmamak mümkün degil ama BABARAHMAN ismini kullanıp perde arkasına saklanan biri var burda kim oldugu bu belirsiz kişi anlamını bilmeden yazdıgı kelimelere ters görüşler yazıyo..(ne yazdıgı belirsiz cümleler)bir yandan sosyal kültürel haklar ekonomik kalkınma istiyo diger yandan DTP ye karşı çıkıyo kardeşim sölemiş oldugun haklara dtp den başka hangi siyasi parti destek veriyo senin bu cografyada yaşamış oldugun kültürü kim kabul ediyoz senin dilini kimligini kim savunuyo bana lütfen sölermisin.


mahmut alkın IP: 85.104.56.xxx Tarih : 20.10.2007 13:36:12

merhaba osman adsız kardeşim DTP nin hanide belediyeyi kazanabilmesi sizin çalışmalarınıza bağlı dürüst bir aday halkla içiçe halkla beraber çalışmalı öncelikle gençlik örgütlenmesi yok orda mahalle komisyonları kahve toplantılarının olması ve adayımızın belirleme hepsi şimdi olmalı ve hanide uyuşturucu yaşı 10 inmiş diyorsunuz ama o gençlerimizi kazanabilmeyiz


mehmet kaya IP: 88.227.15.xxx Tarih : 29.09.2007 17:24:18

ZATEN HEPİMİZİN DİLEGİ ODUR VELAT ARAL BU MEMLEKETE DÖRT DÖRTLUK HİZMET EDECEK MEMLEKETİ DEGİŞTİRECEK HIRSIZLIK YAPMAYACAK ADAM KAYIRMAYACAK BİRİ GELSİNDE HANGİ PARTİDEN OLURSA OLSUN İSTERSE MHP DEN OLSUN YETERKİ MEMLEKET HİZMET ETSİN. HEPİMİZİN AMACI HİZMETTİR SONUÇTA.


velat aral IP: 88.227.15.xxx Tarih : 27.09.2007 16:53:10

sevgili memet kaya kardeşim biz diyoruzki artık siyaset denince aklımıza bu 3 aile gelmesin sen mireleri savunuyosun mireler de sonuçta bir aile biz aileleri savunmayalım savundugun zaman siyeset siyeset olmaktan çıkar aşireçilige döner (sixo kizro arayo miro mehmet şerifo kerzo empıto)bunlar hanideki baslıca aileler biz aileleri savunmayalım artık bak bi liceye onlar neyi savunuyo sen beni anlamakta ya zorluk çekiyon ya hesabına gelmiyo aşiretlere son diyoruz


nizam yalınkaya IP: 88.231.137.xxx Tarih : 9.10.2007 12:32:08

RAHMAN insan baba kelimesini oraya getiriple saygın olmaz.Hani için iyi şeyler düşünüyosun tşkler allah razı olsun keşke herkes bişeyler düşünse hani içinve çevresi için.arkadaşların hepsi hanili hepimiz birbirimizi tanıyoruz.bu ilçede sadet partisi anavatan partisi ak parti hepsi başa geldi ama hiç biri ne parti adına bişey yaptı ne kendi adına bu gün bu ilçede şuanda akp iktidar haniye ne bi yararı oldu ne yolumuz var ne suyumuz ne hastanemiz ne bir sosyal alanımız nede sosyal failiyetimiz bu sadece bu dönem için geçerli degil geçen dönem sadet partisi döneminde daha beterdi belediye çalışanları kuru ekmege muhtac kalmıştı hanide hiç başa gelmemiş hiç o şansı yakalamayn bir partiyi eleştirmen seni inandırıcı kılmamıştır.ben geçen seçimde şuanki belediye başkanına verdim ama hiç bi hizmet yapılmadı ondan önce ailem mahmut yıldıza verdi ilçe dilenci kentine döndü belediye çalışanları ramazan ayında evine bir kilo domates alamıyodu bunların hepsini hani biliyor.bir daha aynı insanları başagetirmek mi hata olacak DTP den birinin başa gelip gerçek anlamda parti adına haniye hizmet etmesini saglamak mı hata ben hayatımda dtp ye oyda vermedim ama dtp li belediyelerle haniyi kıyaslayınca bundan sonra ondan başka kimseye vermem saygılar


BABA R A H M A N IP: 88.247.210.xxx Tarih : 2.10.2007 22:01:24

Sevgili arkadaşlar görüyorumki yine dtp konusunda hemfikirsiniz ancak kendi ailelerinize son kullanma tarihi geçmiş detirtecek kadar etkisindeiseniz bu olayın LÜTFEN GÖZLÜKLERİNİZİ ÇIKARIN çünkü bende orda yaşayan biri olarak yaşamak adına ne denli zor sefaletin dizboyu eğimsizlik cehaletin kol gezdiği hanide kimse kalkıpta cesaretten demokrasiden bahsetmesin ve bir iki şehir görüpte veya bir iki okul okuyupta kendi halkına bilgiçlik taslamakla olmaz bu işler.Peki bütün bu saydıklarımın bu olayların sizce hangisi ülkennin başka bir yerinde var yoktur olamazda.Bizi sosyal kültürel ekonomik kalkınma adına hiç bir umidi olmayan bu yerde kendi isanınıza huzur içinde bir lokma ekmeği yemesini dahi çok görüp buşekilde yaşamaya mahkum ettiğiniz için kendinizle gurur duymalısınız.orda yaşayan biri olarak giydiğimiz pantolonlar yamalı olabilir fakat ARKA CEBİMİZDE MARLLBORO YOK.umarım ne dediğimi anlamışsınızdır.SAYGILAR..


demircan_2121 IP: 88.229.50.xxx Tarih : 24.11.2007 20:24:03

s.a maruf nasılsın askerlik nasıl gidiyor seni sorayim dedım k.i.b memleket banayla sana kalmamış bu memleket büyük insanlara kalmamış bizlere hiç kalmaz biz yolumuza bakalım allah büyüktür.hele memleket için ne hayırlıysa allah bilir...


maruf narin IP: 85.104.56.xxx Tarih : 22.11.2007 19:16:49

sayın uğur çelik hemşerim ii güzel diyosunda bu halk dediğin kim ben sen o değilmi hepimiz hanili değilmiyiz.eleştirmene saygı duyarım ama eleştirmenin yanında halka iç açıcı bi yol tavsiye et.öle hemen pes etmek olmaz madem sen diyosun en büyük görev halka düşüyor o büyük görevlerden birini sen üstlen yani başkasından beklemeden önce sen yap.umarım ne demek istediğimi anlamışsındır.saygılarımla MARUF NARİN


BABA R A H M A N IP: 88.247.210.xxx Tarih : 28.09.2007 14:52:06

Hanili kardeşlerimin neden fazla türk filmi seyrettiğini yıllar sonra ancak anlaya biliyoruz. Çünkü senaryo aynı. Sevgili hanililer bence olay çok farklı çünkü zamanında burda büyük ağalar yaşamaktaidi bu yüzdendir ki bazıları ağalık,geri kalanıda marabalığın etkisinden kurtulamadı ve kurtulacağada benzemiyor çünkü elindeki kumandayla kanalları değiştirmezzen şunuda çok iyi bilinki kahveci kalkıpta tv den kanal değiştirmez.


halit duran IP: 88.231.196.xxx Tarih : 23.07.2007 11:51:02
demekki hani haklı ak parti iktidarından memnun kalmış kardeşim yoksa bagımsızlardan iki kat fazla oy alırmıydı tabi belediye başkanınıda tebrik ederim helal olsun valla çok büyük bi fark oldu yav biri bizi durdursun yahuuuuuuuuuu

serfıra zağros_21 IP: 85.104.59.xxx Tarih : 2.10.2007 15:14:31

saygı değer mustafa maya kardeşim sizin gibi duyarlı bir insanın hanide kendi partisini saavunması bizi sevindiriyor.hani halkında şeref ve namus olsa gelecek seçimlerde namusları olan oylarını hırsızlara talancılara vurgunculara satmayınız hanide tek çare DEMOKRATİK TOPLUM PARTİSİNİN BELEDİYE SEÇİMİNİ KAZANMASIDIR.SON KULLANMA TARİHİ GEÇMİŞ CELAL KAYHAN VE MAHMUT YILDIZ GİBİ BAŞKANLARA GELECEK SEÇİMDE KIRMIZI KARTI GÖSTERMELİYİZ.SAYIN HANİ HALKIMA ÇAĞRIM OMUZ OMUZA VERİP BU MEMLEKETİMİZİ BU İNSANLARIN ELİNDEN KURTARMALIYIZ.SPAS MUSTAFA MAYA KARDEŞİME


barış IP: 88.230.69.xxx Tarih : 3.10.2007 17:45:08

babarahman sen hanide cehaletin oldugunu yoksullugun oldugunu egitimsizligin oldugunu sölüyosun güzel belirtmissin bu sorunlarımızı.sorunlarımızı dile getirdigin için de tşklerimi sunuyorum AMA bir nokta da dur diyecem sana bu gün HANİ olsun KUYULAR olsun GÜRBÜZ olsun yani hani ve haniye baglı belde belediyelerinde hiç DTP li belediye başkanın çıktıgını gördün mü? hanide hiç DTP li belediye çıkmamış ki bu sorunları dtp ile özdeşleştiriyosun.bu gün hani lisesi üni.ye en az ögrenci gönderen lise yani en egitimsiz ilçe hanide akp var digerlerinde ise DTP halbuki tam tersi olması gerekmiyodu.yan tarafımızda LİCE var git bak bakayım LİCE de kaç tane fabrika var KAÇ tane HATANE VAR en önemlisi kaç tane işsiz genç var.hani ile karşılaştırsak LİCEDE işsizlik yok derecek kadar az.hanide akp var licede DTP yine tam tersi olması gerkmiyomuydu ..haninin en işlek caddesi kaymakamlık caddesi ordaki yola dikkat edermisin nasıl bi hal halmış..hastamız oluyo tek bi saglık ocagımız var oda direk d.bakıra sevk ediyo acil biri çıksa yol da can veriyo..ama licede devlet hastanesi var hanide yok hani akpli lice dtp li bu sadece lice içi n geçerli degil silvanı bismili çermigi hazroyu hiç sölemem lazım onlar zaten tek başlarına artık bi vilayet oldular onlarda dtp li.. dtp yi kabus olarak görmekten kaçın diyecem .bu arada diger haberlere baktım ordada yorum yazmıssın ve kuyularlu oldugunu belirtmissin kuyular belediyeside akp li ve hiç bi zaman dtp orda başa gelmemiştir ..kuyular ne şekilde ne bi çarşısı var ne bir kanalazisyonu nede dogru dürüst bi suyu var nede gençlerinin vaktini degerlendirecegi bi sosyal ortamı var.halbuki senin sölediklerine göre kuyuların gelişmesi lazımdı çünkü kuyularda ne bi dtp düşüncesi var nede bişey lütfen bişey yazarken sözlerini kelimelerini iyi tartıp yaz oraya...


tamer bayer IP: 88.227.8.xxx Tarih : 1.10.2007 17:03:37

velat aral ben senin kim oldugunu çok merak ettim.ben hemen hemen bütün aralları tanırım ama hiç birinin yakını ve tanımış oldugu velat aral adında biri yok. düşüncelerin güzel hoşuma gitti ama senin kim oldugunu anlayamayışım biraz gölge düşürüyo düşüncelerine . en kısa zamanda kendini bize net olarak tanıtsan memnun kalırız


bedri avdak IP: 88.226.177.xxx Tarih : 17.09.2007 21:37:04

bakın sayın bayram bey sen burda haklısın eyvallah ama ettigin laflarınada dikkat et kim olursan ol farketmez sen burda koskaca bi ilceyi kuruyuda yasın yanında gütürüyon sen bu halk a ekmek su mu veriyon getir iş verde adam bi kutu erzak ve para icin oyunu satmsın d bakırda sın gel keyfim gel bide kendini su halkın yerinde hisset istanbuldan bütün hemserilrime slm günderiyom


DAVUT OGUZ IP: 88.230.64.xxx Tarih : 3.10.2007 20:34:25

sevgili BABARAHMAN SEN İLK ÖNCE Bİ MARLBORO YAZMASINI ÖGREN ONDAN SONRA HANİ HALKI ÜZERİNE YORUM YAP .SAÇMA SAPAN LAFLAR ORTAYA ATIP ORTALIGI BULANDIRMA HA İSRAİL HA FİLİSTİN HA BİLMEM NE SENİN NEYİ SAVUNDUGUN BELLİ DEGİL.....................


ahmet IP: 88.229.53.xxx Tarih : 3.09.2007 08:56:49

bayram kardeşim bazı göruşlerin dogru ama diyerlerine katılmıyorum.bu memlekette 1980 yılından beri mireler belediye başkanı olmamışlar tarihi bilmiyorsan sor araştır. 1984 ve 1994 yılları arasında mahmut yıldız belediye başkanıydı 1994-1999 arasında celal kayhandı 1999-2004 hine mahmut yıldız ve 2004-2007 hine celal kayhan ben burda mireleri göremiyorum.bunuda söylim ben mirelerden degilim ilk dönem oyumu mahnut yıldıza verdim sonra celale verdim ikisindende bişey bulamadık halk olarak ama son seçimde zeynel abidin aktaya verdim ama ne yazıkki bu memleket o insanın kıymetini bilemedi hiç yoktan onuda deneseydik bişey olmazdı ama halkımız gene eskiye devamdedi inşallah bu dönemden sonra degişiriz yanlışım varsa söyle dostum.


abdullah adsız IP: 88.229.49.xxx Tarih : 13.11.2007 18:53:14

mehmet kardeşim insanlar çaresizlik içinde kamışbirkere,hani halkı koyun,bizler çobanız diyorsun galiba.ama çobanın karktuğu birşey var oda canavar.bu halk allahın izniyle ensenize yapışır yere sermesini bilir,hiç merak etme.hayat müşterektir,birgün sele kapılıp gittiğinizde para bile sizi kurtarmaz.ha bide ben kendimi belli ediyorum.insanları aşağlarken kendini beilrtsen daha olgun karşılanırsın.kölelik devri bitecek emin ol.sende hanilisin sorunsuz bir memleketi inan sende istersin.o feodal zihniyetten uzaklaşmak istersen,senin de bu arkadaşlariçinde aynı şeyleri yazasın gelirdi.insana verdiğin değer seni yüceltir emin ol. saygılar


yusuf beşiri IP: 85.106.230.xxx Tarih : 20.09.2007 11:10:35

bence hani tamamen bir kaos içerisinde ve bu kaostan çıkmanında tek yolu hanimize yeniden belediyeye yeni bir şansın verilmesi saygılarımı sunarım


okan IP: 88.229.207.xxx Tarih : 30.11.2007 20:45:38

ya valla dilek hanım haklısınızda bizim burdakilerin ellerinden artık ne kadar geliyorsa yazarlar siz bakmayın bunlara birlik beraberlik saglanması gerekirken herkes eleştitilere katılıyo. eleşriri degilde herkesin bi yapıcı tutumu olsa ne kadar güzel olacak


halit duran IP: 88.231.136.xxx Tarih : 17.09.2007 14:34:28

yalnışın var ahmet bey zeybelabidin diyosun ama bak sana anlatayım eskiden onların yaptıklarını erganideki çimento fabrikası hani kurulacaktı onu alıp erganiye verdirsiler maddi yarar buldular ordab bide başkalarına yarar diye bırakmadılar haninin içi asfalt yapılacaktı ferit bora milletvekiliydi hemen geri çektirdi asfaltın dökülmesine bile izin verdirmedi müdürü tehdit etti görevden alırım diye bunlar sadece iki tane bunları herkes biliyo sende bil istedim


barış uçak IP: 88.231.138.xxx Tarih : 7.10.2007 17:17:10

ben şeyh lerdenim arkadaşlar size bir şey sorayım acaba bu yolsuzlukları mustafa bey hele sen soyadını yazda gel konuş kim bu melmekete hizmet yapmış onu görmediysen sor ve tarafsız konuş kimse yolsuzluk yapmamış ve belediye dukanlarınıda hizmet için satmış ve hizzmet yapmış ve herşey oratada görmüyorsan sana gözlük alalım kardeş hanili hemşerilerim bunu iyi bilinki bu hani ye hizmet yapılmışsa mahmut yıldız yapmıştır ve bunu kabulenin 50 yıldır ondan başka kimse hizmet yapmışıtır çünkü öburlerinde melmeket aşkı yok ama mahmut yıldızda var ve hepinize diyorum tarafsız konuşun


MAHMUT IP: 88.231.198.xxx Tarih : 19.09.2007 17:29:03

HALİT DURAN SEN BU MEMLEKETTE KİMİN NE YAPTIGINI BİLİYOSUN GALİBA 5 YILDIR BU MEMLEKETTE TAŞ USTUNE TAŞ KOYMADILAR NEDEN KİMSE BUNLARI ANLATMIYOR. MADEM ADAMLAR BURDAN FABRİKAYI GÖTURDULERSE ŞİMDİKİLER GETİRSİN OZAMAN FABRİKADA İSTEMİYORUZ ASKERLİK ŞUBEMİZİ GETİRSİNLER YETER BİZE AMA NERDE ADAMLAR PARADAN FIRSAT BULMUYORLARKİ MEMLEKETE HİZMET ETSİNLER.


mehmet kaya IP: 88.229.184.xxx Tarih : 30.09.2007 11:25:55

MUSTAFA MAYA KERDEŞİM 30 SENE ÖNCE BİŞEY YAPILMADI DİYOSUN AMA BU MEMLEKETİN İÇMESUYU KİMİN ZAMANINDAN KALMADIR İLK İÇME SUYUNU ESKİ BELEDİYE BAŞKANI HASAN BORA GETİRMEDİMİ ASKERLİK ŞUBESİNİ O GETİRMEDİMİ VE DAHA BİR ÇOK İLK LERİ İLÇEMİZE O GETİRDİ İNAN MIYORSAN BUYUKLERİNE SOR ÖGREN YALANMI DOGRUMU. VE BEN SEN BABANIN PEŞİNDEN GİDİYORSUN DEMİYORUM KEŞKE HERKES SENİN GİBİ ÖZGUR OLSA OZAMAN DURUM ÇOK FARKLI OLURDU.


mehmet kaya IP: 88.229.187.xxx Tarih : 15.11.2007 18:45:51

bu duzen böyle gelmiş böyle gidiyor arkadaşlar boşuna yormayın kendinizi. çunku bizim insanlarımız akıllanmaz yarın seçim geldiginde herkes gene eskisi gibi olacak ve siyasetçilerde haklı olarak bildiklerini yapacaklar işte asıl suç biz vatandaşlarda önce kendimizi duzeltelim sonra siyasetçileri duzeltelim olmazmı.


abdullah adsız IP: 88.229.52.xxx Tarih : 19.10.2007 23:51:30

ben bir DTP yöneticisiyim.haniyi güzel günlere taşımak istiyorsak eğer,gelin yerim yurdum belli bütün fikirlere beraberce partide paylaşalım. inaniyorum ki hani halkı artık hizmet istiyor.bunuda DTP yapacak herkes bilsin.Bu halk butbol topu olmasın.kırmızı kart olsun.yeter demesini bilecek bir halkız.partiye inancı olmayan var birkez deneme şansı ver.1878 lerden bu yana hani belediyelik ,aynı şahıslar yönetiyor.esrar yaşı 10 inmiş.işsizlik almış başını gidiyor.sistem bizi 20milyonla terbiye ediyor.hani halkı bunu hak etmiyor.yeterki birlik olalım.her sorun çözülür,yerim yurdum derken bütün yönetici arkadaşlar adına söyledim.af buyurun her kese saygılar


NECAT AKBEY IP: 217.232.39.xxx Tarih : 16.10.2007 00:03:50

almanyadan butun hanili hemserilerimin ramazan bayramini tebrik eder bayramin guzel ilceme huzur mutluluk ve baris getirmesini yuce ALLAHTAN dilerim selamlar


MAHMUT IP: 88.231.198.xxx Tarih : 19.09.2007 17:18:56

ARKADAŞLAR BAZI ARKADAŞLAR BİLMEDİKLERİ KONULAR HAKKINDA ÇOK YORUM YAPIYORLAR KULATAN DUYMA BİLGİLERLE BOŞ ATIP TUTMAYA ÇALIŞIYORLAR BU MEMLEKETTE KİMİN NE OLDUGU ORTADA BOŞUNA YALAN DOLAN YAZILAR YAZMAYALIM HERKES HERŞEYİ BİLİYOR. NERDE MEMLEKET BUYUKLERİ NERDE BELEDİYE NERDE İKTİDAR NERDE AKP GÜN BUGUNDUR NEDEN KİMSE ONLARA SESLENMİYOR ÇOK DEGİL 6 AYSONRA YEREL SEÇİM OLACAK VE GENE MEYDANLARA DUŞUP BU HALKI KANDIRMAYA ÇALIŞACAKLAR AMA ARTIK KİMSE İNANMAZ ÇUNKU 5 YIL GEÇTİ TAŞ ÜSTÜNE TAŞ KOYMADILAR AVUCLARINI YALARLAR.


dilek yigit IP: 88.227.8.xxx Tarih : 1.10.2007 22:18:52

saygı deger d.bakır insanı size yorumu izmirden yazmaktayım yorumu yazmamın sebebi d.bakır ilçeleri hakkında bilgi toplarken tesadüfen rast gelmem ve yapılan yorumların ilgimi çekmesi..arkadaşlar lütfen yorumlara bakıp aldanışa gelmeyin bende amedliyim ve şuanda izmirde ege üni.ögrenim görmekteyim burda gerçekten amedli olmak insana negatif ayrımcalık sunuyo.biz bu gün birbirimizi desteklemesek tutmasak savunmasak kimse hiç bi şekilde bizi insan olarak muhatab olmaz son olarak sözüm BABARAHMAN nicindeki yorumcu arkadaşıma İSRAİL VE FİLİTİN meselesi bir mezhep çatışması yahudilerin bu gün müslüman filistin halkının topraklarını alıp onları yok saymasıdır tarihte israil diye bi devlet yoktu ama şuanda onların yerine müslüman filistin halkının filistin adında bi devleti yok.devletin tek ismi var oda israil.dtp ise bu ülkede sol görüş cizgisindeki bir siyasi parti ezilen halkların kimligini dilini özgürlüklerini kendisine ideoloji benimsemiş bir siyasi parti.yorum yaparken bilgimiz olmayan konular hakkında fazla durmayalım ve deginmeyelim aksi taktirde bilgisi olmayan bazı kardeşlerimizi yanlış aşılamış oluruz


hanili_şerwan IP: 85.104.56.xxx Tarih : 1.10.2007 21:37:02

sayın baba rahman kardeşim sen kimsin bilmiyorum ama haniyi hani yapacak olan DTP dir ve allahın izniyle gelecek seçimde bütün hırsızlara ve yolsuzluk yapanlara karşı en iyi cevabı hani halkı verecekir.Neden o kadar DTP den korkuyorsunuz bilmiyorum biraz cesaretli olun ve gelecek seçimde son kullanma tarihi geçmiş ailelere en iyi cevabı verin biji DTP


barış ucak IP: 85.100.30.xxx Tarih : 21.12.2007 16:02:32

hepinizin kurban bayramını kutlarım şahsım adıma fazla söze gerek yok diyelimki şehler hizmet yapmadı diyelimki mireler hizmet yapmadı peki size bişey sorayım arkadaşlar yov akparti 2 dönemdir iktidar ve hani ilçemizde beldiyede akpartidedir yov kardeşim devlet hastahnemiz neden failete geçmiyor allah aşkına demeki biz bunu hak ediyoruz adam haklıdır tabi


mehmet kaya IP: 88.231.141.xxx Tarih : 28.09.2007 11:05:54

velat aral sen yanlış duşunuyorsun bu memlekette aşiretçilik yok akrabalık var sadece şimdi duşun bi senin akraban yani arallardan biri belediye başkan adayı olsa sen on destek vermezmisin onun yanında olmazmısın başı belaya girdiginde yanında olmayacakmısın işte olay bu yani herkes kendi akrabalarını tutuyor yani kim gelirse böyle olur bu dedigin 3 aşiretten başka hangisi gelirse gene öyle olur onun için ençok hizmet edeni seçelim diyorum ben.


uğur çelik IP: 88.244.148.xxx Tarih : 28.11.2007 17:26:35

sayın ilhami ünal burda yorum yapanlar kimse şahısı açığa .çıkarıp ad kulanmadan yapıyor herkes nasıl oluyorda mleeti birbirine düşürüyormuşuz.açık konuşamayacaksak eleştirmeyeceksek gördüklerimizi anlatamayacksak yorum yapamayuacksak neden giriyoruzki neden boşuna zamanımızı harcayalımki.ha şöyle mi konuşalım kaymakam bey şöyle yapın kaymakam bey bunu yapsanız devlet şu hizmeti yapsa hep dile için girecez herhalde ...saygılarımla.


mustafa IP: 88.231.143.xxx Tarih : 29.09.2007 17:32:15

selam BABA R A H M A N İ ismini yazsaydın isminle hitap ederdim sana ama malesef isim yok çerçewede. bak kardeşim senaryo aynı diyorsun ama bilmiyormusun ki bu senaryoyu hanililerin yazdığını benim sitemim bundan ibaret ben bunu söyluyorum biri kalkıp bi şey bilmeden diyo bana sende onlara oy vermiyonmu diyo e benim babam oyunu ona veriyor tamam kabul ama ben o 3 aileyeden herhangi birine ne oy mermişim nede vericem demem oki. böyle düşünen kafalar oldukça senin dediğin gibi KAHVECİ KALKIP KANALI DEĞİŞTİRMEZ vala...butun aileyi bi kefene koysan sonumuz bu olur baban kasapsa sendemi kasap olacaksın sen manaw ol kim sana bi şey derki BABA RAHMANİ bu son yazılar senin için değil yalnış anlama..


mehmett IP: 88.231.198.xxx Tarih : 9.11.2007 00:46:02

şimdi burda siyasetçilere atıp tuttıuranlar var ya, onlar belli bir zaman diliminde o siyasetçilere yalakalık yaparak kazandıkları mefatlerden söz etmezken daha sonra siyasi parti başkalanları yada belediye başkanları tarafından kovuldukları için burda demokrat rolü yapmaya çalışıyolar ve siz emin olun ki seçim geldiği zaman biz bu adamların oylarını tekrar satın alacağız.ikinci bi konu sanal kabadayılık yapmayın icraaat yepın ve burada yorum yapan insanların ismlerine ve soy isimlerini dikkat edin bana hak vereceksiniz


uğur çelik IP: 85.107.28.xxx Tarih : 24.11.2007 20:36:26

maruf narin halk tabiki ben sen o dur hepimiz haniliyiz ben seni onu bunu eleştirmem ben oyunu satanları menfaatçileri eleştiriyorum.tabiki herkes ilk önce kendine düşeni yapmalı.yarası olan gocunur...saygılarımla UĞUR ÇELİK...


AbDuLlaH BeKtAş IP: 88.231.141.xxx Tarih : 7.10.2007 12:05:57

sevgili bakanimiz hoş geldiniz haniye


ali IP: 88.229.191.xxx Tarih : 14.07.2007 11:51:29
5 yıldır bu memlekete çivi bile çakmayan ak parti iktidarının bu memlekette ne işivar bu halktan utanmadan nasıl oy isterler. halktan tepki alan mehdi eker çarşı turunu bile tamamlamadan kaçıp gitti. bu halk onları istemiyor. mehdi eker önce tarım ilmüdürlügünde yapılan yolsuzlukları halletsin ondan sonra bu halktan oy istesin.

irfan aral IP: 85.107.165.xxx Tarih : 11.01.2008 15:11:47

arkadaşlar bukadar lafa gerek yok belediyelerde partinin öneminden ziyade şahıs önelidir. ve haninin tek çaresi ve kurtarıcısıda MAHMUT YILDIZDIR YAPTIĞI HİZMETLERDE ORTADA .


diyar yıldırım IP: 88.229.53.xxx Tarih : 18.01.2008 17:45:23

sayım irfan bey burdan dayını yani mahmut yılzdızı övüyorsun bırakta millet onu övsün ama övülecek bir durumu olmadıgından kimse övemiyor akrabalarından başka oda maglum çıkar meselesi degil mahmut yılzdız hiç biri bu memlekete bişey yapmamıştır kanıt hanidir hani hiç bir yere gelememiştir hani bu haldeyken kim gelip konuşuyosa inandırıcı degildir hata hepimizde kimse kimseyi övmesin çünkü rezil bir durumdayız ilçe olarak


esra karakoc IP: 78.163.73.xxx Tarih : 1.12.2008 22:42:44

neden bismilin hep bilinen özelliklerini basına yansıtıyosunuz bence tarihi gelişimini aktaran bi tarih şeridi çıkarsanız daha iyi olmazmı .hem nasıl geliştiğinide anlarız dün ve bu gün üzerinde bismil hakında yorum yapabiliriz.. bazı ödevlerimiz olduğunda ilçemizle ilgili değişimleri gözleyebiliriz lütfen duyarlı olun lütfen en azından ödevler için esra karakoç yetkililerin dikkatine


maruf narin IP: 85.98.64.xxx Tarih : 10.01.2008 16:49:18

barış uçak doğru diyosun akp haniye bi faaliyet de bulunmadı.akp iktidar parti istediğini yapardı ama yapmadı,peki haniye gelmiş geçmiş bütün belediye başkanları ne faaliyet de bulundu diğerleride bişi yapmadı.yani demek istediğim ne geçmiş bişi yaptı nede şimdiki ama önemli olan gelecekteki başkanlardır.ona göre davranalım madem biz burda çıkıp onlar bunlar bişi yapmadı diyorsak ve eleştiriyosak bu bizim hatamızdır.ne mahmut yıldız ne ferit bora,ne celal kayhan ve daha hiç kimse haniye kayde değer bişey yapmadı.umarım gelecek teki büyüklerimiz bişeyler yaparlar ve eleştiri yerine teşekür ve minettar yazılarını okurlar.saygılar MARUF NARİN


Gökhan ucak IP: 88.231.136.xxx Tarih : 29.01.2008 01:40:24

mehmet efendi sen kesin mirolardansın diyosun mahmut yıldız 3 dönem belediye baskanıydı ne yaptı yaw yazıklar olksun ne yapmadıki alt yapını yaptı yolları yaptı mezarlıkları yaptı bir cok sey yaptı bilmiomusunuz sanki Ve maruf sana seslenim nasılsın iyimisin kardesim hayırlı teskereler kendine iyi bak bide mehmet sen git ferit boranın sattığı o fabrika mevzusunu öğrende gel ki öğrenmene gerek yok biliosun ama hesabına gelmi bütün hanili hemserilerime selamlar bu arada...


diyar yıldırım IP: 88.231.138.xxx Tarih : 6.02.2008 12:14:12

sayın arkadaşlar hani hiç bişeyi haketmiyor arkadaşın biri haniye huzur gelmmmmmiş diyor ben bu huzuru bir türlü yaşayamadım memleket işsiz kaynıyor yollar dökük kaldırımlar aynen su desen oda yok elektrik desen zaten ortada açlık desen diz boyu hanide akp hangi gelişmeyi yapmış biz huzur gelmiş anlamış degilim burda yıldızları savunanların hepsi yıldız ailesi ve yalakaları halk savunmuyo mireler desen zaten ortada kendilerinden başka çıkarlarını düşünmekten başka bir faydası yok bu memlekete bırakın bize çobanlık yapsınlar hakediyozzzz


mustafa maya IP: 88.229.55.xxx Tarih : 17.11.2008 16:18:14

böyle devam ederse ki mümkün değil devam etmez.hani köy olacak ve buna bizler sebep olacaz bunu anlamamak için kör olmak gerek. yeter artık ya daha ne kadar rezil olacaz


marud narin IP: 85.98.47.xxx Tarih : 19.01.2008 19:31:24

mehmet isimli hemşerim sen diyosun ki biz zaman gelsin bi daha bu insanların oyunu alırız.sen paradan bahs etmeye devam et.ben sana şunu derim şerefli insan parasıyla değil, kendi şahsi efendiliği ve dürüstlüğüyle alır.hadi bakalım birde parasız girin miletin evine para verip kuran altından geçirmekle siyasetin çirkinliği ni yaparsın. birde şu fakir yoksul adamlara sor bakalım bizi beğendiğiniz ve seçtiğiniz içinmi verdiniz yoksa para içinmi.sorda al cevabını.şayet soru bana sorulup cevap hakın bana tanınsaydı inan sana hayatında unutamıyacağın cevabı verirdim.adım maruf soy adım narin.ben ne utanır nede saklanırım sizin gibi.


aziz egin IP: 85.99.6.xxx Tarih : 5.01.2008 13:40:25

AKP TÜRKİYENİN BUGÜNE KADAR DOĞUYA EN BÜYÜK YATIRIM YAPAN PARTİSİ.SİZ BUNU NASIL UNUTURSUNUZ ANLAMIYORUM.BİRİLERİ SİZİN GÖZÜNÜZÜ BAĞLAMIŞ OLMALI.BAĞIMSIZLIK İSTİYRUZ DİYE NİYE BOŞU BOŞUNA SORUN ÇIKARIYORSUNUZ.ZATEN HEPİMİZ AYNI DEĞİL MİYİZ?HEPİMİZ AYNI TOPRAKLARDA YAŞAMIYOR MUYUZ?LÜTFEN KÖTÜLERE KANMAYIN


uğur çelik IP: 85.105.49.xxx Tarih : 14.01.2008 10:03:46

yine aynı tas aynı hamam... birileri mahmut yıldız der birileri celal kayhan der birileri ferit bora der ama sonuç ortada.sonuç hep aynı


barış ucak IP: 85.103.220.xxx Tarih : 7.01.2008 17:47:48

aziz kareşim ben turkiyeden bahsetmiyoruz biz haniden bahsediyoruz sana soruyorum akp haniye ne yaptı cavp bekliuorum


mahmut topkaya IP: 88.236.167.xxx Tarih : 25.10.2008 06:44:28

slm yaf arkadaşlar siz neyi tartışıyonuz ben onu anlamıyon görünen köy kılavuz istemez o bunu yaptı bu bunu yaptı hani biz bişey görmedik bu zihniyetle gidilirse hiç de göremicez bak o diyo bu belediye başkanı bunu yapmadı onun akrabası diyo sen herhalde bunlardansın onun için böle diyon öbürü aynısı diyo ama gerçekler malesef acıdır kimse k,mseyi savunmasın çünkü savunulacak bişeyleri yok biz hemen hemen her partiyi gördük 1 yada ikitanesi hariç ben diyorum ki herkes bi kendisinin bi o güzel beynini bi karalasın ve kendi fikrini kendine sorsun ben kime yada biz kime vermeliyiz diye ve hiç korkmadan yada baskı altında olmadan o fikrini o cevabı etrafındaki insanlarla paylaşsın çünkü herkes o sorunun cevabını bilmiyo onlarıda bilgilendirsinki yine bu durumlara düşmeyelim bunları da yapamıyosa o sandığa geçerken o moru doğru yere vursun o oylarını satanlarada bi lafım var sen oyunu sattın ve ben sana sorduğumda niye oyunu sattı para ya ihtiyacım vardı bunu gibi bi kaç bahane o bahane senin için tek geçerli değilki bi çok kişi için geçerli hal buki o paraya satmasan ve doğru yere versen bu sefer hem o paranı almiş olur .hemde gelecek zaman kat kat yerine gelmiş olur. hemde bitmek blmeyen dalaverecilerin önü kesilir ve halk iyi bir nefes alır yani yolun sonuna geldiğini hepimiz farkındayız böle gitmeyeceğini hepimiz biliyoz aslında her zaman biliyoduk ama bu sefer belki olmaz diye verdik ama bu sefer unutmayın bidaha bu hataları yaparsak olan yine bizim ezilmiş insanımız halkımıza olucak o dalavericilere usulsuzluk yapanlara deil ben bir hanili olarak bu nu bilir bunu sölerimde demiyom bunu benim gibi sizde biliyonuz umarım hepimize hayırlı olur bu gelecek seçimler.bakın size bişey anlatayım velatın bi kardeşi doğmuş ve kaçırılmış gösterilmemiş o da kayıp biliyomuş ve velat bir gün bunu aramaya kalkmış başka diyarlara gitmiş ve orda bi aile ile tanışmış ve o ailenin veli diye bi çocuğu varmış gel zaman git zaman unlar çocuğu adeta sahiplenmişler ve velat artık yeter ben kardeşimi aramaya gidicem demiş ve velinin ailesi ya oğlum nereye gidiyon bak velide senin kardeşin demiş ve onların beklemediği bi cevapla karşılaşmışlar velat ne demiş biliyormusunuz ben gerçek kardeşimi istiyom mecburu kardeş deil.bizim demek istediğimiz şey belli kendi haklarımız ve özgürlüğümüz onların bize tanıdığı haklar kurallar deil.bi kendimize soralım özgür doğduk niye özgür yaşamıyoz niye başkalaqrının belirlediği bi hayat biçimi sürdürüyoz


maruf narin IP: 88.252.20.xxx Tarih : 29.01.2008 09:43:54

gökhan uçak sağol kardeşimben iyiyim inşalah yakında orada olacam


mehmet IP: 88.230.66.xxx Tarih : 3.02.2008 14:27:28

gökhan ben mirolardan degilim oyumuda onlara vermedim ama ben gerçekleri söyliyorum. ama şunu söylim akp sayesinde ilçeye huzur geldi.


CESUR YÜREK IP: 88.229.50.xxx Tarih : 29.02.2008 13:41:21

sayın ilhami ünal...gençleri tersliyorsun ama önce kendi yaptıgına bak bagımsız gazeteciligi savunuyorsun ama bu yaptıgın akp nin yalakalıgından başka bişey degildir emperyalist düzenin son savunucusu senmisin ....böyle boş işlerle ugraşacagına adam akıllı haber peşinden koş ama TARAFSIZ haber senin bu ilçede ne tür bi haber anlayışı sergiledigini biliyoz umarım bu sözler kulagına küpe olurr saygılar....


ali ihsan kayhan IP: 88.71.241.xxx Tarih : 29.03.2010 05:27:16

 slm hanili hemserilerim öncelikle herkesi saygi vede sevgi ile slmlr anlamdigim sey bu kendim kayhanlardanim suan almanyada yasiyom ama  gecmiste hani ye gelip gitmisligim de var suan ailemde hanide yasiyor ama gelelim sonuca neden  siyaset yerine demogoji yapiyoruz yok oyumu kayhana degilde yildiza degilde mirelere bizler e ne oldu ise  bu cahilligimizden geldi basimiza artik birakalim bu asiretciligi vede feodalizmi neden bu güzelim memleket katki saglayacak birini secmiyoruz neden kültürlü okmus biri degilde asiretten olani seciyoruz  a-b partisi önemli degil önemli olan gelen herkim ise haniye ne verecek  nereler alacak  alacaksa gelmezsin ama gzlim ilceye bir bakin secim olmadan  bircok aileyi gördüm ben oy isteme ye  giderken cogu aile babalari oy veririm der sonra bak oglumu ise alirsan eger  ee  ne anladim ben böyle siyasetten ltfen gzl  hemserilerim  sectigin insan kim olur olsun gzlim haniye faydasi olani secin kendi menfaatinizi ikinci planda birakin birakin artik bu asiretciligi  hayri olan kim ise o gelsin   tüm hanili hemserilerime kucak dolu sevgiler--- hamit cali- firat alkin -akrep hayri-yükselyilmaz- ve adini hatirlayamadigim nice arkadaslara slmlr


sertaç IP: 95.10.243.xxx Tarih : 25.09.2010 03:50:56

hala kayhanları savunan  tek tük yorumcular var buna ancak pes denir. kayhanların  baska bir şey yaptıkları olmadı.aslında hani halkının oyları satılık olmasa halktan oy alacakları da yoktu ya neyse.işin özü hani çok gerilerde kalmıştır başa gelenler haniye gerekli hizmetleri yapmayıp ceblerini doldurmuştur.ama illa ki bir kısyaslama yapmak gerekirse mahmut yıldızın haniye katkısı diğer başkanlardan kıyaslanmayacak derecede fazla olmuştur.en azından kazandığı 3 dönemde de kirli siyaset yapmayıp yani oy satın almayıp kendi kişiliğini ortaya koyup almıştır.umarım daha iyileri gelir hani de gerekli değeri bulur.ama oy satmasıyla meşhur olan hani malesef bu tarz yönetilmeye de mahkum açıkçası üzülmüyorum.kendimiz ettik kendimiz bulduk.


selman IP: 85.99.217.xxx Tarih : 23.12.2011 14:17:30

Merhabalar..  ßen ßu Yorumları felan çook sonra okudum geç oldu ßelki ama Şu Gerçeği Es Geçmeyin ßence, ßiri gelir ßi hizmet Yapar öteki gelir yıkar ßi farklısını yapar az çok ßirileri faydalanır. Ve şuda ßir gerçektirki ßiryerde mulki amir olmuş ßiri illaki ßirilerine faydası olmuştur. sana bana olmamışsa ötekine olmuştur.
Ona  Buna Atıp Tutmanın ßi AnLamı yOk Seçim Gunu Sandık ßaşında Herkez Elini Vıcdanına koyup Değerlendirmesini yapıp oyunu kuLLanıyOr.
HA ßu Arada ßen Hanili Değilim. ( Dıyarbakırlıda Değilim :) )