24
Mayıs
2024
Cuma
YAŞAM

Kadılıtürk 'Evci'lleşmek istemedi

Yeni Belediyeler Yasası'na göre nüfusu 2 binin altında olan ve kapatılmayla karşı karşıya kalan bir çok belde, diğer köylerle birleşme kararı aldı. Belediyelikten köy muhtarlığına dönmek istemeyen beldeler, 5 kilometre yakınlarındaki köyleri ikna ederek birleşmeye çalışıyor.

Çorum'da 12 belde 2 bin nüfusunun altında olması nedeniyle kapanma noktasına gelirken, bazı belediyeler köylerle birleşme kararı aldı. Köylerde referandum yapılıyor. Kapanma noktasında olan beldeler arasında, Çorum'un Boğazkale İlçesi'ne bağlı Evci Belediyesi yer alıyor. Evci Beldesi kapanmamak için Kadılıtürk Köyü ile birleşme kararı almıştı. 228 seçmeni bulunan köyde yapılan referandumda, 155 kişi oy kullandı.

Yapılan seçim sonucunda 95 "hayır" oyu çıkarken, 60 kişi de birleşmeye "evet" dedi. Kadılıtürk Köylüleri'nin "hayır" oyu sonucu birleşme gerçekleşemedi. Evci Belediye Başkanı H. Mustafa Sarıyüce, halkın kararına saygı duyduklarını belirterek, ''Demek ki köylü doğmuşlar, köylü yaşamak istiyorlar. Saygı duyarım'' şeklinde konuştu. Sarıyüce, belde nüfusunu 2 bine tamamlamak için diğer köylerle de birleşme yönünde girişimlerinin sürdüğünü söyledi.

.
Yayın Tarihi : 10 Ağustos 2005 Çarşamba 12:49:49
Güncelleme :19 Kasım 2005 Cumartesi 11:07:54


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
İbrahim BAKICIOĞLU IP: 85.99.222.xxx Tarih : 14.04.2006 18:43:50
BEN KÖYÜMÜN KÖY OLARAK KALMASINI İSTERİM. ŞEHİRDE OTURMAK İSTEYEN İSTEDİĞİ ŞEHİRE TAŞINABİLİR AMA İSTEDİĞİ KÖYE TAŞINAMAZ.

Hakan TAŞCIOĞLU IP: 85.104.22.xxx Tarih : 12.07.2006 11:30:48
Seçim hakkında herhangi bir yorum yapmak istemiyorum. Fakat bu haberi yapan arkadaşın kim olduğunu öğrenmek istiyorum.Bu yazıları yazan biraz daha dikkatli olsa iyi olur. Evcilleşmek hayvanlara kullanılır Kadılıtürk köyü sakinleri insandır kullanılan sözlere dikkat edilmeli.

selim yerli IP: 88.225.116.xxx Tarih : 21.12.2006 16:09:20
kadılı köyü köy kalmalı çunku kimse kendini baskalarının himayesi altında durmak istemez

Zeki BAĞLICAKOĞLU IP: 213.139.211.xxx Tarih : 14.04.2006 09:12:13
Toplumlar kendinden daha ileri toplumlarla birleşmek ve beraber yaşamak isetrler.Demokratik bir hak olan refarandum sonucunu bile içine sindiremeyen insanlarla, nasıl birlikte hareket edilebilirki,biz insanız ve insanlar hakkında bu ve buna benzer yakıştırmaların nederece toplum ahlakıyla badaştığını siz, sayın okuyuculara bırakıyorum.Kaldıki refarandum'dan önceki ifadeler hiç bu yönde değildi.Sayın, Başkan'ın ifadesini aynen aktarıyorum."Kadıltürk Köyü Çağdaş, Modern, ileri görüşlü, demokrat bir toplumdur. Seçim sonuçları ne çıkarsa çıksın bizim sizin hakkınızdaki düşüncelerimiz asla değişmeyecektir".Şimdi ne olduda insan onurunu rencide edici bu ifade kullanıldı bunu öğrenmek istiyorum. Bu haberin başlığından da anlaşılacağı üzere Kadılıtürk Köyünün ne kadar isabetli bir karar verdiği daha iyi anlaşılmaktadır.

Nedim BAĞLICAK IP: 88.232.229.xxx Tarih : 27.09.2007 12:15:54

KADILI TÜRK IKÖYÜNÜN BUGÜNKÜ HALİ 3 Dönemdir demokratik seçimle işbaşına gelen KADILI TÜRKKÖYÜ 03/12/2006tarihinde köyümüzün evci beldesine katılması için uyapılan referandumdan sonra demokrasiyi içine sinderimeyen bazı demokrasi havarileri köyü ikiye bölmüş bulunmaktadırlar.benim köyümün geçmişi çevre köyler içerisinde örnek gösterilen bir köydü taki Evci beldesinin köyümüzü kendilerine katılmamız için ettikleri davet için köyden imza talebinde bulunuldu(115)kişi imza vererek referandumu desteklemek istediklerini imza ile tahhüt ettiler. sandık geldi referandumdam birgün sonra sonucu köy ikiye bölündü halen insanlar birbirleri ile komşuluk münasebetlerini kesmiş bulunmaktadırlar ben köymuhtarı olarak budan köyümün geleceği için çok üzüntü duyuyorum.bunun sonu nereye gidecek bende bilmiytorum muhtar olarak tek bildiğim bir şey var köyün ileri gelenlerinin biran önce bu durumun düzeltilmesi için KadılıTürkköyü nufusuna kayıtlı tüm köylülerimi taşın altına ellerini koymalarını bekliyorum.ben köy muhtarı olarak bu konu için toplanıp geldiklerinde her türlü yardım ve desteği sağlamayı tahhüt ediyorum.Ankaradaki Dernek yönetimini barış konularını görüşmek için acilen köy muhtarlığı veya köy okulunda yüz yüze görüşmek istiyorum BENİM DEMOKRASİ ANLAYIŞIM BUDUR SAYGILARIMLA.Nedim BAĞLICAK halen kadılı türtköyü muhtarı.


cemre çiçek IP: 212.175.112.xxx Tarih : 19.11.2007 19:40:21

arkadaşlar belediye başkanı iyi değil oraya başkan seçildiyse kendine baktığı kadar beldesinede bakması gerekiyor bu arada köy yollarının bütün her yerinin yapılmasını isterim ayrım gayrım yapmayın başkanımmmmmmmmm


şule yalmancıoğlu IP: 85.104.32.xxx Tarih : 18.07.2007 17:23:13
kadılı köyü derneği üyeleri sizlerden tek isteğimiz sitenin daha çok gelişmesi,gelenek göreneklerimizin tanıtılması,köy düğünlerinin fotorofları ve gurbetteki köylülerimizin kaynaşması için sitemizi daha çok geliştirelim. LÜTFEN RİCA EDERİM. şimdiden teşekürler....

BÜŞRA SARIYÜCE IP: 88.227.203.xxx Tarih : 6.08.2007 18:07:29
ARKADAŞLAR TERBİYESİZLİĞİN ALEMİ YOK.AĞZI OLAN KONUŞUYOR.ÖZELLİKLE HATİCE ERTÜRK  BOŞ BULMUŞ ATIYOR.ACABA KENDİNİ NE SANIYOR BİLMİYORUM.BURDA BELEDİYE BAŞKANIMIZ GAYET GÜZEL VE ŞEREFLİ BİR İŞ YAPIYOR.ONU HER YERDE ÖRNEK ALIYORUM.BAŞKANIM BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.EVCİ SİZİN GİBİ BAŞKANI ZOR BULUR!!!!!!!!!!

mehmet yalmancıoğlu IP: 85.104.73.xxx Tarih : 13.08.2007 23:14:06
evci köyümüzü ikiye böldü evetciler hayırcılar bu hale getirenler utansın söyleyecek başka bir şey bulamıyorum

MERVE TEKTEN IP: 88.227.203.xxx Tarih : 6.08.2007 18:09:22
başkanım sizi tebrik ediyorum.başarılarınızın devamını diliyorum.iyiki varsınız!!!

büşra şentürk IP: 78.174.24.xxx Tarih : 28.09.2007 23:22:50

özür dilerim ama herkes kendi işine baksın.yorum yazmayı bırakın.ne yapacaksınız.


Remzi KARADURAK IP: 85.108.237.xxx Tarih : 17.08.2007 18:42:51
Buraya yorum yazan herkese öncelikle fikirlerini açıkca ortaya koydukları için teşekkür ederim. Gerek Evci'li hemşerilerim ve gerekse Kadılı'lı hemşerilerim bizler hepinizi çok seviyoruz. Bugünün çocuklarının yazdıklarını hazmedemeyip adeta "sizin aklınız ermez siz çocuksunuz konuşmayın" diyenlere bir sözüm olacak acaba siz kendinizi onlardan dahamı akıllı görüyorsunuz.Bu şekilde yarının gençlerini kırmış olmuyormusunuz?.Yada şöyle diyeyim " Sizler kendinizi o yörenin en akıllı insanlarımı görüyorsunuz?". Doğruya koltuk sizdeyse en akıllı sizsiniz. Unutmayınki sizleri oraya o halk getirdi. Halka rağmen halkcılık bu millete sökmez. Hele de halkın malıyla hiç sökmez.Herkese hayırlı günler dilerim. ALLAH EVCİLİ VE KADILILI HEMŞERİLERİM İÇİN EN HAYIRLISINI VERSİN.

hatice özdek IP: 212.175.112.xxx Tarih : 22.05.2007 20:08:30
bütün evci halkına selamlar ayrıca herkesin görüşüne saygı duyalım

MUHAMMED EMRE KEYVAN IP: 88.226.39.xxx Tarih : 3.12.2007 16:28:02

COKM İYİ BİR ŞEY YAPMIYORLAR AYNI KÖYÜ SATIYARLAR BENDE BU KÖYDENİM


hatice özdek IP: 212.175.112.xxx Tarih : 23.03.2007 19:55:17
ben evciliyim bütün özdeklere ve evci halkına selamlar.mutlu ve huzurlu yarınlara dileklerimi iletmek isterim.slm gençlik ben hepinize sevgi ve saygımı iletiyorum.

cemre kemer IP: 212.175.112.xxx Tarih : 28.09.2007 16:24:40

hey mehmet yalmancıoğlu biz sizin köyünüzü felan bölmediniz siz kendiz istediz böyle olmayı bizim bir suçumuz yok bir suçu olan varsa oda sizsiniz


Remzi KARADURAK IP: 85.100.185.xxx Tarih : 3.10.2007 21:14:52

Sevgili Büşra yazını okuyunca üzüldüm ve öncelikle suçu kendimde buldum. Ben senin yakın akrabanım bilmem bilirmisin. Baban sayın Başkanda benim abimdir. Herkes gibi bende abilerine saygı gösteren ve onları seven bir insanım. Kardeşin gelse iyimi olacaktı demişsin üzdü bu beni. Birilerinin gelip gelmemesi değil asıl mesele, şuan elinde yönetim iktidarı bulunan abilerimiz neler yapmakta bunu tartışmak gerekir. Senin baban benimde abim olan şuanki başkanımızın yaptığı iyi işlerin herzaman yanında olmuşumdur. Bana göre yanlış olanlarında karşısında oldum olacağımda. Ama tüm bunlar saygı çerçevesinde gerçekleşmektedir. Bak sevgili yiğenim senle burada asla tartışmak istemiyorum. Senide üzmek istemiyorum. Babanı sonuna kadar desteklemenede saygı duyuyorum. Sana birşey söyleyeyimmi geçmişte benim babamda uzun zaman muhtarlık yaptı ve bende onun yaptığı yanlışları hep eleştirmişimdir. Bunu bilenler bilir. Sevgili yiğenim yolun başındasınız siz bu işlerden ziyade okulunuza bakmanız gerekir. Biliyorsun bizim sülalemizden okuyan insan çok çıkmıştır. Lütfen sende amcalarıyın ve halayın yolundan git. Okulunu oku bitir seni başkan seçelim kasabamıza.Aslında sana bir sır vereyimmi sevgili yiğenim; milletin kızgınlığı yada eleştirisi babandan ziyade yanında yeralan insanlara. İstersen bir bak bakalım bu insanlar kim ve babana nasıl zarar vermektedirler.Ben milliyetci bir insanım ve kasabam için en ufak bir hizmette bulunanın karşısında saygıyla eğilirim.Babayın hizmetlerinide elbette takdir ediyoruz edeceğizde. Sevgili Büşra herzaman senle konuşmak sohbet etmek isterim sen benim kanımdan bir yiğenimsin. Biraz daha sakin olmanı ve büyüklerini dinlemeni tavsiye ederim. Tüm hemşerilerimden tekrar özür dilerim . Bir öğretmen olarak küçük bir öğrencimle laf dalaşına girmiş gibi görünmekten. Ancak unutmayalımki onlar bizim geleceğimiz. Ve bizimde onlardan öğreneceğimiz çok şeyler olduğuna inanıyorum. Tüm hemşerilerimizin RAMAZANINI TEBRİK EDER HAYIRLI RAMAZANLAR DİLERİM.


AHMET YALMANCIOĞLU IP: 85.98.85.xxx Tarih : 24.09.2007 13:43:34

HEP OKUYANLAR BİR ŞEYLER YAZIYOR ACABA BUNDAN BİR DERS ÇIKARILIYOMU BUNDAN SONRA KÖYLERDE NE GİBİ ÖNLEMLER ALINIR İKİ KÖYÜN İNSANIDA BİRBİRİNİ TANI BİLİYO NİÇİN DÜŞMAN EDİLMEK İSTENİYOR GENCLERE İYİ ÖRNEK OLMAK GEREK


melih IP: 88.231.213.xxx Tarih : 27.12.2007 17:59:37

Herşeyin en iyiysi ve en güzeli benim köyümüme ve onun güzel insanlarına olsun


hatice özdek IP: 212.175.112.xxx Tarih : 22.09.2007 09:20:11

dayı sana katılıyorum.doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış.hayırlı işler diliyorum .abime ve yengeme selamlar


fatma karadurak IP: 212.175.112.xxx Tarih : 21.09.2007 21:48:02

bazılarıçocukları küçümsüyor ama çocuklar hepinizdan akıllı onlar yanlışı doğruyu biliyorlar bari siz hele onuda bilmiydrsunuz


hatice özdek IP: 212.175.112.xxx Tarih : 19.11.2007 19:42:17

köydeki yol çalışmalarından dolayı KOP a teşekkürlerrrrrrr.8/a sınıfına slm lar ben hatice kırıkkaledennn


HATİCE ÖZDEK IP: 212.175.112.xxx Tarih : 10.11.2007 12:24:05

SELAM EVCİ LÜTFEN BÖYLE TARTIŞMALAR YAPMAYIN.HERŞEY ZATEN OLDU BİTTİ.KAZANAN KAZANDI KAYBEDEN KAYBETTİ.EĞER BÜYÜKLERİMİZİ KINIYORSAK.DAHA İYİ OLUPTA KENDİMİZ ÇIKALIM BAŞA.OK


hatice özdek IP: 212.175.112.xxx Tarih : 5.05.2007 11:39:47
selam ben hatice bütün evci halkına selam ayrıca bütün özdek halkınada selam lütfen yorumlarımıza dikkat edelim ve saygılı olalım evci ilköğretim okuluna selamlar 7. sınıf öğrencilerine selamlar

Mehmet TAŞCIOĞLU IP: 212.156.205.xxx Tarih : 18.03.2007 16:41:28
Ben kırıkkaleden Mehmet Taşcıoğlu KADILI TÜRK KÖYÜ DAYANIŞMA VE YARDIMLAŞMA DERNEGİNİN katkıların dan dolayı TEŞEKKÜR ederiz. KÖY HALKINI SEÇİMLERDE yalnız bırakmadıkların için. saygılarımla

hayriye bilsel IP: 212.175.112.xxx Tarih : 15.01.2007 12:08:03
bence kadılı hata yapmış kadılıda bir sorun olunca hemen geliyorlar tabi evci belediye başkanın suçuda var kendi köylülerine yardım etmiyor gidiyor başkalarının köylerine yardım yapıyor ben burda başkanı suçluyorum ben burda belediye başkanına sesleniyorum seni köylülerin boşunamı seçti diyorum artık bu yazıları görünce ne yaparsın bilniyorum

KARABENLİ IP: 81.213.206.xxx Tarih : 18.06.2007 17:33:59
SEVGİLİ KÖYLÜLERİM BURAYI BİRLEŞMEYLE İLGİLİ YORUMLARINIZI YAZIN DİYE KOYMUŞLAR AMA SİZLER AİLENİZE VE SEVDİKLERİNİZE SEVGİ VE SLM GÖNDERİORSUNUZ NE DİYİM ŞAŞIRDIM.HER TOPLUM KENDİ İSTEDİĞİ GİBİ YÖNETİLİR

(TAYFUR_ALKIR) IP: 88.228.201.xxx Tarih : 23.10.2007 17:06:19

EVCİ BELDESİ birbirinden niçin bukadar uzaklaşmış öz eleştiri yapmamız lazım bir zamanların gıpta ile bakılan köyümüze şuan kendi içimizde ve dışardan saygının ve sevginin hakim olamdığı insanların yüzeysel davranışlarla bir yere varılmayacağını bilmesi lazım ve görmesi lazım özümüze dönmediğimiz müddetçe geçmişte gösterilen saygılı dönemi bulabilmek zor zamanla geçmişle dini konuda bir sorun varsa biryerde evcinin çobanına sorun o bilr denirdi.ama biz şimdi nerdeyiz herkese selamlar.


tayfur alkır IP: 78.165.128.xxx Tarih : 23.10.2007 20:39:37

BEN CE KADILI KÖY KALMALI ÇÜNKÜ EVCİ DE HİÇ BİR GELİŞME YOK


cemil aksoy IP: 212.175.112.xxx Tarih : 4.03.2007 15:00:05
bütün evci halkına slm ben cemil ist oturuyorum herkesin görüşüne saygı duyalım

şule yalmancıoğlu IP: 85.104.35.xxx Tarih : 19.07.2007 15:12:48
kadılılar seçimde en iyisini yaptınız. evci kendini geçindirdide kadılımı kaldıı.. hem kadılının evciye hiç ihtiyacı yok..

BÜŞRA IP: 78.174.25.xxx Tarih : 30.09.2007 17:25:20

remzi karadurak herşeyin en iyisini biliyor galiba...senin kardeşin gelseydi daha iyimi yönetecekti.bırakın allah aşkına bu çekememezliği ben ancak buna gülerim.herkes görevinin hakkını veriyor bu ortadakide düşmanlık değil görüş farklılığı bunu bilin.kimse kimseye düşman değil.bunuda hiçbir yönetici beceremez.millet sadece burda birbirinin adından taraflı tarafsız yazı yazıyor.ve bunu bilmeyenler de buna inanıyor.evci ve kadılı kardeş köylerdir bunuda kimse değiştiremez.emeğin ve emekçinin yanında olanlara burdan selamlarımı iletiyorum.herkes herşeyin farkına müdahale edipte doğru bildiğini sananların dışında tabi...


hatice özdek IP: 88.225.117.xxx Tarih : 15.01.2007 11:51:49
ben evciliyim kabul etmemekte iyi yaptılar.onlara hak veriyorum iyi yaptınız kadılılar

mustafa sarıyüce IP: 88.252.14.xxx Tarih : 24.04.2007 19:13:13
arkadaşlar hrkesin bir onuru vardır insan hayatı da bu onur üzerine kurulmuştur bizelr herkesi onurlu ve şerefli olarak görüyoruz bi takım birleşmekten mütevellit secim sonuçlarına göre kişesel egolarını tatmin edebilmek için bu siteye görüş ve düşünce bildirmişlerdir bir çoguna saygı duyuyorum ancak bu görüşleri bildidiriken kişileri yada toplumları rencide etmeyelim kadılı türk köyü halkıda evci halkıda onurlu ve şereflidir herkes bu böyle bilmelidir biraz daha dikkatli olalım kadılıtürk köyü adına yazılmış bu talihsiz beyanıda kınıyorum ancak onurunu bilmeyen insanlar tarafından yazılmıuş ola bilir hepinize saygı ve sevgi sunuyorum ii günler dilerim

hatice ertürk IP: 88.225.117.xxx Tarih : 15.01.2007 12:19:04
belediye başkanın köye bir yararı olmuyor.ya belediye kalksın ya da belde başkanı değişsin bu sözü üstüne bastırarak söylüyorum lütfen dikkate alın kurtarın köyü bel d edemizdeki tek yapıt park başkane var.birde belde diyorlar bizim orası köyyyyyyy resmen yaaa

abdullah bora IP: 88.227.203.xxx Tarih : 6.08.2007 18:17:45
bazı kendini büyümüş sanan hatice özdek,hayriye bilsel,hatice ertürk gibi çocuklar yazılar yazmış onlar önce derslerine çalışıp adam olsunlarda sonra sitem yürütsünler.neyse çocuktur aklı ermez.evci köyü kadılıdan kurtuldu ya ona sevinirim.başkanım hürmet ve saygılarımla.

osman turalooğlu IP: 212.175.112.xxx Tarih : 4.03.2007 16:13:46
ben osman ,babama,anneme,kardeşlerime ve bütün evci halkına selamlar başkanımız görevini tam yaparsa seviniriz beldeye hizmeti kötü buluyorum inşallah belediyelik kalkmaz

BÜŞRA IP: 78.174.0.xxx Tarih : 5.10.2007 22:01:16

SEVGİLİ REMZİ KARADURAK ÖNCELİKLE ŞUNU BİLMENİZİ İSTERİM.BEN BURADA İNSANLARIN ELEŞTİRİDE BULUNDUĞU İNSANIN KIZIYIM.NE OLURSA OLSUN O BENİM BABAM.ONA ÖTE GİT DİYEN OLURSA HİÇ BİŞEYDEN ÇEKİNMEDEN BEN KENDİMİ SİPER EDERİM.O YÜZDEN BU YAZILARI YAZDIM.YOKSA NE YAPIYIMDA BEN BU TARTIŞMALARA GİRİYİM.GİRMEM DE DOĞRU DEĞİL BİLİYORUM.SİZE BİŞEY DAHA SÖYLEYİM Mİ?BEN HERŞEYİM FARKINDAYIM.BABAMIN SIRTINDA ASALAK GİBİ YAŞAYAN İNSANLAR ÇOK.AMA BENİM BUNU BİLMEM DEĞİL ONLARIN FARKINA VARMASI GEREKİYO.DAHA DOĞRUSU ONLARDA FARKINDA AMA İŞLERİNE GELMİYOR.BABAMA GELİNCE ODA BİLİYOR AMA NE DÜŞÜNÜYOR ONU BİLMİYORUM. SİZE VE DİĞER KİŞİLERE SERT ÇIKMAMIN SEBEBİ SİZ BELKİ BİLMEZSİNİZ YAKINDAN AMA BABAMIN SABAH EZANI EVE GELMELERİ,GECESİNİ GÜNDÜZÜNE KATIP NE YAPMALIYIMDA BU KÖYÜ BİRAZ DAHA İYİ KALKINDIRMALIYIM DİYE ÇABALARINI BENDEN İYİ KİMSE BİLEMEZ.YANİ O KADAR YOĞUN TEMPONUN İÇİNDE BABAMI AYDA BİR KEZ GÖREBİLDİĞİM ZAMANLAR OLUYO.BİDE İNSANLARIN İYİ Bİ ÇALIŞMA YAPAMIYO DEMELERİ ZORUMA GİTTİ HEPSİ BU.BENİM YERİNDE KİM OLSA AYNI ŞEYLERİ YAPACAĞINDAN EMİNİM.O YÜZDEN KUSURUMA BAKMAYIN..REMZİ ABİNİNDE AKRABAM OLDUĞUNU BİLİYORUM.AMA DEDİMYA BABAMIN HER ZAMAN YANINDAYIM VEDE KİM OLURSA OLSUN HAKSIZ YERE ELEŞTİRİDE BULUNAN İNSANLARIN KARŞILARINDA GÜCÜMÜN YETTİĞİ BECEREBİLDİĞİM KADARIYLA KARŞI ÇIKARIM.HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR DİLERİM.


esra türüt IP: 212.175.112.xxx Tarih : 22.09.2007 20:42:52

yorumda çocukları özgür bırakın.bugünün gençlerini kırmayın.tabi okumuş insanın hali başka oluyor.dimi yani


hasan alkır IP: 88.249.21.xxx Tarih : 1.12.2007 11:38:39

Büşra hanım siz neden bahsediyorsunuz sizin babanız olduğundan laf yediremiyorsunuz. Bu babanızın ikinci dönemi ama ne yaptı???Birşey söyleyemezsin.Nedeni??? Düşünün bakalın biraz? Belediye binasının bile yeri yok...Kuran kursunda kalıyorlar. köyün yoluna ne dersin. insanlar yürüyemiyorlar... okula ne dersin. Doğru düzgün bir öğretmen bile yok.Öğrenciler hep boş geziyor... Babanızın iş yaptını öne sürüyorsunuz. EEEEEEEEE bunlar ne ozaman... herkese saygılarımı sunarım


samet ANIL IP: 88.228.56.xxx Tarih : 7.07.2007 23:59:05
herkes doğup büyüdüğü yeri ister ve o yeri koruyup kollar hiç kimse doğup büyüdüğü yerde sığıntı olarak yaşamayı kabullenemez biz kadılı halkı olarak evciden aynı şeyi isteseydik aynı şey bizimde başımıza gelecekti herkes otursun oturduğu yerde olursa olur olmazsa da dünyanın sonu değil ya şu üç günlük dünyada birbirimizin kalbini kırmaya ne gerek var ben şahsen olanlara çok üzüldüm EVETçi HAYIRcı anlayışı kalksın artık ortadan SAYGILARIMLA....

yusuf karadurak IP: 212.175.112.xxx Tarih : 3.11.2007 17:38:47

Belediye diyorlar bir belediye binası bile yok. 8 senedir kız kuran kursunun üstüne yatıyor. Size sesleniyorum evci halkı 8 yıldır uyuyorsunuz bu söylediğim çok küçük bir kusur. Gerçi kusur ararsak saymakla bitmez ama neyse UYAN "EVCİ" UYAAAAAAAN TÜM EVCİ HALKINA GURBETÇİ GENÇTEN "KIRIKKALE"DEN SELAMLAR


büşra IP: 78.174.44.xxx Tarih : 16.12.2007 13:33:27

hasan alkır her kimse adam gibi kendini tanıtsın sonra lafına laf verelim çok biliyosa çekememezliği bırakıp kendisi tutsun işin başından burda ağzımı bozmak istemiyorum ama DİNSİZİN HAKKINDAN DA İMANSIZ GELİR BURDA ÇEKEMEZLİK YAPAN HEP Bİ BAKIN BAKALIM O İNSANLARIN(ADLARINI SÖYLEMEME GEREK YOK)AKRABALARI BURDA AKILLILIK ETMEYİ BIRAKIN HERKES HERŞEYİN FARKINDA BURDA SADECE OKUYUP GÜLÜYORUM BU SAÇMALIKLARA


BÜŞRA IP: 78.174.8.xxx Tarih : 25.10.2007 20:18:26

bu evcide hiçbir gelişme yok diyen kişi acaba kendi eniştesi başkan olamadı diye karalamak zorunda mı?onuda görürüz.


REMZİ KARADURAK IP: 85.107.21.xxx Tarih : 27.10.2007 21:26:01

Sevgili öğrencilerim bırakın artık buradan birbirinize laf yetiştirmeyi. Herkim olursa olsun artık yapılacak tek şey var hizmet hizmet yine hizmet. Gelin el ele vererek sadece Evcimizi değil öncelikle o yöredeki yerleşim yerlerini sonrada tüm ülkemizi kalkındırmaya çalışalım. Geleceğin gençleri sizlersiniz ve enerjinizi böyle ucuz şeylere harcamayın. Benim köyümdende çevre köylerdende çıkan okumuş bilinçli ve ülkesine hizmet eden insanların sayısı hızla artsın. Sevgili gençler şuan içerisinde bulunduğunuz şartların zorluklarını düşünüpte hayata küsmeyin. İnanın ben sizlerden daha zor şartlarda okudum. Ve sadece ben değil bakın evciden okumuş insanlara hepside aynı şartlarda okumuşlardır. Yöremizin kaderi bu. szilerden tek isteğim lütfen boş şeyleri bırakın ve kendi geleceğiniz için en iyisi neyse onu yapmaya çalışın. Unutmayınki sizlerin mutluluğu ve başarısı ailenizin, ailenizinki yöremizin, yöremzinki de ülkemizin mutluluğu ve başarısı olacaktır. Bu konuda benim üzerime düşen birşeyler olursa seve seve yardım etmeye hazırım. Hepinizi gözlerinizden öpüyorum. Benim ülkemin gençleri çalışkandır, dürüsttür.


DEFNE ÖZÜN IP: 212.175.112.xxx Tarih : 27.12.2007 10:22:36

arkadaşlar bu site yorum yapılmak için açılmış ama bazı kendini beğenmiş arkadaşlar bu lafları kaldıramıyor acaba neden?bu kişi kendini biliyor?DEMİ .....!!


nihat taşcıoğlu IP: 88.232.249.xxx Tarih : 14.10.2007 15:15:42

sayın kadılı köyümüz insanı ama saygının sevginin,dostluğun olmadığı köy benim yorumum evet-hayır olayına değil insanların neye nasıl baktığına ne yazıkki sağ-sol davası yaptınız ne kardeşsiniz insanlara ne akraba sanıyorsunuzki benim düşüncem iyi başkasının kötü her şeyi ben bilirim ben yönetirim benim düşüncemde olmayan düşman yanımdaki dost ne acı sene 1800 değil akıl çağı bilgi demokrasi çağı [düşünce saygısızlığı yapanlar için]artık düşmanız amcamıza dayımız arkadaş ve kölümüze helal olsun başardınız tebrikler iki kale kurup savaşalım ne kadar mutlu olursunz sizin sevcinize bende ortağım bende dönüyorum 1800 lere hepimize hayırlı olsun


Remzi KARADURAK IP: 88.240.251.xxx Tarih : 29.09.2007 15:51:40

Öncelikle tüm hemşerilerime selam eder hayırlı günler dilerim. Sevgili Evci beldesinin ve Kadılı köyünün idarecileri umarım bu sayfayı takip ediyor ve ortaya çıkan sonuçlardan memnun olmadığınızı düşünüyorsunuzdur.Bakın daha ilköğretim çağındaki çocuklarımızın yazdıklarına!!!. Bu çocukları neredeyse birbirine düşman yetiştirecek kadar yanlışlar yapıyorsunuz. Oysa bildiğim kadarıyla bu yavrularımız aynı okulda aynı sıraları paylaşıyorlar.Sizlerin yönetim hatalarınızdan kaynaklanan bugünkü ortamın günahını bu halka çektirmeyin.Geleceğimiz olan yavrularımızı birbirine düşman etmeyin. Ben şuna eminimki Evci'de Kadılı'da yıllardır çok güzel bir dostluk sergilemişlerdir. Sizler elinizi çekin yeterki bu dostluk devam eder. Geleceğin büyükleri yavrularımız sizlerde bırakın bu söz düellosunuda derslerinize iyi çalışın iyi yetişinde bu yöreyi daha iyi yaşanır hale getirin.Bugünün yöneticileri başaramadı ama sizler bunu başaracaksınız buna yürekten inanıyorum. Sevgili yiğenim HATİCE selamını aldım gözlerinden öpüyorum. Ayrıca Yusuf ve kardeşinede selamlarımı söyle. Tüm Evci'li ve Kadılı'lı kardeşlerim hepinize hayırlı günler dilerim. ALLAHA EMANET OLUN.


BİZİM KÖPRÜYE İHTİYACIMIZ VAR. UÇURUMA DEĞİL IP: 88.247.30.xxx Tarih : 31.10.2007 14:39:49

Bir zamanlar, birbirine bitişik iki çiftlikte yasayan iki erkek kardeş vardı. Günlerden bir gün bu iki kardeş arasında bir anlaşmazlık baş gösterdi. İki kardeş arasında o zamana değin ilk kez görülen anlaşmazlık, giderek büyüdü ve kardeşler arasında ayrılığa neden oldu. İki kardeş, birbirlerine yalnızca küsmekle kalmadılar, yıllardır ortaklaşa kullandıkları tarım makinelerine değin sahip oldukları tüm araç gereçlerini ve mal varlıklarını da ayırdılar. Küçük bir yanlış anlama sonucu başlayan anlaşmazlığı izleyen ayrılık, giderek büyüyen bir uçuruma dönüştü ve en sonunda yerini, karşılıklı kullanılan hoş olmayan sözlere bıraktı. Bunun arkasından da beklenenler oldu ve kardeşler arasında önce şiddetli bir kavga, sonra da ürkütücü bir sessizlik yaşanmaya başladı. Bir sabah, bu iki kardeşten büyüğünün kapısına bir usta geldi. Elinde büyük bir marangoz çantası vardı. Ev sahibinden geçici bir iş istedi : - - "Yapılacak ufak tefek bir işiniz varsa, size yardımcı olmak isterim", dedi. "Elimden hemen her iş gelir. Birkaç gün çalışırım, işi bitiririm." Büyük kardeşin aklına o an bir "iş" geldi. - - "Evet, sana göre bir işim var" dedi ve küçük kardeşinin çiftliğini işaret etti. "Şu derenin karşısındaki çiftlik, komşumundur. Daha doğrusu, benim küçük kardeşime aittir o çiftlik. Geçen haftaya dek benim çiftliğimle onun çiftliği arasında bir otlak vardı. Sonra o, buldozeriyle oraya ırmak bendi yaptı ve şimdi aramızda, otlak yerine, çiftliklerimizi birbirinden ayıran bir dere var." İş isteyen adam, büyük kardeşin söylediklerini dikkatle dinledikten sonra sordu : - - "Benden ne yapmamı istiyorsunuz?" dedi. Büyük kardeş önce kuşkusunu, sonra da kararını açıkladı : - - "Kardeşim bunu, bana acı vermek için yapmış olabilir", dedi. "Fakat şimdi ben, onun yaptığından daha büyük bir şey yapacağım." Bunları söyledikten sonra adamı aldı, ahırların olduğu yere götürdü ve duvarın dibinde yığılı duran kütükleri gösterdi. "Senden, bu kütükleri kullanarak, iki çiftlik arasında üç metre yükseklikte bir çit yapmanı istiyorum" , dedi. "Kaç gün çalışırsan çalış, nasıl yaparsan yap ama bana öyle bir çit yap ki, gözlerim kardeşimin çiftliğini artık görmek zorunda kalmasın". İş arayan usta, başını salladı: - - "Sanırım durumu anladım, efendim", dedi. "Şimdi bana çivilerin, kazma küreğin yerini gösterin ki hemen işime başlayayım. Büyük kardeş ustaya kazma, küreğin ve çivilerin olduğu yeri gösterdikten sonra, alışveriş yapmak için kasabaya gitti. Usta ise,tüm gün boyunca ölçerek, keserek, çivileyerek sıkı bir biçimde çalışmaya koyuldu. Akşam güneş batarken o işini bitirmiş, çiftlik sahibi büyük kardeş ise alışverişini tamamlamış, kasabadan dönüyordu. Çiftliğe gelir gelmez ustanın yaptıklarına baktı ve şaşkınlıktan gözleri, yuvalarından fırlayacakmış gibi açıldı. Karşısında, yapılmasını istediği çit yoktu ama, derenin bir yakasından öteki yakasına uzanan görkemli bir köprü vardı. Biri kendi çiftliğinin toprağına, öteki küçük kardeşinin çiftliğinin toprağına oturtulmuş sağlam iki ayak üzerinde, yanlarındaki korkuluklarına varıncaya dek tüm ayrıntılarıyla yapılmış ve tam anlamıyla "usta işi" denilecek kusursuzlukta bir köprü uzanıyordu. Büyük kardeş, hâlâ geçmeyen şaşkınlığıyla bu köprüyü seyrederken,karşıdan birinin geldiğini gördü. Dikkatle baktığında gelen kişinin,komşusu, yani küçük kardeşi olduğunu anladı. Kardeşi, kollarını iki yana açmış olarak köprünün karşı ucundan kendisine doğru yürüyordu : - - "Benim sana karşı yaptığım bunca haksızlığa ve söylediğim bunca kötü sözlere karşın sen, bu köprüyü yaptırarak ne denli iyi ve ne denli büyük bir insan olduğunu gösterdin", dedi ağabeyine. "Şimdi bir büyüklük daha yap ve sen de kollarını açarak bana gel..." Köprünün iki ucundan ortaya doğru yürüyen kardeşler, köprünün ortasında bir araya geldiler ve özlemle kucaklaştılar. Büyük kardeş bir ara arkasına baktığında, çantasını toplayıp, oradan ayrılmakta olan ustayı gördü. - - "Gitme, dur, bekle?" diye seslendi ona. "Sana yaptıracağım birkaç iş daha var, çiftliğimde..." Usta gülümsedi : - - "Ben buradaki işimi tamamladım, gitmem gerek", dedi ve ekledi : "Yapmam gereken daha çok köprü var..." "Köprüleri kurabilecek gücünüz hiç eksik olmasın, Köprüleri kurduktan sonra da, yıkılmaması için sık sık bakımını yapın, KADILI VE EVCİ KÖYÜnü sevdiğini zanneden, aslında sadece kendisini,menfaatlerini, kişisel çıkarlarını seven köyün ileri!gelenleri.


merve öztürk IP: 212.175.112.xxx Tarih : 28.09.2007 16:18:56

hey şule hanım sen öyle zannet bakalım nereye kadar zannedeceksin evci olmasa sizin ağzınız kokar çocuklarınız boşyere okuyor ozamamn gidinde özel okullara yazdırın kadılılar iyi yapmışsa sen kendini ne zannediyorsun ya belediye başkanımız olmasa görüşür o zaman büyüdülerde şehir oldular ne olur bu yazdıklarımı yayaınlayın


mesut bakıcı IP: 88.230.104.xxx Tarih : 22.12.2007 18:03:38

Ben köydeki bu ikiye ayrılmış durumdan hiç ama hiç memnun değilim. Seçimden önce ne güzel hep beraber geçinip gidiyorduk. Ama şimdi görüyorum ki köyde kimse birbirine selam dahi vermiyor...Allah'ın selamını bari verin.Bu arada sayfanın başlığından da hiç hoşlanmadım... Bütün köye selamlar...


öz taşcioğlu IP: 88.252.11.xxx Tarih : 24.08.2007 15:43:17
1955 ilkokula karşıgelenler bugün bld karşı çıktı.hoca mektebi istiyenler köydeki camii ikiye ayırıp b odayı camii yapanlar.köyündeki felçli imamına sahip çıkmamiştir.şimdi ise aynı durum memleketinden kaçıp kadılı türke sığınanlar açaba milliyetçili burdamı öğreniyor.ilkokulu istemeyip gökçama salan kişilerin torunları aynı sahneye çıktı bld istemiyar yarın torunlarının vebalini oda yükleneçek .kadılıtürkte su yok kanalizasyon yok tuvaletler ilkel ibrıkla gidiliyor.banyo içler acısı veislama aykırı teneke teşte yıkanılıyor.sizin istediğiniz medeniyet bumudur.kadılıdaki su 10 köye yeter yapaçak güç yok belediye olsaydı bunları yapardı süleyman vetınbıdınının tuvaletini koklamaktan kurtarırdı.bugün okumasını bilmeyen kadılı türklü evcilleşmekle evcı,lleşmeyi okuyamıyor.son olarak dernek ten bahsetmek istiyorum. bu dernegin tüzüğü köyü bölmek insanları küstürmekmi sizi yönetim olarak kınıyor .hiç borcu almayan bir üyeyim daha fazla üye olmak beni rencidir .daha fazla konuşmak istemiyorum ve yönetimdeki en sevdiğim arkadaşımı kınıyorum.

HAYRİYE BİLSEL IP: 212.175.112.xxx Tarih : 6.05.2007 17:05:48
bence katılı kötü yapmış öğrencileri bizim okulumuzda okuyorlar sonrada bizim mahallemiz olmayı istemiyorlar burda başkanında hatası var çünkü bizim köyde geziler oluyor ilk önce öbür köylerdeki öğrencilere yer veriyor sonra bizim köydekiler oturacak yer bulamıyorlar benim yorumum bukadar yayınlamanızı istiyorum

ibrahim alkır IP: 212.175.112.xxx Tarih : 27.12.2007 10:23:15

selam evci halkı. hepinizi çok seviyorum.köyümüz cok iyi bir köydür. kadılı istemiyosa bizde evcileştirmeyiz. ama evcili olmamakla büyük hata yaptılar.ama bizim köyün hatası demeyelim köyü idare edenlerin hatası ne biliyomusunuz kadılı evcileşmek istemediğse onlar hür. böyle bir zorunluluk yok. neden evcileştiremedik yazmıyosunuzda EVCİLLEŞTİREMEDİK yazıyorsunuz. en büyük hatayı burda yapmışlar. KADILIYA açık açık af buyurun "(siz hayvansınız)" anlamına gelen evcilleşmek tabirini kullanmışlar. herkesin kurban bayramını kutlar yeni yıla daha iyi girmek dileğiyle hoşçakalın.


hayriye bilsel IP: 212.175.112.xxx Tarih : 6.05.2007 17:10:50
slm ben burdan bilsel ailesine sesleniyorum hepinizi çok ama çok seviyorum ve 7. sınıftaki bütün arkadaşlarıma sevgilerimi yolluyorum

büşra şentürk IP: 212.175.112.xxx Tarih : 21.09.2007 16:48:05

siz kendinizi ne sanıyorsunuz çocukları neden kuçümsüyorsunuz siz çocukları salak zannettiniz galiba büşra sana sesleniyorum herkes babasını destekler ayrıca daha iyi başkanlar bulunur


hatice özdek IP: 212.175.112.xxx Tarih : 14.12.2007 17:41:26

selam arkadaşlar köyümüzde daha iyi ve daha çalışkan nesillerin yetişmesi için öğretmene şart bırakın diğer sorunlarıda okulumuza öğretmen getirin asıl önemli ve belediye için vatan için millet için yararlı olan şey bu.okula öğretmen getirin lütfen bu çok önemli oks de güzel yerler kazanmak varken neden düz liseye gidelimki...


MEVLANA IP: 88.247.30.xxx Tarih : 30.10.2007 12:43:57

Mevlana ve bir öğrencisi, dostluğun ve arkadaşlığın konu edildiği bir söyleşiden çıkmışlar, yolda birlikte yürüyorlardı. Biraz ileride yolun kenarında, iki köpeğin koyun koyuna sokulmuşlar, birlikte uyumakta olduklarını gördüler. Öğrencisi, biraz önceki söyleşinin de etkisi altında kalarak, bu görüntü karşısında çok duygulandı ve bu duygusunu Mevlana ile paylaşmak istedi:- Efendim şu manzaraya bakın, dedi. Ne denli yüce bir ders alınacak dostluk örneği, değil mi? Mevlana, öğrencisinin bu heyecanı karşısında hafifçe gülümsedi ve kişisel çıkarların nice dostlukları yakıp kül ettiğini anımsattıktan sonra ona, unutamayacağı bir ders verdi: - Evlat, sen onların arasına bir kemik atıver de, bak o zaman gör dostluklarını, dedi.Bir dostluk, kişisel çıkar karşısında unutulmayacak denli sağlamsa, ancak o durumda bir değer ifade eder ve ancak o zaman onun adına 'gerçek dostluk' denilir. KADILI VE EVCİ KÖYÜ SAKİNLERİNİN BU HİKAYEDEN ALACAKLARI ÇOK DERS OLDUĞUNU,ve hikayenin üzerine yoruma gerek olmadığını düşünmekteyim.


kenan SATICIOĞLU IP: 88.251.1.xxx Tarih : 4.11.2007 00:12:35

böyle tartışmalara gerek yok adalet yerini buldu evcilileri anlıyorumda kadılılardan neden buna destek vermeye çalışanlar var anlamıyorum bu kadar ucuz olmamalı insanın köyü


FAZLI OĞLU MİKTAT TAŞÇIOĞLU IP: 81.213.159.xxx Tarih : 12.03.2008 01:53:33

HERKESE SELAMLAR ÖZELLİKLE buse hanım SANA.. SENİN AKLINA ASIL BEN ŞAŞIYORUMSANA. BU OKUL SANKİ M.E.B OKULU DEĞİLDE BUSE İLK ÖĞRETİM OKULU MU? ZANNETTİN.SENİN NEDENLİ EĞİTİMLİ OLDUĞUN VERMİŞ OLDUĞUN BEYANDAN ÇOK ÇOK BELLİ. GERÇEKTEN ÇOK YAZIK SANA. BAZI KONULARI KULAKTAN DUYMA DEĞİLDE BİZZAT KENDİN ARAŞTIRIP YORUMLARSAN HEM ÇOĞU YERDE SAYILI BİR İNSAN OLURSUN HEMDE GÖRÜNDÜĞÜN YERDE SAYGI DUYARSIN.mesala::!YAPILAN REFERANDUM KONUSUNDA NEKADAR BİLGİN VARDA KONUYLA İLGİLİ FİKİR YÜRÜTÜYORSUN.NE ŞARTLARDA SEÇİM OLDUĞUNU BİLİYOMUSUN. KADILITÜRK KÖYÜNÜ HİÇE SAYANLAR ÇAREYİ BAŞKA YERDE ARAYANLAR NE HAKLA DEMOKRASİDEN BAHSEDEBİLİR Kİ ACABA.?BU BİRLEŞME İKİ KÖYÜN ORTAK KARARIYLA OLUR AMA KAPALI KAPILAR ARKASINDA YAPILAN PAZARLIKLAR SONUCUNDA OLACAK BUYDU İŞTE YANİİİ.ANLAŞAMAMAZLIK..!LÜTFEN KONULARI BİRKEZ DAHA ARAŞTIRARAK VE BİRKEZ DAHA DÜŞÜNEREK YORUMLAMANIZI UMUYORUM. SAYGILAR...


KRAL DEVRE ŞAFAK 135 KİŞİSEL TANIŞMAK IP: 78.187.9.xxx Tarih : 30.11.2008 13:32:51

SAYIN MURAT İNCİRLİ YORUMLARINA SAYGI GÖSTERMEK GEREKİYOR TABİİİ ŞAFAK KAÇ BU ARADA ÇAYDA DEM ASKERDE KIDEM ASKERDE YORUM YOK EMREDERSİN VAR


DAMLA -PINAR- MERYEM -TASCIOGLU IP: 78.167.196.xxx Tarih : 4.05.2008 14:22:35

Merhaba biz 3 kardeş... bu seçimin adaletli bir şekilde sonuçlandıgına inanıyoruz ...ama kendi köyünde dogmuş bazı insanlar sırf menfaatleri için köyünü evciye satmak istiyorlar... onları şidetle kınıyoruz... bu arada bu kadar kaba bi terimi kullanan insan (evcilleşmek olayı) medeniyeti gelsinde kadılı köyünden örensin... (su-ırbık olayı)deginmek istiyorum... bunu yazan kişi geçmişini unutmuş olmalı ki atalarınında dedesinin nenesinin bi ara o ırbıkla abdest aldını unutmasınlar ...SOYUNU BİLMEYEN BİZDEN DEGİLDİR SOYSUZDUR... GELİN HEPİMİZ KÖYÜMÜZE SAHİP ÇIKALIM ... :D


sadettin karadurak IP: 88.230.65.xxx Tarih : 26.11.2008 15:53:04

fatih sultan mehmette bir çoçuktu veya çoçuk gorduler ama İSTANBULU FET ETTİ TARİH yazdı bırakında cocuklar konussun biraz yenilik olur tarihimiz eski ama evci yeni gullerle dolsun her yıl aynı evci gelişemeyen evci gormeyelim tum coruma evciye selamlar


FATMA YILMAZ IP: 78.163.198.xxx Tarih : 23.08.2008 16:01:44

biz yeri geldiğinde tek yürek tek bilek olmayıda biliriz ama evci belediyesi bunu anlamakda zorluk cekiyo nedense ama zorlada olsa anlamalarına yardımcı oluruz evci kendine ne yaptıki bizim köyümüze yapsın tüm kadılılara selam olsun yasasın bağımsız kadılı türk köyü


ahmet bağlıcak IP: 85.104.203.xxx Tarih : 12.04.2008 09:36:57

öncelikle yazı yazmasını ögrenin ondan sonra buraya cevap yazın evcilleşmek hayvana yakışır insana insanca yazmasını ögrenin son teknolojiyi güzel kuLLANALIM YAZMASINI BİLEN GİŞİLERE SÖYLÜYORUM


Bekir BAĞLICAK IP: 78.169.193.xxx Tarih : 16.03.2008 12:07:07

siz saygı değer köylülerimi bu sitede görmekten kıvanç ve onur duydum. inşallah bundan sonra bede bu sitede yer alacagım teknolojiyi hep beraber kullanalım güzel köyümüzü ileriye götürelim ve evlatlarımıza miras bırakalım.saygılarımla.


Remzi KARADURAK IP: 88.244.111.xxx Tarih : 4.05.2008 00:18:49

Sevgili KADILI'LILAR VE EVCİ'LİLER lütfen bırakın artık buradan birbirinizi kırmayı ve incitmeyi. Bizler komşuyuz ve bizim törelerimize ve inancımıza göre "komşu komşunun külüne muhtaçtır. BİZLER KARDEŞİZ VE HEP ÖYLE KALACAĞIZ.ALLAHA EMANET OLUNUZ.


buse özdirek IP: 212.175.112.xxx Tarih : 29.02.2008 16:03:13

slm evci halkı ya walla bu kadılıllılara şaşıyorum madem evcilleşmek istemiyorsunuz neden çocuklarınız evci ilköğretim okulunda okutuyorsunuz .edebiyatçi sana sesleniyorum madem bize ihtiyacınız yok adamakıllı bir okul açında görelim eğer kadılıdan meslek sahibi olursa çocuklarınız, dua edin EVCİ BELEDİYESİNEEEE...


Ahmet BAĞLICAKOĞLU IP: 88.229.251.xxx Tarih : 14.04.2008 11:36:34

BENİM GÜZEL KÖYÜMÜN SAYGI DEĞER GÜZEL İNSANLARI SİZLERE SELAM OLSUN.ÖNCELİKLE ŞU BAŞLIKTAN BİR KURTULMANIN YOLLARINI ARAYALIM MESELA( KADILITÜRK KÖYÜ(1)BİRİNCİ BAHAR ŞENLİĞİ)NE DERSİNİZ?HERKESİN ELİNDE BİR FİDAN KARDEŞLİK ORMANI İLE OLUŞTURALIM TEMELİ.KARŞILIKLI ATIŞMALAR BİZLERE ŞİMDİYE KADAR NE KAZANDIRDI.LÜTFEN GEÇMİŞTE SİYASET UĞRUNA NELER KAYBETTİĞİMİZİ ECDADIMIZ BİZLERE ANLATMADIMI.İNANIN BENİM TÜYLERİM ÜRPERİYOR BU YAZILARI OKUDUKCA.ACABA ÇANAKKALE'Yİ DUYMAYANIMIZ VARMI? ELBETTE YOKTUR.PEKİ O RUH BİZLERDE VARMI?VARSA BU OLAN BİTEN NEDİR.BU GÜZEL KÖYDEN(2)İKİ ÇANAKKALE ŞEHİDİ VERDİĞİMİZİ KAÇTANEMİZ BİLİYOR ACABA LÜTFEN ŞEHİTLERİMİZE DAHA FAZLA IZDIRAP ÇEKTİRMEDEN KARDEŞLİK ELLERİMİZİ UZATALIM DÜŞÜNÜN O GÜN İKİ ŞEHİT İÇİN ÜZÜLMEYEN BİR KARDEŞİMİZ VARMIYDI? ÖYLE ZANNEDİYORUMKİ AĞLAMAYAN KİMSE KALMAMIŞTIR.SİZLERE BİR ÖNERİ SUNMAK İSTERİM.TÜM KÖYLÜLERİMDEN RİCAM ODURKİ BİR MİSAFİRHANE YAPTIRALIM AMA ASLA AYRIM OLMADAN HERKESİN KATKILARI İLE DEDELERİMİZİN OTURUP HASBİHAL ETTİKLERİ GİBİ GELİP GİTTİKÇE BELKİ BİR ACI KAHVE İÇİP HASBİHAL ETMEK BİZLEREDE NASİB OLUR AMA KIRMADAN İNCİTMEDEN. NE DERSİNİZ? BENDEN 100 YTL.ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN DEMEK İÇİN HALA NE BEKLİYORUZ SAKIN GEÇ KALMAYALIM.UNUTMAYALAIMKİ HEPİMİZ BU KÖYDE ÇELİK ÇOMAK OYNAMIŞIZDIR.BIRAKALIM ÇOCUKLARIMIZDA KARDEŞCE OYNASINLAR.YARIN ÇOK GEÇ OLABİLİR.LÜTFEN BİR BİRİMİZİ HUSUMETLE DEĞİL KARDEŞCE KUCAKLAYALIM.BAHAR ŞENLİĞİNDE BULUŞMAK DİLEĞİ İLE.GÜZEL GELECEKLER SİZLERİN OLSUN.


ahmet ıp IP: 78.181.16.xxx Tarih : 12.04.2008 13:06:54

ben bu konuda evciyi ve başkanı haksız buluyorum demokratik bir ülkede yaşıyoruz. kabul edilmedi diye neden bu kadar sert çıkıyorsunuz.B en bir evcili olarak bunu anlayamıyorum.Lütfen biraz demokratik olun ve zor olsada empati kurmaya çalışın.


damarcı_19 IP: 85.110.65.xxx Tarih : 13.04.2008 13:45:30

esra türüt bizim özgür kalmamız sanırım sizin elinizde değil isterseniz deneyin biz okumuş olmak için değil okumak için okuduk yorum bekliyoruz


J.ÇAVUŞ BAĞLICAKOĞLU IP: 78.187.9.xxx Tarih : 1.10.2008 10:58:24

SAYGILAR KADILI TÜRK KÖYÜ HALKI MERHABALAR BU SEÇİM OLAYINI İSTERSENİZ TARİHE GÖMELİM DESEM SIĞMAYACAK YİNEDE SİZ BİLİRSİNİZ. SAYIN KADILI HALKINI ÖNCELİKLE SABIRLI OLMASI GÜZEL FEDAKARLIK AMA TARİHTE OLANLARI ASLA UNUTMAMASI LAZIM. TARİHİMİZİ BİLMEK GELECEĞİMİZE GÜVENLE BAKMAK ANLAMINA GELİR. BENDE KURUYUSUFLARIN TORUNU İBRAHİM BAĞLICAKOĞLU HERKESE SAYGILAR ---------/J.ÇAVUŞ 8/1 E/İ.İLÇE J.KO


mehmet TAŞCIOĞLU IP: 212.156.205.xxx Tarih : 9.11.2008 07:13:48

KADILI TÜRK KÖYÜ YARDIMLAŞMA DERNEGİMİZİN BAŞKANINDAN VE YÖNETİMİNDEN BİR RİCAMIZ VAR MÜMÜKÜNSE SİTEDEN ARTIK BU FOTOGRAFI KALDIRIN İSTERSENİZ. DAHA GÜZEL RESİMLER VE KÖYÜ TANITAN VİDEOLAR KOYARSANIZ SİTEMİZ DAHA CANLILIK KAZANIR VE ORTAM BİRAZ DAHA KÖYLÜ İÇİN YUMUŞAMIŞ OLUR.DERNEGİMİZ KÖY HALKININ MUTLU HUZURLU OLMASI İÇİN BU KARIŞIK DURUMA EL ATMASI GEREKİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.... BU DAĞLAR BİZİMDİR FERMAN GEREKMEZ BOZKURT'UN OLDUGU DAĞLARA ÇAKAL GİREMEZ.......


İBRAHİM BAĞLICAKOĞLU IP: 78.187.102.xxx Tarih : 23.03.2008 14:30:27

--------bismillahirrahmanirrahim------------ sayın h.mustafa sarıyüce ben kadılı türk köyünde oturmaktayım.konumuz kadılı türk köyünün evcilleşmesi:ilk önce ne kadar cümle kurma yeteneğiniz var onu bilmiyorum. bağışlayın beni ben bir şey söylemek istemiyorum. sadece bir fıkra anlatacağım size ve sizinkilere AFRİKADA BİR ADAM FOTER SATARMIŞ.BİR GÜN PAZARA GİDERKEN YORULMUŞ VE AĞACIN GÖLGESİNE OTURMUŞ DİNLENİRKEN UYUYA KALMIŞ. UYANDIĞINDA FOTERLER YOKMUŞ YANINDA. BİR BAKMIŞ FOTERLERİ AĞACIN DALLARINDAKİ MAYMUNLARIN ELİNDE SADECE ADAMIN KAFASINDAKİ FOTERİ ALMAMIŞ MAYMUNLAR. ADAM ELİNİ KALDIRMIŞ MAYMUNLARDA KALDIRMIŞ SONRA ADAM BAŞINDAKİ FOTERİ ATMIŞ MAYMUNLARDA ATMIŞ ADAM FOTERLERİ TOPLAMIŞ PAZARDA SATMIŞ VE BU OLAYI AYNEN TORUNUNA ANLATMIŞ ZAMAN GELMİŞ TORUNU DEDESİNİN MESLEĞİNİ İCRA ETMİŞ. AYNI OLAY TORUNUNUN BAŞINA GELMİŞ.TORUNU YİNE AĞACIN GÖLGESİNDE UYURKEN MAYMUNLAR FOTERLERİ ALMIŞLAR. TORUNU UYANDIĞINDA FOTERLERİ BULAMAMIŞ. DEDESİNİN ANLATTIĞI OLAY AKLINA GELMİŞ.TORUN ELİNİ KALDIRMIŞ MAYMUNLARDA KALDIRMIŞ.TORUN BAŞINDAKİ FOTERİ ATMIŞ."""""ARKADAN MAYMUNUN BİRİSİ TORUNUN KAFASINI SERT BİR ŞEKİLDE VURMUŞ"""^^^^VEDEMİŞKİ LAN SENİN DEDEN VARSA BİZİMDE DEDEMİZ VAR DEMİŞ"""" H.MUSTAFA SARIYÜCE SENİN DEDEN VARSA BİZİMDE DEDEMİZ VAR KADILI TÜRK KÖYÜ HALKINA SELAMLAR OLSUN ÖLENLERE RAHMET KALANLARA SELAMET OLSUN


küçük öğrenci IP: 85.110.65.xxx Tarih : 13.04.2008 14:00:11

sayın merve öztürk kimin ağzı kokuyor evcide kaç kolej kaç üniversite var doğru ağzımız kokuyor sizin beldenin havası ağzımıza vuruyor evrende okurken yalvardınız bize gelin diye şimdi böylemi olduk zaten böyle olduğunuz için kaybettiniz ve her zamanda kaybedeceksiniz yoruma açığız


yasin_tUrALIoĞLU IP: 88.226.61.xxx Tarih : 6.04.2008 15:56:48

sevgili evcililer başkan başkan olsaydı bu kadar kişi burada birbirine bu kadar saygısızlık yapmazdı.bizim köyümüz belediye olduda ne oldu.hani nerde bu köyün asfaltı koskoca 10 yıla bir tane park mı sığdırdı.yoksa yaptıklarını biz mi göremiyoz.kadılı halkı en iyisini yaptı.bizim köye ne yapıldıki kadılıya yapılacak.adem turalının(muhtarlık döneminde) yaptığı hizmetlerin üstüne yattı.GeNç_EvCiLiLeR...DEN SAYGILAR


körfezli19_41 IP: 88.243.37.xxx Tarih : 25.04.2008 21:50:29

birisi buraya yorum köşesi yapmıi. birileri bilimselleşme teknoloji diyor birileri de yüzüne söyleyemediklerini buradan yazıyor. milatlık olan arakadaşlara sesleniyorum miladınız doldu yeter artık geçmiş geçmişte kaldı . geçmişteki küskünlükleri unutamıyanlar bi gün o hırsları ugruna kimbilir... yok evet miş yok hayır köylüimiş kentli nedir bu anlayamadım kim bunu söyleyen . kaplumbaga bile kabuguna laf atmaz sen köylüne nasıl böyle vijdansız davranabiliyorsun. unutma! keser döner sap döner elbet bir gün hesap döner... saygı ve sevgi ortamımızı bozmayalım birilerinin oyununa oratak olamyalım ... gelin yeniden birleselim o hadiseleri unutalım evci yeni (evren ile)her zamanki dostane tumumuzu sürdürelim sürtüşmenin hesap sormanın kimseye faydası yok. tabi nemalananlar hariç. gelin onlara inat adımıza yakışır kadlıTÜRK gibi davranalım. ben sen ortadan kalksın biz olalım bir olalım... siyaset devlette olur onuda bürokratlar yapar .. madem köyün toz toprak içinde laf atma gel o taşın altına elini koy. en basitinden köy okulunda kaç tane fakir ögrenci kaç kişiye yardım ettin? bunları yapmadı ise boşver köylüyü sen şehirli gibi ol . işi türkiyenin avrupa serüvenine döndürmeyin. seçimler yakın bırakın seçmen konuşsun ... size tek dilegim herkes bi köylüsünün elinden tutsun


"AsKeR VuRuLuNcA DeĞiL , UnUtUlUnCa ÖlÜr."" IP: 78.163.12.xxx Tarih : 25.05.2008 13:43:25

MERHABA SAMET TAŞÇIOĞLU SÖYLEDİKLERİNE AYNEN KATILIYORUM. KENDİNE İYİ BAK ARKADAŞLARA SELAMLAR OLSUN""" BYYYYYYYYYYYY


engin taşcıoğlu IP: 88.252.4.xxx Tarih : 7.04.2008 21:12:27

Sayın kadıllı kardeşlerim öncelikle sunları sızlere sunarım.afedersiniz bıraz tabırı kaba olacak ama Wc ye gıtmeye suyunuz yok elınızde gıdıp gelıyonuz ondan sonrada ayamıza gelen fırsatı gerı cevırıyosunuz.en azından mutfagında bır musluk olur suyun akar suyun akar.yollar camur deryası.ınsanca bı yasam ıcın ben bunları dogru gordum sızınle paylastım.ama artık cok gec koy sızın olsun hep köylü kalın.


mehmet turalı IP: 81.215.27.xxx Tarih : 25.02.2008 22:30:40

bak hakan usta oglumu sun nesin edabiyattan anlamadıgın belli arkadaşım senin edabiyatdediyin 3 kelimeyle olmuyo aslanım sana gel evcilleş diyen yok sen bildiyin gibi takıl ama bilmediyin şeyi ögretmeye kalkma biz senin gibi edabiyatcıları hergün nasıl yaşanacagını ögreterek geçiriyoruz anun için edabiyat senin bimediyin ve hiç ögrenemeyecdyin bişi oldugunu en azından ben çok i biliyorum sen kadılı gençliyi diyosun ama tekbaşına ve körükörüne delikanlılık ve edabiyatcı olun muyo be asla sen sen ol bilmediyin konulara ve tanımadıgın kişilere edabiyattan bahsetme sana agzıyla gülmezle zahmet edipte ANLADIN ONU, ASLAN PARÇASI. ÖNCE SAYGI SONRA {ÖGRET}


murat incirli IP: 88.250.220.xxx Tarih : 30.11.2008 11:35:53

bazı kendinibilmezler bişeyleryazmışlar beldemiz ve başkanımız hakkında gayetgüzelbir beldemiz veçalışkan bir başkanımızvar.eğer o eleştirenlerdaha güzelbiyer biliyolarsa ordayaşasınlar .bütün evcihalkına veincirli ailesine slm manisa/akhisardan slm vatanıma şafak-28.........saygılarımla


Burak Tekkol IP: 194.27.13.xxx Tarih : 28.03.2008 11:27:59

Şule hanım daha doğru dürüst yazı yazamıyorsun insanlığı nereden bileceksin bu 1 ayrıca mahalle olmak köy kanununa tabii olmaktan 100 kat iyidir bu 2 eğer 5030 sylı kanunu acıp bakarsan belediyelerin bir köye oranla daha fazla yetki ve hakka sahip oldugunu görürsün buda sizin aleyhinize değil bu3 dar görüşlüolup boş konuşmanın mantığı yok


alivelikonya IP: 85.110.65.xxx Tarih : 13.04.2008 13:21:36

engin taşçıoğlu öyle konuşuyorsun ki sanki evci belde oldu da parismi oldu kadılı paris evci olsa olsa yine evci olur köyün girişine 4 kaldırım taşı konunca birşey mi oluyuor yine hayvanlar pisliyor lütfen dürüst olalım. köyünü seviyorsan yaptığın yardımları yazda bilelim.resmi işlerde köydesiniz fili işlerde yoksunuz.yorum bekliyorum hodri meydannnnnnnnnn


şule yalmancıoğlu IP: 78.169.195.xxx Tarih : 23.03.2008 20:15:08

slm özelliklede miktat bey sana slm olsun. helal olsun çok güzel bi yorum yapmışsın. evci halkı yorumu okuda insanlık öğren. akıl öğren


mehmet turalı IP: 81.215.21.xxx Tarih : 27.01.2008 20:57:36

HERKESE SAYGILAR ÖNCELİKLE BEN TÜM YORUMCULARA FİKİRLERİNİZE SAYGI DUYUYORUM DİYORUM AMA HERYERDE OLDUGU GİBİ YİNE İKİLİK İÇİN DEYİZ NİYE ANLAMIYORUM YA BİZ EVCİLİLER HEP BİR AGIZDAN KONUŞMAYI NEZAMAN ÖRENECEZ BİLMİYORUM KADILI BİZE EVET DESE KİME ZARARIOLACAK HEPİMİZ AKLI BAŞINDA OLAN İNSANLARIZ MANTIKLI DÜŞÜNMEK LAZIM EYER İYİOLACAKSA KADILIEVET DESİN DE OKÖYLÜKTEN KURTULUP BELDE MAHALLESİ OLSUN HA İYİOLMAYACAKSA OLMASIN AMA YORUM YAZAN KADILILIKARDEŞLER SANKİ KADILIYI ELLRİNDEN ALCAZGİBİ Bİ KORKU İÇİNDELER BU BİRLAŞMEYİ BENCE İYİ LANSE EDEMEMİŞSİNİZ BAŞKANIM TEK SORUN BU BENCE AMA İYİ YOLDASINIS DİYE BİLİRİM BEN ANKARADA YAŞIYORUM AMA KÖYÜMDEKİ BU İKİLİK AGIZLARI İBRETLE İZLİYOR VE ÜZÜLÜYORUM BUZİHNİYET BİZİ BİYERE GÖTÜRMEZ HATTA BİTİRİR GELİN BİRLİK OLUN BİAGIZDAN KONUŞUN YAŞADIGINIZ KÖYE SAHİP ÇIKIN BU KAFALARI DEYİŞTİRİN Bİ BAŞKANINIZ VAR ARLKASINDAN GİDİN ŞİMDİYE KADAR MUHTAR ARKASINDA KUYRUK OLDUNUZ BİDE BAŞKAN NEDİYOSA ONU YAPIN NEKAYBEDECEKSİNİZ ŞİMDİYE KADAR KAYBETTİYİNİZ YETER ARTIK ÖNÜNÜZE BAKALIM BOŞ LAFA GEREK YOK BİR BELDE İSTİYOSAN KATILMAK ZORUN DASIN YOK SA KAVELERİ AYIRIN MAHALLEYİ AYIRIN HATTA SOKAK LARIDA AYIRIN OLSUN BİTSİN ZATEN KAYBETMEK EVCİLİLERİN KADERİ SAYGILARIMLA BAŞKANIM M.TURALI DOBİDİYİN ARSLANIN OGLU KİMDEMEYİN [SİZDEN BİRİ}


HALİME KAARADURAK IP: 88.241.32.xxx Tarih : 9.09.2008 13:04:30

neyi nasıl tartışıyorsunuz bırakın allah aşkına,herşeyi yollar anlatıyor.köye girince yollar notu veriyor.hala 30 yıl geriden takip ediyoruz.yazık o insanlara kim istemez modern,temiz,şirin köyde yaşamayı.artık o filmlerde kaldı.Allah yardım etsin


PARDUS SONMOHİKAN IP: 212.175.112.xxx Tarih : 6.06.2008 10:11:57

kesin be böyle şey olmaz ,'kadılı ' 'kadılı'larındır.BU KADAR BASİT AÇIK VE NET..


RAMAZAN BAĞLICAK IP: 88.252.206.xxx Tarih : 23.06.2008 20:36:22

Başlığı okuyunca, insanların demokratik bir bir şekilde yapılmış olan referundum sonucunda verdiği karara kimin daha saygılı ve ileri görüşlü bir anlayışa sahip olduğu açık ve nettir.Kaldı ki Evci Belediyesinin yapmış olduğu açıklama,tam bir dayatmacı anlayış ve aynı zamanda bak bana katılmazsan sana bunu yapmam hizmet alamzsın vb. tehdit edici açıklamalar demokratik bir seçimle iş başaına gelmiş insanların söylemlerine yakışmamaktadır.Ben kadılıtük köyü sakinlerinin almış olduğu bu kararın bu tür zihniyete sahip kişi,kurum ve kuruluşlara örnek olması kanısındayım.Yapılan referandum sonucunda köyümüz sakinlerinin almış olduğu bu kararın ne kadar isabetli olduğu yapılan bu yakışıksız ve hakarete varan açıklamaya verilmiş bir kararsır.ben hiç bir zaman köyümün son bir kişi kalana kadar KADILITÜRK olarak kalmasından büyük gurur duyan bir insanım.Her ne kadar köyümüzde yaşamıyor olmasak da hep orada gidip sığınıcağımız bir köyümüzün olmasını isterim.Bizler yaşadığımız sürece bu köy hiç bir zaman başka bir isimle anılmayacaktır.Başkalrının inadına KADILITÜRK KÖYÜ SENİ HER ŞEYİNLE ÇOK AMA çok seviyorum............................


samet taşçıoğlu IP: 88.230.125.xxx Tarih : 17.05.2008 17:47:49

ben bugüne kadar evci beldesinden köyüme bir yardım görmedim ve eyer ben de olsaydım bende vermezdim niçin herkez kendi memfatleri içerisinde çalışır artık evci olsun artık kim olursaolsun benim köyüme kimse elini uzadamaz söyleyeceklerim bukadar konuşmak istemiyorum....


ALİ YALMANCIOĞLU IP: 78.163.198.xxx Tarih : 23.08.2008 15:56:20

öncelikle bu işe kalkışmaları zaten bir hataydı.olmayacak duaya amin dediler.ama seçimde onlara günlerini gösterdik.zaten evci belediyesi kendine ne hizmet yapmışki bizim köye yapacak.eğer amacı hizmet etmekse önce kendi halkına yapsın MUSTAFA bey.kadılı köyü halkı olarak elele verip köyümüzü kurtardık.yine olsa tekrar elele vererek mücadelemizi seve seve yaparız.YAŞASIN KADILITÜRK KÖYÜ.yaşasın birlik ve beraberlik.ALİ YALMANCIOĞLU-şakir oğlu selamlar


CEMAL BAGLICAK IP: 88.244.6.xxx Tarih : 3.05.2008 11:50:35

HER İNSAN İSTEDİGİ YORUMU YAPAR YOKSA YORUM OLMAZ SEVGİLİ KÖYLÜLERİM


hakan ustaoglu IP: 78.188.36.xxx Tarih : 11.02.2008 21:04:23

slm ben hakan kadili köyünden biz evcilleşmek istemiyoruz bizi sizin gibilerde evcilleş tiremez SİZİN GİBİLERE BİZ MUHTAÇ DEYİLİZ BİZ DELİ KAN LI KADİLİ TÜRK GENCİYİZ OKU DA EDE BİYAT GÖR EVCİLLEŞ MİŞ EVCİ


FATMA YILMAZ IP: 78.163.198.xxx Tarih : 20.10.2008 22:21:59

selam olsun tüm kadılılara biz köyümüzü köy olarak seviyoruz evcililer bunu duyun evci kendini düzeltsin sonra baska köylere baksın şunu asla unutmayın dünyadaki en güzel sey bağımsızlık işte bizde onu seçtik yasasın bağımsız kadılı türk köyü


MEHMET TAŞCIOĞLU IP: 212.156.205.xxx Tarih : 6.06.2008 18:27:54

Bu daglar bizimdir ferman gerekmez BOZKURT'un oldugu daglara eVcİ giremez CANYOLDAŞLAR KENDİNİZE İYİ BAKIN SLM......


Dernek IP: 213.139.211.xxx Tarih : 8.05.2008 09:11:39

Sayın Köylülerimiz, Kadılıtürk Köyü Web Sitesi yapım aşamasındadır tüm görüş ve önerilerinizi bekliyoruz. Web sitemize aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz. İnternet Explorer den http://www.kadiliturkkoyu.tr.gg den ulaşabilirsiniz. Tüm Hemşehrilerimize Duyrulur!


kartallar IP: 85.110.65.xxx Tarih : 13.04.2008 13:25:27

sayın hayriye bilsel evci belediye başkanının kadılıya yaptığı yadımları sakıp sabancı türkiyeye yapmadı 5 yaşındaki çocuk bile buna inanmaz yazı yazmak için yazmayın lütfen


MİKTAT TAŞÇIOĞLU IP: 81.213.159.xxx Tarih : 12.03.2008 01:12:25

BİZ HER ZAMAN ONURLU GURURLU HAYSİYETLİ VE ŞEREFLİ YAŞIYORUZ.BAZI İNSANLARIDA BÖYLE YAŞAMAYA DAVET EDİYORUZ.BİZ VATANIMIZA CANIMIZI ADADIĞIMIZ GİBİ KADILITÜRK KÖYÜNEDE ADAMIŞ DURUMDAYIZ BU DAVADA YAPILMASI GEREKEN NE VARSA YAPMAYA HATTA UĞRUNDA ÖLMEYE KADILITÜRK KÖYÜ ADINA HAZIRIZ...


SADIK YALMANCIOĞLU IP: 81.214.249.xxx Tarih : 20.09.2008 13:45:11

merhaba sağıdeger kadılı köylüleri sizi içtenlikle selamlıyorum seçimde göstermiş olduğunuz fedakarlıkda dolayı teşekkür ederim herkes istediğini aldı iyiler iyik buldu kötüler kötülük buldu sizden tek isteğim dargınlıkları ortadan kaldırmanız beni tanıyan veya yanımıyan herkese selam sarı sadıgın torunu satolardan SADIK YALMANCIOĞLU


çorumlu muro......MURAT İNCİRLİ IP: 88.250.220.xxx Tarih : 21.12.2008 11:28:07

evci beldesi birdir tekdir tartışılmaz konuşulmaz buyüzden gereksiz yorumlara lüzumyok.herkes kafasınagöre yazıyo....evcibeldesinin onnumara birbaşkanı ve güzelbir yönetim şeklivar.....kiseye ihtiyaçyok....saygılarımla 1987/3..şafak..006..MANİSA/AKHİSAR,DAN.........SELAM


ALİ YALMANCIOĞLU IP: 81.214.249.xxx Tarih : 22.08.2008 15:30:51

BİZİM SATACAK KÖYÜMÜZ YOKTUR.KÖYÜMÜZ DAİMA BAĞIMSIZ OLARAK KALACAKTIR


adem yalmancıoğlu IP: 81.214.28.xxx Tarih : 13.12.2008 13:54:21

slm kadılıtürk köyünün güzel insanları, ben sizin yerinizde olsam evcilileri hiç kayle almam çünkü onlar bizim muhatabımız olamazlar biz onları kayle aldığımız sürece onlar kendilerini bir şey sanacaklar


@P@CHE LATİF IP: 78.160.15.xxx Tarih : 15.10.2008 21:40:19

Ben bir evcili olarak kadılılara hak vermiyorum çünkü her türlü yardımlarına koşuyoruz onlar bize bi mahallemiz olsalardı kötü mü olacaktı yani sadece inat için kendilerini ve bizi mahvettiler ne yse nasip böyleymiş be başkanım geçmiş olsun


izzet taşcıoğlu IP: 88.232.236.xxx Tarih : 8.04.2008 23:24:56

ben de bi kadılılı olarak şahsi görüşüm bu tabiki ya millet bir olup memleketlerini geliştirip adını duyurup daha güzel bi yaşam ortamı ve daha samimi birlik kurmaya çalışırken neden bizim köy halkımız hala ayrı baş çekerek zaten nerdeyse sadece adı kalan köyümüzü tamamen tarihten silmeye çalışıyolar gelin hep beraber unutalım geçmişi kul hatalarıyla kuldur hata kimde olursa olsun gelin birlik olalım kurtaralım köyümüzü yok olmaktan çarıma cevap vermek isteyenler bana mail adresimden ulaşabilirler (iz_tas@hotmail.com) ilgilerinizi tüm samimiyetimle ve umutla bekliyorum neden bizim köyümüzde oturmasakta örnek teşkil edecek bi köy olmasın ha neden?


sadık yalmancıoğlu IP: 81.214.248.xxx Tarih : 28.08.2008 22:12:29

sevgili kadılıköyü ahalisi seçimde gösterdiginiz özveriden dolayı seçimlere oyu olmayıpda destek vermeye gelenlere hepsine tşk ederim sadık yalmancıoğlu kadılı köyünün eski haline dönmesini isti yoruz herzaman gitmek için külükleri kaldırın ortadan


yaSin_tuRaLıOğLu IP: 78.165.122.xxx Tarih : 10.05.2008 18:45:18

ne desem abi ....sanki kadılı yunan yada evci ...ne bu lan hepiniz türksünüz hepiniz kardeşsiniz hepiniz çorumlusunuz hepiniz birbiriniz tanıyonuz .bu ülkede demokrasi var çoğunluk ne derse o olur demekki adam lar evcili leşmek istemioo...siz ne yazıonuz allah aşkına..demek ki adamlar evciyi sevmio


pardus sonmohikanoğlu IP: 212.175.112.xxx Tarih : 18.10.2008 11:40:18

herşey vatan için bırakın böle işleri yolumuz birlik olsun.Hata yapanlar kendilerini çok iyi biliyor.Kin nefret bizim lügat'i mahsenimizde yoktur


tarafsız IP: 78.174.16.xxx Tarih : 19.04.2008 16:09:35

MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR SİZ BU DIŞARDAN LAF KONUŞTUĞUNU SANANLARIN KUSURUNA BAKMAYIN EVCİLİLER


emre bağlıcakoğlu IP: 88.252.59.xxx Tarih : 29.01.2009 10:28:16

slm bu konuyu herkesin menfaati doğrultusunda değil; ortak bir çözüm arayarak bulmalıyız.sorarım evci halkına kendi köylerinde bölünmüşlük yapıtıkları gibi kadılı halkınıda bölmediler mi? bazı arkadaşlar belde başkanının onurlu bir iş yaptığından bahsediyor.tamam yaptığı iş onurlu olabilir ama bunca sene kardeşçe geçinen köylü halkını birbirine düşürmek onurlu bir iş mi.tüm kadılı ve evci halkına selamlar.


yasin karadurak IP: 212.175.112.xxx Tarih : 5.01.2009 12:23:04

yeter artık yeni yasaya göre evci artık köy olmaktan kurtuldu hayırlı uğurlu olsun seçim yapilir kime nasipse o kazanir inşallah evcili olarak evcinin köy olmasini herkesten çok istedim çünkü


adem TURALI IP: 94.123.82.xxx Tarih : 15.01.2009 22:10:04

SAYIN EVCİ BELDE BAŞKANI MUSTAFA BEY BEN TEKNOLOJİYİ BİRAZ GERİDEN TAKİP EDEN BİR İNSANIM BUNU ŞUNUN İÇİN SÖYLEDİM KADILI VE EVCİ İLE İLGİLİ HABERLERİ BİLİYORUM AMA YORUMLARI YENİ OKUDUM AMA GERÇEKTEN ÇOK ÜZÜCÜ VE ONUR KIRICI VE BİRAZ DA İNSAFSIZCA OLMUŞ AMA HER İKİ TARAF İÇİN DE SÖYLÜYORUM HEM YORUM YAPAN VE HEM DE YORUM YAPILAN KİŞİ İÇİNDE 16 YAŞIMA KADAR EVCİ DE İKAMET ETTİM BAKIN BEN BAZI İNSANLARI TENZİH EDİYORUM AMA BİZİM KÖYÜN HALKI ZAMANIN DA DAĞDAN SU YOLU AÇILACAK DİYE SÖYLENDİĞİN DE KOCAAAAAA KÖYDEN 20 KİŞİ KAZMA KÜREK ÇIKAR DI BİZ BUNLARI DA BİLİYORUZ ŞİMDİ SİZ VEYA BİR BAŞKA BİRİ BAŞKANLIK YAPIYOR VE KEPÇE SU KANALI AÇIYOR KOCA EVCİ HALKI ACABA O GÜNLERİ NE ÇABUK UNUTTU TEMBELLİK TE ÜSTÜMÜZE YOK MAKİNA BAŞINDA LAFIMIZ ÇOK BAŞKANIM EVCİ BELDESİNİ İNANIYORUM Kİ DAHA İYİ YERLERE TAŞIYACAKSINIZ ŞUNADA İNANIYORUM SİZ OLMASANIZ BİLE YENİ BAŞKAN ARKADAŞA BİLGİ VE BİRİKİMİNİZİ EN İÇTENLİKLE KÖYÜMÜZ İÇİN AKTARIRSINIZ SİZDE BU ONUR VAR EMİNİM SİZE VE AİLENİZE ESENLİKLER DİLİYORUM BAZI SEBEBLERDEN DOLAYI SİZE OY VERMEDİM BUNU DA SİZ BİLİYORSUNUZ VE SİZİNLE KONUŞTUK AMA SEVİLMEYE VE TAKDİR EDİLMEYE LAYIKSINIZ BEN DOBİDİĞİN ASLANIN OĞLU ADEM


SONER ALKIR IP: 88.234.63.xxx Tarih : 2.02.2009 10:19:19

arkadaşlar evci evci olarak kalmalı kadili kadili olarak çünkü bişiy yapmak istiyosak sadece kendi başimiza yapmamızlazim başka hiçbir köye muhtaç olmadan yapamıyosakta kimseyi yargilamamaiz lazim ben iki başkan adayınada saygi duyuyorum bu devletin kararıdır herkesinde saygi duymasi lazim ben köyümü beledeye olarakta seviyorum köy olarakta seviyorum kimsenin kalbini kırcak şekilde konuşmayalım çünkü şuan hangisi başkan olursa olsun devletin kararına göre belli bi nüfusu olmayan beldeler kalkacak burdan bütün evci köyü halkına selamlar.


mehmet turalı IP: 88.231.0.xxx Tarih : 23.01.2009 22:38:19

slm evet sayın adem bey size katılıyorum babamın oglu oldugun için deyil buköyü sen benden dahaiibildiyiniçindir sanırım bu siteyi paylaşıma açan kişilere elinize saglık diyorum enazından kişilerin fikrini ve zikrini alıyor ve deyerlendiriyorsunuz dur ben busitenin yenilenmesinden yanayım niyemi şunki yukarıdaki yorumlar bazen hakaret bazen onur kırıcı ve bazende blimçsizlikle dolu yenile bekardeşimde insanlar bunları okudukca birbirlerine saygısını kaybet mesin biz evciliyiz ve hep öyle olmak istiyoruz zaman birlik ve dirlik zamanıdır hadi herkes sakin ve sahiplenmeye kimi seçerseniz seçin önce saygıııı önce sevgiii gerisi gelir allahın izniile inşallah saygılar M.TURALIU YABANCI DEYİL DOBİDİKLERDEN .


mehmet taşcıoğlu IP: 212.156.0.xxx Tarih : 27.02.2011 19:27:01

köyümüz o kadar kötülüyorlar ama şuna bakınki kapımıza gelip bizden katılım bekliyorlar. kimi okulumuzu begenmiyor kimi wc mizde ki suyu begenmiyor önemli olan insan gibi huzurlu mutlu yaşamak. bu bir seçimdi ve oy çoklugu ne tarafsa orası kazandı . daha neden çirkin sözler söyleniyor anlamıyorum özellikle seçim yapılmış bitmiş ama bazı militanlar akrabaları birbirine düşürdü. bu yalancı dünyada kimse kimseyi böyle basit bir olay için rencide etmemeli.burdan evci belediyesine sesleniyorum bu kırdıgınız ve birbirine düşürdügünüz insanları bir belediye olarak barıştırın. biz köylüyük bırakında milletin efendisi olalım