5
Mayıs
2024
Pazar
AĞRI

Başçavuş Köyü mezarlığı haritadan siliniyor

Ağrı’nın Başçavuş köyü halkı, yapımı devam eden Yazıcı Barajı nedeniyle sular altında kalacak köy mezarlığının bir başka noktaya taşınmasını istiyor. 1994 yılında yapımına başlanan ve 11 yıldır inşası devam eden barajın yüzde 63’lük dilimi tamamlandı.

Yazıcı Barajı’nın tamamlanmasıyla bir kısmı sular altında kalacak olan Başçavuş köyünde yaşayan vatandaşlar, atalarının bulunduğu yaklaşık 500 mezarın bir başka noktaya alınmasını istiyor. Mezarların dinen sular altında kalmasının caiz olmadığını belirten Mehmet Şahin adlı vatandaş, kimsenin aile büyüklerini sular altına bırakmaya niyetli olmadığını söyledi.

Baraj inşaatının hızla devam ettiğini bu nedenle mezarların suların olmadığı bir noktaya alınması gerektiğini belirten Şahin, "Buradaki vatandaşlarımız her şeylerini zaten sular altında bırakacaklar. Ama gönlümüz mezarlarımızı burada bırakmaktan yana değil. Bu nedenle bize yardımcı olunmasını istiyoruz. Devlet büyüklerimizin bizi anlayacağına inanıyorum" dedi.

İHA
Yayın Tarihi : 26 Mayıs 2005 Perşembe 12:41:32
Güncelleme :26 Mayıs 2005 Perşembe 14:36:15


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
Davut ŞAHİN IP: 81.215.107.xxx Tarih : 29.05.2006 09:27:55
şahsen bende başçavuş köyü madurlarındanım sadece konu mezarlık olsa neyse işin diger tarafı ise devletin bunca yıllık yaşantımızı gelırımızı göz önüne almadan burda yaşayan insanların gelecegını düşünmeden barajzede vatandaşlarımıza verilen düşük arazi fiyatları çoğul olarak çiftçilik yapan bu insanlar bu verilen arazi ödenekleri düşük olduğu halde geçimlerini nasıl yapacaklarına şaşırıyorum ne diyelim devletimiz sağ olsun insanına böyle sahip çıkıyor işte.........

davut şahin IP: 85.108.196.xxx Tarih : 3.11.2007 16:26:18

merhaba şekolular yani büyüklerim böyle birşey nasıl kabulenilirki bilemiyorum sonuçta orda yatan dedelerimiz dayılarımız var amcalarımızvar kimolsa kabullenmez ama biz kabullen meye sanki mecburuz bilemiyorum bu konuda susmmaamız gerekmemektedir öyle değilmi büyüklerim ama bişey gelmez elden bize göreöyle herşeyin harlısı olurbelki bizim için hayırlı olabilir ama bizim artık baraj olacak köyümüz vebiz nesillerimize diyeceğizki bizim köyümüz yok artık biraz saçma ama yapıyolar nedemeli türk devletine tabiki biz bize göre bişey yapamayız..... zavalı ben zaten köyümü görmedeim görmedende baraj oluyo...devleter çok teşekürleerrrrrrrrrr


VESİM DUMAN IP: 88.251.143.xxx Tarih : 1.09.2007 22:39:43

bütün köylü hemşehrilerime katılmakla birlikte gereken yerlerin bu duruma el atacaklarına inanıyorum


turgay yokuş IP: 88.226.123.xxx Tarih : 16.02.2007 15:18:56
Ben aslında karslıyım ama başçavuş köyündeki özbey ve şahin aileleri ile akrabalık bağlarımız bulunmaktadır.o nedenle bu duruma kayıtsız kalmamak ve devletin doğu insanın sorunlarına yaklaşımındaki duyarsızlığı bu konuda tekrarlamamasını diliyorum.umarım başçavuş köyü için böylesi manevi bir öneme sahip konuda gerekenler yapılır.

MEHMET NURİ ÖZBEY IP: 88.244.118.xxx Tarih : 24.12.2007 19:32:07

sevgili şekolular herşeyden önce tabiki atalarımızın yatığ yer önemli peki mezarlar kalkarsa nereye taşınacak kimin kim olduğunu bilemeyız ama kesin kararlar büyükler verir bize düşen yorulamak ama gerçekten acı verici bir durum ama bu olalara el atacaklar buna kalpten inanıyorum saygılarımla


meme duman IP: 85.108.196.xxx Tarih : 3.11.2007 16:18:39

ben bir şeko lu olarak böyle birşeyi kaldıramamm şahsen dedelerim min kemikleri sızlar nedemek mezrlık haritadan silenecekmiş olamaz böyle bişey neyse devlet işte yapı yo şeko luları siliyorlar neyse benden bukadar


ibrahim karasungur IP: 88.227.37.xxx Tarih : 13.04.2007 20:53:37
Bende Başçavuş Köyünün Bir Ferdiyim.Ne yazık ki köyümüz yapılmakta olan Yazıcı Brajının sularına gömülecek.300yıllık tarihi olan köyümüzün bir anda suların altında kalması beni son derece üzüyor.Ben orta okulu okuyan bir çocuğum...Yaz tatillerinde annem babam kardeşlerimle birlikte tatile giderdik.Köyümüzün otasında çok güzel bir dere akardı.Yazın o sıcağında kendimi derenin serin sularına bırakırdım.Ne yazık ki bundan sonra köyümün kırlarında koşamıyacam.o serin sularından derenin suyunda yüzemiyeceğim.Bu beni son derece üzüyor.Bütün başçavuş köylülerinin ellerinden öperim.Lütfen devletimiz köyümüze sahip çıksınlar.

memo IP: 84.57.154.xxx Tarih : 23.09.2007 00:48:34

köyümü en son 91 de gördüm dedelerimizin yattigi ebedi mekanin sulara gömülmesini hic bir din yada hukuk kabul etmez.kendisine insanim diyen herkesin seko mezarligina ve köylülere sahip cikmasi gerekir diye düsünüyorum.(gecmisi sulara gömülmüs insanlarin baska yerde gelecegi olacagina inanmiyorum) herkese selamlar


harun akteke 02 10 2007 IP: 88.241.248.xxx Tarih : 2.11.2007 14:41:30

ben de bu koyluyum ama sadece mezarlık degıl bütün köy siliniyor bukadar koy halkının nereye yerlesecegı kımsenın umrun da degıl tabı ama ne yaparsın butun koylunun allah yardımcısı olsun ...


xerib IP: 88.253.17.xxx Tarih : 5.12.2007 19:10:58

evet sayın büyüklerim xerib yazdım çünkü gerçekte hepimiz yani başçavuş köyünün yarısın dan fazlası ist. vb yerlere taşınmak zorunda kaldığı için 'xerib'.kasım amcaya katılmıyorum büyük kentler belki gelir ekonomi yönünden gerçekten ii olur ama gelenek ve göreneklerimiz için pek de hayırlı olmuyor.baraja gelince evet Ağrım için çok güzel ama insanın değerleriyle oynamadan yapılmalı ne yapılacaksa.tabii ülkemiz değerlerini çok güzel koruduğu için biz şimdi hiç bir ülkeye bağımlı değiliz???bırakın değerlerimizi bizden sonraki kuşak da görsün,yaşasın ve benimsesin.özümüzü kabetmemek adına...


AĞRILI IP: 88.253.17.xxx Tarih : 5.12.2007 19:19:46

slm ben de Ağrılıyım ve kasım beye katılmıyorum şuanda oradan gelip istanbul vb yerlere yerleşen hemşehrilerimizin ne kadar yozlaştığını görüyoruz benlik ancak bu kadar kaybedilir.gençlerimiz kimliklerini kaybetmekte, yaşlılarımız saygınlığını, böylesi bi durum varsa eğer köklere inip sebep araştırılmalı işte çıkan sonuç kasım amcanın tezini çürütmeye yeter.amca dön ve arkanda boynu bükük bıraktığımız değerlere bir bak gerçek işte o noktada...


ibrahim duman as sekkoli IP: 85.108.194.xxx Tarih : 2.12.2007 17:39:12

bende köy halkımıza katılıyorum bende mezarlıgımızın sular altında kalmasını istemıyorum çünkü benım ve koy halkımızın dedelerı yatmaktadır


harun akteke IP: 88.241.248.xxx Tarih : 2.11.2007 14:35:28

bende bu köydenim sadece konu mezarlık degılkı kölülerrin evleri alınıp baraj yapılmaktadır bu sayede sadece mezarlık değil tüm köy ve köy vatandasları haritadan siliniyor


KASIM DUMAN IP: 88.251.143.xxx Tarih : 1.09.2007 22:50:14

Ben bu yorumlara katılmıyorum tam tersi insanlarımız bu sayede istanbula gelip ve çoğunluğu aynı semtte oturmaktadır. birlik ve beraberlikleri daha kuvvetli kültürleri daha güçlü eğiitim ve sosyal yaşam şekli daha güzel ve oturaklı bir şekildedir.. aynı zamanda bu baraj ağrımızın kalkınmasına da büyük bir yarar sağlayacağına inanıyorum


Ali ÖZTÜRK IP: 85.105.184.xxx Tarih : 10.11.2007 13:56:42

Ne kadar bizim için köyümüzü bırakıp gitmek bizler için sıkıntı kaynağı olsada bu barajın Vatanımız için Büyük istihtam ve Gelir kaynağı olması vesilesiyle mağduriyetimizi göz ardı etmemize neden olmuştur Fakat Atalarımızın yatmış olduğu Mezarlıkların sular altında kalması bizi maneven çok üzmüştür bunun çözümü Devlet büyüklerimizn elindedir Bu sıkıntımıza en yakın zamanda çözüm bulmaları dileğiyle


Sabri KARATAY IP: 85.105.184.xxx Tarih : 10.11.2007 13:50:10

Kimse kendi istekleri doğrultusunda doğduğu yeri bırakıp gitmek istemez yanlız hayat şartlar ve maddi durumlar nedeniyle bırmakmak zorunda kaldığımız köyümüzün baraj nedeniyle sular altında kalması bizim için üzüntü sebeidir yanı sıra atalarımızın ve ebeveyinlerimiz rahmeti bulmak için şuan yattıkları mezar topluluğnun başka bir yere aktarılması yerine aynı şekilde köy gibi sulara terk edeilmesi bizi ve özellikle beni üzmekle berebar bir sıkıntı kaynağı olmuştur bu konuyla ilgili Develet büyüklerimizin üzeüntülerimizi ve sıkıntımızı anlayışla karşılayıp yardımcı olacakları kanaatindeyim şahsım ve köyüm adına şimdiden teşekkürler


Murat Akteke (Konya) IP: 88.231.244.xxx Tarih : 27.05.2007 00:50:50
Bende tüm köy halkımıza katılıyorum,mezarlarımızın sular altında kalmasını istemiyorum devlet büyüklerimizin bu olaya el atacaklarına inanıyorum.

şemsettin kılıççeken IP: 78.172.190.xxx Tarih : 28.12.2008 01:37:59

ordaki insanlar hep yalan söylüyo köylü baraj sayesinde çok para kazandı bunu inkar ediyolar hatta bazı insanlar baraja yakın ev yapıyolar para devletten kopara bilmek için ordaki insanlar hepsi birbirinden  farklı hepsinide tanıyorum o para sayesinde kimi istanbulda ev aldı kimi araba kimi iş sahibi oldu utanmadan neymiş mezarlık sular altında kalıyomuş herkese çok çok selam ben şemsettin kılıççeken.


hüseyin duman IP: 85.103.15.xxx Tarih : 25.09.2008 21:47:37

ben bir ağrı çocuğu olarak kesinkile memleketımın sular altında kalmasına son derece karşıyım.köyümün mezarlığının sulara gömülmesi kabullenemez.devletımızın buna bır çare bulmasını ıstıyorum.mesela mezarlar şehre taşınsın.teşekür ederim


tacettin oğlu muhammet kılıççken IP: 78.177.227.xxx Tarih : 6.07.2008 10:55:54

bende başçavuş köyünün bir insaniyım.fakat köyümüzdeki mezarlığımız yazıcı baracı nedeniyle sular altında kalacaktır.o mezarda yatan atalarımızın yatmaktadır.lütfen devletimizin kardımını bekliyoruz......


Nuri Alaca IP: 88.233.126.xxx Tarih : 12.01.2008 21:07:26

Ben su an ist oturuyorum yarin ama beni annem babam ve cogu kardesim halen agrida yasamakta ve ben agriya gitigim zaman vefat eden dedelerim nenelerim amcalarim ve kardeslerim ve akrabalarim bir fatiha ve onlarin yùzlerini hatirlamak ve cocuklarimi köyume gùtùrdugum zaman ne yapacam köy desem köy yok mezarlik desem suyun altinda kayikla ve yùzerek ziyaret edecem bu beni cok özuyor sevgili buyuklerimin geregini yapilmasi icin biran evel hep birlikte bir cuzum bulmalarini cani gùnùlden cok istiyorum saygilarimla


aydın öztürk IP: 88.227.33.xxx Tarih : 1.03.2008 12:20:00

selam ben başçavuş köyünden aydın öztürk yapılan yorumlara katılıyorum yaklaşık 250 yıllık tarihi eser köyümüzün yok olup gitmesi çok üzücü özellikle mezarımız sular altında kalıcak devlet büyüklerimizden bu konuya bir el atmalarını istiyoruz saygılarımla.


AGRIIIII IP: 88.253.4.xxx Tarih : 8.02.2008 19:18:56

KÜÇÜK HASANKEYF OLMAK İSTEMİYORUZZZZZ.DEĞERİNİ SONRADAN ANLADIĞINIZI UNUTMAYIN.belki Türkiye için tarih yok ama bizim tarihimiz orada......


veli aksakboğa IP: 88.233.121.xxx Tarih : 15.01.2008 19:20:54

merhabalar ben veli aksakboğa arkadaşlar kendi yorumlarını kendi içlerinden geldiği gibi yazmışlar hepsini beğenip takdir etmek imkansız olması gerek, ama büyle teknolojik bir olaydan haberdar olmaları çok güzel bir olgu, benim şahsi fikrim köy mezarlığıile ilgili yapılması gereken dha yukarıda ama aynı bülgede düzenli ve tertipli birşekilde nakledilmesi tabiki bunların yapılabilmesi için küyümüzün neredeyse tamamının kendisinde vekaleti bulunan değerli Av.Eyyup duman ağebeyimden bukonuyla ilgili bir çüzüm bulabileceğini inanıyor ve güveniyorum. Ayriyeten şu konuyada değinmeden geçemiyeceğim herzaman bizi ayıran vebizleri birbirine küstüren içimizdeki birbirimizi istememe duygusu halen o kadar canlıki kimse kimsenin elektronik adresini bilmiyor ve bir araya toplanalım bilgi alış verişinde bulma çabası yok.yok olan sadece mezarlık değil içimizdeki değerler. bütün köy halkı büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öper herkese sağlıklı ve huzurlu bir yaşam diliyorum.


yunus emre duman IP: 88.244.196.xxx Tarih : 6.01.2008 23:58:28

ağrılı vesim bey in oğlu emre duman:başçavuş köyü hemeşerilerimi slmlar büyüklerimin ellerinden öperim.bizim dedelermiz yatıyor o mezarda devletten isteğimiz mezarın taşınması.saygılar:sultanbeyli


hasan özbey IP: 88.226.70.xxx Tarih : 18.05.2008 23:14:39

herkesin dediği gibi mezerliklrın orda kalması bencede yanlış insanların artık paradan yanimaddiyattan hariç daha önem vereceği şeyler olması lazım bence kimsenin içine sinmez orda yatanların orda kalması bence bir an önce tetbirlrin alınması lazım bütün köylü halkına da yardımcı olmaları lazım zaten öyle bir köyün yıkılması bence başlı başına bir felaket bir darbede siz devlet büyüklerinden gelmemesini dilerim bütün köy halkına da saygılar...


yasemin alıcı IP: 88.243.195.xxx Tarih : 11.05.2008 18:19:35

ben aslında karşıyım çünkü:ordaki insalar evsiz kalır ve ölüler ne olucak?


celal oğlu adem kılıççeken IP: 81.214.137.xxx Tarih : 31.01.2008 18:14:29

öncelikle hiçtanımadığım akrabalarıma saygıduyduğumu dile getirmek istiyorum hayatımda görmediğim köyümün sular altında kalması benim için çok üzücu bir heber köylünün madur olması ve başçavuşköyü mezerlığının sular altında kalmesı çok acı yetkililere sesleniyorum basçavüş köyünü ve mezerlığının sular altında kalması demek yüzlerce başçavuşlunun geçmişinin sular altında kalması demektir mezarlığın sular altında kamaması gerekir kent habere teşekürler veli beyede o güzel yorumu için teşekürederim


sahin memo IP: 88.67.63.xxx Tarih : 8.02.2008 12:10:39

degerli sekolular bence bu devleten kimseye hayir gelmez yasiyanlara nasil sahip ciktigini her gön kendi gözlerinizle göröyorsunuz.anliyacaginiz is basa düstü yine hep birlikte kendi mezarligimizi kendimiz kurtaralim yosa kimin umrunda ki sizin dedelerinizin kemikleri sular altinda kalmis.


selçuk.öztürk IP: 78.179.200.xxx Tarih : 27.06.2008 23:32:46

bende şekoluyum ve köylülerime katılıyorum hangi insan sevdiklerini geride bırakıp gider gerçekten bu dayanılacak birşey deyil buna derhal bir çare bulunmasını istiyoruz bizim atalarımız dedelerimiz o mezarlıkta yatıyorlar gerisi size kalmış yani devlet büyüklerimize diyorum ben köyümü ve ordaki insanları çok seviyorum saygılarımla selçuk öztürk


fırat duman IP: 88.250.216.xxx Tarih : 25.05.2008 21:30:04

mbr sevgili şeko halkı ben şeko köyünün su altında kalmasından şikayetçiyim siz sevgili okuyanlar siz olsanız dedelerinizin atalarınızın mezarları su altında kalırsa sizinde kamikleriniz sızlamaz mı onun için şeko küyünün su altında kalmasını istemiyorum ve gereğinin yapılmasın arz ederim saygılaarımla hoşçalalın


cemal oglu aykut kılıççeken IP: 78.186.209.xxx Tarih : 12.07.2008 16:37:35

slm şekolular ben şekoya hiç gelmedim ama inanın baraja karşıyım inşallah baraj olmazda dedelerimin yaşayıp öldüyü yerde bende yaşamak VE ÖLMEK isterdim.köyümüzü kurtaralım bir imkanı yokmu agrı belediye başkanına saygılar bizi kendi yerine koysun ve bir büyüklük yaparsa agrı halkı buna minnettar kalacaktır saygılarımla.bütün şeko halkına selamlar.ALLAHA EMANET OLUN.


NİMET ALACA IP: 193.255.58.xxx Tarih : 12.03.2008 10:26:52

SELAM BENDE BAŞÇAVUŞ KÜYÜNÜN BİR FERDİYİM YILLARDIR YAŞADIĞIMIZ VE HALA YAŞAMAKTA OLDUĞUMUZ DEĞERLİ KÜYÜMÜZÜN BÜYLE BİR ÇIRPIDA SİLİNMESİNE KARŞIYIM ÇÜNKÜ HERKESİN İYİ YADA KÜTÜ BİR ANISI YADA ATALARINA AİT BİR MEZAR BULUNMAKTADIR DEVLETİMİZ KÜYÜMÜZÜ HARİTADAN SİLMEDEN ÜNCE LÜTFEN BUDEĞERLİ MİRASIN GÜZ ÖNÜNE ALMASINI VE MEZARLARIMIZIN SULAR ALTINDA KALMASINA ENGEL OLMASINI İSTİYORUM VE ENGELM OLUNACAĞINA İNANIYORUM SAYGILARIMLA


sabri Alaca ve ulas Alaca IP: 88.233.120.xxx Tarih : 14.01.2008 14:56:23

ben kuyumu ve mezarligimi ve hata bir tek tasinin yerinden oynamasini istemiyorum ist gelmek zorunda olanda var kendi istegiyle gelende var benim memleketimde eger bir fabrika yada kazanc saglayacagim bir is olsa eminimki benim gibi kimse buraya gelmezdi.hep gùc edip duruyoruz ya atalarimiz onlar su altinda kalirsa zaten köyùmuz su altinda kalacak ben gidip suyami dua edecem biran evel ist dan agrida veya köyde yasayan arkadaslarim bùyùklerim ve hata köcùklerim dahil birsey yapmasin arzuediyorum saygilarimla


yusuf özgül IP: 88.250.177.xxx Tarih : 23.04.2008 16:03:35

Ben de bir lider ŞEKOLU olarak bu konuma tepkiliyim yanlız ben devlete degil insanıma tepkiliyim insanın insan yapan kayde kuraların unutuldugu kesin bir insan dogar büyür ve bu büyüme esnasında kendi geçimini sağlayabilmasi için beli gelirin olmasın gerekir .bu oluşumu bir şeylerle karşılaştırdıgımızda bunu hayvanlar en mükemel şekilde yaparlar .demem oki her şey maddiyat degil dir .insanı hayvandan ayıran özelikler vardır .bu gün içinde bulundugunuz durumun tek suçlusu içinizde kan kusan madiyat canavarıdır siz bunu yenmediginiz sürece birlik ve beraberlik içinde olmadıgınız sürece daima batar ve batırısınız .... çiyay çiya


reis IP: 85.98.35.xxx Tarih : 9.07.2008 09:47:59

bende bir şekolu olarak baraj yapımını kınıyorum neden kınıyorum çünkü o mezarlıkta benim onlarca akrabam yatıyor bunun hesabı aslında devletten değil maddiyatı daha ön planda gören köyümüzün büyüklerinden sorulmalı böyle bir şeyi bildiğiniz halde buna izin veriyorsunuz şimdide kalkmış yok atalarımız su altında kalıyor yok olmasın hiç kusura bakmayın artık çok geç tek suçlu varsa oda sizsiniz kendi düşen ağlamaz


ferhat duman IP: 88.247.111.xxx Tarih : 10.07.2008 13:32:02

ben başlamadan önce şunu belirtmek istiyorum hangi insan oğlu anasını babasını kardeşlerini ve atalarını sular altına gömek isterki... ben bu haksızlığa karşıyım söylenecek çok şey var ama içimde kalsın konuşursam suç olur...saygılarımla


naci ÖZTÜRK IP: 85.96.200.xxx Tarih : 7.09.2008 22:07:19

slm bu yazıcı barajının temeli atıldığından beri herkez bir yorum yazıyor kimisi elestiriyor kimisi elestirmiyor bize nekadar faydalı veya faydasız olacagını bılemiyoruz, fakat tek büyük sorunumuz olan mezarlık ların suyun altında kalması ve atalarımız akrabalarımız bu suyun altında kalması taktirde bize çok ciddi üzüntü verir.bende bir başçavuş koylü olarak oncelikle büyüklerimin biseylerin yapmasını istiyorum.hep yorum yazıyoruz ama bisey yaptığımız yok erken davranmak herseyin öncülüğüdür.büyüklerimin ellerinden öper saygılar dilerim...


ÇETİN TUĞAL IP: 88.247.93.xxx Tarih : 26.07.2008 17:48:26

ZAMAN HIZLA AKIP GİDERKEN SÜREKLİ GÜNÜMÜZDE BİRŞEYLERİN DEĞİŞTİĞİNİ FARK ETMEMİZİN GEREKTİĞİNİ HATIRLATIRIM... BU YAZICI BARAJINI HERKES ELEŞTİRİR DURUR FAKAT BUN BARAJIN HERKESE BİR FAYDASI OLUP MEMLEKETİMİZE YARAR SAĞLAMIŞTIR.. BELKİ YAŞAYIP HEP BİRLİKTE BÜYÜDÜĞÜMÜZ KÖYÜMÜZDEN YOKSUN KALIRIZ AMA İNSAN MAĞDUR OLMADIĞI HERYERDE NEFES ALIP YAŞAYABİLİR...ŞUAN KİMSE MAĞDUR OLAMAMIŞTIR...BAZI ŞEYLERİN FARKINA VARMAK GEREK...


bingül_yeter aksakboğa IP: 88.253.4.xxx Tarih : 8.02.2008 19:15:41

Veli amcam ve diğer köylülerime (kasım amca hariç)katılıyorum.daha önce xerib ve Ağrılı kodlarıyla katılımda bulunmuştuk.Yakın akrabalarımın da yazdığını ve bu konudaki hassasiyetlerini görünce bir daha yazmak istedim.Gelin birlik olalım,kini nefreti bir kere de olsa herşeyden önce kendimiz için bir kenara bırakalım.Özdeğerlerimizi,atalarımızı ve yozlaşmadan uzak,gerçek doğamıza sahip çıklım.Biz gerçekten de suya vb. şeylere dua etmeyen bir kavimiz,ben bizzat dedemin yada dayımın mezarı başında dua etmek ağlamak isterim.suyun başında değil...sadece bu konu da değil her konuda yardımlaşmalı birbirimizi unutmamalıyız.sevgili büyüklerim kültürünüzü ve nerden geldiğinizi unutmayın bize de unutturmayın...KÜÇÜĞÜNÜZ olarak bizler size hatırlatırız....hatırlatmak zorunda bırakmayın bize bunu yapmayın...SAYGILARIMLA...


yılmaz doğan IP: 85.100.41.xxx Tarih : 19.10.2009 22:56:18

ben de arkadaşların yorumlarına katılıyorum onca insanların yaşadığı bir köy ne emekler sarf edildi biranda her şeyin suların altın kalması sizce doğrumudur


kemal karasungur'un oğlu ibrahim IP: 85.98.186.xxx Tarih : 23.01.2009 15:32:59

abilerim hepinizi can ve başla kutluyorum..!!!


NACİ ÖZTÜRK IP: 85.101.96.xxx Tarih : 2.01.2009 22:46:05

sadece bu yorumum sevgılı semsettin beye... galiba bu yorumu yazarken duşünmeden yazmış yada cekememezlıkten yazmıs burda kımse ne yalan konusur nede para icin halkını satar bıseylerı yazarken lütfen düsünerek yazın ordaki insanlar hepsi birbirinden farklı olabilirler ama senin düsündügün gibifarklı olamaz kimse orda bisey yapılıyorsada devlet yapıyordur kımse kafasına gore yapmıyordur bence burda utanacak bişey yok utanılacak bisey varsa bisey yazarken utanmayacak bisey yazılmalı belki katılmayanlar olabilir saygı duyarım ama kimse kimseyi kücük düsürmesin...saygılar dilerim...


yıldırım şahin IP: 95.173.29.xxx Tarih : 26.10.2009 18:03:16

arkadaşlar yazılarınızı okurken aklıma camide kuran kursuna gitiğimiz gönleri biran hatırladım her perşembe mezarlığa gidip dedelerimizin mezarında kuran okurduk ve bötün orda yatanların ruhuna fadiha okurduk şimdiyse onların su altında kalmalarına isyan etmemek elden değil


kemal oğlu tuncay kılıççeken IP: 88.249.172.xxx Tarih : 21.10.2009 17:13:08

şeko köyüne selamlar ben köyde doğdum ve de büyüdüm baraj kimilerine göre iyi kimilerine göre kötü oldu ama bence kötü oldu köyün bunca yıllık düzeni bozuldu  köy tarihe karışıcak gelecek nesil köyü bilemiyecek  en kötüsü mezarlık suyun aldında kalacak mezarlığın su altında kalmaması için yetkililere tüm köy adına sesleniyorum mezarlığın kurtulmasını diliyorum   


Ramazan Şahin IP: 78.173.231.xxx Tarih : 24.01.2009 19:59:58

barajın yapılmasına çok üzüldüm bende bir başçavuşlu olarak bu duruma çok üzüldüm.keşke böle yapmasalardı ama yaptılar mezarlar içinde bir önlem yapmaları gerekir.yapcaklarına da inanıyorum.biraz destek çıkarsak mezarlıklara bir çözüm bulurlar.


ibrahim şahin IP: 88.248.115.xxx Tarih : 18.10.2009 18:08:11

selm herkese bende sizler gibi uzgunum bu olanlardan umarum devlet buyukleri bu konuda  duyarlılıklarını  gösteririler


NAİM KARASUNGUR IP: 95.14.248.xxx Tarih : 12.06.2010 12:20:09

barajın yapılması kimileri için iyi kimileri için kötü bir proje..ama şunu belirtmek gerektigini düşünüyorum;insanlar bir arada oldukça vardır.onları bir arda birleştiren ortak  degerler yok oldumu;o toplum yok olmaya mahkumdur...Benim kendi görüşüm;bu baraj nekadar maddi yönden bazılarına destek olsa da;gelecek nesiller için kötü bir tarih olucaktır....köklü bir geçmişi,köklü bir tarihi sular altında bırakılmasına göz yummakta öyle sanıyorumki  oda ayrı bir insanlık suçudur... saygılarımla


ŞEMSETTİN KILIÇÇEKEN IP: 78.179.227.xxx Tarih : 13.06.2010 19:06:51

DEGERLİ KÖYLÜLERİM BENİM YAPMADIGIM BİR YORUMU BANA MAL ETMİŞLER. BENİM İSMİMLE SOYADIMLA BENİ KÜÇÜK DÜŞÜRMEYE ÇALIŞAN BİRİLERİ BU YORUMU YAPMIŞTIR .BUNU YAPANLAR ÖNCE KULDAN SONRA ALLAHDAN CEZASINI BULSUN.. SADECE BUNU DİLİYORUM SAYGILARIMLA


sekolu ramazan IP: 88.253.234.xxx Tarih : 28.09.2011 11:20:45

slm yapacak biş varmı yok o zaman bir birmiz takip edelim selam laşalım bundan sonra bize bunun faydası var diye düşünüyorum 


nevzat alaca IP: 46.155.143.xxx Tarih : 8.03.2011 23:45:59

ben nevzat bende bu köyün mağdurlarındanım  mezarlığın sular altında kalmasına çok karşıyım büyüklerimizin küçüklerimizin mezarlarına gidip bir fatiha okuyorduk devlet bunuda elimizden alıyor mezarlarımızın sular altında kalmasına bende  karşıyım işte devlet bizi böyle düşünüyor