4
Mayıs
2024
Cumartesi
DİYARBAKIR

'Diyarbakır'da milliyetçilik yapmak şereftir'

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Diyarbakır İl Başkanı Abdulah Arzakçı, 7 bin yıllık geçmişi olan Diyarbakır’da milliyetçilik yapmanın büyük bir şeref olduğunu belirterek partisinin de hızla oy topladığını söyledi.

MHP’nin Güney ve Güneydoğu’daki 17 İl başkanının katılımıyla Adana’da yaptığı istişare toplantısında İHA’ya konuşan Diyarbakır İl Başkanı Arzakçı, MHP’ye üye olmanın büyük şeref olduğunu ve düne kadar 3-5 kişinin biraraya gelip "MHP’liyim"diyemediği Diyarbakır’da bugün 50’yi aşkın işadamını yönetime aldığını ve on binlerce de parti üyesi bulunduğunu söyledi.

14 yıldır MHP’nin içinde olduğunu ve 2.5 senedir de il başkanlığı yaptığını belirten Arzakçı, "Ne yazık ki, başta Diyarbakır olmak üzere Güneydoğu hep terörle anılıyor. Ama Allah’ın izniyle ülkücü hareket geldiğinde hep yatırımla anılacak. Ne zaman olacak. Bu önümüzdeki seçim sürecinde olacak. Diyarbakır’dan milletvekili değil milletvekilleri çıkaracağız. O da bu dış ülkelerin taşeronlarının defterlerini, çantalarını koltuklarının altına verip Diyarbakır’dan kovmaktan geçer. Bu da ülkücü harekete, bizlere düşer. Allah’ın izniyle bu bize nasip olacaktır" dedi.

Diyarbakır’da bugüne kadar partisinin gerçek anlamda halka inemediğini, MHP’nin bölücü ve Kürt düşmanı olmadığını teşkilatların anlatamadığını öne süren 39 yaşındaki İl Başkanı Arzakçı, "Benim babam Zaza, annem Kürt’tür. Bana göre bu ülkede Kürt sorunu yoktur. Dış ülkelerin sorunları vardır. Onun için tabii ki Diyarbakır’da ülkücü olmak zordur. Diyarbakır gibi yerde bugüne kadar seçimlerde MHP yüzde 1-2 oy almış, hiç 3 olmamış. Üç olmayan bir yerden, 574 bin seçmeni olup da yüzde 3 oy almayan bir ilde il başkanlığı yapmak tabii ki kolay olmaz. Ama hedefimiz bu önümüzdeki seçimlerde Allah’ın izniyle yüzde 15 ile 20 arası oy oranını yakalamaktır. Şu anda da 6 bin 110 kişi bize katılım yapmış, bir 30 bin kişi de teşkilatımıza katılmak üzere başvuruda bulunmuşlardır. Bizim hedefimiz Diyarbakır’da şartlar ne olursa olsun 120 bin oy almaktır" diye konuştu.

İHA
Yayın Tarihi : 18 Haziran 2005 Cumartesi 16:19:51
Güncelleme :23 Haziran 2005 Perşembe 16:57:35


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
SEHITLER OLMEZ IP: 85.96.13.xxx Tarih : 11.07.2005 14:35:53
KOYLERDEN ALDIINIZ OYLARLA PAETI KURMUSSUNUZ.KÜRT OLARAK YAZIKLAR OLSUN SIZE

gabbar 21 IP: 85.96.13.xxx Tarih : 11.07.2005 14:29:41
S0ZDE B0R PARTISINIZ OLABILIR.AMET HALKI I^BIRLIKÇILILERE OY VRECEK KADAR KÜÇÜLMEDI.ABDULLAH BEY GEÇEN SEÇ0MDE DIYARBAKIRA DENIZ GETIRECEK DIYE SÖYLÜYODU BU DA BIR HAYAL OLDUU GIBI MHP NIN ETKI GÖSTERECEIDE HAYALDIR

abdullahın birisi IP: 193.255.125.xxx Tarih : 18.07.2005 14:08:44
bakın kardeşlerim hepimizin de bildiği gibi bu ülke insanları dış güçler tarafından sürekli kışkırtılmakta... ama şunu da söylemek isterim ki sanki bu ülkeyi seven bir tek mhp.... biz kürtler de ülkemizi severiz..sayın arzakçı kürt olduğunu söylüyor ben şahsen onun mutlaka bir yerden kanının bozulduğunu tahmin ediyorum.. çünkü kürtler ve kürt partisi mhp kadar irkçı olamaz olmamıştır da...bir deli bi kuyuya taş atmış 40 akıllı çıkaramamış meselesinde olduğu gibi bayrağın yakılması olayını provakatörlere değilde kürt halkına yüklediler ve bunu yapanların başında mhp vardı...... ülkeyi bir tek onlar seviyorlarmış gibi kendi partilerinini reklamını da yaptılar........ bence sayın arzakçı bir menfaatçıdan başakası değildir...şehitler ölmez bayrak inmez ezan sesi dinmez vatan bölünmez.......(ölene kadar kürdüm ve müslümanım elhamdulillah)

Roj ibrahimoğlu IP: 85.98.33.xxx Tarih : 8.09.2005 15:53:01
SEN GALİBA FAZLA RÜYA GÖRÜYORSUN FAZLA RUYA İYİ DEĞİL

AHMET CANTİRK IP: 85.99.185.xxx Tarih : 7.07.2005 06:46:09
Ahmet CANTÜRK dehaplı olmak için euro yada dolar almıyor iki gözüm belliki okumamışsın ahmet cantürk ne kürt nede türk miiliyetçiliği yapmayanlara euro yada dolar veriyor ve diyorki mhp nin yaptığı milliyetçilik değil ırkçılıktır cumhuriyetin 80. kuruluş yıldönümü dedik alternatif sundunuz osmanlının 700. kuruluş yıldönümü dediniz falan ilin düşman işkalinden kurtuluş dedik fatihin istanbula ayakbasışı dediniz mafya sizde banka hortomlama sizde üniversitelerde içki haram diye öğrenci dövüp arkasından yapmadığınız üçkağıtöılıklar sizde bu ülke sizden ne çekti ve daha ne çekecek ben dehaplı yada bir kürt olarak değil bir insan olarak bir Atatürk genci olarak diyorumki bırazkın bu ayakları kafatasçısınız yazıklar yazıklar olsun...(ve nezamandan beridir ki gazete okuyup haber okuyup yorum yazıyorsunuz size tetikçilik yakışır)

Zülküf Ok IP: 85.98.26.xxx Tarih : 16.07.2005 03:23:37
Ülkücü Hareket Engellenemez. Diyarbakır Ülkü Ocakları.Diyarbakırda Mhp Ye Olan İlgi Artmakta Ama Dehap A Olan İlgi Azalmakta. www.diyarbakirulkucuocagi.com

Fırat Gımgım IP: 85.99.165.xxx Tarih : 12.07.2005 11:59:58
Halkım zamanında Türkeş'i havaalanında o uçaktan indirmedi.İnemedi o uçaktan geldiği gibi geri gitti..Diyarbakır tüm faşistlerin , şovenistlerin , ülkücülerin geldikleri gibi gidecekleri yerdir.Diyarbakır DEHAP'ın vermeyeceği kalesidir.Olabilecek en büyük rakip AKP bile(dinsel sebepler) uzakta kalmıştır ki siz MHP burdan çıkar diyorsunuz?Yavaş çıksın..Burası Osmaniye değil..Para konusuna değinmiyorum bu ülkeden kimlerin mafya olduğunu , kimlerin ne yollardan nasıl para kazandığını bi gerizekalı bile bilebilir.Yaşasın Halkların Kardeşliği - Faşizme Geçit Yok.!

callaki IP: 85.99.224.xxx Tarih : 22.06.2005 19:21:09
sen daha çok beklersin abdullah bey 3-5 subay ve polisten aldığın oylara kanma derim

diyarbakırlı mhpli IP: 81.215.172.xxx Tarih : 26.06.2005 20:48:16
bence arzakçı haklı d.bakır milliyetçilerin kalesi olmalı ve olcaktır er yada geç. bir kürt olarak mhpiyi seviyor diyarbakırda birinci parti olarak görmek istiyorum silvanlı bozkurt üç hilal vatan bölünmez

Ahmet CANTÜRK IP: 81.214.224.xxx Tarih : 20.06.2005 23:42:33
Diyarbakırda arzakçı gibi insanlar olduğu sürece Memleket ne gelişir nede bir adım atar efendim zaman milliyetçilik zamanı değil yok türk milliyetçiliği yapmak şereftir yok kürt milliyetçiliği yapmak şereftir yok bilmemne milliyetçiliği yapmak şereftir evet yorum yazan kardeşime katılıyorum bir alman türk milliyetçiliği yapmayacağı gibi bir kürtte Türk milliyetçiliği yapamaz ahmaklık değil rantçılıktır bu evet Türk ve Kürt halkları kardeştir herzamanda kardeş kalacaktır fakat daha düne kadar kart kurttan türeyen Kürt bu gün Türk milliyetçisi çıkarıyor yaıklar olsun diyorum Ve soruyorum Ülkücü'lük yapmak için Ayda kaç lira alıyorsun Arzakçı ?

hebun amed IP: 85.98.39.xxx Tarih : 5.07.2005 22:11:22
.eğer bu site her yazılanı kabul edeck cesarette olsaydı burda tokat misali cevapları görecektiniz.yayınlansın diye bazı şeyleri yazmıyorum ama...7oo oy almış son seçimdeki bu kan sisyesetli parti hangi gün d.bakırda 10 binleri topladı..bide o dehaplılara para aldı diyen devlert uşağı ..asıl abd sizi besliyorki bu ülkede karşılıklı milliyuetçiliği kışkırtmak için.biraz akıl olsaydı sebnde abd nin işgal ettiği yerde senin gibilerini parayla tutup kargaşa yaratıp oarayı işgal edeceğini bilirdin.bide mhp yi bu ülkede yıllarca besleyen abd olmadığını kim kalkıp iddia edeck.ha bide burda yalandan kürt mhpö li diye saçma yazılar yazmayın dediğim gib burda herşey yazılmasına imkan verilse ne olduğunu görecektiniz ama bu sitede sizden...

cudi zagroz IP: 81.215.3.xxx Tarih : 19.06.2005 16:09:22
amed halkı kime ne kadar oy verecegini her zaman kanıtlamıştır.alman milliyetcisi bir türk olamayacagına göre türk milliyetcisi bir kürt te olamaz.bu gibi insanlar aslını inkar eden ahmaklardır.

AHMET CANTÜRK SEN DEHAPLI OLMAK İÇİN AYDA KAÇ EURO VE DOLAR ALIYORSUN IP: 81.215.161.xxx Tarih : 5.07.2005 13:53:39
AHMET CANTÜRK,CUDİ ZAGROS,GİBİLERİ A.B VE ABD DEN NE KADAR PARA ALIYOR.MHP Lİ OLMAK GÖNÜL İŞİDİR.ÜLKESİNİ SEVMEK GÖNÜL İŞİDİR.ÜLKESİNİN HERŞEYİNE DÜŞMAN OLMAK İSE AHMET CANTÜRK VE CUDİ GİBİ GÖBEĞİ DIŞARIYA BAĞLI ADAMLARIN İŞİDİR.

Hasan Baskale IP: 81.205.166.xxx Tarih : 21.06.2005 11:02:41
Ya kusura bakmayinda bence bu adam ruya gormus onu anlatiyor nasilki DEHAP Yozgatta husrana ugruyorsa bence MHP yalniz Diyarbakirda degil tum Dogu ve Guneydoguda husrana ugramistir vede hep ugrayacaktir MHP nin Diyarbakirda topladigi oy oranina gelirsek onlarda orda gorev yapan devlet memurlari vede askeriyenin oylaridir hem birde Dogu ve Guneydogu halki mafyalasmis cetelesmis bir parti veya kurumun pesinden asla gitmez nede olsa adi ustunde Mafya Hortumcu Partisi cunku gunumuzde Turkiyenin onde gelen mayfa vede hortumcusu bu partinin icinde veya sempatizanlarindan cikiyor eger yanlis bir sey yazdiysam ozur dilerim....

AHMET CANTÜRK DOĞRU SÖYLÜYORSUN.SEN NE TÜRKSÜN NE DE KÜRTSÜN DEŞİFRE OLDUN IP: 81.215.173.xxx Tarih : 18.07.2005 02:30:05
AHMET CANTÜRK DOĞRU SÖYLÜYORSUN.SEN NE TÜRKSÜN NE DE KÜRT.KENDİNİ KAMUFLE ETTİĞİNİ SANIYORSUN DEĞİLMİ?SOYADINDA PEK YAKIŞMIŞ"CANTÜRK"BÖYLECE KİMSE SENDEN ŞÜPHELENMEYECEK ÖYLEMİ AGOP EFENDİ?SEN DAKOTALI DAVİDLERDEN BİRİSİN.

ATA IP: 85.96.13.xxx Tarih : 11.07.2005 14:42:08
AZRAKÇI GIBI FAZLA HAYALC0LERE INANILMASI ÇOK GUÇ ÇIKARLARI IÇIN SENIN PARTINE GEÇENLER LE BI SEY YAPILMAZ DIYARBAKIRDA HER ZAMAN DEHAP KAZANIR NE AKP NE BILMEM BUUUUUUUUUUUUU

mahmut asena IP: 81.213.138.xxx Tarih : 31.10.2007 22:04:25

selam sayım milliyetci hareket partisi diyarbakır teşkilatlanması ben bir diyarbakırlı olarak sonuna kadar basarınıza inanıyorum yaşasın kızılelma


m.salih tanrıkulu IP: 88.230.65.xxx Tarih : 11.03.2007 16:19:39
bence muhteşem bir söz

alp-arslan IP: 88.231.136.xxx Tarih : 8.02.2007 11:35:53
AHMET CANTÜRK ve CUDİ ZAqROZ ARKADAŞALR COK KONUŞAN COK HATA YAPIYOR SİZE BAŞKA DİYECEK LAFIM YOK AMA BAŞKANIM SEN HİC MERKALANMA SENİNLEYİZ SONUNA KADAR

alp dinçer IP: 88.251.220.xxx Tarih : 26.05.2007 03:49:15
Sayın Abdullah ARZAKÇININ konuşmasını küçümseyenler, aşağılayanlar. Birde ağzınıza "Demokrasi" kelimesini alıp o kelimeyi kirletmeyin. Yorumculardan bazılarının ağız çalımına bakarsan dtp li ve pkk li. Neden? Diyarbakırda Ülkücü,MHPli olamaz mı? 12 Eylül harekatından önce muş merkez, Muş-Mazgirt, Şırnak gibi yerler MHP nin kalelerindendi "o" insanlar hala oradalar. Seçimlerde usulsüzlük yapıldığı için(dtp-pkk liler tarafından)sanki başka yere oy çıkmıyormuş gibi görünüyordu. Eee takke düştü kel görünmeye başladı. Çoluk-çocuğunun hatırına sinen susan O cesur insalar artık seslerini duyurmaya başladılar. Bu durum bazılarını rahatsız ediyor. Korkmakta da haklılar. Çünkü bu oluşumu geri çevirmeleri mümkün değil. Yürekler bir defa tutuştu mu o alevi söndüremezsin. Bu oluşumdan birilerinin de etekleri tutuşmaya başladı.Çünkü Diyarbakır'ın şu andaki konumu itibarıyla( Öz be özTürk şehri) vazgeçtim %15 ten. %8-9 oy alınması bile bölücüler için tam bir yıkım olacaktır. Çırpınmalarının nedeni bu. Orada ortaya çıkıp (Ben MHP liyim-Ülkücüyüm diyerek)çalışan O cesur Yürekli güzel insanlarımıza başarılar diliyorum.

deniz IP: 88.229.189.xxx Tarih : 20.03.2007 23:37:58
siz milliyetçiler .uyanın artık uyanın zaman milliyetçilik zamanı değil anlasanıza .bakın evrene nasıl değişiyor herşey nasıl almış başını gitmiş ...milley ayda cirit atıyo....siz kardeşlik kelimesinin anlamını öğrenemediniz ...zihniyetiniz bu ülkeye zarar veriyor..bide bu ülkeyi seviyorum diye dolanıyorsunuz..gülerim siz mi seviyorsunuz ..

volkan dağdelen IP: 85.98.112.xxx Tarih : 28.01.2007 19:28:35
türkiye turktur turk kalacak kurtlerde turklerin bir boyudur bunları tartışacağımıza birlik olalım güçlü bür turkiyeyle her turlu faşizme emperyalizme kominizme karşı koyalım

Şiyar Daş IP: 85.96.233.xxx Tarih : 4.11.2007 20:52:47

Bir diyarbakırlı olarak oyumu mhpye verdim NE mutlU TÜRKÜM Diyene


serhat gültekin IP: 88.231.82.xxx Tarih : 25.11.2007 03:21:45

Diyarbakır halkı herzaman kime oy vereceğini göstermiştir erzakçı sen önce aslını inkar etmemeyi öğren ondan sonra konuş diyarbakır hiçbir zaman mhp nin kalesi olmamış olmayacakta mhp doğunun hangi ilinde oy aldı ya birtane ya iki tane haa diyarbakırda aldığı oylarda ya babası vermiş yada annesi yada ailesi


ALPER CANBOLAT IP: 81.214.186.xxx Tarih : 12.03.2007 12:02:57
selam ülküdaşlarım ne türk ne kürt osmanlı devleti zamanınsda atımız bir şahımız bir bayrağımız birdi daha geride atalarımız birdi o yıllarda neden kürt türk gibi ayrım yoktu sebep pekine dış güçlerin tahrşik ve oyunları bizi kardes kavgasına süreklemek için çabalıyorlar ancak o şekilde türkiyeyi yok edebilirler baska birsey yapamazlar ülkücü demek sadece türk ü yada küt dü temsil etmez ülkücülük beraberlik demektir sayın kürt kardeşlerim orta doğu oyununa gelmeyin israilin usakları olan barzani ve talabaniye uymayın sözde kürt devleti diyerek tc vatandası olan kürt kardeşlerimizi etkileyeerek türkiyeyi bölmeye çalısıyorlar ortadoğu için diyelim ki kürt devleti resmen kuruldu sonuç tr de iç savaş bm askerleri tr de türkiye bölünür sizlerde kürt devleti dediğiniz yerde yahudiler olur sizleri uşal olatak kullanıtlar kürt kardeşlerim si,zlerde tatihte turktünüz kurtoğulları idi adınız nasıl avsaroğulları ramazanopullatı varsa sizde kurtoğullarısınız türk boyusunuz askımız budur kürt diyerejk sizi ayırdılar turklültem aynı bayrak ve sınır içersimnde yasayan tc vatandası türktür aslınıinlar etme ama devlete saygı gster sygılar adana ovası bozkurt yuvası

KURTULUŞ DOĞAN IP: 85.104.128.xxx Tarih : 27.02.2007 11:12:28
ŞİMDİ BİR KÜRT ASILLI BİR KARDEŞİNİZ OLARAKASLİ OLAN ŞUDUR Kİ UNUTMAYIN OSMANLIDAN BERİ GELEN KÜRT KAVRAMI DAHA FARKLI İSİMLERLE SIFATLANIRKEN ŞİMDİ KÜRT OLDU ŞİMDİ TOPRAKLARI BÖLMEYEN ÇALIŞAN AHMAKLARA ŞUNU Dİ GİDİN ŞEREFSİZLERİN YANINDA KALIN DİYORUM BİZ BU VATAN İÇİN OKADAR KANLAR DÖKTÜK OKADAR CAN VERDİKKİ BUNDAN SONRADA DEVAM EDECEĞİZ HİÇBİR ŞEKİLDE IRKÇILIK AYRIMCILIK YAPMAYACAĞIM ŞUNU DA BİLSİNLER BEN MÜSLÜMAN ASILLI BİR KÜRT ÜM NE ERMENİ ASILLIYIM NE SÜRYANİ ASILLIYIM NE DE YAHUDİ ASILLIYIM BEN MÜSLÜMAN ASILLI BİR KÜRT ÜM BU VATANIN HUZURUNU BOZACAK OLANLARIN DEVAMLI KARŞISINDAYIM BUJİ TÜRKEŞ BUJİ TÜRKİYE

turanist IP: 78.165.204.xxx Tarih : 11.11.2007 22:15:08

ölümüne milliyetçiyiz. son nefes.. heryerde her şekil milliyetçilik şereftir gururdur.


kürşat ALPEREN IP: 88.239.33.xxx Tarih : 12.05.2007 21:17:49
ben bir türk milliyetçisi olarak.TÜRK milletinin tarihin hiçbir döneminde ırkçılık yapmadığı kanaatindeyim.ırkçılık herşeyden önce dinimize ters bir akımdır.ÜLKÜCÜlerin başbuğu rahmetli ALPASLAN TÜRKEŞTE IRKÇI OLMAMIŞTIR.BEN BÜTÜN KÜRT KARDEŞLERİMİ ABD VE AB nin oyununa gelmiyeceğini düşünüyorum.RABBİM TÜRK MİLLETİNİ DADİLİ VE HARİCİ DÜŞMANLARDAN korusun.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.

ferhat ozdemir IP: 88.254.51.xxx Tarih : 10.03.2007 12:52:04
BİZIM ÜÇ HILAL DALGALANACAKTIR BIZLER DEGILMIYIZ VATAN ICIN DEGILMI KURT LAZ CERKEZ HEP BERABER CANAKKALEDE UMUZ OMUZAYDIK BUNU GURMUYORLARMI NEDIR BU AYRIMCILIK ALLAHIN IZNIYLE DEVLET GELECEKTIR DEVLETIN BASINA ILK OKUL CAGIMDAN 24 YASIMA KADAR VARLIGIM TURK VARLIGINA ARMAGAN OLSUN

turan öztürk IP: 88.231.137.xxx Tarih : 19.01.2007 22:01:51
mhp kan partisidir,mafyadıırkçı diyen ileri zekalı arkadaşlara sesleniyorum:sizin savunduğunuz dtp kanla kurulmuş bir terörüst örgütü savunmuyormu?mafya diyorsunuz büyük şehirlerde organ mafyaları.kapkaç çeteleri,hırsızlık şebekelerini kim yönetiyor?hepsi dtp üyesi dolayısıyla pkk lılar.ırkçı diyorsunuz bu memleklette tek bir ırkçı parti var o da DTP.sizden başka etnik siyaset yapan var mı?resmen bölge siyaseti var güneydoğuda.neden DTp Türkiyenin partisi olamıyor,neden batıda 1. çıkamıyor hiçbiryerden?asıl ırkçılık budur.kürtler ziliyor hor görülüyor diye masum insanları kandırıp oy topluyorsunuz.demokrasi demişsiniz.hangi kürt ailesinde demokrasi var?aile reisi kime oy veriyorsa diğerleri de koyun gibi ona oy veriyor.kim çıkıp da hayır ben dtp ye değil x partisine verecem diyebiliyor?bırakın bu AB güdümlü lafları.ülkenize sahip çıkın.bu ülke hainleri hiçbir zaman affetmedi affetmeyecek de.Türkiye cumhuriyeti çok güçlü bir ülkedir ayağınız denk alın.Diyarbakırlı Ülkücü Kardeşlerime destek veriyorum.Almanyadaki Türkün Alman Miliyetçiliğiyle Türkiyedeki Kürdün Türk Milliyetçiliği yapmasını aynı kefeye koyan arkadaşı da son derece cahil ve zavallı buluyorum.siyasetten bir b.k anlamadığı ortada.git biraz kitap oku.özgür gündem ağzıyla yorum yapma burda

faruk SİVRİ IP: 88.227.85.xxx Tarih : 13.06.2007 03:42:17
Şimdi şöyle bir düşünelim ama içimize yer ettiğimiz değişilmez dediğimiz duyguların dışına çıkarak.ANANELERİMİZ AYNI,AYNI AĞITI ANALARIMIZ YAKIYOR,DÜĞÜNLERİMİZ AYNI,AYNI HALAYI OYNUYORUZ.BABA ,KARDEŞ,ANNEYE VERDİĞİMİZ DEĞER AYNI,DİN İNANCIMIZ AYNI,DÜŞMANLARIMIZ AYNI,KIZLARIMIZI,OĞULLARIMIZI EVLENDİRMİŞİZ.DİLİMİZ BİR, NASIL ÇERKEZCE,KIRGIZCA,AZERİCE,TÜRKMENCE,ÖZBEKÇE V.B.AYRI LEHÇELERCE KÜRTÇEDE AYRI BİR LEHÇE İŞTE HEPSİNE BİRDEN TÜRK DİYORUZ.YOK BİRİMİZİN BİRBİRİNDEN FARKI.DÜN SAĞ-SOL DİYE OLMADI ALEVİ-SÜNNİ DİYE ODA OLMADI LAİK ANTİLAİK DİYE ŞİMDİDE KÜRT-TÜRK DİYE AYIRMAYA ÇALIŞIYORLAR.BU NECİP MİLLETE ÇOK YARA AÇTILAR AMA MERHEM BİZDE BİZİZ.AYRILMAYALIM BİR OLALIM.İLİM ALANINDA YÜKSELELİM SEVGİ DUYGULARINI BÜYÜTELİM.DEVLET HEPİMİZİN SİLAH ÇEKENLERLE BİRLİKTE OLMAYALIM.KINAYALIM.BUNLARDAN RANT SAĞLAYANLARI LANETLEYELİM.NASIL ÇANAKKALEDE BERABER ŞEHİT DÜŞTÜK SAKARYADA,GABARDA,CUDİDEŞEHİT DÜŞTÜK.ÖLECEKSEK AYNI YOLDA BİRLİKTE ÖLELİM.FRANSIZI,RUSU,İNGİLİZİ,İTALYANI,YUNANI VE DİĞERLERİNİ BERABAR KOVDUK ŞİMDİ BU ÜLKENİN GELECEĞİ İÇİNDE BERABER OLALIM.DİŞ MİHRAKLARA FIRSAT VERMEYELİM.KÜRDÜ,TÜRKMENİ,LAZI,ÇERKEZİ,ABAZASI,AZERİSİ,KIRGIZI V.B.HEPSİNE DENİLİR TÜRK.YAŞASIN DAİM OLSUN TÜRK MİLLETİ.ADALET İNANINKİ KARDEŞLER BU MİLLETTEDİR.ONUN İÇİN DÜNYANIN LİDER ÜLKESİ OLMALIYIZ HAKKI ADALETİ DÜNYAYA TEKRAR GETİRMELİYİZ.KALBİ BU ÜLKE İÇİN ATANLARA SELAM OLSUN ALLAH YARDIMCILARI OLSUN.KAHROLSUN PKK,KAHROLSUN ZALİM DEVLETLER.

Osman Sancak IP: 81.214.72.xxx Tarih : 8.03.2007 08:57:05
Kürt laz cerkezsayamadıgım guruplar hep kardeştir.Bu pkk bozuntusu insanlar varya onlar ermeni uşaklarıdır.Kürt kardeşlerimiz akıllı olmalıdırlar.Ben askerde olsun sivil hayatta olsun öyle kürt arkadaşlarım olduki bizden daha vatanına milletine bağlı insanlar.Allah sonumuzu hayırlı etsin. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.

volkan dagdelen IP: 85.104.158.xxx Tarih : 27.05.2007 00:45:51
Allah in izniyle 60. hükümet milliyetçi hareket.Bunu da güney ve dogu anadolulu ülkesini seven (ister turk ister kurt)kardeslerimiz sayesinde olacaktir.

huseyin bozkurt IP: 85.104.82.xxx Tarih : 28.02.2007 12:50:02
yaptıgınız işlerden gurur dutuyoruz tarsus ülkü ocakları disiplin masa başkanı

Aydoğan IP: 88.243.167.xxx Tarih : 9.02.2007 23:23:41
Bakıyorum da bölücüler internete de dadanmış siz gidin de dağda hainlik yapın ne anlarsınız teknolojiden ve de sevgiden kardeşlikten.K.Irak taki Amerikan uşaklarına güvenip de hainlik kusmayın tarih gösterecek onların hainliklerinin sonucunu. Bölgede Emperyalist Amerika elbet gidecek ve onlar hain olarak kalacaklar.Şimdiye kadar PKK ve de Dehap size ne verdi kan ve gözyaşından başka. Milleti birbirine düşürmeyin.

yunus gök IP: 88.227.12.xxx Tarih : 27.01.2007 16:27:21
arzakçı diyarbakır seninle gurur duyuyor seçime kadar degil mezara kadar seninleyiz yaşasın milliyetçi hareket

alptigin karahan IP: 88.228.137.xxx Tarih : 11.06.2007 19:13:45
BEN ADIYAMANLIYIM,TÜRK ÜM DE, KÜRT DE DEĞİLİM, AMA VATANINI SEVEN HER KÜRT BENİM KARDEŞİMDİR, VATAN HAİNİ HER VATANDAŞ BENİM CAN DÜŞMANIMDIR, İŞ VATAN HAİNLİĞİNE GELİRSE İŞTE ORADA BEN KAFATASÇIYIM. ACIMAM...

beyazkurtasena IP: 85.105.88.xxx Tarih : 29.10.2007 17:15:40

Size, TÜRKİYE'nin içinde bulunduğu bu zor dönemde Diyarbakır gibi stratejik önemi bulunan bir şahrişmizde hareketimize başkanlık yaptığınz için teşekkür ederim.TÜRKİYE CUMHÜRİYETİNDE yaşayan her vatandaşımızın bizim için din, dil, ırk ve etnik köken ayır etmeksizin kendini bu ülke vatandaşı olarak kabul etmesi ve'NE MUTLU TÜRK'ÜM!diyebilmesi gerektiğini bilmesi gerekir.Bizler yıllar boyu aynı çatı altında huzur, barış ve kardeşlik içinde yaşamış topluluklarız.Vatananımızı bu çaşit polemiklere sürükleyip bölmek isteyen dış kaynaklı güçlere, akıllı olup izin vermemeliyiz. Diyarbakır gibi önemli bir noktada, kökeni(kürt ve zaza)sizin gibi bir başkanımızın, Ülkücü Hareket gibi kutsal bir görevde olması çok daha zor ve önemli.Emeğiniz ve özveriniz için çok teşekkürler bunu sizden başka kimsenin bukadar anlamlı kılabileçeğini sanmam.


FERHAT OZDEMİR IP: 81.213.237.xxx Tarih : 29.03.2007 20:44:50
DENIZE CEVAP ADAM AYDA CIRIT ADIYORSA BU SENDEN KAYNAKLANIYOR BEN SEVMESEN O SEVMESE ELIN YABANCISIMI GELIP BENIM MEMLEKETI SEVECEK MI ASIL BEN SENIN AKLINA SASIYORUM KARDESIM BAK SANA KARDESIM DIYORUM SEN BU VATANIN BIR FERDI OLDUGUN IÇIN DIYORUM SONUÇTA SENDE BU VATANIN EVLADISIN SENIN HILAL VE YILDIZIN VARDIR NE MUTLU SANAKI BU BU KANDAN RESNGINI ALMIŞ BAYRAGA SAHIPSIN

BOZKURTGÖKHAN IP: 88.246.151.xxx Tarih : 24.05.2007 16:00:46
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE YAKIŞIR ABİMİZE EĞER TÜRKKİYEDE BU VATANIN SAHİPSİZ OLMADIĞINI SÖYLEMEK AHMAKLIKSA BENDE AHMAĞIM ARKADAŞIM

mustafa cihan IP: 88.252.42.xxx Tarih : 23.12.2007 16:59:48

dtp dagda ölen pkk militanlarına evlatlarımız diyor.bu vatanın evladı bu vatana neden ihanet ediyor.evladınızsa yıllardır neden kürt halkının yasadıgı köylerri basıp cocukları katlediyor.öncelikle bunun cevabını verin.sonra da bu ülkenin ekmeğini yediğinizi dusunun.kimse bu ülkeyi bölüp baska bi ülke kurmayı hayal etmesin.biz trabzonluyuz bizim rahat edemediğimiz yerde kimse istirahat edemez


diyarbakır lı miroglu IP: 88.227.9.xxx Tarih : 22.01.2007 16:04:46
80,90 lı yıllarda büyük başlar kanımız özerine çok vurgunlar yaptı şimdide siyasetle yapıyorlar ben bir kürt olarak diğer kürt insanlarına seslenmek istiyorum bu oyunlara gelmeyelim artık,ilimize ilçemize hangi parti hizmet edecekse sosyal faaliyetleri genişletecekse bizlere iş imkanları sunacaksa oylarımız onlara gitsin,benim yaşadıgım ilçede belediye başkanlıgı 2 dünemdir dehap'ta ve sizlere yemin ediyorum ki tam bir rezalet başka bişey degil bide gelen gideni aratıyor,niye diyekseniz kardeşim demokrasi isteyen demokrasiden bahseden insanlar ilçeyi yöneten insanlar aşiretçilik yapıyor kimin eli kimin cebinde belli degil bırakalım bu geri kafalılıgı parası olan istedigini yapıyor bld'ye gittigi zaman sanki reisi cumhur gelmiş gibi karşılanıyor ama fakir bi insan gittigi zaman çok afedersiniz bir it muamelesi görüyyor demokrasi bumudur? onun için akıllı olalım hiç bir zaman dehaplıların oyununa gelmeyelim (ha bir arkadaşımız arzakçı hakkında şüyle bi yorum yapmış deniz gerirecekti diye) kardeşim arzakçının projesini ben kendim inceledin ve o proje diyarbakırın gelecegiydi ve öyle yapılmayacak bişeyde degil inanıyorum ki eger arzakçı seçilmiş olsaydı o projeyi mutlaka ama mutlaka hayata geçirirdi ve seçilecek olsa yinede yapacaktır buna tüm kalbimle inanıyorum selamlar saygılar

tufan kalkan IP: 139.179.210.xxx Tarih : 1.03.2007 21:15:52
Helal olsun iste budur benim de annem kurt babam turk ama ben turk milliyetcisiyim cunku bu kadar senelik ortak tarihimiz kulturumuz var insallah guneydogu halki gercekleri gorup bu bayrak bu millet(Turk ve kurt biriz) bu devlet bu din icin gerekeni yapacak.Soyu ermeni,rum,kürt,çerkez,türk,azeri farketmez ne mutlu TÜRKÜM DİYENE.

sefa keskin IP: 88.227.6.xxx Tarih : 1.05.2007 19:31:01
ya şu bir gerçektirki almanyada türkler 13 yüzyıldır yaşamıyorlar o yüzden almanya ile türkiyeyi kıyaslamamız lazım türkiyede öenmli olan vatan ve bayrak sevgisidir ve unutmayalım ki bir takım siyasetler yüzüne düşman olarak gösterilen kürt kardeşlerimiz aslında türkt boyudur buna en büüyük kanıtta antalyadaki karakeçili ve urfadaki karakeçili aşiretleri biri türktür biri kürttür ama iki aşirette aynı aşirettir. şu an diyarbakırda milliyetçilik yapmak tabi şereftir ama şunuda unutmayalım dün bu devletin askerine silah uzatanlar yardakçılık yapanlar pişman olunca milliyetçi olamazlarr.

mustafa öztürk IP: 88.252.42.xxx Tarih : 23.12.2007 16:55:23

sizler kürt türk ayrımı yapıyorsunuz hiç kimse burası türkiye burda kim ne olursa olsun bu devletin catısı altında hainlik yapamaz kimin aslı türk kimin aslı kürt kimin aslı laz veya cerkez ne olursanız olun kimliğnde TC yazan herkes bu ülkenin evladı oldunu bilmelidir.herkes askerlik yapıyor herkes polis ya da baska dairelerde memur oluyor.ne oluyorda böyle ayrımcılık yapılıyor.akıllı olun oyuna gelmeyin.partici degil vatan cı olun


ERGANİİİİİİİ IP: 88.231.197.xxx Tarih : 24.01.2007 08:05:24
diyarbakırlı miroğluna katılıyorum ben de dtp nin hiçbir belediyesi halkına hizmet yapmıyor.gelen parayı dağdakilere göndetiyor.dağdakilere silaha alacağınıza açlara ekmek alın nankörler.ben de bir kürt olarak dtp den ve pkk dan nefret ediyorum bıkıtık artık yeter bize verdikleri bunca acı ve gözyaşı.yaşasın büyük Türkiye

gokhan IP: 88.229.131.xxx Tarih : 31.10.2007 21:18:42

yorumları okudum da dtp yanlısı çok terörist var hala anlamadınız dimi dtp nin gelen paraları direk dağlara aktardığını fakat bu teröristler meclise de girdi benim kafamı bozan konu bu.sonun kadar ülkücüyüz.milletçi hareket engellenemez


m-s IP: 85.98.32.xxx Tarih : 9.09.2008 10:57:48

arkanızda resmi bulunan insan diyarbakıra kötülük yapmaktan başka hiç birşey yapmammıştır zamanında sabancı devletle el ele verip diyarbakırı sanayileştirecekti ama o zamanın hükümeti yani alpaslan türkeş ve öğrencileri buna izin vermediler DİYARBAKIR YERİNE GİDİP KONYADA SAKARYADA FABRİKA AÇMAYI TERCİH ETTİLER SİZDE ÇIKIP DİYORSUNUZ Kİ DİYARBAKIRDA alpaslan türkeş in partisinde her şeyden rant sağlıyarak ülkücülük yapmak bir şereftir sizin şeref anlayışınıza hayranım KÜRTLER-TÜRKLER kardeşliğe inanıyorsan sende kardeşimizsin


murat begen IP: 88.230.24.xxx Tarih : 9.08.2008 13:30:34

arkadaşlar ben karstan murat kürdüm aslımda oğuzlardan gelen Türk sayın başkanımızıda gönülden testekliyorum ve bütün kürtlere sesleniyorum uyanın artık Türkiyemize sahip çıkalım bayrağımıza sahip çıkalım hepimiz Türküz hepimiz Mehmediz pkk ya yeteriz ÜLKEMİZİ NE PKK NE AMERİKA NE DE AVRUPA BÖLEBİLİR bunun örneği tarihte yaşandı TANRI TÜRKÜ KORUSUN VE YÜCELTSİN


ahmet yılmaz IP: 88.244.170.xxx Tarih : 20.03.2008 15:21:59

CUDİ ZAGROZ 'a cevap..Asıl ahmaklık soyunu inkar etmek değildir.Asıl ahmaklık soyunu bilmemektir.Bugün kürtlerin oğuz boyundan geldikleri kanıtlanmış bir gerçektir.Senin gibi provakatörler oldukça sorun her zaman vardır.Bende kürdüm.Ve sonuna kadar TÜRK milliyetçisiyim.Sizin başarabildiğiniz tek şey ise her şeyimizde gözü olan diğer şerefsizlere yardım etmektir.


YILMZ KALENDER IP: 88.250.9.xxx Tarih : 9.11.2008 15:41:24

slm arzak başkanımıza diyarbakırda bu şerefli görevinde başarılar diliyorum.bir gönül erisiniz.herzaman yanınızdayız.ALLAH SİZİN GİBİ VATAN SEVGİSİYLE KALPLERİ ATANLARI EKSİK ETMESİN .BİZ KORKMAYIZ BÖLÜCÜLER KORKSUN BİZDEN


mustafa özçelik IP: 88.231.32.xxx Tarih : 18.09.2008 06:08:15

Selamunaleykum.. Yazılanlardan anlaşılıyor ki milliyetçilik kavramını idrak etme noktasında sıkıntı yaşayan arkadaşlar var.. Değerli kardeşlerim Milliyetçilik;kaynağını millet olma şuur ve arzusundan almaktadır..Kürtler;Türklerle akraba topluluktur.. Bunun dışında bin yıllık mazisi var olan ve tarihte hiç bir zaman hiç bir coğrafyada ayrı olmayan iki topluluktan bahsediyoruz.. Ben gerçeklerden yola çıkarak şunu rahatlıkla soyleyebilirim ki Türk'e en yakın bir topluluk varsa O'da Kürtlerdir.. Yine Kürt'e en yakın bir topluluk varsa ki O'da Türklerdir.. Bizler Kürt yada Türk olalım farketmez bir milletin birer parçasıyız.. O kadar ortak yonlerimiz var ki; Tek bir Allah(c.c.),Tek bir Peygamber,Tek bir Kitap, Aynı Kıble,Tek bir Vatan,Tek bir Bayrak,Tek devlet, ve Aynı Tarih.. Kudüsü beraber fethetmedik mi? Bizansı beraber İstanbul yapmadık mı? Ayasofya'da, Fatih Sultan Mehmed Han'ın İmamlığında Cuma namazını yanyana kılmadık mı? Sarıkamış'ta yanyana donarak canımızı vatana feda etmedik mi? Butun bunlardan sonra bir Alman nasıl ki bir Türk'e benzemez,Bir Kürtte Türk'e benzemeyez diyebilirmisin? Bir Türk bir Alman ile aynı mezarda yatmaz ancak Bir Türk ile bir Kürt aynı mezarda yatar.. ispat Çanakkale.. saygılar..


m-s IP: 85.98.32.xxx Tarih : 9.09.2008 11:01:30

DeVLeT BaHÇeLi bence en ılımlı mhp başkanıdır. akp başkanı erdeğan abd den kaçpara alıyor acaba mosat şuanda ülkümizde istediği yere girip çıkabiliyosa israilen kap para alıyosunuz erdoğan emperyalizme bu kadar yardımcı oldunuz kaç para aldınız erdoğan kapitalizmin kölelerisiniz


ersin yıldız IP: 78.186.193.xxx Tarih : 21.08.2008 21:26:37

ırkçılık bir yanda dursun siz ne yapmaya çalışıyorsunuz.yıllarca kürtleri dışladınız bazılarını kestiniz bazılarını infaz ettiniz ne haklabir kürt diyarını milliyetçilik duygusuyla kandırmaya çalışıyorsunuz.


yılmaz kalender IP: 88.250.9.xxx Tarih : 9.11.2008 15:22:03

türkiyenin heryeri türktür bunu kabullenmek istemeyen aslını inkar eden bölücülerdir.ülkücük herkesi sevmek demektirkendini kürt zannedenler türklerin oğuz boyundan gelmektedir.aslımzı inkar edemeyiz bir ikiçapulcu terörist baskısıyla TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİNDEN VAZGEÇEMEYİZ.TÜRK DİYARBAKIRDA-TRABZONDA İSTANBULDA DÜNYANIN HER YERİNDE NEMUTLU TÜRKÜM DİYENE


DAVUT PABUŞÇU IP: 78.165.57.xxx Tarih : 23.10.2008 15:36:11

Bizler layik bir ülkede yaşıyoruz. Elele verip bu güzelim ülkeyi bir üst sınıflara taşıyalım ortalığı karıştırmayalım kim nekada alıyor kiseyi ilgilendirmez. DTP YE gelince bana göre bu ülkenin düşmanı resmen bölücülük yapıyor gidin onu yargılayın...


deleku bakii IP: 88.241.35.xxx Tarih : 16.12.2008 01:30:46

dtp değilmi ırkçılık yapan bölücülük yapan.aynı ülkede yaşıyoruz aynı topraktan ekmek yiyoruz insan bu kadar nankör olmaz.ne var birlik olsak dirlik olsak hep beraber kürdüm de türkümde lazımda çerkezimde benim kanım benim canım.ülkemin zenginlikleridir.askerimide severim polisimide ülkemide devletimide bu kadar cahil olmayın mantıklı düşünüp doğru kararı verelim hepimiz biriz hepimiz canız kanız,kim ayırır bizi bizden.yeter artık canlar yanmasın kanlar dökülmesin.kimin haddine düşmüş türkü kürde lazı çerkeze kırdırmak.


yılmazkalender IP: 88.248.50.xxx Tarih : 11.12.2008 17:11:10

diyarbakır türkistanın kalbidir.15000 yıl önceden beri türk yurdudur cudi zagroz türklüğüne dön.DİYARBAKIRLIYIZ HEPİMİZ TÜRKÜZ. TÜRK MİLLİYETÇİSİYİZ


orhan torun IP: 88.254.177.xxx Tarih : 11.04.2008 15:27:46

Bazı arkadaşlar pkk ağzıyla konuşuyor.türkler ve kürtler her zaman kardeşti ve ebediyen kardeş olarak kalacaktır.ben mhpliyim.hiçbir zaman türk kürt ayrımı yapmadım yapan ülkücü arkadaşımı tanımıyorum.sizler ülkücüleri kürt yurttaşlarımıza yanlış tanıtıyorsunuz.bunda malesef kısmen başarılı oldunuz.ama artık yalanlarınız bir yere kadar.bu ülkeyi kimse bölemeyecek.


abdulkerim ovacık IP: 88.251.244.xxx Tarih : 16.07.2008 16:18:47

allahım yukarda ve herşeyi görüyor bu vatanın ekmeyini yiyip suyunu içip ihanet etmeyen bir kurt vatandaşa olarak kendimle ve MILLIYETCI HAREKETLE gurur duyuyorum allah yar ve yardımcınız olsun d.bakır merkez bozkurt...


yılmaz kalender IP: 88.248.50.xxx Tarih : 14.11.2008 18:37:17

slm bütün diyarbakırlılara ülkücü gençliğe selam vatana ihanet edenleri bağrımızdan söküp atmanın zamanı geldi oylarımız mhpye güçlü büyük türkiye için


abdulkadir ceylan IP: 193.140.190.xxx Tarih : 10.11.2008 17:09:51

s.a arkadaşlar ben diyarbakır bismil ilçesinde oturuyorum gerçekten de kimse kimseye ayrım yapmasın önemli olan insan olmak bir kaç sene öncesine kadar sempatizanı olduğum dtp yi ve örgütü gerçekten kınıyorum insanlıktan nasibini almamış gerçekten vahşi bir yığın ben de bundan sonra milliyetçiliğe yöneliyorum yaşasın türkiye ve ülkücü gençlik buji TÜRKİYE hepimiz kardeşiz ve gerçekten de mhp faşist değil


hakan aslan IP: 85.110.79.xxx Tarih : 25.09.2008 19:46:26

abdullah reis helal olsun sana.ben hataydan hakan aslan.seninde dediğin gibi diyar bakırda ülkücü olmak şereftir.helal olsun sana .senin gibi güzel abiler oldukca bu watanımızı kimse bölemez.alalaha emanet ol reis.saygılarımla


MURAT REİS IP: 78.161.125.xxx Tarih : 25.11.2008 09:18:46

Sizlerin hep arkasındayız sizler oldukca bu toprak, vatan büyüyecektür kii kendini bilmezler yanlış söz yapıyorlarsa onların mhp ve ülkücü hareket hakkında en ufak bile bildgilerinin olmadığını biliyorum onlara kafanızı takmayın yolunuz acık olsun cCc bizleri küçülten böyle ibnelerdir ama ama cezalarını alırlar umuduyla... kendinize çok iyi bakın diyarbakır değil heryer bozkurtundur Bozkurdun olduğu yerde çakallar olamaz


Hakan MEDYELİOĞULLARI IP: 88.229.188.xxx Tarih : 5.10.2009 23:46:09

Herkese merhabalar ben D.bakırın asıl yerlilerinden biri olarak öncelikle şunu söylemek istiyorum D.bakırın asıl yerlisi TÜRK tür TÜRK kalacaktır ve bu türk - kürt ayrımı yapanlar var onlarıda kınıyorm ne biçim ülkücüsünüz bende bir TÜRK-ÜLKÜCÜ olarak hepinize söylüyrm d.bakırda MHP ci ve ÜLKÜCÜLERİN artması için öncelikle sayın BAHÇELİ(başkanımız) d.bakıra uğrayıp bi küçük mitingde olsa yapmalıdırki şanlı d.bakırımızn gençlerinin siyasi görüşleri değişsin herkese slmlar olsun NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE -NE MUTLU TÜRK OLARAK ÖLENE


rojat IP: 78.175.63.xxx Tarih : 6.01.2009 23:24:15

arkadaşlar ben hakkaririliyim ve şunu bilmenizi isterimki ben bu ülkeyi çok seviyorum ülkem için gerekirse canımıda gözümü kırpmadan veririm biz bu ülkede çanakkalede hep beraber savaşmadıkmı hep beraber can vermedikmi şimdi ise birilerinin oyununa gelip kardeşliyimizi inkar ediyoruz ve o birileri rant yapıyo kendilerine. bu rant yapanlardan bazılar ise kardeş bildiyimiz dtp milletvekilleri.. o gelin birlik olalım kardeşi kardeşe kırdırmayalım yazık günahtır hem dağdakine hem de askere yazık valla yazık


altay_tekin IP: 85.110.155.xxx Tarih : 21.01.2009 00:30:45

bence kürt kardeşlerim özünü başka yerlerde aramasınlar,türkler ve kürtler birbirlerine çok yakın toplumlardır,ve bölge milletleri içnde en delikanlı 2 topluluktur,ve benim için bi kürdün bi azeriden veya yörük ten bi farkı yoktur,aynı geminin yolcularıyız sonuçta,ve geminin tam yol gitmesi için bazı ayrımcılara ve de hortumculara izin vermemeliyiz


reis IP: 78.176.57.xxx Tarih : 29.01.2009 21:51:19

bır dıyarbakırlı olarak baskanımızı kutluyorum bırgun dıyarbakır gercek sahıplerıyle olacak CcC NE MUTLU TURKUM DIYENE CcC


tahsin gerekmez IP: 85.104.56.xxx Tarih : 29.10.2009 00:20:04

ben diyarbakırlıyım diyarbakırda milliyetçiliğin yapıldığı filan yok yalan söylüyorlar mhp nin il başkanlığı bile korkudan kapatıldı şuan d.bakırda mhp il veya ilçe başkanlığı yok hiç bir yerde yok nerde yapılan milliyetçilik gosterin bana da bende göreyim