17
Haziran
2024
Pazertesi
ÜZÜMLÜ - ERZİNCAN

Tüyleri ürperten tecavüz iddiası

Üzümlü İlçesi'ne bağlı Altınbaşak Beldesi Büyükkadağan Köyü'nde, 7 yaşındaki bir kız çocuğuna 2 komşusu tarafından defalarca tecavüz edildiği iddia edildi. 

Edinilen bilgiye göre, Büyükkadağan Köyü Afet Konutları'nda 4 çocuğuyla birlikte yaşayan Cengiz Gökdemir'in (47) 7 yaşındaki G.K. isimli kız çocuğuna H.D. (35) ve A.D. (65) isimli kişiler tarafından birçok kez tecavüz edildi. 28 Ağustos 2006 günü bir görgü tanığının durumu ailesine bildirmesi üzerine ortaya çıkan olayda küçük kıza günlerce birden fazla tecavüz edildiği ve konuşmaması için parayla kandırıldığı bildirildi. Olayın şokuyla şaşkına dönen ailenin, jandarmaya ihbarda bulunmasının ardından şehir dışına kaçan 2 kişiden biri İstanbul Kartal'da yakalanırken, diğerinin de Erzincan Cumhuriyet Savcılığı'na teslim olduğu bildirildi. Baba Cengiz Gökdemir olayı duyduğu an dünyanın başına yıkıldığını belirterek, suçluların cezasının verilmesini isterken, anne Hayriye Gökdemir (43) ise olayın yaşandığı dönemde kayınpederinin cenazesi dolayısıyla çocuklarıyla ilgilenemediğini, küçük kızın ise korktuğundan kendilerine bir şey söyleyemediğini ifade etti. 

Günlerce tecavüze uğrayan G.K. ise, ilk olarak A.D'nin kendisine evinde ve bahçesinde tecavüz ettiğini, daha sonra da H.D. tarafından tecavüze uğradığını ve kendisine para verdiklerini söyledi. 

Öte yandan, adliye sevk edilen şahıslardan H.D hakkında 2003 yılında bir başka tecavüz suçundan dava açıldığı ve davanın halen devam ettiği bildirildi.
İHA
Yayın Tarihi : 12 Eylül 2006 Salı 17:01:55


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
hüseyin koç IP: 85.100.3.xxx Tarih : 7.11.2006 08:33:46
şunu görmekteyim ki bir bilgi çağında yaşamaktayken halen insanlarımızın cehaletten kurtulmadıklarını görmekteyiz güzel erzincanımızı böyle karaca lekeleyen bu olayın tekrarının yaşanmamasını temenni ederim .Bunu yapanları yüce Allahım ıslah etsin .

huseyin IP: 87.239.96.xxx Tarih : 8.10.2006 10:07:54
kendi beldemizin sitesine bakiyim diye girdigimde hayatimin en uzucu olayiyla karsilasacagim nerden bile bilirdimki soleki bu uzucu olaydan sonra kendime zor geldim cunki bahisi edilen kisilerin akrabam olma ihtimali vardi kahroldum bir an ne ye uzulecegimi sasirdim o masum yavruyami babayami yosa bu iki insanin akrabalari olarak tum camiyamizami ve yakinlarimi aradim aldigim bilgilrere gore ikisindden birinin olay esnasinda orda olmadigini izmirde oldugunu ve bu iki aile arasinda kisa bir zaman oncesinde husumet ve kavgalar oldugunu soylediler iftira olabileceginin yorumunu yaptilar sindi burada sunu solemek istiyorum suclumu sucsuzmu bilmiyorum ben yurtdisindayim eyer bu insanlar sucluysa ALLAH her ikisinide belasini versin ondan oncede adalet en buyugunu versin ki bu iki insanin bir akrabasi olarak icten diliyorum bunu cunki benimde cocuklarim var o sabuya bole bise yapilmisa kim olursa olsun af edemem imkanim olsa inanin cezasini ben eminiki genis sulalemizde benim gibi vermek istiyecek cok kisi vardir ama inanmiyorum bole bise yaptiklarina neticeyi sizden cok ben merakla bekliyorum ALLAH tan diliyorum yoktur bole bise varsa ben ve eminiki butun akrabalarimiz o masum ailenin yanindayiz ama yoksa o aileden kucuk kavga ve husumet yuzunden yapilmis bir iftiraysa lutven donsunler bu idadan cunki genis olan sulalemizi cok buyuk altindan kalkinmasi guc bir zan altinda birakiliyoruz agliyarak yazdigim bu satirlarda emin olunki ne yapacagimi bilmiyorum tek dilegim ALLAHIM sen buyuksun sen var eden sen gorensin.

FİKRET CANPOLAT IP: 88.233.17.xxx Tarih : 25.12.2006 16:38:16
Büyükkadağanlı olarak kendi adıma ve ailem adına utanıyorum,çevremdeki insanlara köyümü bile söyliyemez oldum.Böyle bir şeyin nasıl yapılabildiğini nasıl bukadar vicdansız,onursuz,haysiyetsiz olunabilir düşünemiyorum bile.Buradan köyüme sesleniyorum bu insanların(insan bile diyemiyorum)tamamıyla köyümüzle ilişkilerinin kesilmesini istiyorum,konuyla ilgili maddi manevi yapılması gereken herşeyin sonuna kadar arkasındayım.

COŞKUN KAR IP: 88.240.228.xxx Tarih : 18.11.2006 20:01:02
ÖNCELİKLE ŞUNU BELİRTMELİYİMKİ BU SUÇTAN ÖTE KİŞİLİKSİZ VEDE AHLAKSIZIN DANİŞKASI BUNA RAGMEN MADUR OLAN İNSANI SAVUNMAMIZ LAZIMKEN SUÇLUYU SAVUNAN BAZI TERBİYESİZLERİN BU SUÇA DAHADA İFTİRA DİYEN İNSANLIKTAN YOKSUN BEYİN ÖZÜRLÜLER VAR BU SUÇ BU İNSANLARA DAHADA DERS VERMEMİŞ BELİKİ SUÇLULARADA BENİM FİKRİME GÖRE MÜEBET OLMALIDIR ÇÜNKÜ ÖLÜM BUNLARA ÖDÜL OLUR (TECAVÜZÜN YAŞI NE OLURSA OLSUN )DEVLETİMİZDE SON YILAR ÇOCUK TECAVÜZ OLAYLARI ARTMASI BİRAZDA DEVLETİN SUÇU YAPILANLAR KEAR KALIYOR BEZDİRİCİ CEZA VERİLMELİ ,Kİ SUÇLARIN ÖNÜNE GEÇİLSİN MALESEF DEVLETEN ÇIT YOK

sinan cöpür IP: 81.215.107.xxx Tarih : 28.09.2006 21:55:53
böyle insanların şehrimizin ismini lekelemeleri gercekten acı verici bir durum üzülmemek elde degil sadece altın başak kendi adı altında konuşulsa beliki dogaldır onlar icin böyle şeyler ama üzümlü ilcesi nin ismi altında şimdiye kadar böyle birşey duyulmamış olarakan üzülüyorum bukişilerin cezalarının büyük olacagındanda adlihukuktan bir şüpem olmadıgını ayriyeten bildirmek istiyorum.

bahar IP: 88.242.9.xxx Tarih : 28.09.2006 15:55:56
bir erzincanlı olaran en önemlisi bir alevi olarak bu iki caniyi kını yorum size belki insan demek suctun ki bence öyle 7 yasın daki zavallı mosume pakı ne hale getirmişsiniz babası nın ağlaması içimi yaktı bir insan namusu için yasar bu adamın en önemlisi bu kızın suçu kadın olmakmı böyle insan lar yasamayı hakketmiyorlan tek söyleyeceğim sey allahın dan bulsunlar

nuray güler IP: 85.108.93.xxx Tarih : 23.10.2006 11:26:09
ben bütün yorumları okudum bakıyorumda kimi mezhep ayrımı kimide akrabalık duyguları karabarı vermiş yazık bence bu olaya tarafsız bakın ve toplumumuzun köylerde bile ne kadar bozulduna üzülün bence nerde olursa olsun bu olay bir vahşet.akrabasıolan beyfendiyede soruyorum ya senin çocuğun olsaydı bukadar soğuk kanlı davranır ve yorumlarmıydın bu olayı çok merak ediyorum.bence bu çocuğun maddi yardımdan çok pisikoljik tedaviye ihtiyacı var.

Şükrü OĞUZALP IP: 85.108.144.xxx Tarih : 24.10.2006 19:12:04
İlk önce bir insan, sonra bir alevi ve demokrat biri olarak bu vahim ve iğrenç olayı yapanları nefretle kınıyorum.Kendi coğrafyamda bu insanlık ayıbı olayının yaşanmış olması benim gibi bir çok kişiyi derinden üzdüğünden eminim.Ancak bazı yorumlarda bölgemizdeki olayı kınamak yerine kendi ilçelerinin (Üzümlü)isminin geçmesinden üzüldüklerini ve hala kafatasçı zihniyetlerini ön plana çıkarmakdan utanmamışlardır. Bu olay insanlık ayıbıdır, şahsidir... bölge insanının geneline mal etmek cehalettir, siyasi ve felsefi intikamdır. Bu tip kafalar kınıyor ve suçlularında hak ettiği cezaları almalarını umuyorum.LÜTFEN ELİMİZE, DİLİMİZE BELİMİZE SAHİP OLALIM.

aziz erdoğan IP: 85.103.126.xxx Tarih : 3.10.2006 16:03:21
Bir Erzicanlı ve Altınbaşaklı ve herşeyden de önemlisi bir alevi olarak bu elim olaydan üzüntü duymamak elde değil.Ancak sinan çöpür kardeşimiz tarafından yazılan yorumlardan bir tanesini okuduğumda inanın tüylerim diken diken oldu.ben bir alevi olarak ülkemde önyargısız ve hoşgörülü bir ortamda yaşamak isterim TABİKİ SUÇ CEZASIZ KAMAZ heleki böyle iğrenç bir insanlık suçu asla...ama öbyle bir konu hakkında yorum yaparken tüm altınbaşak beldesini ırkçı bir şekilde zan altında bırakmakta neyin nesi oluyor...ciminde(üzümlü'de)1970'li yıllarda kızına tecavüz eden hacıyı hatırlatırım size..o halde tüm üzümlü halıkını mı sorumlu tutacağız bu olaydan..bir demokrat olarak üzümlülü çok dostum var tabiki onları üzmek değil amacım.. ama yorum yaparken suçun bireyselliğini göz önünde bulundurarak biraz daha dikkatli olalım lütfen...burda esas sorun eğitimin olmadığı kapalı toplumlarda meydana gelen psikolojik sapmalardır linç psikolojisini üstümüzden atalım ve daha bir çözüme yakışır şeyler düşünelim....lütfen..

Şükrü OĞUZALP IP: 88.241.23.xxx Tarih : 18.11.2006 22:52:01
Hiç hatırlamak istemediğim bu vahim olayı en son geçenlerde TV'den tatbikat aşamasında izledim ve bir kez daha kahroldum, duyarlı olan herkes gibi. İlk önce Tıbben de doğrulanmış bu tüyler ürpertici olaya demokratik tepkilerini gösteren tüm canları kutluyorum. Rahmetli İsmet İnönünün dediği gibi " BU ÜLKEDE; NAMUSLULARDA NAMUSSUZLAR KADAR CESARETLİ OLMAK ZORUNDADIR..." ve o köyde yaşayıp ta olaya sessiz ve tepkisiz kalanları da nefretle kınıyorum. Bizim meşhur bir sloganımız vardır "SUSMA SUSTUKÇA SIRA SANA GELECEK" unutmayın sessizler...Neyse esas o yavrucağın yarınlarını nasıl düzeltebiliriz, bunları düşünmeliyiz. ilk önce yöremiz insanın psikolojik destek vermesi gerekir, sonrada duyarlı insanlarmızın ekonomik yardımlarıyla artık hepimizin yavrusu olan küçüğümüzün geleceğini temin etmeliyiz diye düşünüyorum. Hadin bakalım bizim oranın güzellikleri daha çoktur, gösterelim ne derseniz...

ALİ ESKİYURT IP: 213.161.147.xxx Tarih : 22.09.2006 10:21:27
İnsanın kanı donuyor.Böyle bir vahset karşısında.Bilmiyorum görebiliyormusunuz babanın çaresizliğini..Hiç kendimizi bu babanın yerine koydukmu bir an...Ne büyük bir acı...Onlara Allah sabır versin .Bu tür suçlar karsısında yasaların yetersizliği ortada.Peki ne yapmalıyız? işte burda temiz toplum vicdanı girmeli ve bu tür insanları teşhir ve tecrit etmeliyiz.Banane dememeliyiz.Vicdanlarımızı sorgulayalım lütfen

safiye ERDOGAN IP: 85.178.221.xxx Tarih : 30.09.2006 19:21:04
ilk olarak söylemek istedigim konu boyle olay hakkinda konusmak bile bana aci veriyor.hepimizin cocugu var ve bu olay herkesin basina gelebilir,egimtimsizlik insanlari nerelere getiriyor ve insanlar beyinlerini artik kullanamaz hale geliyorlar,bu cocugun psikolojik yardim almasi gerekiyor ve bunun icinde aileye maddi yardim yapilmasi gerekiyor.biz bunu GÖNÜLLÜ olarak üstlenmek istiyoruz.aileye ulasabilecegimiz bir tlf numarasi veya bi hesap numarasi bildirlirse yardima haziriz.

Sabri,B. IP: 84.60.161.xxx Tarih : 16.11.2006 00:39:39
Bir Erzincanli olarak gercekten cok Üzüldüm Tüylerim ürperdi.Cenabi Hak islah etsin ve Ana Babalrina da ben en cok sunu yazmayi gerek duydum :Lütfen mümkün oldugu mertebe Cocugunuzu Tedavi ettirmeyi ve devamli kontrola (Ruhsal,PYS)götürmeyi ihmal etmeyin .Onlar zaten cezalarini Adaletin Huzurunda vereceklerdir .Aileye Gecmis olsun Dileklerimi gönderiyorum.

huseyin IP: 87.239.96.xxx Tarih : 11.10.2006 22:34:33
oncelikle burdan yani yurt disindan telofonla aldigim bilgilere dayanarak sunu belirtmek istiyorum oncelikle bu haberi veren gazete ve haber sitelere sesleniyorum benim aldigim son bilgilere gore GELEN ATLI TIP MERKEZI RAPORLARINA GORE HER HANGI BIR TECAVUZ IZINE RASLANMADIGI YONUNDEDIR VE SANIKLARDAN BIRININDE YAKLASIK 5 AYDIR IZMIRDE CALISTIGININ VE OLAY ANINDA ERZINCADA OLMADIGI IZMIRDE CALISTIGI VE OLAYI DUYMASININ ARDINDAN ERZINCAN SAVCILIGINA TESLIM OLDUGUNU ARASTIRIP VE DIGER GELISMELELE BIRLIKTE TUM OKUYUCULARINIZA BILDIRMENIZI RICA EDIYORUM VE SATENDE BUNU YAPMAK ZORUNDASINIZ UYARIYORUM. NOT:OLAYIN ARDINDAN ZANLILARDAN BIRININ OGLUNUN KALP KIRIZI GECIRIP OLUMLE BURUN BURUNA GELDIGINI BILIYORMUSUNUZ.

erdogan yusuf IP: 85.178.225.xxx Tarih : 2.10.2006 02:48:48
BENIM BU YORUMUM BUTUN INTERNET SITELERI ICINDIR.7 yasindaki bir cocugun basina gelen bu talihsiz olayadan yüzünün desifre edilmesi ve butun sitelerde bunun yayinlanmasi hem cocuk icin hemde gelecegi icin sakincalidir.

baki yeşilbaş IP: 88.240.224.xxx Tarih : 19.11.2006 23:50:51
işte dostlar bizlerin çok derinden etkilendiği bu olayı hiçte layıkolmadığımız kimliğimize maletmek isteyen çevreler dilerim o köy halkının tepkisini görmuştür ve utanmıştır dilerim insanlar buolaydan ders çıkarırverilecek cezada onagöreverilir merak ediyorum böylesin vahşice suç işleyeni bir avukatsanuna bilirmi yada nasıl savunacak çocuğun aileside çocuklaının tedavisine baksı biran önceyazıktır.varsa bir banka hesap nosu yayınlasınlar ulaşılcak bir adres ama tv kanallarına çıkarmakla onlara malzem olmakla olmaz lütfen ama lütfen biran önce oçocuğa profosyenel yardım yapalım

evrim yalçın IP: 194.27.33.xxx Tarih : 14.09.2006 13:39:41
Bir Erzincanlı olarak bu haber tüylerimi ürpertti bundan birkaç yıl öncesine kadar doğunun en modern şehirlerinden biriyken bugün bu noktalara gelmesini gereici yönetimlerin iş başında olamalarına ve bu insanlara gerekli ceza ve eğitimi vermelerine bağlıyorum dünya'da enağır cezaların verildiği suclardan biridir çocuklara tecavüz umarım en ağır cezayı alırlar ve bence teşhir içinde bu tür adamların resimleri ve isimleri mutlaka yayınlanmalıki eline /Beline /diline hakim olmayı temiz halklar tarafından dersleri verilerek cezalandırılmalılar

ALPER KUŞÇU IP: 88.247.104.xxx Tarih : 26.12.2006 14:35:39
BU OLAY NASIL YAŞANIR BU MEMLEKETTE...İSTANBULDA BİLE BU TARZ BİR OLAY DUYDUĞUMUZDA KANIMIZ DONUYOR..NE OLDU DA MEMLEKETLERİMİZDE BU OLAYLAR YAŞANMAYA BAŞLADI..BUNDA TEKNOLOJİNİN ART NİYETLE KULLANILMASININ ÇOK BÜYÜK BİR ETKİSİ VAR..ESKİDEN NAMUS BİLE TESLİM EDİLİRDİ KOMŞUYA DOSTA HEMŞERİYE YA ŞİMDİ BIRAK NAMUSU HİÇBİRŞEY EMANET EDEMEZ KİMSEYE GÜVENEMEZ OLDUK..YAZIKLAR OLSUN BÖYLE İNSANLIĞA...YA BUNLARIN HESABINI NASIL VERECEK BU İNSANLAR ÇOK MERAK EDERİM DOĞRUSU..HİÇMİ ALLAH KORKUSU YOK HİÇMİ VİCDAN YOK AYNI ŞEY BUNLARA YAPILSA.. BİR İNSAN BİRŞEYİ YAPARKEN ÖNCE KENDİ AÇISINDAN DÜŞÜNÜP ÖYLE HAREKET ETMELİDİR..NEDİR YANİ SAVUNMASIZ BİR ÇOCOĞA YAPILIRMI BU YA YAZIKLAR OLSUN......

ekber hür IP: 193.255.92.xxx Tarih : 24.11.2006 13:00:13
Bu tür bir olayın memeleketimde yaşanması beni gerçekten derinden üzmüştür. Bu tür insanların toplum içerisinde barındırılmasına kendi şeref ve hasiyet düşünceme ters düşüyor. Bu olayı okuduğum an içerimden geçen üzüntümü inanın kelimelerle anlatamam Ama orda bir baba vardırki o baba onur ve gururuyla yaşayan birisi sen bir baba oalarak hiç utanma bunu yapan küstahlar utansın sen onurunla şerefinle adamsın ve toplumun herkesiminde yeri olan birisi olarak senin acını paylaşıyoruz Altın başak köylüsü olarak uatnıyorum sizlre ve değerli ailenize sabır ve gönlünüz mutlu geleceğiniz umutlu ve küçücük yavruya sevgilerimi iletiyorum ve sizleri kucaklıyorum EKBER HÜR

erol kartal IP: 85.108.197.xxx Tarih : 30.11.2006 18:16:57
çok zor bir olay .bu aileye devlet sahip çıkmalı suçlular da adalete hesap vermelidirler olay ört pas edilmemelidir .İST DEN EROL KARTAL ERZİNCAN KEMAH KARACA KÖYLÜ YOLDAŞ 0535 672 82 42....İŞ 0216 313 94 84

ayşe sude IP: 88.233.35.xxx Tarih : 23.09.2006 20:41:42
haberi okudugumda bu şerefsiz ve haysiyetsiz insanlarla hemşehri oldugum için utandım eger ülkemizde şeriat uygulansaydı bu hay...lar şeriat üzeri cezalandırılsalardı degil erzincanda yeryüzünde butür olaylar vuku bulmazdı .

tugba g IP: 84.138.249.xxx Tarih : 28.11.2006 11:32:11
bu haberi duydugumda sanki dünya basima yikildi artik utanma arlanmada kalmamis 7yasindaki cocuktan ne istediniz hicmi vicdan kalmamis bizim bu milletimizde o cocuk daha hayatin ne oldugunu bile bilmezken basina neler gelmis allaha havale ediyorum sizi bir ERZINCANLI olarak utaniyorum sizden serefsizler yasinizdan basinizdandami utanmadiniz sizin baciniz colugunuz cocugunuz yokmuydu onlaridami göz önüne almadiniz:( allah bildigi gibi yapsin sizi o cocugun hakkini veremezsin insallah öbür tarafta

cengizbozkurt IP: 85.108.93.xxx Tarih : 28.11.2006 23:20:14
inanın bu haberiilk duyduğumda inanmadım. ancak doğru olduğunu anlayıncanasıl biryorumyapacağımı bilemedim.Ama şunu rahatlıkla söyleyebilirimki bu kanıbozuk hayvan ruhlu yartıkları elime verseler hiç acımadan ve gözümü kırpmadan işkenceyle infaz ederdim herhalde.Bende Erzincanlıyım ama farketmez burada şUralı yada buralı olmak o kadar mühim değil. Aslolan böyleiğrenç birolayın yaşanması Yüce Allah kimsenin başına böylebir acı vermesin. ONURLU OLARAK YAŞAMAK TEMENNİSİYLE DİYORUM.

ali IP: 85.180.255.xxx Tarih : 13.11.2006 20:37:02
allah bunlarin belasini versin ,ama orada yasayanlarin hic bir sey yapmamalarini anlamiyorum

EROL KARTAL IP: 85.102.85.xxx Tarih : 26.11.2006 21:32:58
ÇOK ZOR BİRDURUM AİLEYE ÖNCE GEÇMİŞ OLSUN DİYORUM.BUNLAR KESİNLİKLE ÖNCE İNSANDEGİLDR.BUNLARIN CEZASI KANUNLARDA BELLİİR. ÇOK YAZIK ÇOK.....VE YAZMAZ ELLERİM.ERZİNCAN KEMAH KARACA KÖYÜ 0535 672 82 42

erdoğan IP: 88.241.209.xxx Tarih : 18.11.2006 19:26:12
öncelikle bu olaydan ne kadar üzüntü duyduğumu bildirmek istiyorum. ama bütün yorumları okudum ve şu kanaata vardımki hiç kimse olayın aslını bilmeden yorum yazmış. yani söylemek istediğim şey şu ki tecavüz ettikleri söylenn şahıslardan biri olayın olduğu tarihte izmirde bulunuyomuş ve sadece eskiden tecavüzden sorgulandığı için şu anda gözaltında ve diğer şahısta 65 yaşında yani erkekliğinin olup olmadığı bile meçhul yani şimdiden bu kadar yüklenmenin ne kadar doğru olduğu tartışılır bence daha ilk mahkemelerine çıkmadılar bile bunları yazmamdai amaç suşluları(?) tanıyor olmamdır ama şunuda net bi şekilde söyleyebilirim ki eğer bu deliller ispatlanırsa çekebilecekleri en büyük cezayıda çaksinler

özlem ERDOGAN IP: 85.178.203.xxx Tarih : 30.09.2006 19:27:52
bu olayi kiniyoruz,magdur aileye ulasabilecegimiz bir tlf numarasi yada bank.hesap numarasi bildirlirse yardim etmek icin insanlar burda hazir.ayrica SINAN CÖPÜR ün yorumunu kiniyoruz,böyle bir bile durumda hala insan ayrimciligi yapabiliyorsa kendisinede HELAL OLSUN,bu igrenc olayin mezhebi yoktur heryerde ve her toplumda boyle sapiklar vardir.BIR IKI KISININ SAPIKLIGI BIR TOPLUMA MALEDILMEZ

şenol aybak IP: 212.156.219.xxx Tarih : 20.11.2006 16:53:33
komşu köyümüzdeki elim olayı tv izledim şok oldum devletin bu aileye ve madur kıza sahip çıkarak yeni bihayat kurmasını saglamalı suçlular en agır sekilde cezalandırılmalı.Fakat ne yazıki devlet bu ve buna benzer vakalarda maduru kendi eliyle ölüme gönderiyor bu aile töre himayesinde deyil ama ya güney doguda ben aileye sabır diliyorum umarım bu son olur

erol kartal IP: 85.104.234.xxx Tarih : 13.11.2006 23:09:12
çok üzüldüm bunlara erzimcanlı demek yanlış olur .....erol kartal erzincan kemah karaca köyü 05356728242

mesut yılmaz IP: 88.232.69.xxx Tarih : 20.10.2006 11:53:15
bu haberi tesadüfen nette gezerken okudum ve böyle insanların varlığınden nefret eder oldum. bunu yapanında insan olabileceğini tahmin bile etmiyorum.böyle insanları içimizde bırakın barındırmaya yaşamasını bile sakıncalı buluyorum.aynen yayınlamanızı istiyorum saygılarımla

baki yeşilbaş IP: 88.241.105.xxx Tarih : 4.10.2006 19:18:27
erzincan üzümlüde meydana gelen olaylar hakkındaki yorumlara bakıyorum da aklı başında olmayan bir kaç yorumla karşılaştım...kimi kendi beldesinin sütten çıkmış ak kaşık olduğunu söylüyor, kimi de bu tür olayların ortadan kaldırılmasının çözümünün şeriatta olduğunu iddaa ediyor...allah aşkına hiç mi kitap gazete ve bilimsel herhangi bir yayın okumuyorsunuz..insan psikolojisinin baskıcı ortamlarda nasıl işlediğini bilmiyormusunuz...fuhuşun en yaygın olduğu ülkeler nereleri biliyormusunuz..iran ve suudi arabistan...türkiyede içkinin en çok satıldığı şehir konya... şeriatla YÖNETİLEN ÜLKELERDE babalar 18 yaşına basmış erkek çocuklarını kendileri eve gelene kadar üvey annelerinin yanlarına ya da eve girmelerine müsade etmediklerini biliyormuydunuz ...şeriat tanrıyı korkulan bir baba ata yerine koyar...çünkü insanın potansiyel kötülükler taşıdığını idda eder... oysa tanrı aşkının olduğu bir yerde insan kenidini aşarak tüm olumsuz özellikllerini ortadan kaldıracağı bir nefsini yenme sürecine girmesi; insanın kendisini tanrısal erdemlerle bezetecek gücünün olduğunun farkına varması ile ilgili bir olgudur ..ki bu da evrensel bilgileri edinmekle olur, yasaklamalarla değil...çünkü insan evreni tanıdıkça kendisini ve dolayısı ile tanrıyı da tanır..ve psikolojisinin derinliklerindeki tüm pislikleri ortadan kaldırmasını bilir...evet alevilik budur işte sayın şeriatçılar...

COŞKUN KAR IP: 88.240.42.xxx Tarih : 19.11.2006 22:08:50
ÖNCELİKLE BU KONU SANKİ ALEVİLİKMİŞ GİBİ ALGILANIYOR ÇOK ÜZÜLDÜM BİZ BU İŞLENEN OLAYA ÜLKEMİZİN ALEVİ OLSUN SÜNİ OLSUN BEN İNSAN OLARAK ÇOK ÜZÜLDÜM VEDE ŞUANDA OLAYI ÖĞRENDİGİMDEN BERRİ ŞOK YAŞIYORUM TEK BU OLAY DEĞİL GEÇENLERDE 6 AYLI BEBE TECAVÜZ EDİLDİGİNİ DUYDUK OKUDUK T.C VATANDAŞI OLARAK BU ADİ TECAVÜZ SUÇLARI ÜZÜLÜYORUM DEVLETİN ACİL SUÇLARIN CEZALARINI ARTIRMALIDIR YOKSA ÜLKEMİZİN AKİBETİNİ HİÇ İÇ AÇICI GÖRMÜYORUM ÇÜNKÜ BU OLAY ERZİNCANDA OLMASIDA BENİ ÇOK ÜZDÜ ERZİNCANLI OLARAK ALLAHTAN DİLEGİM BU OLAYLARI DEVLETİMİZDE VE ERZİNCANIMIZDA OLMAZ DUYMAYIZ DİLEGİM BU OLAY SON OLUR BİR İNSAN OLARAK RAHATSIZLIK VERİCİ BURDA YORUM YAZAN HERKESE TŞK EDERİM ÇÜNKÜ SUSTUKCA BAŞIMIZA NELER GELİYOR SUSMIYACAYIZ KONUŞAN ÜLKE VE DEMOKRAT BİRİ OLARAK YETER

seva hisir IP: 195.93.60.xxx Tarih : 10.12.2006 23:45:24
bende bir erzincanli olarak bu vahset verici durumu kiniyor ve suclularin agir cezaya captirilmasini cok istiyorum bu ne zihniyet nasil kücük bedene kiymislar hala inanamiyorum ve bende sinan cöpürdenen sahsiyeti kiniyorum ve budurumda bile ayrimcilik yapabiliyor ayni durum onunda basina gelebilir insanlari ayirmasina inanamiyorum siddetle kiniyorum aileye allahdan sabir dilerim

asiye IP: 85.178.214.xxx Tarih : 11.10.2006 16:22:08
ben oncelikle huseyin beyin yorumuna cevap vermek istiyorum.yani boyle bi olay karsisinda hala bunun iftira oldugunu kabullenmek istiyorsa kendisine diyecek bise bulamiyorum.kendisininde cocuklari varmis acaba boyle bi olay kendi cocuklarinin basinda gelseydi akrabaliktan yada iftiradan bahsedebilirmiydi.ailenin elinde tecavvuz raporlari var huseyin bey siz hangi iftiradan bahsediyorsunuz.bu olayin iftira yada camur atma gibi sacma seyleri birakip aileye nasil yardim edilebilir onun konusulmasi gerekmezmi.bu cocuk buyuecek genc kiz olacak evlenecek yasadigi bu igrencligi unutabilecekmi onun cözümünü aramak yerine bu iftira yok iki aile arasinda kavga var gibi sacma sapan sözlerle kendinizi kandirmayin.bu olay yapilmistir bu igrenclik sapiklik yasanmistir ve bunun ne özrü vardir yada savunulacak bi durumu.tüm anne ve babalara seslenmek istiyorum lütfen 1 ekmek az yiyin bir paket sigara az icin ve bu cocuga yardim edin.tsk ederim

erdogan yusuf IP: 85.178.225.xxx Tarih : 2.10.2006 02:39:30
ILK ÖNCE BIR ERZINCANLI VE BABA OLARAK BU SEREFSIZLERI KINIYORUM;SINAN CÖPÜR ARKADASIMI DA BU GIBI INSANLIK DISI OLAYLARI BIR TOPLUMA MAL ETTIGI ICIN KINIYORUM;GERCI YASINI KAC OLDUGUNU BILMEM BU SAHISIN Ama ben bir insan olarak bu gibi olaylari hismi his bir topluma mal etmek istemiyorum ve ciddetle kiniyorum.YAPABILECGIMIZ gelecege bakip bu yavrularimizi iyi bir egitimle hayata kazandirmak.BERLINDEN saygilar yusuf erdogan

Kazım KARADAĞ IP: 81.214.254.xxx Tarih : 9.02.2007 11:51:18
Öncelikle bu bölgede ve bu köyde çocukluğumun geçtiğini söylemek istiyorum. Bu olaydan dolayı çok üzüntü duyduğumu belirtmeliyim.Toplum olarak bu tür olayları hep birlikte kınamalıyız. KARADAĞ ailesi olarak biz bu iğrenç olayı gerçekleştirenlerin cezasını çekmesini gönülden diliyor ve bekliyoruz. Ayrıca bu iğrenç olayı o bölgeye ve köye mal etmek yanlış bir anlayıştır. Fakat bu olayı gerçekleştirenlerin yanında olanlarıda, bölge halkı olarak cezalandırmak gerekiyor. CANLAR; Onurlu, Dürüst ve İnsanca yaşamak için kötülüğe, sahtekarlığa, namussuzluğa karşı BİR OLALIM DİRİ OLALIM.

EROL KARTAL IP: 85.107.192.xxx Tarih : 1.05.2007 20:15:05
SEVĞİLİ İNSANLAR: HİÇ BİR SUCUN MEZHEPLE İLGİSİ YOKTUR.İNSAN İNSANDIR.AMA EYER İNSANLARI BÖYLE AYIRMAYA BİRAZDAHA DEVAM EDERSENİZ.CUMHURİYET İLKE VE İNKLAPLARINA BİRAZDAHA BASKI YAPILIRSA UNUTMAYIN:Kİ ŞERİYATI HİÇ BİRZAMANBU TOPRAKLARA SOKAMAYAÇAKSINIZ....BİZLER ÖNCE İNSANIZ VEDE .....ULU ÖNDERİMİZ ĞAZİ MUSTAFA KEMAL PAŞA'mızın herzamanYOLUNDAYIZ....ŞERİYATA VE YOBAZLIGA GEÇİŞ YOK....ANLAYIN MOLLALAR...EROL KARTAL ERZİNCAN'KEMAH'KARACA KÖYLÜ'YORUMLARINIZ İÇİN CEP NUMARAM:0535 672 82 42 HATTIM HERZAMAN AÇIKTIR

k .m IP: 88.251.136.xxx Tarih : 13.06.2007 23:37:03
ÖNCE ŞUNU ANLAMALIYIZ HEPİMİZ İNSANIZ ,BENİM ÇOK ALEVİ ARKADAŞIM VAR HEPSİDE ÇOK DÜRÜST VE ÇOKTA İYİ İNSANLAR HER ELMADA ÇÜRÜK ÇIKAR BU BENİM ALEVİ HALKINA KARŞI TUTUMUM DEĞİŞMEZ VE BURDA YAZAN ARKADAŞLAR ÇOK NORMAL VE TERBİYE SINIRLARINI AŞMADAN TEPKİSİNİ DİLE GETİRMİŞLERDİR BU İNSANLARA TEŞEKÜR EDİYORUM ÇÜNKÜ SUSMSMIŞ VE TEPKİLERİNİ DİLE GETİRMİŞLER BURDAKİ KIZ ÇOCUĞU MADUR OLMUŞDUR ÇOK ÜZÜLDÜM VE SUÇLANAN KİŞİLERDE ADALETTEN GELECEK SONUÇLA GEREKENİN YAPILACAGI İNANCINDAYIM VE BU OLAYIN DEVLET GÖREVLİLERİNİN YAKIN İNCELEMEYE ALINMASI GEREKTİĞİNİ SAVUNUYORUM YANİ SAĞLIK BAKANLIĞIN İLGİLENMESİNİ İSTİYORUM ÜLKEMİZDE BU ŞEKİL VAKALARIN ARTIĞININ GÖRÜYORUZ BENİM DE ÜZÜLEREK HABERLERDE DEVAMLI OKUYORUM BEN ÇORLUDA İKAMET EDİYORUM YANLIZ BU SİTEYİ ÖYLESİNE GEZERKEN BU OLAYI ÖĞRENDİM ÇOK KÖTÜ YAZMAK İSTEDİM BURDA ÇOK ERZİNCANLI ARKADAŞLARIM VAR ÇOĞU ALEVİ HEPSİDE ÇOK DÜRÜST VE ÇOK İYİ ARKADAŞLARIM TABİKİ BU OLAY ALEVİ OLSUN SÜNİ OLSUN BU SUÇ MESEP DEĞİL İNSANLIK SUÇU KIZ ÇOCUĞUNUN AİLESİNE ALLAH YARDIM CISI OLSUN EĞER BU İNSANLAR SUÇLUYSA EĞER ALLAH BELALARINI VERSİN SUÇSUZSA SÖYLÜYECEK HİÇ BİRŞEYİM YOK YANLIZ POLAN O ÜÇ İNSANA OLACAK ÇÜNKÜ ÇOK BÜYÜK SUÇLAMA İNŞALLAH BİRAN ÖNCE KARAR AÇIKLANIRDA HERKES RAHAT BİR NEFES ALIR O ÜÇ AİLEYEDE ALLAH SABUR VERSİN ÇOK ZOR DURUM

Serkan Karadag IP: 212.174.232.xxx Tarih : 5.12.2007 15:53:06

Hangi noktadan bakarsanız bakın, meydana gelen iğrenç bir olay ve kınamak yetmiyor.Böylebir olayı meydana getirenler Cahilliğinde ardında pisikopat bir beyne sahip olmalı.Sadece bu iğreç olayın içindekileri suçlamıyorum, aynı zamanda bu dengesiz insanları fark edemiyenleride suçluyorum.B.Kadağan ismi kadar büyük bir yer değil, bu insanı tanıyanlar tavır ve hareketlerinden hiçmi şüphelenmediler? Köyün içinde nasıl güvenipde gezdirdiler? Çok yazık insanın insan olduğundan bir kez daha utandığı bir noktadayız.Tüylerim diken diken oluyor...


veli atar IP: 85.100.64.xxx Tarih : 7.10.2007 15:54:13

bende bir erzincalı olarak buolayı duyunca tüylerim havaya kalktı kanım dondu bu kişileri çok iyi tanıyan biri olarak inanamadım köylerimiz yan yana devamlı tanıştığımız insanlar erzincan tarihinde köylerde böyle birşey görülmemiştir benim tasviyem bunları hadım edip taksime salmak lazım yazıklar olsun utanıyoruz kınıyoruz


k.k IP: 88.243.229.xxx Tarih : 31.07.2007 16:15:01
BEN İNSAN OLARAK BU SUÇU NALETLE KINIYORUM YANLIZ BU SUÇU SAVUNANLARIDA KINIYORUM NALET OKUYORUM SAVUNANLARA ŞUNU SORUYORUM EĞER GERÇEKTEN VİCDANI VE ŞEREFİ VARSA BU KIZ MADUR OLMUŞ SİZ SUÇU YAPANLARIN YANDAŞLIĞINI YAPIYORSUNUZ BU KIZ SENİN KIZIN YADA YEĞENİN YADA TORNUN OLSA NE YAPARDIN NE YAPMAYI DÜŞÜNÜRDÜN YOKSAM ÜSTÜNE SÜNGERMİ ÇEKERDİN BİRİSİ CEBİNE KOYMUŞ BİRTANE SAHTE RAPOR YA BİRAZ AKILI OLUN MADEM RAPOR TEMİZSE NEDEN YARGI 33 YIL AĞIR HAPİS VERİYOR VE BU TEMİZ RAPORU KİM VERMİŞSE ONUN HAKINDA SUÇ DUYURUSU YAPIYORUM ÇÜNKÜ ERZİNCAN DEVLET HASTANESİ BOZUK RAPOR VERMİŞSE BURDA BİR TEMİZ RAPORU DÖNÜYORSA BURDA BİR ÇELİŞKİ VAR ERZİNCAN DEVLET HASTANESİ DOKTORUNU BEN DAVA AÇMAYA DAVET EDİYORUM VE RAPOR DİREK ERZİNCAN ADLİ MAKAMLARINA GİDER ŞAHIZLARA DEGİL GELSİN İSPATLASIN YOKSAM TÜM İNSANLARI YALANÇI ÇIKARMAYA KİMSENİN HAKI YOK ADELET BAKANLIĞIN BU KONUDA İNCELEME BAŞLATMASI GEREK MADEMKİ TEMİZ RAPORU VAR İSE BU İNSANLAR NEDEN MADUR EDİLİYOR HERŞEY ORTAYA ÇIKSIN SUÇLUYSA ÇEKSİNLER CEZASINI SUÇLARI YOKSA NEDEN CEZALANDIRILIYOR BU KONUYA ACİL ÇÖZÜM GEREK YOKSAM DAHADA BU OLAYIN DEDİSİ KODUSU BİTMİYECEK BEN RAPORU KİM BUNLARIN OĞLUNA VERDİYSE AÇIKLAMA YAPMAK ZORUNDA BU OLAY ÇOCUK OYUNCAĞI DEGİL GEREKLİ MERCİHLERE BU YAZI SUÇ DUYURUSUDUR

mesut navruz IP: 85.104.54.xxx Tarih : 23.02.2007 00:21:48
adalet illaki tecelli edecektir ama bu olay gerçek ise ve sabit delilleri ile ispatı yapılmışsa bu tür kişileri biz toplum olarak kınayıp dışlamamız lazım bu tür kişileri asla içimizde barındırmamalıyız bu bu düzelir demekle tekrar insan içine alırsak yarında benim veya siz okurlarımızın çocuklarının başına gelecektir çünki bu cinsel bir taviz asla affedilemez elden bir şey gelmez ya adalete güvenip oray teslim edicez yada yazıklar olsun deyip silip atıcaz edepsizliktir ailesine ve çocugumuza geçmişolsun dileklerimi sunarım ciminli mesut.....

ali pit IP: 212.175.240.xxx Tarih : 17.05.2007 23:52:19
ALlah o admların belasını wersin verecekde..............aileler görüp daha dikkatli olsun türkiyede çok böy le pislik var.......

cagdas hur IP: 88.245.75.xxx Tarih : 20.06.2007 14:23:35
böyle bişe nin nasıls oldugunu aklım almıyor .insanlar ne hale gelmiş be bune biçim iş anlamadım böyle insan ların en büyük cazalarla cezakandırılması gerekir bunlar insan bile olamaz ben jandarma er olarak böyle insanların güwenligini korudugum için utanıyorum .

abdulhamit şimşek IP: 88.230.30.xxx Tarih : 12.07.2007 19:47:54
bir erzincanlı olarak bu haber beni gerçekten sarstı yazıklar olsun bu tip yaratıklara insan demeye utanıyorum

a.act IP: 82.139.80.xxx Tarih : 26.01.2007 02:59:11
ben inanki diyecek laf bulamiyorum. Allah Belasini Versin............... yapan her hangi hangi serefsiz haysiyetsiz ise.. kendisinin de cocuklari var bu mu babalik bu mu buyukluk. insan utaniyo allah belasini versin. baska diyecek birseyim yok

OKAN TORAMAN IP: 88.236.90.xxx Tarih : 9.07.2007 16:39:01
o bölgenin adamı olarak böyle üzücü bir haberi duyduğumda inanmak istemedim.ailecek çok üzüldük bu canileri toplumdan uzak tutmak gerekli.bunlar insanlıktan nasibini almamış malukatlar.ŞİDDETLE KINIYORUZ!!!YAZIKLAR OLSUN!!!

pasha IP: 88.248.15.xxx Tarih : 27.08.2007 18:53:28
bunu yapanın insan olduğuna inanmıyorum.eğer bunlar insansa ben insan olduğum için isyan ediyorum ve utanıyorum.o eskiden birbirinin ailesine kardeş,bacı dien milletin torunları olamaz bunlar.bunlar gibi kişiliğini ve insanlığını yitirmiş insanları toplumdan soyutlamak lazım.yada kısa yoldan zehirlemek.

hülya yalçınkaya IP: 88.242.109.xxx Tarih : 16.04.2007 17:47:12
bende bir arkadaşımızın yorumu gibi memleketime bakıp biraz da olsa hasret gidermek için girdim ama bu kadar kötü bir olaya güzel memleketimizin adı karıştığı için hem çok üzülüyorum hemde çok utanıyorum bir erzincanlı olarak allah ailesine sabır versin ve bu tür insan diyemiycem hayvanları erzincanın meydanında asmak lazım ama ne yazıkki türkiyede kanunlarımız geçmiyor.adam cinayet işliyor evlat acısı veriyor.8 ay sonra içerden çıkıyor.kanunlar bu şekilde olursa türkiye çok kötü olur diye düşünüyorum.ciddi anlamda cezalar verecekler ki bunlara dur diyelim elini kesecekler ayağını kesecekelr idam edilcekki o acıyı anlasınlar.geçen gün gazeteyi açtığımda gördüğüm haberi aynen söylüyorum.7 yaşında ufacık tertemiz bir çocuk kapısının önünde oynarken can sıkıntısındna dolayı çocuğa kurşun sıkıp çocuğu bir ömür boyu kötürüm kalmaya bırakan adi bir insana verilen ceza 8 ay evet 8 ay ve bunu paraya çevirip hayatına kaldığı yerden devam etti para cezası evt para cezası sadece üç milyar ne kadar acı işte türkiyenin durumu ağlancak halimize halen gülüyoruz yazık başımızdakilere

aziz erdoğan IP: 88.247.197.xxx Tarih : 30.04.2007 17:48:11
sevgili altınbaşaklı ve kadağanlı hemşehrilerim. Bu üzücü olay hakkında daha önce bir yorumda bulunmuştum. Ancak yapılan yorumların çoğunda bir linç havası hissettiğim için yeni bir yorum yapma ihtiyacı duydum...ilk önce algılamanız gereken şey şudur ki; bu tür olaylar dünyanın her tarafında meydana gelebilecek ve ispatlandığında da suç olarak nitelendirebileceğimiz olaylardır...bu tür vakaların çoğunda egemen toplumsal kültürden psikolojik sapmalar sözkonusudur...bu psikolojik sapmaları hastalık olarak nitelendirebilirsek, sanırım altınbaşak beldesinde bu iki insandan kaynaklanan toplumsal sorunların bir çoğunu da ortadan kaldırmış oluruz...ancak başka bir önemli nokta daha söz konusudur burda: yargıya intikal etmiş olan bu olayda kesin hükümler ileri sürmek etik bir davranış değildir...daha önce "böyle bir insanlık suçu asla cezasız kalmamalı" demiştim...ancak şurası da bir gerçekki suç doğası gereği ispatlandığında suçtur...eğer ispatlanmışsa tabiki bu suç cezasız kalmamalı...burda zanlıların akrabalarına ,onların masum olduğunu iddia edenlerle, masun olmadıklarını iddia edenlere çok büyük görevler düşmektedir... bildiğinizi iddia ettiğiniz şeyleri lütfen kendinize saklayınız...hiçbirinizin bu tür psikolojik sapmaları onaylayacağınızı tabiki düşünmüyorum...ancak hiçbiriniz de yanlışı yanlışla savunamazsınız...bu olaya şahit olanlar dışında hiçbiriniz gerçek anlamda delilllere sahip olamazsınız...o delilleri çözmek yargının görevidir sizin değil...zanlıların akrabalarına da bir sözüm olcak burda...böyle bir olayı her insanın midesi kaldırmaz ve bu olay meydana gelmişse ki bilmiyoruz, bu sizin suçunuz değil...ancak toplumda meydana gelen infiali de biraz normal karşılamalısınız...çünkü bu insanların çoğu kendilerini ahmet, mehmet olarak değil,altınbaşaklı veya kadağanlı olarak tanımlıyorlar ...(-bence sizde dahil olmak üzre-) bu insanlar feodal kültürden henüz kurtulamamışlardır...dolayısı ile tepkilerinde medeni bir ölçüt bekleyemezsiniz...çünkü söz konusu olan onların beldelerinin veya köylerinin namusudur...gittikleri her yerde altınbaşaklı veya kadağanlı olmak demek bu olayla birlikte anılmak anlamına gelecektir...bu şekilde etiketlenmek hoş bir şey olamayacaktır haliyle...bu olayın bir yönü...olayın mağduru hakkında dadüşünmeniz gereken şeyler yok mu sizce...olay gerçek olsun veya olamsın...o yaştaki bir kız çocuğunun geçirebileceği psikolojik travmanın sorumluluğunu kim yüklenecek...ki bu psikolojik travma o çocuğun geleceğinin kararması anlamına gelecektir...benim sizden beklentim o çocuğa destek olmanızdı ama siz bunu yapmadınız veya yapamadınız...çünkü sizde feodal tepkiler geliştirdiniz...böyle bir olayın olabilirliğini haklı olarak aklınız almadığı için direk kendi soy isminizin namusunun peşine düştünüz..ve savunma mekanizmaları geliştirdiniz...o insanların yalan söylediklerini iddia ettiniz...bunların hiçbirisine tabiki gerek yoktu...çünkü bu, sorunların daha da büyümesine neden oldu hiç de gereği yokken...netice itibarı ile bence tüm altınbaşak beldesi halkı bu olayların gelmiş olduğu son noktada kendilerine göre dersler çıkarmalıdır...feodal dedi kodu kültürünü bir yana bırakıp yönümüzü daha fazla bilime, daha fazla iletişime ve kendimizi daha fazla tanımaya yöneltmeliyiz...eminimki o iki zanlı (tabi ortada bir suç varsa eğer) kendilerini tanıma noktasında psikolojik sorunlarını tanımlayabilmiş olsalardı bugün bu sorunları konuşmuyor olacaktık...

Havva KIRBAŞ IP: 88.241.240.xxx Tarih : 2.04.2007 11:31:16
Haberi okuyunca tek kelimeyle iğrendim.Bu insanlıkmı.Nasıl bir ülkede yaşıyoruz.Kendilerini tatmin etmek uğruna yedi yaşındaki bir kız çocuğunu harcamak insanlığa sığarmı.Bütün bu manevi yıkımın üzerine ben eminimki hafif bir cezayla kurtulacaklar.Dilerimki ömür boyu hapis cezasıyla yargılanırlar.Bu aileye geçmiş olsun demekten başka elimden birşey gelmiyo.

ümit yok IP: 88.240.134.xxx Tarih : 3.04.2007 16:06:18
ulan sizin kızınız bacınız yokmu şerefsizler aynısını sizin kızınıza yapsalar ne olur şerefsizler bunları müeebbetle cezalandıracaksın üffff morelim bozuldu...

EROL KARTAL IP: 81.214.224.xxx Tarih : 20.06.2007 22:37:16
merhabalar bu üzücü durum karşısında herhalde etkilenmemek mümkündeğildir. dahada ÜZÜCÜSÜ BU MÜESSİR OLAYI ALEVİLİKLE BAĞDAŞTIRAN ÖRÜMCEK BEYİNLİ İNSANLARI ŞİDDETLE VE ESEFLE KINIYORUZ. HİÇ BİRSUÇUN MESHEBLE İLĞİSİ YOKTUR.SUÇ SUÇTUR. BURASI ATATÜRK CUMHURİYETİDİR ... HEZAMAN ATMIZIN İZİNDEYİZ......VE YAZMAZ ELLERİMMMM. EROL KARTAL 0535 672 82 42 HERZAMAN HATTAYIM

çilem karataş IP: 88.246.53.xxx Tarih : 23.05.2007 20:26:26
bu köy benim ailemin köyü bu haberi gazetede okuyunca moralimiz bozuldu ben olsaydım o an adamları görsem öldürmüştüm bu olay bizi 3 ay şoke etti yazık zavallı kız ama ne kadar calilmişki parayla sus muş. neyse tüm b.kadağanlılara geçmiş olsun

mözafer altaş IP: 81.214.5.xxx Tarih : 30.03.2007 20:55:15
ya insafsızlar bunasıl olur yabukadarıda olmaz yakardeşi yaşındayw alah onların belasını versin inşalah birgön onların öyle birbaşlarına getirecek ama in şalah

IF IP: 84.58.235.xxx Tarih : 28.05.2007 00:48:40
Allah zalimlerin hesabini er yada gec verecektir insaallah.

mehmet polat IP: 88.242.193.xxx Tarih : 2.01.2007 21:01:11
ÖNCELİKLE ŞUNU BELİRTMEK İSTERİMKİ BÖYLE İNSANLARIN SONU İDAMDIR

eylem yılmaz IP: 85.98.228.xxx Tarih : 28.09.2007 16:52:12

bende erzincanlı olarak bu haberi okuduğumda tüylerim ürperdi.bence böylesine kötü bir haber internette fazla yayınlanıp insanları daha fazla üzmemeli ve hatırlatmamalıydı o insanlar acaba kendi çocuklarına öyle bişey yapılsaydı ne halde olurlardı küçük kızın ilerideki yaşantısını etkileyecek olan bu haberlerin biran önce kaldırılması gerektiğini düşünüyorum


coşkun kar IP: 88.243.230.xxx Tarih : 13.02.2007 10:38:03
ŞU KONUYU BURAYA YAZAN İNSANLAR DAHADA ÇÖZEMEDİ YADA İŞLERİNE GELMİYOR BENDE BU KÖYLÜYÜM VEDE BU KÖYDE HERZAMAN HAKSIZLIGA MARUZ KALMIŞ BİR KÖYDÜR VE SONUÇ BUNU DOĞURDU ŞİMDİ BURDA SIZLANMANIN GEREGİ YOK VE SANKİ DİN DERSİMİŞ GİBİ YOK ELİMİZE BELİMİZE SAHİP ÇIKALIM YOK CANLAR YA BU OLAY MESEP OLAYI DEGİL ÖNCE BUNU ANLAYIN BU SUÇU KİM YAPARSA YAPSIN ADİLİGİN VE ŞEREFSİZLİGİN EN ADİSİDİR İSTER SÜNİ OLSUN İSTER ALEVİ OLSUN İSTERSE LAZ KÜRT ÇERKEZ FARK ETMİYOR ADİ SÜÇ CEZALARINI BEKLİYORUZ EN AĞIR CEZANIN VERİLMESİ GEREK HERŞE SUSASUSA BU HALE GELDİK BU OLAYLAR DOĞURAN UNSUR O İNSANLARIN FAKİR OLMASI EN BÜYÜK SUÇTA ONURSUZCA HERŞEYE BOYUN EĞEN O HALKIN SUÇU DÜNYA AYA GİDERKEN BİZ DAHADA YOK ALEVİMİŞ YOK SÜNİMİŞ BIRAKIN BUNLARI DA ONURLU YAŞAMAYA BAKIN BU ÜLKEDE NE GELDİYSE BAŞIMIZA AYRIMCILIK YÜZÜNDEN GELDİ BEN ALEVEDİ DEGİLİM SÜNİDE DEGİLİM İNSANIM RANTCILIGI BIRAKINDA MANTIKLI OLALIM ALLAH İNSANLARI YARATIRKEN ONLAR BENİM KULUM DEMİŞ AYIRMAMIŞ BUNLAR KİM OLUYOR İNSANLARI AYIRIYOR ARTIK BAZI ŞEYLERİ KONUŞMANIN ZAMANI GELMİŞ GEÇİYOR TEK YOL ONURLU YAŞAMAK VE İNSANLARIN ARASINA AYRIMCILIK SOKMADAN BU ÜLKEDE YAŞADIKCA İNSAN GİBİ YAŞAYALIM AYRIMCILIK YAPAN KİM OLURSA OLSUN KINIYORUM ((BU SUÇLULARINDA İNŞALLAH CEZALARINI HAK EDİGİ GİBİ ALMALARINI BEKLİYORUM BİR İNSAN OLARAK ÇÜNKÜ BU SUÇ ADİ İNSANLIK SUÇUDUR TEK BU OLAY DEGİL TÜM ÇOCUKLARA ÇİRKİNCE ŞEREFSİZCE PİSLETEN HEPİSİNİN O KİŞİLİKSİZ İNSANLARA YAKIŞAN CEZA NEYSE EN AĞIRINI VERMEK GEREK HERKESİN ÇOCUGU VAR BUNLAR CEZASI KESİLMEDİKCE İNANIKİ RAHAT DEGİLİM ÇÜNKÜ YANLARINA KEAR KALMASINDAN KORKUYORUM BİRAN ÖNCE SONUÇLANSADA TÜM BU OLAYDAN RAHATSIZ OLAN İNSANLARDA EMİNİMKİ BENİM GİBİ DÜŞÜNÜYOR BURDA TEBGİSİNİ GÖSTEREN İNSANLARA TŞKR EDİYORUM YANLIZ BU OLAY ALEVİLİK YADA SÜNİLİK OLAYI DEGİL YAZARKEN BİRAZ DİKKATLİ KONUŞMAK LAZIM BU SUÇ İNSANLIK SUÇU MESEP NE OLURSA OLSUN SUÇ SUÇTUR CEZASI KESİLMELİDİR VİCDANLARIN RAHAT ETMESİ İÇİN

lütfücihanbaş IP: 85.96.70.xxx Tarih : 8.01.2007 01:22:05
üzümlü ilçemizin bir ferdi olarak bu uanç verici durumdan üzülmemek elde değil.buh hadisenin ilk ve son olmasını dilerken.bu ve buna benzer olayların yaşanmasının nelerden kaynakladıgının altını çizmek olduğunu birzaruret kabul ediyorum.toplumsal yaşantının sosyal dini ve ahlakideğerlerimizle örtüşme noktasındaki eğitimsizliğin ve bilinçsizliğin getirmiş olduğu neticelerden biridir.elbetteki tepkilerimizi en ağır şekilde ortaya koymalıyız.ama bu tepkiler toplumsal hastalıklarımızın geçici şoklama usulu ağrıkesici tedavileri gibidir.bu tür hastalıkları öncelikle sağlıklı sosyal dini veahlaki eğitimlerin topluma doğru enjekte edilmesi sonocu yenebilme şanşını yakalarız.altınbaşak beldesi hemşehrilerimizin bu üzüntülerini paylaşıyor tepkilerini destekliyorum.

burak bektaş IP: 81.214.181.xxx Tarih : 30.07.2007 13:56:12
o adamı ayıplıyorum o adamda hiç utamma yokmu o adam benim dedemin arkadaşı

cem Dündar IP: 85.178.79.xxx Tarih : 27.08.2007 22:35:18
evet arkadaslar bu yüz kizartici ve kabullenmesi imkansiz olayi birebir yasayanlar ve hissedenler kadar anlayamayiz ne yazikki...aileye sonsuz sabirlar dilemekten baska birsey gelmiyor elimizden...yalniz benim bu olayda merakim sudur ki iki ayri sahis biri 34 digeri 65 yaslarinda bu iki alcak birbirlerinden haberli berabercemi hareket etmisler bu olayda....? bunu aklim hic almiyor... ayrica hüseyin rumuzlu bir arkadasimiz olay tarihinde bu iki zanlininda olay mahallinde bulunmadigini söylemekte...hüseyin ...arkadasim böyle bir suclamayi birilerini lekelemek ve onlardan intikam almak icin hangi anne hangi baba kizinin ahlaki degerlerini feda eder???? ve kizin yapilan adli tetkiklerinde tecavüz bulgularina rastlanmadigini söylüyorsun..illaki kizlik zarinda deformemi olmasi gerekiyor...böyle bir durumda bircok tatmin yollari var bunu hepimiz biliyoruz...yanlis savunma yapiyorsun bu düsüncelerin beni zanli akrabasi yada yakini oldugun kanaatine sürüklüyor...son olarakta ´bir arkadasimizin yazdigina katiliyorum özellikle kizin öncelikli olmak üzere bu aileye psikolojik destek gerekmekte..buda maddiyata dayalidir bu durumda bende elimden geleni yapmak üzere aileye ulasmak istiyorum

ali gülşahin IP: 85.103.99.xxx Tarih : 23.07.2007 20:49:51
erzincanda yaşanan bu tür çirkin olayları bu ülkede yaşayan alevi toplumuna mal etmek cehaletten başka birşey değildir. bu çirkin olaya en çokta aleviler tepki göstermiş ve kınamıştır.zaten bu tür yüz kızartıcı olayların dili dini ırkı mezhebi olmaz suç suçtur ve belirli bir kesimede mal edilemez bizde bu oaylara sebebiyet verenleri kınıyor ve ayıplıyoruz.ali gülşahin

özdemir IP: 80.217.96.xxx Tarih : 11.03.2008 23:16:01

bende bir erzincanli olarak bu olayi siddetle kiyorum bu kendini bilmez allah korkusu olmayan serefsiz leri yakinda gene disari birakirlar hangi insan evladinin vijdani el veriri böyle bir namususluk yapmaya ikincisi olay sonuta erzincanda olmustur erzincanin uzumlusu ne bileyim altin basagi diye birsey yoktur biz erzincanliyiz ve birr butunuz bu sözlerinden dolayi sinan adali sahisi da kiniyorum yorum yapmayi bilmiyorsa katilmasin